Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 - 79710000-4 – Охоронні послуги (Фізична охорона території площі Грецької в м.Маріуполі)
Очікувана вартість
99 965,58 UAH
UA-2018-10-23-002420-b fb89013715274673bdcb0136b395dff5
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2018 19:00
Початок аукціону: 01 листопада 2018 12:54
Очікувана вартість: 99 965,58 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 499,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фізична охорона території площі Грецької в м.Маріуполі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр. Миру, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 13:41
Документы для поставщиков.docx
23 жовтня 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 15:32
Технічне завдання.pdf
23 жовтня 2018 15:32
Додаток № 1 цінова пропозиція.doc
26 жовтня 2018 13:41
Документы для поставщиков.docx
23 жовтня 2018 15:32
Документы для поставщиков.docx
23 жовтня 2018 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 15:32
Технічне завдання.pdf
23 жовтня 2018 15:32
Додаток № 1 цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи, що підтверджують походження та відповідність товару, що є предметом закупівлі
Дата подання: 24 жовтня 2018 23:21
До чого цей пункт?? Юридична особа: 6. Копія сторінки паспорта зі зразком підпису особи, уповноваженої на підписання договору, або копія банківської картки зі зразком підпису цієї особи Уповноважена юридична особа, це керівник. повноваженя керівника визначається безпосередньо в статуті чи інших установчих документах. Можливо приказ або протокол зборів. Статут у вас є у першому пунткі та витяги з реєстру також є.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги до підрозділу фізічної охорони
Дата подання: 25 жовтня 2018 13:47
В пропозиції в графі вимоги для охоронців зазначено вік охоронців до 50 років. Ця вимога є незаконною, так як порушує вимоги ст.ст. 21, 22 КЗпП України, ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», та є такими, що обмежують конституційні права на працю певної вікової категорії громадян. Вимагаємо скасувати обмеження віку охоронців.
Відповідь відсутня
Щодо вимоги
Дата подання: 25 жовтня 2018 17:10
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 13:43
Ви зазначаєте: Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, копію радіаційного сертифікату, данні про насипну щільність товару), встановлені діючим законодавством на запропонований предмет закупівлі. Але ж Ви закуповуєте послуги, про який товар йдеться? Виключіть цю вимогу!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Документи до постачальників перезавантажені.
Дякуємо за звернення!
Щодо одягу
Дата подання: 25 жовтня 2018 17:15
Як одяг може бути з військовою відзнакою??? Учасники даної закупівлі ж не СБУ, не ЗСУ, не військова прокуратура. Приватні суб'єкти охоронної діяльності НЕ МОЖУТЬ мати такі ознаки згідно закону, їм це прямо заборонено! Почитайте ЗУ "Про охоронну діяльність"! Виключіть цю абсурдну вимогу!
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-23-002420-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "КАРДИНАЛ-1", Код ЄДРПОУ:41422667
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:07
щодо дискримінаційної вимог технічного завдання
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Вимога замовника, щодо наявності у учасника досвіду роботи не менше 5 років по охороні майна (п.2.1 технічного завдання) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель які відображені в підпункті 6.2. пункту 6 Порядку здійснення допорогових закупівель (затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35) та ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників.
Вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель (затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35) не зазначається межа або конкретний досвід, визначений річним стажем надання Учасником послуг, що закуповуються.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в пункті 2.1 технічного завдання додатку 3 до тендерної документації порушує п.п. 6.2. пункту 6 Порядку здійснення допорогових закупівель (затверджених наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35) та ч.1. ст. 3, ч.3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни, а саме видалити дану вимогу з технічного завдання.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2018 10:45
На Вашу вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2018-10-23-002420-b.c1) повідомляємо наступне. Під час здійснення закупівель МКП зеленого будівництва сумлінно дотримується принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Він застосовується, якщо у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 1 та 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Вимога про те, що учасник повинен працювати на ринку надання охоронних послуг не менше 5 років обумовлена наступним. МКП зеленого будівництва здійснює свою діяльність за рахунок місцевого бюджету та утримують на балансі майно, що належить територіальній громаді м.Маріуполя. Об’єкти, які підлягають охороні, потребують ретельної охорони, оскільки мають суспільне значення та значну майнову цінність для територіальної громади м.Маріуполя, тому для охорони вказаного об’єкту потрібен певний досвід на ринку охоронних послуг, у зв’язку з цим і заявлена вимога про те, що учасник повинен мати досвід роботи на ринку охоронних послуг - не менше 5 (п’яти) років. Слід зазначити, що ця вимога до кваліфікації учасників заявлена з метою укладання договорів з надійним учасником ринку у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідальність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Також, додатково надаємо відповіді на раніше надані запитання по закупівлі:
1. Щодо питання стосовно надання учасником закупівлі копії сторінки паспорта зі зразком підпису особи, уповноваженої на підписання договору, або копія банківської картки зі зразком підпису цієї особи, повідомляємо наступне.
При оформленні договору надання послуг з юридичною особою-резидентом додається копія сторінки паспорту зі зразком підпису особи, уповноваженої для підписання договору або копія банківської картки зі зразком підпису цієї особи (рішення Маріупольської міської ради від 02.09.2016 р. №7/10-688).
2. Стосовно вимоги до віку працівників охоронної фірми, повідомляємо наступне.
Нам як Замовнику важливо щоб персонал виконавця мав відповідні професійні знання та навички, на нашу думку це мають бути фізично та морально стійки співробітники. Які мають бути готові в екстреній ситуації, адекватно зреагувати на виниклу проблему та усунути її. Тому у технічному завданні є обмеження щодо вікової категорії.
3. Стосовно вимоги щодо спеціалізованого одягу, повідомляємо наступне.
Замовник мав на увазі, що співробітники охоронного підприємства мають бути вдягнуті у спецодяг.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2018 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" 79 886,82
UAH
79 886,82
UAH
Документи
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН" 89 000,00
UAH
89 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-КОМБАТ ЛТД" 99 965,58
UAH
99 965,58
UAH
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2018 09:31
Технічні вимоги.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Сторінка паспорта .pdf
30 жовтня 2018 09:31
Протокол.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Статут.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Наказ.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Ліцензія.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Відомості.pdf
30 жовтня 2018 09:31
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 18:11
додаток 1.PDF
31 жовтня 2018 18:11
витяг.PDF
31 жовтня 2018 18:11
Технічне завдання.pdf
31 жовтня 2018 18:11
реквизиты.PDF
31 жовтня 2018 18:11
витяг єд. податку.PDF
31 жовтня 2018 18:11
выписка.PDF
31 жовтня 2018 18:11
Статут.PDF
31 жовтня 2018 18:11
паспорт.PDF
31 жовтня 2018 18:11
Лицензия.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"

ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САМСОН"

ТОВ "АЛЬФА-КОМБАТ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"
#36957425
Переможець 79 886,82
UAH
09 листопада 2018 13:46
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1" #36957425

№ рішення у справі

60/30-р/к

Дата рішення у справі

06.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

09 листопада 2018 13:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 13:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЩИТ-1"
#36957425
79 886,82
UAH
Документи

Документи

09 листопада 2018 13:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2018 10:40
Дод. уг.№ 1 дог. № 784. 1 від 16.11.2018.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 10:38
Електронний підпис укладений
16 листопада 2018 15:29
Договір №784-1 про надання послуг охорони від 16.11.2018 р..pdf укладений
16 листопада 2018 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до частини “Замовник” розділу 15 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ І РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору
Номер договору про закупівлю: 784/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 784/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML