Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області»
Очікувана вартість
3 619 240,00 UAH
UA-2018-10-23-001337-b ● 6bcc64be464e49c9a4e13afee44bd6a8
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013850 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, 32/29 |
Контактна особа: |
Олександр Струтинський +380522351819 ukbkiroda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2018 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2018 11:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2018 11:20 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 3 619 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 096,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18096 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26245, Україна, Кіровоградська область, Маловисківський район, с. Плетений Ташлик
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Строк виконання робіт: | 15% |
менше 80 днів:: | 15% |
від 80 до 140 днів:: | 5% |
більше 140 днів:: | 0% |
Термін оплати: | 15% |
відтермінування платежу – до 30 днів:: | 15% |
відтермінування платежу – до 15 днів:: | 5% |
відтермінування платежу (за фактом виконання робіт) – 3 днів:: | 0% |
26 жовтня 2018 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2018 14:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.doc | |
23 жовтня 2018 12:35 |
тендерна документація Споруди ставка нова редакція (1).doc |
26 жовтня 2018 15:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 жовтня 2018 14:33 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.doc
|
||||||
23 жовтня 2018 12:35 |
тендерна документація Споруди ставка нова редакція (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-23-001337-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС", Код ЄДРПОУ:24151270
Дата подання: 30 листопада 2018 15:49
Оскарження дій замовника
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації б/н від 27.11.2018 р.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Скаржник приймав участь у процедурі закупівлі: «Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-23-001337-b), яку проводив замовник. Скаржником було підготовлено та подано тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аукціону пропозиція скаржника виявилась другою найбільш економічно вигідною. Після відхилення пропозиції ТОВ «ВІДЖІ ГРУП УКРАЇНА» замовник, керуючись пунктом 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», приступив до розгляду пропозиції скаржника, за результатами якого пропозиція скаржника була відхилена.
В обґрунтуванні цього рішення замовник в Протоколі засідання тендерного комітету вказав наступне: «В складі тендерної пропозиції, яку надав учасник, є ліцензія, в якій відсутній вид робіт, який дозволяє виконувати роботи по об’єкту: «Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області». А саме, 1.09.00 – будівництво гідротехнічних споруд та комплексів».
Після винесення питання щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» на голосування членам тендерного комітету, ухвалили:
«Відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» з сумою пропозиції 2 835 000 грн. з ПДВ».
Скаржник не погоджується з таким рішенням замовника з наступних підстав:
Згідно п. 1.5. Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалась копія ліцензії (з додатками) учасника торгів на виконання робіт, зазначених у технічному завданні та проектній документації, завірена нотаріально.
Відповідно до переліку робіт згідно технічного завдання (Додаток 6 до тендерної документації) ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» має ліцензію на виконання всіх видів робіт по даному об’єкту.
Також звертаємо Вашу увагу, що для об’єкту «Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області (коригування)» у відповідності до ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ТА КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА» замовником та виконавцем проектних робіт визначено клас наслідків (відповідальності) СС1 (об’єкт із незначними наслідками).
ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 – це настанова, що призначена для замовників та проектувальників для визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва; для застосування розробниками будівельних норм та стандартів; для використання експертами при проведенні експертизи проектів будівництва і підрозділами інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю для визначення процедур проведення підготовчих робіт, виконання будівельних робіт та при прийманні завершених будівництвом об’єктів в експлуатацію.
Клас наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва зазначаються в завданні на проектування, використовуються для визначення стадійності проектування і розраховуються при розробленні проектної документації.
Виходячи з вищевикладеного, необхідно зазначити, що Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396 (зі змінами), що розроблений відповідно до Законів України «Про архітектурну діяльність», «Про основи містобудування» та «Про регулювання містобудівної діяльності», встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Зазначений замовником в Протоколі засідання тендерного комітету вид робіт, а саме: «1.09.00 – будівництво гідротехнічних споруд та комплексів», відповідно до Постанови КМУ від 30.03.2016 р. № 256 належить до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Дана підстава відхилення суперечить затвердженому замовником класу наслідків (відповідальності) СС1 (об’єкт із незначними наслідками).
Таким чином, скаржник – ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» вважає, що вимога замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії на виконання робіт була виконана та пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації і Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, замовник безпідставно відхилив пропозицію скаржника.
Щодо обґрунтування підстав відхилення пропозиції скаржника, зазначених в протоколі засідання тендерного комітету замовника:
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено шість підстав для відхилення пропозицій учасників торгів, які перелічені в частині 1 статті 30 Закону. В протоколі засідання тендерного комітету б/н від 27.11.2018 р. щодо відхилення пропозиції скаржника, замовником не вказано жодну з підстав для відхилення пропозиції скаржника. Таким чином, за відсутності посилання на норму Закону та конкретного визначення підстави для відхилення пропозиції, скаржник вважає рішення замовника про відхилення його пропозиції безпідставним і незаконним.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
На підставі викладеного, скаржник просить замовника переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» оформлене протоколом засідання тендерного комітету б/н від 27.11.2018 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» оформлене протоколом засідання тендерного комітету управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації б/н від 27.11.2018 р.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Скаржник приймав участь у процедурі закупівлі: «Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-23-001337-b), яку проводив замовник. Скаржником було підготовлено та подано тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами аукціону пропозиція скаржника виявилась другою найбільш економічно вигідною. Після відхилення пропозиції ТОВ «ВІДЖІ ГРУП УКРАЇНА» замовник, керуючись пунктом 2 частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», приступив до розгляду пропозиції скаржника, за результатами якого пропозиція скаржника була відхилена.
В обґрунтуванні цього рішення замовник в Протоколі засідання тендерного комітету вказав наступне: «В складі тендерної пропозиції, яку надав учасник, є ліцензія, в якій відсутній вид робіт, який дозволяє виконувати роботи по об’єкту: «Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області». А саме, 1.09.00 – будівництво гідротехнічних споруд та комплексів».
Після винесення питання щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» на голосування членам тендерного комітету, ухвалили:
«Відхилити тендерну пропозицію учасника торгів ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» з сумою пропозиції 2 835 000 грн. з ПДВ».
Скаржник не погоджується з таким рішенням замовника з наступних підстав:
Згідно п. 1.5. Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалась копія ліцензії (з додатками) учасника торгів на виконання робіт, зазначених у технічному завданні та проектній документації, завірена нотаріально.
Відповідно до переліку робіт згідно технічного завдання (Додаток 6 до тендерної документації) ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» має ліцензію на виконання всіх видів робіт по даному об’єкту.
Також звертаємо Вашу увагу, що для об’єкту «Реконструкція гідротехнічної споруди ставка на території Плетеноташлицької сільської ради Маловисківського району Кіровоградської області (коригування)» у відповідності до ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 «ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) ТА КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ОБ'ЄКТІВ БУДІВНИЦТВА» замовником та виконавцем проектних робіт визначено клас наслідків (відповідальності) СС1 (об’єкт із незначними наслідками).
ДCTУ-Н Б В.1.2-16:2013 – це настанова, що призначена для замовників та проектувальників для визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів будівництва; для застосування розробниками будівельних норм та стандартів; для використання експертами при проведенні експертизи проектів будівництва і підрозділами інспекцій державного архітектурно-будівельного контролю для визначення процедур проведення підготовчих робіт, виконання будівельних робіт та при прийманні завершених будівництвом об’єктів в експлуатацію.
Клас наслідків (відповідальності) та категорії складності об'єктів будівництва зазначаються в завданні на проектування, використовуються для визначення стадійності проектування і розраховуються при розробленні проектної документації.
Виходячи з вищевикладеного, необхідно зазначити, що Порядок ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2007 р. № 1396 (зі змінами), що розроблений відповідно до Законів України «Про архітектурну діяльність», «Про основи містобудування» та «Про регулювання містобудівної діяльності», встановлює загальні вимоги до ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
Зазначений замовником в Протоколі засідання тендерного комітету вид робіт, а саме: «1.09.00 – будівництво гідротехнічних споруд та комплексів», відповідно до Постанови КМУ від 30.03.2016 р. № 256 належить до переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Дана підстава відхилення суперечить затвердженому замовником класу наслідків (відповідальності) СС1 (об’єкт із незначними наслідками).
Таким чином, скаржник – ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» вважає, що вимога замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції ліцензії на виконання робіт була виконана та пропозиція відповідає всім вимогам тендерної документації і Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, замовник безпідставно відхилив пропозицію скаржника.
Щодо обґрунтування підстав відхилення пропозиції скаржника, зазначених в протоколі засідання тендерного комітету замовника:
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено шість підстав для відхилення пропозицій учасників торгів, які перелічені в частині 1 статті 30 Закону. В протоколі засідання тендерного комітету б/н від 27.11.2018 р. щодо відхилення пропозиції скаржника, замовником не вказано жодну з підстав для відхилення пропозиції скаржника. Таким чином, за відсутності посилання на норму Закону та конкретного визначення підстави для відхилення пропозиції, скаржник вважає рішення замовника про відхилення його пропозиції безпідставним і незаконним.
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
На підставі викладеного, скаржник просить замовника переглянути та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ підприємство «АРТАЛЕКС» оформлене протоколом засідання тендерного комітету б/н від 27.11.2018 р.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" |
3 403 776,00
UAH з ПДВ
|
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 1 984 500 | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІДЖІ ГРУП УКРАЇНА" |
3 054 436,00
UAH з ПДВ
|
1 970 500,00
UAH з ПДВ
|
1 | 1 970 500 | Немає |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Алсіті-Сервіс" |
3 512 796,00
UAH з ПДВ
|
3 512 796,00
UAH з ПДВ
|
1.0714285714 | 3 278 609.60 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІДЖІ ГРУП УКРАЇНА" #40358643 |
Відхилено |
1 970 500,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:29
|
ТОВ підприємство "АРТАЛЕКС" #24151270 |
Відхилено |
2 835 000,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:31
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Алсіті-Сервіс" #40421931 |
Відхилено |
3 512 796,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:33
|
Інформація про відміну
Дата відміни
27 листопада 2018 16:33
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі