Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з оформлення правовстановлюючих документів на будівлі
Очікувана вартість
119 640,00 UAH
UA-2018-10-23-001107-a ccaeff3b2c2d4196a02a657a3e71cf38
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником 04 червня 2018 року було оприлюднено оголошення № UA-2018-06-04-002219-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Послуги з оформлення правовстановлюючих документів на будівлі, за кодом ДК 021:2015: 75110000-0 — Загальні державні послуги. Процедура відкритих торгів 20 червня 2018 року була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відповідно до реєстру отриманих пропозицій було подано лише одну тендерну пропозицію). 26 липня 2018 року було повторно оприлюднене оголошення № UA-2018-07-26-000317-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Послуги з оформлення правовстановлюючих документів на будівлі, за кодом ДК 021:2015: 75110000-0 — Загальні державні послуги. Процедура відкритих торгів 13 серпня 2018 року була відмінена у зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (відповідно до реєстру отриманих пропозицій не було подано жодної тендерної пропозиції). У зв’язку з тим, що Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників існує необхідність застосування переговорної процедури закупівлі з одним учасником на підставі п.4 ч.2 ст. 35 Закону України „Про публічні закупівлі”.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 18:33
Оскарження наміру укласти договір: 03 листопада 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з оформлення правовстановлюючих документів на будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 75110000-0 — Загальні державні послуги

Тендерна документація

23 жовтня 2018 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДЕКСПЕРТСЕРВІС"
#38455928
Переможець 119 640,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2018 18:33

Документи

23 жовтня 2018 18:33
Електронний підпис
23 жовтня 2018 18:33
_рішення про намір.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2018 18:33

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДЕКСПЕРТСЕРВІС"
#38455928
119 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2018 18:33
Електронний підпис
23 жовтня 2018 18:33
_рішення про намір.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2019 12:54
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 17:19
11-18-20-01-ПТ.PDF укладений
20 листопада 2018 17:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 119 640,00
UAH з ПДВ