Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні вироби для стомованих хворих, 6 лотів
Очікувана вартість
2 895 786,28 UAH
UA-2018-10-23-001068-a 08bf75aba28c4ec4ac154a0f4bda296e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 2 895 786,28 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

23 жовтня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:46
ТД_стома_2.PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF
23 жовтня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:46
ТД_стома_2.PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
23 жовтня 2018 17:46
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 29 жовтня 2018 15:55
Дата відповіді: 01 листопада 2018 11:39
З метою прийняття участі в закупівлі № UA-2018-10-23-001068-a, що оголошена 23.10.2018 року прошу повідомити інформацію, що відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації» є інформацією, доступ до якої не може бути обмеженим, а саме перелік комунальних та інших медичних закладів, на потребу яких оголошена вказана закупівля.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано перелік закладів охорони здоров’я, на потребу яких оголошена закупівля медичних виробів для стомованих хворих, а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Голосіївського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр № 1 Дарницького району м. Києва», Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Деснянського району м. Києва», Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр Дніпровського району міста Києва», Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Оболонського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Печерського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Подільського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Солом‘янського району м. Києва, Комунальне некомерційне підприємство «Консультативно-діагностичний центр» Шевченківського району м. Києва.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-23-001068-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 20 листопада 2018 13:54
Скарга на рішення Замовника
Лист - оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі по Лоту 1
Скасована
Дата: 20 листопада 2018 14:15
Причина: незавантаження додатку
Номер вимоги: UA-2018-10-23-001068-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЕКОМЕД, Код ЄДРПОУ:22922786
Дата подання: 20 листопада 2018 13:58
Скарга на рішення замовника
Лист - оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі по Лоту 1
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2018 17:34
Рішенням тендерного комітету від 20.11.2018 тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БАДМ-Б» за лотом № 1 відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - калоприймач однокомпонентний - 52070 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 005 736,40 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 028,68 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60100 UAH

Аукціон

Початок: 09 листопада 2018 13:20
Закінчення: 09 листопада 2018 13:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

52070 од
лот 1 - калоприймач однокомпонентний - 52070 од.
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 1 950 021,50
UAH з ПДВ
1 939 992,81
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОМЕД 1 950 021,50
UAH з ПДВ
1 950 021,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Місюра Наталія Василівна 2 004 695,00
UAH з ПДВ
2 004 695,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2018 15:32
Акцепт UA-2018-10-23-001068-a.pdf
08 листопада 2018 17:04
КЧ_p121-136.pdf
08 листопада 2018 17:04
КЧ_p091-120.pdf
08 листопада 2018 17:04
КЧ_p061-090.pdf
08 листопада 2018 17:04
КЧ_p031-060.pdf
08 листопада 2018 17:04
КЧ_p001-030.pdf
08 листопада 2018 17:04
Гарантия 1910-176.zip
08 листопада 2018 17:04
ТЧ.pdf

Публічні документи

08 листопада 2018 15:13
Технічна частина.pdf
08 листопада 2018 15:13
Квалифікаційна частина.pdf
08 листопада 2018 15:13
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ ЕКОМЕД

ФОП Місюра Наталія Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Рішення скасоване 1 939 992,81
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 17:28
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Відхилено 1 939 992,81
UAH з ПДВ
20 листопада 2018 17:31
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
Переможець 1 950 021,50
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 16:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

20 листопада 2018 17:31
Електронний підпис
20 листопада 2018 17:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ЕКОМЕД #22922786

№ рішення у справі

60/153-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКОМЕД
#22922786
1 950 021,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
11 лютого 2019 16:57
Дод. угода 2 до дог. 173 (Екомед).pdf зміни до договору
11 лютого 2019 16:56
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 14:34
Додаткова угода 1 до договору 173.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:33
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 16:23
Договір 173.pdf укладений
06 грудня 2018 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 173 про закупівлю товарів за державні кошти від 06.12.2018 року
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 173
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди дію договору про закупівлю товарів за державні кошти від 06.12.2018 року № 173 (далі – Договір) продовжити на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, в обсязі: 389 854,50 грн. (Триста вiсiмдесят дев`ять тисяч вiсiмсот п`ятдесят чотири гривнi 50 копiйок), в тому числі ПДВ: 25 504,50 грн. (Двадцять п`ять тисяч п`ятсот чотири гривнi 50 копiйок), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у вищезазначеному Договорі.
Номер договору про закупівлю: 173
Договір:
Номер додаткової угоди: 173
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 339 876,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 076,00 UAH)