Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легенів, апарат для інгаляційного наркозу)
Equipment for maintenance of physiological functions of the organism (defibrillator, apparatus for artificial ventilation of lungs, apparatus for inhalation anesthesia)
Equipment for maintenance of physiological functions of the organism (defibrillator, apparatus for artificial ventilation of lungs, apparatus for inhalation anesthesia)
Очікувана вартість
26 996 000,00 UAH
UA-2018-10-23-001062-c ● 19e3168d7e7b44b9b1662fbeea4b893e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Контактна особа: |
Будиліна Ірина Михайлівна +380442073455 tenderdkvs@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine" |
National ID: | 41713679 |
Contact point: |
Budylina Iryna +380442073455 tenderdkvs@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2018 20:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2018 23:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2018 23:55 |
Початок аукціону: | 29 листопада 2018 13:17 |
Очікувана вартість: | 26 996 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 800000 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2018 20:55 |
Enquiries until: | 12 листопада 2018 23:55 |
Complaints submission until: | до 18 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 листопада 2018 23:55 |
Information
Estimated total value: | 26 996 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,02 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 шт
дефібрилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
defibrillator
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 26 грудня 2018
8 шт
апарат штучної вентиляції легенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
apparatus for artificial ventilation of lungs
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 26 грудня 2018
8 шт
апарат для інгаляційного наркозу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
apparatus for inhalation anesthesia
CPV: 33180000-5
Період постачання:
по 26 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2018 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2018 15:23 |
Перелік змін.docx | |
02 листопада 2018 15:23 |
Додаток 3_характеристики із змінами.docx | |
02 листопада 2018 15:23 |
ТД обладнання 3318 із змінами.docx | |
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 6 (гарантійний лист).doc | |
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 5 проект договору (3318).docx | |
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 4 Переможець.docx | |
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 2_кваліфікація.doc | |
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 1 відомості.docx |
02 листопада 2018 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2018 15:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
02 листопада 2018 15:23 |
Додаток 3_характеристики із змінами.docx
|
|||
02 листопада 2018 15:23 |
ТД обладнання 3318 із змінами.docx
|
|||
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 6 (гарантійний лист).doc
|
|||
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 5 проект договору (3318).docx
|
|||
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 4 Переможець.docx
|
|||
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 2_кваліфікація.doc
|
|||
23 жовтня 2018 20:55 |
Додаток 1 відомості.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит
Дата подання: 02 листопада 2018 09:59
Дата відповіді: 02 листопада 2018 14:44
Відповідно до п. 3 додатку 3 ТД «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (надається Учасником), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника».
Оскільки наша компанія є офіційним дистриб’ютором виробника даної продукції, яка офіційно уповноважена представляти інтереси виробника на ринку України, просимо Вас розглянути можливість внести зміни до ТД, та доповнити п.3 додатку 3, а саме: «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-23-001062-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42144487
Дата подання: 26 жовтня 2018 09:29
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме:
1.1. Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти (окремо по кожному найменуванню).
1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме:
1.1. Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти (окремо по кожному найменуванню).
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2018 17:52
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку, та є правом, а не обов’язком замовника. Законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено застосування Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності при визначенні предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення предмета закупівлі здійснено тендерним комітетом з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-23-001062-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Горев М. С., Код ЄДРПОУ:3316805954
Дата подання: 12 листопада 2018 17:33
Дата подання: 12 листопада 2018 17:33
Скарга щодо вимог Замовника
Державна установа «Центр охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі Замовник) розмістив в системі «Прозорро» оголошення про закупівлю Код - ДК 021:2015 - 33180000-5–Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легенів, апарат для інгаляційного наркозу). Фізична особа - підприємець Горєв Микита Сергійович (далі Скаржник) є потенційним учасником і має намір приймати участь у цій закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією було встановлено наступні порушення:
1. Замовником визначено певний строк поставки товару - до 26 грудня 2018р.(п.4.4 розділу 1 тендерної документації). Скаржник має можливість поставити такий товар у відповідності до технічним вимог Замовника, але це обладнання є імпортного походження і процес доставки та процедура розмитнення тривають певний час, орієнтовно 4 місяці.
Вважаємо, що встановлені Замовником умови щодо терміну поставки є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і до Скаржника, оскільки здійснити поставку в такі терміни можуть тільки постачальники, які мають в наявності це обладнання в Україні.
2. Пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації, встановлені вимоги щодо надання листа – відгука від контрагента на підтвердження виконання аналогічного договору. Вважаємо, що така вимога є неправомірною та дискримінаційною. Документом, який підтверджує виконання договору може бути і видаткова накладна, підписана обома сторонами. Скаржник на даний час не може отримати такого листа через тимчасову відсутність особи, яка уповноважена підписувати зазначений документ.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедури закупівлі та може здійснити поставку зазначеного обладнання. Крім того, Скаржник є реальним учасником ринку медичного обладнання, має досвід поставки такого товару до державних установ, є учасником закупівель в системі «Прозоро». Проте, через дискримінаційні умови Замовника Скаржник не може прийняти участь у цій закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також ч.4 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевказаного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати встановлені Замовником умови закупівлі дискримінаційними.
3. Зобов’язати Замовника усунути порушення та внести зміни до тендерної документації у відповідності до вимог законодавства.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: отклоняем жалобу в связы с отсутствием дальнейшей потребности
Дата: 15 листопада 2018 14:38
Рішення від 15.11.2018 № 11702.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2018 20:47
повідомлення про перенесення розгляду скарги UA-2018-10-23-001062-c.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 19:26
рішення від 22.11.2018 № 11970.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2018 17:38
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 листопада 2018
Найменування: | Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України" |
Код ЄДРПОУ: | 41713679 |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" |
26 986 470,00
UAH з ПДВ
|
26 577 601,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС" |
26 996 000,00
UAH з ПДВ
|
26 896 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" |
26 995 500,00
UAH з ПДВ
|
26 995 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100 |
Переможець |
26 577 601,60
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2018 17:35
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2018 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2018 17:21
|
Договір | укладений |
10 грудня 2018 17:20
|