Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легенів, апарат для інгаляційного наркозу)
Equipment for maintenance of physiological functions of the organism (defibrillator, apparatus for artificial ventilation of lungs, apparatus for inhalation anesthesia)
Очікувана вартість
26 996 000,00 UAH
UA-2018-10-23-001062-c 19e3168d7e7b44b9b1662fbeea4b893e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будиліна Ірина Михайлівна

+380442073455 tenderdkvs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Контактна особа: Будиліна Ірина Михайлівна
+380442073455
tenderdkvs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Public institution "Center of Public Health of the State Penitentiary Service of Ukraine"
National ID: 41713679
Contact point: Budylina Iryna
+380442073455
tenderdkvs@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 20:55
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2018 23:55
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2018 23:55
Початок аукціону: 29 листопада 2018 13:17
Очікувана вартість: 26 996 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 800000 UAH
Publication date: 23 жовтня 2018 20:55
Enquiries until: 12 листопада 2018 23:55
Complaints submission until: до 18 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 листопада 2018 23:55

Information

Estimated total value: 26 996 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,02 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
82 шт
дефібрилятор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

defibrillator
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 26 грудня 2018
8 шт
апарат штучної вентиляції легенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

apparatus for artificial ventilation of lungs
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 26 грудня 2018
8 шт
апарат для інгаляційного наркозу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Святошинська, 27
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

apparatus for inhalation anesthesia
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 26 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2018 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 15:23
Перелік змін.docx
02 листопада 2018 15:23
Додаток 3_характеристики із змінами.docx
02 листопада 2018 15:23
ТД обладнання 3318 із змінами.docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 6 (гарантійний лист).doc
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 5 проект договору (3318).docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 4 Переможець.docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 2_кваліфікація.doc
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 1 відомості.docx
02 листопада 2018 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 21:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2018 15:23
Перелік змін.docx
02 листопада 2018 15:23
Додаток 3_характеристики із змінами.docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 3_характеристики.docx
02 листопада 2018 15:23
ТД обладнання 3318 із змінами.docx
23 жовтня 2018 20:55
ТД обладнання 3318.docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 6 (гарантійний лист).doc
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 5 проект договору (3318).docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 4 Переможець.docx
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 2_кваліфікація.doc
23 жовтня 2018 20:55
Додаток 1 відомості.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 02 листопада 2018 09:59
Дата відповіді: 02 листопада 2018 14:44
Відповідно до п. 3 додатку 3 ТД «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (надається Учасником), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника». Оскільки наша компанія є офіційним дистриб’ютором виробника даної продукції, яка офіційно уповноважена представляти інтереси виробника на ринку України, просимо Вас розглянути можливість внести зміни до ТД, та доповнити п.3 додатку 3, а саме: «Спроможність учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), або офіційного представника виробника на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Тендерний комітет ЦОЗ ДКВС України за результатами розгляду вашого звернення прийняв рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-23-001062-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МЕДТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42144487
Дата подання: 26 жовтня 2018 09:29
ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути порушення під час проведення процедури закупівлі, шляхом приведення тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства, а саме:
1.1. Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти (окремо по кожному найменуванню).
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2018 17:52
Відповідно до вимог п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Згідно з Порядком замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Відповідно до листа Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку, та є правом, а не обов’язком замовника. Законодавством у сфері публічних закупівель не передбачено застосування Українського класифікатора товарів зовнішньоекономічної діяльності при визначенні предмета закупівлі. Враховуючи викладене, визначення предмета закупівлі здійснено тендерним комітетом з дотриманням чинного законодавства у сфері публічних закупівель

Документи подані скаржником

26 жовтня 2018 09:29
Вимога 1-26.10.2018.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-23-001062-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Горев М. С., Код ЄДРПОУ:3316805954
Дата подання: 12 листопада 2018 17:33
Скарга щодо вимог Замовника
Державна установа «Центр охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби України» (далі Замовник) розмістив в системі «Прозорро» оголошення про закупівлю Код - ДК 021:2015 - 33180000-5–Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легенів, апарат для інгаляційного наркозу). Фізична особа - підприємець Горєв Микита Сергійович (далі Скаржник) є потенційним учасником і має намір приймати участь у цій закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією було встановлено наступні порушення: 1. Замовником визначено певний строк поставки товару - до 26 грудня 2018р.(п.4.4 розділу 1 тендерної документації). Скаржник має можливість поставити такий товар у відповідності до технічним вимог Замовника, але це обладнання є імпортного походження і процес доставки та процедура розмитнення тривають певний час, орієнтовно 4 місяці. Вважаємо, що встановлені Замовником умови щодо терміну поставки є дискримінаційними по відношенню до потенційних учасників, в тому числі і до Скаржника, оскільки здійснити поставку в такі терміни можуть тільки постачальники, які мають в наявності це обладнання в Україні. 2. Пунктом 1 Додатку 2 до Тендерної документації, встановлені вимоги щодо надання листа – відгука від контрагента на підтвердження виконання аналогічного договору. Вважаємо, що така вимога є неправомірною та дискримінаційною. Документом, який підтверджує виконання договору може бути і видаткова накладна, підписана обома сторонами. Скаржник на даний час не може отримати такого листа через тимчасову відсутність особи, яка уповноважена підписувати зазначений документ. Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедури закупівлі та може здійснити поставку зазначеного обладнання. Крім того, Скаржник є реальним учасником ринку медичного обладнання, має досвід поставки такого товару до державних установ, є учасником закупівель в системі «Прозоро». Проте, через дискримінаційні умови Замовника Скаржник не може прийняти участь у цій закупівлі. Відповідно до ч. 5 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а також ч.4 ст. 22 Закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевказаного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати встановлені Замовником умови закупівлі дискримінаційними. 3. Зобов’язати Замовника усунути порушення та внести зміни до тендерної документації у відповідності до вимог законодавства. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: отклоняем жалобу в связы с отсутствием дальнейшей потребности
Дата: 15 листопада 2018 14:38
Рішення від 15.11.2018 № 11702.pdf
Дата публікації: 15 листопада 2018 20:47
рішення від 22.11.2018 № 11970.pdf
Дата публікації: 22 листопада 2018 17:38

Документи подані скаржником

12 листопада 2018 17:33
платіж до держбюджету.pdf
12 листопада 2018 17:33
платіж до держбюджету.pdf
12 листопада 2018 17:34
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

15 листопада 2018 20:47
Рішення від 15.11.2018 № 11702.pdf
22 листопада 2018 17:38
рішення від 22.11.2018 № 11970.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 листопада 2018
UA-2018-10-23-001062-c19e3168d7e7b44b9b1662fbeea4b893e
Найменування: Державна установа "Центр охорони здоров'я Державної кримінально-виконавчої служби України"
Код ЄДРПОУ: 41713679
Місцезнаходження: 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, м. Київ, вул. Мельникова, будинок 81
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

22 листопада 2018 23:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 18:29
протокол розгляду
23 листопада 2018 18:31
Електронний підпис

Публічні документи

03 грудня 2018 14:21
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:21
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:16
Документи переможця.pdf
29 листопада 2018 14:23
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:23
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:04
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:04
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина 2 (2) част..pdf
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина 1 част.pdf
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина 2 (1) част..pdf
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина загальна.pdf
22 листопада 2018 12:01
Кваліфікаційна частина.pdf
22 листопада 2018 12:01
БГ.zip

Документи

22 листопада 2018 23:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 18:30
протокол розгляду
23 листопада 2018 18:31
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2018 12:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:03
Гарантия_7289.zip
22 листопада 2018 12:03
Licence (1).zip
22 листопада 2018 12:03
Dovirenist_Pustovit.zip
22 листопада 2018 12:03
12.Інші вимоги документації.PDF
22 листопада 2018 12:03
11.Банк.гарантія_скан.PDF
22 листопада 2018 12:03
10.Технічні вимоги част.3.PDF
22 листопада 2018 12:03
9.Технічні вимоги част.2__вип.pdf
22 листопада 2018 12:03
8.Технічні вимоги част.1.PDF
22 листопада 2018 12:03
7.Ст.17_РНБО.PDF
22 листопада 2018 12:03
4.Про право підпису.PDF
22 листопада 2018 12:03
3.Довідка з банку.PDF
22 листопада 2018 12:03
2.Статут_код_витягПДВ.PDF
22 листопада 2018 12:02
1.Відомості про учасника.PDF

Документи

22 листопада 2018 23:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 18:31
протокол розгляду
23 листопада 2018 18:31
Електронний підпис

Публічні документи

22 листопада 2018 14:32
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:32
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:30
8 інші документи.PDF
22 листопада 2018 14:30
Licence.zip
22 листопада 2018 14:30
Dovirenist_Pustovit.zip
22 листопада 2018 14:30
Гарантия_7430-.zip
22 листопада 2018 14:30
7 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
6 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
5 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
4 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
3 кваліфікаційні критерії.PDF
22 листопада 2018 14:30
2 право підпису.PDF
22 листопада 2018 14:30
1 реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 листопада 2018 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" 26 986 470,00
UAH з ПДВ
26 577 601,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС" 26 996 000,00
UAH з ПДВ
26 896 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН" 26 995 500,00
UAH з ПДВ
26 995 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2018 14:21
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:21
Електронний підпис
03 грудня 2018 14:16
Документи переможця.pdf
29 листопада 2018 14:23
Електронний підпис
29 листопада 2018 14:23
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:04
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:04
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина 2 (2) част..pdf
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина 1 част.pdf
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина 2 (1) част..pdf
22 листопада 2018 12:01
Технічна частина загальна.pdf
22 листопада 2018 12:01
Кваліфікаційна частина.pdf
22 листопада 2018 12:01
БГ.zip

Публічні документи

22 листопада 2018 12:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 12:03
Гарантия_7289.zip
22 листопада 2018 12:03
Licence (1).zip
22 листопада 2018 12:03
Dovirenist_Pustovit.zip
22 листопада 2018 12:03
12.Інші вимоги документації.PDF
22 листопада 2018 12:03
11.Банк.гарантія_скан.PDF
22 листопада 2018 12:03
10.Технічні вимоги част.3.PDF
22 листопада 2018 12:03
9.Технічні вимоги част.2__вип.pdf
22 листопада 2018 12:03
8.Технічні вимоги част.1.PDF
22 листопада 2018 12:03
7.Ст.17_РНБО.PDF
22 листопада 2018 12:03
4.Про право підпису.PDF
22 листопада 2018 12:03
3.Довідка з банку.PDF
22 листопада 2018 12:03
2.Статут_код_витягПДВ.PDF
22 листопада 2018 12:02
1.Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

22 листопада 2018 14:32
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:32
Електронний підпис
22 листопада 2018 14:30
8 інші документи.PDF
22 листопада 2018 14:30
Licence.zip
22 листопада 2018 14:30
Dovirenist_Pustovit.zip
22 листопада 2018 14:30
Гарантия_7430-.zip
22 листопада 2018 14:30
7 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
6 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
5 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
4 технічні характеристики.PDF
22 листопада 2018 14:30
3 кваліфікаційні критерії.PDF
22 листопада 2018 14:30
2 право підпису.PDF
22 листопада 2018 14:30
1 реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АЗАРІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВІН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 26 577 601,60
UAH з ПДВ
29 листопада 2018 17:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

29 листопада 2018 17:34
Електронний підпис
29 листопада 2018 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2018 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
26 577 601,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 листопада 2018 17:34
Електронний підпис
29 листопада 2018 13:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 15:09
Електронний підпис укладений
10 грудня 2018 17:21
Договір укладений
10 грудня 2018 17:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 26 577 601,60
UAH з ПДВ