Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Навчально-виховного комплексу « Ковалівська гімназія» вул. Фастівська, 23 с. Ковалівка Васильківського району Київської області »
Очікувана вартість
13 056 384,00 UAH
UA-2018-10-23-001009-c 8d96eac4fc6a4aa39fab548adef47c63
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілинич Михайло Петрович

+380457124436 vas_rajono7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143637
Вебсайт: http://vasilkiv-rvo.at.ua/
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., Васильків, Київська область, місто Васильків, вулиця Грушевського, 2
Контактна особа: Ілинич Михайло Петрович
+380457124436
vas_rajono7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2018 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 09 листопада 2018 13:49
Очікувана вартість: 13 056 384,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 281,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт Навчально-виховного комплексу « Ковалівська гімназія» вул. Фастівська, 23 с. Ковалівка Васильківського району Київської області »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08652, Україна, Київська область, Ковалівка, вул. Фастівська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2018 17:31
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2018 17:28
Додаток 3 до договору.xlsx
23 жовтня 2018 17:28
ДОДАТОК 2 До договору.xlsx
23 жовтня 2018 17:28
договірна ціна.doc
23 жовтня 2018 17:28
Додаток 4 до ТД.doc
23 жовтня 2018 17:28
Додаток 3 до ТД Договір.doc
23 жовтня 2018 17:28
ДОДАТОК 1 до ТД.docx
23 жовтня 2018 17:28
Технічне завдання до ТД.docx
23 жовтня 2018 17:28
ТД капітальний ремонт Ковалівка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-23-001009-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:33107738
Дата подання: 14 листопада 2018 14:29
Щодо підроблених документів ТОВ „СтарБудКонтракт” (код ЄДРПОУ 40630948).
Наше підприємство приймає участь в торгах на закупівлю
«Капітальний ремонт Навчально-виховного комплексу « Ковалівська гімназія» вул. Фастівська, 23 с. Ковалівка Васильківського району Київської області », замовником якої виступає відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації.
Одним з учасників цієї закупівлі виступає ТОВ „СтарБудКонтракт” (код ЄДРПОУ 40630948).
Відповідно до відкритих джерел інформації ця організація здійснювала виконання певного переліку робіт для відділу освіти Васильківської районної державної адміністрації.
Наше підприємство уважно ознайомилось з пропозицією ТОВ „СтарБудКонтракт” (код ЄДРПОУ 40630948). Під час ознайомлення нами було виявлено факт підробки документів тендерної пропозиції , а саме листа - відгука № 1550 від 06.11.2018 року по аналогічному договору ТОВ „СтарБудКонтракт”, який начебто був наданий відділом освіти Васильківської районної державної адміністрації за підписом в.о.начальника Сукеннікова О.В.
Лист сфальсифікований шляхом накладання на роздруковану верхню частину листа іншої частини, яка містить підпис та печатку, що взята з іншого документа.
За фактом підробки ТОВ „Буд інвестпроект” звернулося до ГУ НП в Київській області з заявою про вчинення злочину.
Звертаємо увагу Замовника, що у відповідності до п.5 Розділу ІІІ Інструкції з підготовки тендерної пропозиції " Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника”.
Також інформуємо, що використання завідомо підробленого документа є кваліфікуючою ознакою ст.358 КК України.
З метою недопущення порушення чинного законодавства та заподіяння вчиненню кримінального правопорушення вимагає негайної дискваліфікації ТОВ " СтарБудКонтракт " та звернення Замовника до правоохоронних органів, щодо вчиненого кримінального правопорушення.
За результатами розгляду цієї вимоги просимо повідомити ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" та всіх учасників цієї процедури закупівлі про вжиті заходи в строки відповідно до чинного законодавства шляхом розміщення цієї інформації в системі електронних торгів по цій закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2018 15:44
Відділ освіти Васильківської районної державної адміністрації, розглянувши Ваш лист № 616 від 14 листопада 2018 р. Повідомляє наступне:
Між Товариством з обмеженою відповідальністю «СтарБудКонтракт» та відділом освіти Васильківської районної державної адміністрації укладено Договір № 0920-5 від 20.09.2018 будівельного підряду по об’єкту: «Реконструкція приміщення Навчально-виховного комплексу «Ковалівська Гімназія» по вул. Фастівська, 23 село Ковалівка Васильківського району Київської області», договірна ціна та вартість фактично виконаних робіт якого складає 1 460 336 грн. 40 коп. (Один мільйон чотириста шістдесят тисяч триста тридцять шість гривень 40 копійок), у тому числі ПДВ 243389,40 грн. (двісті сорок три тисячі триста вісімдесят дев’ять гривень 40 копійок ), про що було повідомлено шляхом надання Відгуку від 06.11.2018 № 1550.
З метою підтвердження достовірності наданого відгуку надаємо:
• Копія титульної сторінки Журналу реєстрації вихідної кореспонденції відділу освіти Васильківської районної державної адміністрації (1 арк.);
• Копія сторінки реєстрації (1 арк.);
• Копія Відгуку від 06.11.2018 № 1550 (1 арк.)

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт 11 488 808,34
UAH з ПДВ
9 976 532,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будреконструкція-1 12 976 538,44
UAH з ПДВ
9 976 532,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ 12 370 989,38
UAH з ПДВ
12 370 989,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2018 14:20
Електронний підпис
08 листопада 2018 14:13
файл-5.rar
08 листопада 2018 14:13
файл-4_Банківська гарантия.rar
08 листопада 2018 14:13
файл-3_частина_2.rar
08 листопада 2018 14:13
файл-3_ частина 1.rar
08 листопада 2018 14:13
файл-2.rar
08 листопада 2018 14:13
тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

06 листопада 2018 19:56
Файл5.rar
06 листопада 2018 19:56
Файл4.rar
06 листопада 2018 19:56
Файл3.rar
06 листопада 2018 19:56
Файл2.rar
06 листопада 2018 19:56
Файл1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СтарБудКонтракт

ТОВ Будреконструкція-1

ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
Переможець 9 976 532,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СтарБудКонтракт
#40630948
9 976 532,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 12:10
Д У 6 Ковалівка гімназія Розірвання Договору.pdf укладений
07 квітня 2020 12:06
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 11:27
Д У 3 Ковалівська гімназія капремонт.pdf зміни до договору
14 травня 2019 11:26
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 15:56
Додаткова угода ІІ Кап рем Ковалівка.pdf зміни до договору
25 березня 2019 15:53
Електронний підпис укладений
28 грудня 2018 10:16
Д У 1 Капремонт Ковалівська гімназія .pdf зміни до договору
28 грудня 2018 10:14
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 15:08
ковалівка тендер.pdf укладений
03 грудня 2018 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження договірної ціни на 2018 рік у звязку із зменшенням бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 1125-18/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1125-18/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування
Номер договору про закупівлю: 1125-18/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1125-18/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення Договірної ціни на 2019 рік у звязку із збільшенням бюджетних призначень
Номер договору про закупівлю: 1125-18/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1125-18/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2018 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 121 259,99
UAH (в тому числі ПДВ 686 876,66 UAH)
Причини розірвання договору: Зміна балансової належності обєкту будівництва