Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація, поточний ремонт, технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2018-10-22-002609-b b78cc039e0634d15ba166c1623dab730
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Стойчева Олена Геннадіївна

380952757337
380444306621
380444307658
kp_kadr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство Оболонського району міста Києва "Дитячий кінотеатр "Кадр"
Код ЄДРПОУ: 32706231
Місцезнаходження: 04074, Україна , Київська обл., Київ, вул. Вишгородська, 4
Контактна особа: Стойчева Олена Геннадіївна
380952757337,380444306621,380444307658
kp_kadr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2018 16:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 11:00
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,11%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу приміщення кінотеатру з підключенням до центрального пульта цілодобового спостереження, а також врахувати технічне обслуговування системи з абонентською платою не менше, як на один рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Модернізація, поточний ремонт, технічне обслуговування системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу закладу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04074, Україна, місто Київ, Київ, Вишгородська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2018  —  25 листопада 2018
ДК 021:2015: 50324100-3 — Послуги з технічного обслуговування систем

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2018 17:47
Документ DOC.doc
24 жовтня 2018 16:53
1540383753108616341311.jpg
24 жовтня 2018 16:52
15403836660781538934862.jpg
24 жовтня 2018 16:51
15403835355281390436882.jpg
24 жовтня 2018 16:51
встановлена система оповіщення.PDF
24 жовтня 2018 16:50
встановлене пож.обладнання.PDF
24 жовтня 2018 16:50
пояснювальна записка 2.PDF
24 жовтня 2018 16:50
пояснювальна записка 1.PDF
22 жовтня 2018 16:55
Додаток 3 форма пропозизиції.docx
22 жовтня 2018 16:55
Додаток 2.docx
22 жовтня 2018 16:55
Додаток 1.docx
22 жовтня 2018 16:55
Оголошення ПожСиг.doc
24 жовтня 2018 17:47
Документ DOC.doc
24 жовтня 2018 16:52
1540383753108616341311.jpg
24 жовтня 2018 16:53
1540383753108616341311.jpg
24 жовтня 2018 16:52
15403836660781538934862.jpg
24 жовтня 2018 16:51
15403835355281390436882.jpg
24 жовтня 2018 16:51
встановлена система оповіщення.PDF
24 жовтня 2018 16:50
встановлене пож.обладнання.PDF
24 жовтня 2018 16:50
пояснювальна записка 2.PDF
24 жовтня 2018 16:50
пояснювальна записка 1.PDF
22 жовтня 2018 16:55
Додаток 3 форма пропозизиції.docx
22 жовтня 2018 16:55
Додаток 2.docx
22 жовтня 2018 16:55
Додаток 1.docx
22 жовтня 2018 16:55
Оголошення ПожСиг.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кошторисної документації
Дата подання: 24 жовтня 2018 13:44
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 15:51
Кошторисна документація має бути у вигляді АВК чи це звичайний кошторис з всіма розрахунками на бланку учасника?
Відповідь: Складання кошторисів передбачає відображення повного переліку робіт, що планується виконати. Ніяких особливих вимог до її складання не викладено в нашій об’яві. Усі вимоги читайте в Додатку № 1, п.7.
Щодо кількості працівників
Дата подання: 24 жовтня 2018 13:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 16:33
Навіщо Вам 5 працівників, якщо Ви закуповуєте послуги на 1 об'єкт? Згідно ліцензійних умов, таких осіб має бути не менше 2х. Чи можна надати інформацію про меншу кількість працівників? Просимо надати відповідь.
Відповідь: Наші вимоги, що до залучення 5 осіб при виконанні робіт в приміщенні нашого закладу, обумовлені двома причинами, а саме:
1- оперативне виконання робіт по модернізації пож.системи;
2 - висота стелі в приміщення кінотеатру 4-5 м. Згідно нормативно-правових актів з охорони праці до робіт на висоті відносяться роботи на висоті понад 1,3 м. Тому для створення безпечних умов під час виконання робіт необхідна зазначена нами в оголошенні кількість фахівців-5 осіб.
Щодо досвіду 3 роки
Дата подання: 24 жовтня 2018 13:50
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 17:21
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення в не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 3 роки, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 3 роки не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашомим вимогам. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. ПРОСИМО вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 3 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учансиків та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По-перше, роботи будуть проводитися в дитячому закладі культури.
По-друге, роботи повинні буди виконані оперативно, на вищому рівні досвідченими фахівцями з досвідом роботи.
Підприємство повинно мати підтверджувальні документи про успішно впроваджені проекти та договори, а також могло надати контакти замовників раніше виконаних подібних робіт.
Ми замовляємо послугу за кошти, отримані від показу мультфільмів дітям, і бажаємо, щоб роботи у нас виконували фахівці з досвідом роботи не менше 5 років, і не бажаємо надавати приміщення кінотеатру для отримання досвіду роботи початківцям.
Щодо обладнання
Дата подання: 24 жовтня 2018 13:54
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 16:55
У Вашій документації відсутня інформація про обладнання, яке у Вас є. Що потрібно ремонтувати, модернізувати та обслуговувати? Просимо завантажити дану інформацію. Також питання - на підставі чого учасники мають розробити план-схему? Якщо Ви не надали ні обладнання, ні схеми приміщень. Просимо надати дану інформацію для можливості підготовки до участі у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пожежну сигналізацію встановлено у 2003 році. До тендерної документації додаємо наступні копії документів, виданих ПП “Фірма “БУМЕКС”(Ліцензія ДДПД МНС України Серія АА№483106):
1-Пояснювальна записка з додатками
2-Плани приміщень з розташуванням обладнання та кабельної розводки
3-Схема підключення.
Так як обладнання встановлено більше 10 років, його працездатність порушена, морально застаріла. Оновлене обладнання повинно відповідати сучасним умовам та вимогам системи пожежної сигналізації, підключатися до центрального пульта цілодобового спостереження та реагування.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАРМ БЕЗПЕКА» 45 000,00
UAH з ПДВ
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 15:21
Електронний підпис
25 жовтня 2018 15:05
Кваліфікація.pdf
25 жовтня 2018 15:05
Форма пропозиції.pdf
25 жовтня 2018 15:05
Тендер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАРМ БЕЗПЕКА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАРМ БЕЗПЕКА»
#40054308
Переможець 45 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 16:36

Документи

29 жовтня 2018 16:30
Рішення скан..JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАРМ БЕЗПЕКА»
#40054308
45 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2018 16:30
Рішення скан..JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір обслуж. 6.JPG укладений
02 листопада 2018 16:05
Договір обслуж. 5.JPG укладений
02 листопада 2018 16:05
Договір обслуж. 4.JPG укладений
02 листопада 2018 16:05
Договір обслуж. 3.JPG укладений
02 листопада 2018 16:04
Договір обслуж. 2.JPG укладений
02 листопада 2018 16:04
Договір обслуж. 1.JPG укладений
02 листопада 2018 16:04
Договір модерн. 4.JPG укладений
02 листопада 2018 15:56
Договір модерн. 3.JPG укладений
02 листопада 2018 15:56
Договір модерн. 2.JPG укладений
02 листопада 2018 15:56
Договір модерн. 1.JPG укладений
02 листопада 2018 15:56