Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп’ютер - 47 комплектів
Очікувана вартість
530 000,00 UAH
UA-2018-10-22-002364-b 1058065ea9cf494ab940fe33914afdd5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Салівон

+380432439324
+380432550903
+380432511183
vinrtmo65@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницька центральна районна клінічна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01982502
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92
Контактна особа: Людмила Салівон
+380432439324,+380432550903,+380432511183
vinrtmo65@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2018 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2018 14:00
Початок аукціону: 08 листопада 2018 15:13
Очікувана вартість: 530 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

персональний комп’ютер - 47 комплектів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 комплект
персональний комп’ютер - 47 комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2018 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 16:07
ЗТД Компютери.doc
30 жовтня 2018 16:07
зміни ТД.docx
30 жовтня 2018 16:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
30 жовтня 2018 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2018 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 16:07
ЗТД Компютери.doc
22 жовтня 2018 16:22
ТД Компютери.doc
30 жовтня 2018 16:07
зміни ТД.docx
30 жовтня 2018 16:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
22 жовтня 2018 16:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-22-002364-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СК ІТ", Код ЄДРПОУ:41510213
Дата подання: 16 листопада 2018 10:00
Шановний Замовник, наполягаємо на дискваліфікації учасника переможця – ФОП Зубарик О.В.
Шановний Замовник, наполягаємо на дискваліфікації учасника переможця – ФОП Зубарик О.В. з наступних підстав :
1) ч. 4. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, Розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Тендерної документацією Замовника передбачено:
« Учасник має надати Гарантійний лист, про те, що готовий поставити товар без одержання авансу Замовника. » Вищезазначений Гарантійний лист у складі тендерної пропозиції ФОП Зубарик О.В.- відсутній.
2) ч. 6. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документацією Замовника передбачено:
« Учасник має надати Інформацію в довільній формі, про наявність власного Сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця. » ФОП Зубарик О.В. надав Довідку в довільній формі про наявність власного сервісного центру в м. Вінниця, але ця Довідка не містить інформації щодо обов’язку/можливості здійснення гарантійного та післягарантійного обслуговування товару, а отже не відповідає вимогам Замовника.
3) Зазначений Корпус № 1 Ezcool MQ355B mATX 400W, а також Корпус № 2 Ezcool MQ350B, не відповідають технічним вимогам Замовника , так як Блок живлення не має відповідності стандартам безпеки FCC. А також матеріал корпусу - сталь. Не має Сертифікації по стандарту SGCC, класу А.
4) Жорсткий диск № 2 (WD10EZEX) Не відповідає вимогам Замовника, по шуму. Замовник вимагав рівень шуму не більше ніж 20-29 дБА. Вказаний жорсткий диск згідно Специфікації на сайті виробника має рівень шуму: 30 дБА, що не відповідає вимогам замовника та не виступає еквівалентом, оскільки має гірші показники за заявлені Замовником.
Також повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції - ФОП Зубарик О.В. відсутні наступні документи: Сертифікат відповідності на товар – Монітор 22’’ Acer V226HQLBB.
Шановний Замовник умовами Вашої тендерної документації передбачено допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, що не призведе до відхилення Замовником пропозиції Учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо.
Вищезазначені підстави дискваліфікації - ФОП Зубарик О.В. не можуть виступати формальними помилками, тому керуючись принципом добросовісної конкуренції та недискримінації учасників зазначених в ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації учасника переможця - ФОП Зубарик О.В. у зв’язку з тим, що його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника (ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»). В іншому випадку ми будемо змушені звернутись з цим листом та обґрунтуванням дискваліфікації до Державної Аудиторської Служби України для розгляду цього питання та Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2018 17:04
Доброго дня. Розглянувши Ваше звернення повідомляємо:
1. Щодо відсутності гарантійного листа у ФОП Зубарик О.В. про те, що учасник готовий поставити товар без одержання авансу Замовника, повідомляємо, що в тендерній пропозиції учасника міститься документ «Гарантійний лист ФОП Зубарик О.В.», в якомі у п. 10 міститься текст «Гapaнтую поставку товару на адресу вказану Замовником в оголошенні в повному обсязі без авансових платежів»
2. Щодо сервісних центрів повідомляємо наступне: вимогою абз. 7 п. 6 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації було «Учасник має надати інформацію в довільній формі, про наявність власного сервісного центру по гарантійному та після гарантійному обслуговуванню в м. Вінниця, або надати інформацію про договірні відносини з сервісними центрами із обов’язковим зазначенням назви сервісного центру, адреси та телефону». Учасник надав у тендерній пропозиції довідку про наявність власного сервісного центру, а також інформацію про сервісні центри з якими має співпрацю по ремонту та обслуговуванню техніки, чим дотримано вимог тендерної документації.
3. Щодо корпусу повідомляємо: на офіційному сайті виробника Ezcool (http://www.ezcool.com.tw) та на сайті FCC (www.fcc.gov) даної інформації немає щодо блоку живлення, що знаходиться в корпусах №1, запропонованих учасником-переможцем ФОП Зубарик О.В., Ezcool MQ355B mATX 400W. Щодо сталі корпусів компанї Ezcool, то з офіційного сайту виробника (http://www.ezcool.com.tw/products-detail.php?id=2849&c=655) бачимо сертифікацію сталі корпусів по стандарту SGCC, класу А.
4. В тендерній пропозиції учасника ФОП Зубарик О.В. наявний жорсткий диск №2 в кількості 1 шт. - 1 Tb WD 7200 SATA III 64 MB (WD10EZEX) Caviar Blue. Виробник, компанія WD зазначає пікове значення (seek/average) шуму при роботі даного жорсткого диску на рівні 30 Дб. Жорсткі диски працюють в піковому режимі дуже мало часу, тому різниця в 1 Дб не відчувається людиною. Для визначеня різниці в 1 Дб потрібна спеціальна апаратура.
5. Щодо ненадання сертифікату відповідності на товар – Монітор 22’’ Acer V226HQLBB, повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів», обов’язкова сертифікація продукції скасована.
Номер вимоги: UA-2018-10-22-002364-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СК ІТ", Код ЄДРПОУ:41510213
Дата подання: 21 листопада 2018 08:21
Керуючись ст. 5, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимогами Вашої Тендерної документації, наполягаємо на дискваліфікації - ФОП Зубарик Олександр Васильови ч.
Шановний Замовник, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції було розроблену ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Ви, як Замовник, повинні дотримуватись норм та принципів вищезазначеного Закону та вимог Вашої тендерної документації в рамках проведення процедури - Відкриті торги. Адже ефективне функціонування системи публічних закупівель значною мірою залежить від дотримання їх принципів, оскільки вони втілюють основу, істинне призначення ЗУ «Про публічні закупівлі».

Ви вважаєте, що в рамках добросовісної конкуренції та недискримінації Учасників процедури - Відкриті торги, дискваліфікація - ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» можлива за відсутність копії Сертифікатів відповідності на товар та/або інших документи, що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (на всі комплектуючі окремо), а в противагу вищезазначеного на вимогу дискваліфікації - ФОП Зубарик Олександр Васильович щодо ненадання сертифікатів, Ви замість нього повідомляєте, що відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 року «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів», обов’язкова сертифікація продукції скасована ? Незважаючи на те, що умовами Вашої Тендерної документації передбачено, що: «У випадку якщо документи які вимагаються згідно цієї тендерної документації, не передбачені законодавством для окремих Учасників процедури закупівлі, в такому випадку останні мають надати у складі тендерної пропозиції Лист-пояснення із зазначенням документів, що не можуть бути надані у складі тендерної пропозиції, та посиланнями на норми чинного законодавства, що звільняють учасника від складення/отримання таких документів.» Адже згідно Листа роз’яснення наданого - ФОП Зубарик Олександр Васильович «Щодо сертифікації» Монітори Acer не входять в перелік продукції що не підлягають сертифікації. Чому Ви, замість ФОП Зубарик Олександр Васильович у відповідь на Вимогу про дискваліфікацію надаєте відповідь щодо обгрунтування ненадання сертифікатів ФОП Зубариком Олександром Васильовичем, дискваліфікуючи при цьому Учасника, пропозиція якого є вигіднішою, адже основним критерієм оцінка тендерних пропозицій є ціна ? Чи не вбачаєте Ви в цьому ознаки корупції та домовленості між учасником та Замовником ?
Вашою тендерною документацію, а саме Додатком 1 «Технічні вимоги» передбачено, що Жорсткий диск № 2 повинен мати рівень шуму не більше ніж 20-29 дБА.
ФОП Зубарик Олександр Васильович запропонував Жорсткий диск 1 TB WD Caviar Blue 72OO SATA III 64MB (WDI0EZEX) який, як Ви самі підтвердили у відповіді на Вимогу щодо дискваліфікації має рівень шуму 30 дБА, що не відповідає вимогам Замовника, не може бути еквівалентом та не відповідає ознакам формальних помилок.

Ваше обгрунтування, « Що жорсткі диски працюють в піковому режимі дуже мало часу, тому різниця в 1 Дб не відчувається людиною. Для визначеня різниці в 1 Дб потрібна спеціальна апаратура, тому ми не вважаємо, що це невідповідність вимогам тендерної документації Замовника» - є безпідставною та необгрунтованою. Шановний Замовник, є ЗУ «Про публічні закупівлі» в рамках якого ви повинні проводити процедури закупівель та вимоги Вашої Тендерної документації, в якій чітко зазначено - рівень шуму не більше ніж 20-29 дБА. Ви мали право зазначити рівень шуму і в 35 і 40 дБА, але Ви вказали вимогу: «Рівень шуму не більше ніж 20-29 дБА» так чому ви закриваєте очі на порушення та невідповідність тендерної пропозиції - ФОП Зубарик Олександр Васильович ? Факт є фактом – запропонований Жорсткий диск не відповідає вимогам Замовника, оскільки максимальний рівень шуму запропонованого жорсткого диску - 30 Дб! (доводимо до вашого відома, що Average – «середнє значення» (в перекладі з англійської мови), Seek – «пошук» (в перекладі з англійської мови) запропонований HDD WD10EZEX згідно офіційної специфікації, має SEEK AVERAGE «середній шум під час пошуку» - 30 дБа. А так як це навіть не максимальний рівень шуму, а середній – він навіть буде перевищувати ці показники при активний роботі накопичувача.)
Шановний Замовник, повторно доводимо та роз’яснюємо, що зазначений Корпус № 1 Ezcool MQ355B mATX 400W, а також Корпус № 2 Ezcool MQ350B, не відповідають Технічним вимогам Замовника, так як Блок живлення не має відповідності стандартам безпеки FCC. Обгрунтуванням невідповідності - є відсутність на офіційному сайті виробника Ezcool інформації про Сертифікат безпеки FCC для блоку живлення. Тобто запропонований корпус учасника - ФОП Зубарик Олександр Васильович не має Сертифікату безпеки FCC. У вашому технічному завданні була чітко встановлена вимога щодо наявності Сертифікату безпеки блоку живленя FCC.

Також повідомляємо, що вимогами Тендерної документації Замовника встановлено, що копії документів, що вимагаються згідно цієї тендерної документації, перед виготовленням кольорової Скан-копії з такого документу для її завантаження в систему також завіряються та мають містити маркування «Копія вірна». Пропозиція - ФОП Зубарик Олександр Васильович не відповідає даній вимозі.
Умовами Вашої Тендерної документації передбачено допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок, що не призведе до відхилення Замовником пропозиції Учасника. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації тощо. Так надайте обгрунтування шановний Замовник, які з вищезазначених підстав дискваліфікації - ФОП Зубарик Олександр Васильович можуть виступати формальними помилками згідно умов вашої Тендерної документації ?

Повторно, обґрунтовуючи підстави дискваліфікації,керуючись ст. 5, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимогами Вашої Тендерної документації, наполягаємо на дискваліфікації - ФОП Зубарик Олександр Васильович.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 17:04
Шановний Учаснику. Розглянувши ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.»
Також повідомляємо, що розглянувши Вашу тендерну пропозицію, повідомляємо, що Вана тендерна пропозиція має ряд недоліків, а саме:
- Ціна пропозиції, яку Ви подали через електронний майданчик та в документі «Тендерна пропозицiя (Додаток 3)» становить 503700 грн. без ПДВ. Однак до вартості пропозиції не включена позиція №11 (Жорсткий диск №2 ) вартість якого 1800 грн. Тобто Подана ваша пропозиція мала б становити 505500 грн без ПДВ з врахуванням позиції №11.
- Також в тендерній пропозиції подано виписку з Єдино державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка видана 02.02.2018 року що не відповідає вимозі тендерної документації (У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах, такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не більше ніж протягом 10 днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (включно з датою подання такої тендерної пропозиції через електронну систему закупівель))
- В наданій Вами довідці «Довiдка (захист довкiлля)» відсутня інформація про дотримання заходів із захисту довкілля, що не відповідає вимозі тендерної документації (Учасник повинен додатково підтвердити інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі) про дотримання заходів із захисту довкілля.)
- В тендерній пропозиції відсутні відомості з ЄДРПОУ про Учасника - юридичну особу або Учасника - фізичну особу – суб’єкта підприємницької діяльності відповідно до Положення про Єдиний держаний реєстр підприємств та організацій України, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.1996 № 118, видані уповноваженим органом не раніше дати оголошення даної закупівлі.
- Не надано лист-згоду з діями замовника у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або неподання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
- Запроновані Вами комплектуючі Процесор LGA 1151 №2, та Жорсткий диск №2 не відповідають вимогам, а саме:
- - Процесор LGA 1151 №2 – вимагалася частота частота: не менше ніж 3,7 ГГц, в запропонованому вами процесорі частота становить 3,6 Ггц.
- - Жорсткий диск №2 – вимагався об'єм буфера пам'яті не менше ніж 64 МБ, в запропонованому вами жорсткому дистку - 32 MB.
Оскільки під час здійснення закупівель ма.ть бути дотримані принципи закупівель відповідно до ст. 3 ЗУ «Про здійснення публічних закіпівель», то на підставі вище наведеної інформації повідомляємо Вас про те, що ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної пропозиції, а також дорожча на 23500 грн. що суттєво для бюджетних Коштів.

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 10:00
HDD Spec.pdf
16 листопада 2018 10:00
HDD.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 листопада 2018 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 468 900,00
UAH з ПДВ
458 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 482 883,00
UAH з ПДВ
463 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 495 270,00
UAH з ПДВ
482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СК ІТ" 503 700,00
UAH з ПДВ
503 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ЛІНІЯ" 530 000,00
UAH з ПДВ
524 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2018 13:17
Електронний підпис
07 листопада 2018 13:15
виписка з ЄДР.pdf
07 листопада 2018 13:15
Довідка Статистика ЕДР.pdf
07 листопада 2018 13:15
витяг 06.11.2018р.pdf
07 листопада 2018 13:15
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 листопада 2018 13:15
довідка санкції.pdf
07 листопада 2018 13:15
довідка щодо ліцензування.pdf
07 листопада 2018 13:15
технічна документація 8616556.pdf
07 листопада 2018 13:15
ТЧ довідка виробник .pdf
07 листопада 2018 13:15
гарантійний лист гарантія.pdf
07 листопада 2018 13:01
копія наказу на директора.pdf
07 листопада 2018 13:01
копія протоколу директора.pdf
07 листопада 2018 13:01
копія статуту.pdf
07 листопада 2018 13:01
Відгук Полтава.pdf
07 листопада 2018 13:01
8616556_пропозиція.pdf

Публічні документи

07 листопада 2018 13:56
Про довідки.pdf
07 листопада 2018 13:54
Довідка про СЦ у м.Вінниця.pdf
07 листопада 2018 13:51
Технічна відповідність.pdf
07 листопада 2018 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
07 листопада 2018 13:51
Declaration-NVO-AOC.pdf
07 листопада 2018 13:51
Declaration-EMS-AOC.pdf
07 листопада 2018 13:51
Монітор Philips-2018-2 (1).jpg
07 листопада 2018 13:51
Монітори Philips 2018-01.pdf
07 листопада 2018 13:51
Монітори Philips декларація.pdf
07 листопада 2018 13:51
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 листопада 2018 13:51
Листо про ліцензування.pdf
07 листопада 2018 13:51
Лист-згода про обробку ПД.pdf
07 листопада 2018 13:51
Лист про захист довкілля.pdf
07 листопада 2018 13:51
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2018 13:51
Лист про санкції.pdf
07 листопада 2018 13:51
Довідка про виробника BRAIN.pdf
07 листопада 2018 13:51
Загальні відомості, Комел.pdf
07 листопада 2018 13:51
Протокол про директора.pdf
07 листопада 2018 13:51
Статут Комел 2018 печ.pdf

Публічні документи

19 листопада 2018 14:32
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:17
Електронний підпис
06 листопада 2018 16:14
Сертифікати.rar
06 листопада 2018 16:14
Паспорт-код_ФОП_Зубарик_О.В..pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 22:04
Електронний підпис
05 листопада 2018 17:16
Довiдка (про лiцензування).pdf
05 листопада 2018 17:16
Виписка (вiдомостi з ЄДР).pdf
05 листопада 2018 17:16
Довiдка (захист довкiлля).pdf
05 листопада 2018 17:16
Довiдка (ч.1 та ч.2 ст. 17).pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Корпуса БЖ LP.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Мишки Omega.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Жорсткі диски.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Клавіатури Genius.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Asus МП.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Монітори AOC.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість ОЗУ Пам_ять.pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Процесора.pdf
05 листопада 2018 17:16
Лист Вiдгук (ПМСД) ОРИГІНАЛ.pdf
05 листопада 2018 17:16
Наказ.pdf
05 листопада 2018 17:16
Порiвняльна таблиця.pdf
05 листопада 2018 17:16
Технiчнi вимоги (Додаток 1).pdf
05 листопада 2018 17:16
Якість Монітори Аsus.pdf
05 листопада 2018 17:16
Статут (Нова редакцiя).pdf
05 листопада 2018 17:16
Договiр (Додаток 2).pdf

Публічні документи

07 листопада 2018 13:27
Електронний підпис
07 листопада 2018 13:22
ДОВІДКА ПРАЦІВНИКИ.pdf
07 листопада 2018 13:22
СТАТТЯ 17.pdf
07 листопада 2018 13:22
Статут.zip
07 листопада 2018 13:22
Інші документи та довідки.zip
07 листопада 2018 13:22
протокол.pdf
07 листопада 2018 13:22
Пропозиція.pdf
07 листопада 2018 13:22
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
07 листопада 2018 13:22
паспорт.pdf
07 листопада 2018 13:22
опис.pdf
07 листопада 2018 13:22
наказ.pdf
07 листопада 2018 13:22
Витяг Document_USR_1004572337.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП Зубарик Олександр Васильович

ТОВ "СК ІТ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКА ЛІНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 458 300,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 15:29
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 463 500,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 11:17
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
Переможець 482 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 15:38

Документи

13 листопада 2018 15:29
Електронний підпис
08 листопада 2018 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2018 11:17
Електронний підпис
13 листопада 2018 15:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

14 листопада 2018 15:38
Електронний підпис
14 листопада 2018 15:34
Протокол_переможець.pdf
14 листопада 2018 11:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 листопада 2018 11:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 15:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
482 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 15:38
Електронний підпис
14 листопада 2018 15:34
Протокол_переможець.pdf
14 листопада 2018 11:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 листопада 2018 11:17
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 00:14
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 10:15
Dop_ugod 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 10:08
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 11:59
Dod_ugoda.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 11:55
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 17:41
Dogovir.pdf укладений
26 листопада 2018 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 200
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 200
Договір:
Номер додаткової угоди: 200
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 482 000,00
UAH з ПДВ