Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014-Поточний ремонт фасаду адмінприміщення Баштанської міської ради (ДК 021:2015 код 45443000-4 Фасадні роботи)
Очікувана вартість
155 800,00 UAH
UA-2018-10-22-000746-c 68dbf2190f1849d1b21f55e7d1097380
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827704 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Вебсайт: http://www.bashtanka.org.ua
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2018 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 20:00
Очікувана вартість: 155 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,64%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт фасаду адмінприміщення Баштанської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2018
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2018 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2018 16:57
Оголошення -Пот.рем.фасаду адмінприміщення Башт.м-р.docx
22 жовтня 2018 16:56
прот.258.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 23 жовтня 2018 19:35
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 08:25
Вкажіть, будьласка, яка складність об'єкту за класом наслідків, відповідно до проектної документації: СС1 чи СС2 ?
Відповідь: Поточний ремонт на сьогоднішній день згідно законодавства України не є будівництвом,тому клас наслідків не визначається.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА 154 998,00
UAH з ПДВ
154 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2018 12:31
Електронний підпис
28 жовтня 2018 10:54
сертифікати PDF.zip
28 жовтня 2018 10:54
аналогічні договори PDF.zip
28 жовтня 2018 10:54
документи Шевченко ОВ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3196118327
Переможець 154 998,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 16:50

Документи

31 жовтня 2018 16:50
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:50
прот.262.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШЕВЧЕНКО ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3196118327
154 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 16:50
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:50
прот.262.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 12:21
дод.угода №1-101 до дог.№ 355 від 08.11.2018.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 12:21
Електронний підпис укладений
08 листопада 2018 11:15
додатки до дог.№ 355.pdf укладений
08 листопада 2018 11:14
дог.355.pdf укладений
08 листопада 2018 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з надходженням заяви від Підрядника від 14.11.2018 року, зі змісту якої слід розуміти неможливість проведення запланованих робіт в зимовий період, під час несприятливих погодних умов та з метою дотримання будівельних норма та стандартів, якісного виконання будівельних робіт, Сторони прийшли до згоди про таке: 1. Розірвати Договор № 355 від 08.11.2018 року, де предметом закупівлі було за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт фасаду адмінприміщення Баштанської міської ради). 2. З моменту вступу в дію цієї угоди Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами і зобов’язаннями, що виникли з Договору № 355 від 08.11.2018 року. Зобов’язання сторін за договором, зазначеним у п. 1 цієї угоди припиняється з моменту набрання чинності цією угодою..
Номер договору про закупівлю: 355
Договір:
Номер додаткової угоди: 355
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 154 998,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: у зв'язку з надходженням заяви від Підрядника від 14.11.2018 року, зі змісту якої слід розуміти неможливість проведення запланованих робіт в зимовий період, під час несприятливих погодних умов та з метою дотримання будівельних норма та стандартів, якісного виконання будівельних робіт, Сторони прийшли до згоди про таке: 1. Розірвати Договор № 355 від 08.11.2018 року, де предметом закупівлі було за ДК 021:2015 код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт фасаду адмінприміщення Баштанської міської ради).