Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні іграшки
Очікувана вартість
96 900,00 UAH
UA-2018-10-22-000151-b 034a02ae92d64b918b599b08991624ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Луциба

+380661454947 infrastruktura_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39754779
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75
Контактна особа: Світлана Луциба
+380661454947
infrastruktura_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2018 09:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2018 14:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2018 11:53
Очікувана вартість: 96 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 485,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
323 штука
Новорічні іграшки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, парк ім. Писаржевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 37520000-9 — Іграшки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2018 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2018 09:29
ОГОЛОШ. іграшки.docx
22 жовтня 2018 09:29
Додаток1 Новор. іграш..docx
22 жовтня 2018 09:29
Додаток2 примірник ТП.doc
22 жовтня 2018 09:29
Додаток3 Квал. вимоги.docx
22 жовтня 2018 09:29
Проект дог. нов. іграшки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-22-000151-b.b16
Статус:
Не задоволена
Учасник: ІВАНЮТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА , Код ЄДРПОУ:3125905963
Дата подання: 01 листопада 2018 09:08
Безпідставна та дискримінаційна дискваліфікація
Скарга (Заява) учасника державних закупівель м. Київ 31.10.2018 року Повідомляємо Вам про те що 22.10.2018 року на сайті «Держзакупівлі.онлайн» з’явилось повідомлення про закупівлю Комунальним підприємством "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради Код ДК 021:2015: 37520000-9 – Іграшки (Новорічні іграшки), загальна вартість закупівлі становить 96`900.00 грн. Аукціон завершився 30-го жовтня 2018 о 12:38 за результатами якого одна з найменших цін була встановлена ФОП Іванюта Ольга Анатоліївна 55 555,00 грн. Відповідно до Протоколу комітета замовника №425 від 31.10.2018 року, було дискваліфіковано учасника ФОП Іванюту Ольгу Анатолієвну на підставі того що: 1. На всіх документах, які підготовлені учасником відсутнє посилання на ідентифікатора закупівлі. Згідно з Додатком 3 до Оголошення в ВИМОГАХ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ЗАЗНАЧЕНО : «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства», а Згідно з пунктом 6.3 Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату документу, посилання на ідентифікатор закупівлі, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, а для фізичної особи – власним підписом. Тож взагалі не відомо що мав на увазі Замовник. Усі вимоги учасником були виконані крім посилання на ідентифікатор закупівлі, в свою чергу документи завантажені та додані до закупівлі ідентифікатор якої UA-2018-10-22-000151-b, тому відсутність посилання на ідентифікатор закупівлі було безпідставною та дискримінаційною щоб дискваліфікувати учасника що забороняється ЗУ "Про публічні закупівлі". 2. Копії документів що надав учасник були не вірно завірені, що не відповідають вимогам тендерної документації. Згідно з Додатком 3 до Оголошення в ВИМОГАХ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ЗАЗНАЧЕНО : «Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства» так як і було завірено Учасником, що суперечить діям замовника 3. На копії паспорту відсутня дата завірення документу. Копія паспорту завірена належним чином і дійсна на дату подання пропозиції учасником (усі документи які були надані з паспортом були зареєстровані учасником), тому дата на документі не обов»язкова і дискваліфікація учасника є безпідставною та дискримінаційною що забороняється ЗУ "Про публічні закупівлі". 4. Учасником не надано остаточну пропозицію з ціною за результатами аукціону. Так як учасника СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ який зайняв перше місце за результатами аукціону за найнижчою ціною було дискваліфіковано 31.10.2018 в 15:19, а мене учасника який зайняв друге місце за результатами аукціону за найнижчою ціною 31.10.2018 в 15:31 ЧЕРЕЗ 12 ХВ, цим самим не було надано змоги учасником ФОП Іванютою Ольгою Анатолієвною додати оновлену цінову пропозицію Також хочу звернути увагу що зг. пункт 5 ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі затвердженого Рішенням тендерного комітету Протокол № 391 від 04.10.2018р Головою тендерного комітету К.Є. Козлова Критерії вибору переможця: ціна 100% та суперечить діям замовника, який визначає переможцем закупівлі учасника з найвищою ціною. На нашу думку в діях замовника вбачаються ознаки, що суперечать антикорупційному законодавству, а також негативно впливають та підривають довіру громадян та господарюючих суб’єктів, щодо прозорості в сфері державних закупівель, а також нівелюють зусилля центральних органів державної влади, щодо створення умов економічної конкуренції, та заощадження державних коштів платників податків. У зв’язку із чим просимо: 1)скасувати незаконний протокол №425 від 31.10.2018 року складений Комунальним підприємством "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради, та визначити переможцем учасника котрий відповідає кваліфікаційним критеріям. У разі відхилення законної вимоги замовником: 2)контролюючим органам провести повну перевірку закупівель за державні кошти, які відбувались замовником в 2017-2018 році, а особливо приділити увагу вищезазначеній закупівлі. 3)правоохоронним органам дати оцінку діям замовника та притягнути до відповідальності винних осіб у відповідності до українського законодавства (дисциплінарного, кримінального) 4)Громадській організації «Стоп корупція» та телеканалу «1+1» висвітлити дану подію, а також взяти під громадський контроль правоохоронні та контролюючі органи, щодо незаконних дій тендерного комітету Комунального підприємства "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2018 16:39
Розглянувши вищезазначену вимогу повідомляємо наступне.
Згідно п. 6 наказу Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладання з ними відповідних договорів.
Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі. Інформація зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах. У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
До того ж, слід зауважити, якщо Вам, як Учаснику даної закупівлі було щось незрозуміло, то в період уточнень, Ви мали можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог.
Відповідно до п.6.7. даного наказу, для участі в Закупівлі Учасник подає пропозицію шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики.
Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі.
Отже, оголошення про проведення даної допорогової закупівлі було складено відповідно до вимог законодавства та не містить жодної дискримінаційної вимоги.
Замовником було викладено вимогу до оформлення документів тендерної пропозиції учасника, а саме у п.6.3 оголошення: «Документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату документу, посилання на ідентифікатор закупівлі, реєстраційний номер і мають бути засвідчені підписом керівника, або уповноваженої особи учасника, а для фізичної особи – власним підписом».
Відсутність посилання на ідентифікатор закупівлі у документах, які Ви надали є невиконанням вимог до оформлення документів тендерної пропозиції та порушенням Порядку здійснення допорогових закупівель.
Додаток №3 до оголошення містив вимоги до кваліфікації Учасників в якому було зазначено, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи, завірені підписом керівника та печаткою підприємства. Далі, внизу даного документа, було визначено, що саме мається на увазі «завірені документи»:
- Копії документів учасника завіряються відповідно до вимог ДСТУ 4163-2003, а саме: мати відмітку «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка завірила документ, ініціалів та прізвища, дати завірення документа. Підпис відповідальної особи скріплюється на документі печаткою організації. Для фізичної особи вимога щодо печатки не розповсюджується.
Відповідно до п.4.9 Рішенням Дніпровської (Дніпропетровської) міської ради від 08.06.2016р. №30/9 «Про затвердження Положення про застосування системи електронних закупівель товарів, робіт і послуг у Дніпропетровській міській раді виключними підставами дискваліфікації є пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, яка не відповідає умовам закупівлі. Згідно п. 4.11. у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам до предмету закупівлі або вимогам до кваліфікації учасників, замовник відхиляє пропозицію. Підстави відхилення оприлюднюються в системі впродовж 1 (одного) робочого дня з дня прийняття такого рішення.
На підставі вищевикладеного, КП «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради зазначає, процедуру проведення допорогової закупівлі Новорічні іграшки CPV 37520000-9 Іграшки було проведено без порушень та відповідно до вимог чинного законодавства України тому, прийняти Вашу вимогу щодо скасування Протоколу №452 від 31.10.2018р. вважаємо недоцільним.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2018 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ 58 786,00
UAH з ПДВ
55 177,00
UAH з ПДВ
Документи
ІВАНЮТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА 67 830,00
UAH з ПДВ
55 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УСОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ" 93 670,00
UAH з ПДВ
55 556,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" 96 220,00
UAH з ПДВ
55 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ " 69 122,00
UAH з ПДВ
69 122,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Ялинка України" 96 900,00
UAH з ПДВ
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2018 14:47
паспорт Іванюта О.А..pdf
27 жовтня 2018 14:47
документиФОП.pdf
27 жовтня 2018 14:47
Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 13:58
Scaned_PDF(1).pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_12.pdf
29 жовтня 2018 13:58
ІПН_Усов.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Довідка_Аваль.PDF
29 жовтня 2018 13:58
Витяг_РПЄП.PDF
29 жовтня 2018 13:58
Витяг_Usov.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Свідоцтво.PDF
29 жовтня 2018 13:58
Scaned_PDF.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_11.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_10.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_8.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_7.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_6.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_5.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_4.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_3.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_2.pdf
29 жовтня 2018 13:58
Додаток_1.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2018 13:27
справка скан.pdf
29 жовтня 2018 10:44
ПАСПОРТ5.pdf
29 жовтня 2018 10:44
ПАСПОРТ4.pdf
29 жовтня 2018 10:44
ПАСПОРТ3.pdf
29 жовтня 2018 10:44
ПАСПОРТ2.pdf
29 жовтня 2018 10:44
ИНН ПАСПОРТ1.pdf
29 жовтня 2018 09:18
20181026_133704.jpg
29 жовтня 2018 09:18
20181026_133600.jpg
29 жовтня 2018 09:18
20181026_133537.jpg
29 жовтня 2018 09:18
20181026_133515.jpg

Публічні документи

29 жовтня 2018 13:05
Пропозиція.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Проект договору.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Договір М18-34.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Договір М18-10.PDF
29 жовтня 2018 13:05
Довідка щодо печатки.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Довідка про санкції.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Паспорт стор. 4-5.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Прописка та код.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Паспорт.pdf
29 жовтня 2018 13:05
Витяг з ЄДР М.М..pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 16:00
пропозиція 31.10.pdf
27 жовтня 2018 17:14
скани.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ

ІВАНЮТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА

ФОП "УСОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"

ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "

ПП "Ялинка України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИДЬКО ОЛЕКСАНДР ВАДИМОВИЧ
#3250907410
Відхилено 55 177,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:19
ІВАНЮТА ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА
#3125905963
Відхилено 55 555,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:31
ФОП "УСОВ ІГОР ВІКТОРОВИЧ"
#3067615316
Відхилено 55 556,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:38
ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
#2652612694
Відхилено 55 800,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:47
ФОП "МАЛІЦЬКИЙ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ "
#2651100179
Відхилено 69 122,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 15:55
ПП "Ялинка України"
#35578530
Переможець 96 900,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 16:14

Документи

31 жовтня 2018 15:19
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:18
424.pdf

Документи

31 жовтня 2018 15:31
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:30
425.pdf

Документи

31 жовтня 2018 15:38
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:38
426.pdf

Документи

31 жовтня 2018 15:47
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:47
427.pdf

Документи

31 жовтня 2018 15:55
Електронний підпис
31 жовтня 2018 15:54
428.pdf

Документи

31 жовтня 2018 16:14
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:13
429.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Ялинка України"
#35578530
96 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 жовтня 2018 16:14
Електронний підпис
31 жовтня 2018 16:13
429.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 11:58
Електронний підпис укладений
06 листопада 2018 08:40
Ялинки Укр-іграшки.pdf укладений
05 листопада 2018 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 96 900,00
UAH з ПДВ