Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі (Ліжка з матрацами; Шафи (двохдверні з антресоллю); Тумбочки приліжкові)
Очікувана вартість
294 000,00 UAH
UA-2018-10-20-000025-b ● 9ffc94ec44ea4632a9f33877635d7211
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Житомирський обласний ліцей-інтернат для обдарованих дітей" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 05396422 |
Місцезнаходження: | 10007, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Коростишівська, буд. 15 |
Контактна особа: |
Еліна Маратівна Пантєлєєва +380412428506 buhpedlicey@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2018 11:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 14:12 |
Очікувана вартість: | 294 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 294,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуванної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; вимоги до предмета закупівлі визначено в технічному завданні тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 штука
Ліжка з матрацами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
14 штука
Шафи (двохдверні з антресоллю)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
56 штука
Тумбочки приліжкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10007, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Коростишівська, буд. 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 грудня 2018
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2018 11:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2018 11:18 |
ТД_ Меблі_2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-20-000025-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Коробка Юрій Іванович", Код ЄДРПОУ:2296007131
Дата подання: 20 листопада 2018 14:44
Вимога на прийняте Замовником рішення про визначення переможця
Тендерна пропозиція ФОП Воронкіної не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, Детальний опис знаходиться в тексті вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 листопада 2018 23:24
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне, згідно вимог доументації зазначено: "Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні та технічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника." Всі ваші зауваження не знаходять законного обгрунтування, та мають на меті лише зрив процедури закупівлі, це підтверджується наступним, Вами зазначено, що замість фрази "Тендерна пропозиція" учасником переможцем зазначено "Цінова пропозиція", чим це порушує ваші права чи права іншихучасників, а головне впливає на зміст та ціну пропозиції. Другим зауваженням було те що учасником у формі довідки про досвід виконання аналогічних договорів не зазначено місцезнаходження контраганта, проте в довідці зазначено, Спеціальна ЗОШ І-ІІІ ст. .... м. Києва, зокрема надано копію вищезазначеного договору, і з якого можна встановити цю нформацію, у відповідності до вимог документації - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції.....відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника. Третім, зауваежнням було те, що нв Вашу думку учасником-переможцем надано недостовірну інформацію згідно ст. 17, проте учасником-переможцем було надано лише листи-пояснення, про те що він не юридичною особою, в чому інформацію недостовірна і чи знаєте ви взагалі значення цього терміну, зокрема у Вашій пропозиції також надано інформацію по всіх п. ст. 17, чи Ви також надали нам недоствірну інформацію? І найголовніше, яка мета вашого оскарження, якщо Ваша пропозиція за переліком іде 7-ю, а по жодному іншому учаснику у Вас зауважень не має, чи ви лобіюєте інтерес якогось іншого учасника
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-20-000025-b.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП ОЛІЙНИК ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2053117862
Дата подання: 15 листопада 2018 09:49
Дата подання: 15 листопада 2018 09:49
неправомірна кваліфікація
Відсутній у аналогічному договорі акт прийому передачі товарів, що не пвдтверждує виконання аналогічного договру
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 16.11.2018 № 11748.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2018 18:27
Номер скарги: UA-2018-10-20-000025-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "Коробка Юрій Іванович", Код ЄДРПОУ:2296007131
Дата подання: 23 листопада 2018 15:42
Дата подання: 23 листопада 2018 15:42
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 листопада 2018 18:54
рішення від 27.11.2018 № 12111+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2018 18:53
додатковий запит Замвонику до скарги № UA-2018-10-20-000025-b.c3.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 11:41
інформація про перенесення розгляду скарги № UA-2018-10-20-000025-b.c3.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 11:43
інфорація про резолютивну частину рішення від 14.12.2018 №12775.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2018 16:51
рішення від 14.12.2018 №12775.pdf
Дата публікації: 19 грудня 2018 19:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІНА КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" |
209 900,00
UAH з ПДВ
|
197 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАКСИМЕНКО ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ" |
233 800,00
UAH з ПДВ
|
197 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТУНІК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ" |
236 600,00
UAH з ПДВ
|
198 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
243 072,00
UAH з ПДВ
|
202 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП КЕДР-ВВ |
292 488,00
UAH з ПДВ
|
229 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГАРАГУЛЯ ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА" |
237 700,00
UAH з ПДВ
|
237 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Коробка Юрій Іванович" |
284 872,00
UAH з ПДВ
|
284 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ОЛІЙНИК ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА |
293 440,00
UAH з ПДВ
|
293 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОРОНКІНА КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА" #3201418827 |
Переможець |
197 890,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2018 22:09
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2018 22:09
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2018 21:55
|
Договір меблі.pdf | укладений |
20 грудня 2018 21:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | № 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 103/ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |