Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний з полицею, регульований по висоті, антисколіозний стілець учнівський, полозковий, на квадратній трубі, регульований по висоті)
Очікувана вартість
602 154,00 UAH
UA-2018-10-19-002876-b ● 32cf6e7a337f4e37a0c13ee73030d80a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Фастівської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143672 |
Місцезнаходження: | 08500, Україна , Київська обл., м. Фастів, вул. Суворова, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Данченко +380964934600 fastiv_rayvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2018 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 14:43 |
Очікувана вартість: | 602 154,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 010,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
413 комплект
ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (стіл учнівський одномісний з полицею, регульований по висоті, антисколіозний стілець учнівський, полозковий, на квадратній трубі, регульований по висоті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08500, Україна, Київська область, м. Фастів, Суворова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2018 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2018 11:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі.doc | |
23 жовтня 2018 10:29 |
Технiчне_завдання.doc |
24 жовтня 2018 11:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
24 жовтня 2018 11:24 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ меблі.doc
|
|||||||||
23 жовтня 2018 10:29 |
Технiчне_завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вопрос по стульчикам
Дата подання: 22 жовтня 2018 13:59
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 10:05
Уважаемый Заказчик. В техничних требованиях на стр. 17 у вас прописано "Сидіння та спинка виготовлені з гнуто-клеєної фанери (товщиною 8-9 мм) та вкриті безкольоровим лаком на водній основі. ", а в дополнительных тех. требованиях вы по стульчикам уже прописываете "Обовязкове антивандальне покриття HPL стільців". Это разные покрытия. Так чем покрывать стулья- лаком или HPL пластиком?
Также вы сначала пишете, что стулья должны быть "Стілець Т-подібний" , а в дополнительных требованиях вы хотите "Конструкція лижі стільців - посиленого типу з площинною опори на підлогу".
Не могли бы вы более точно определить, какие стулья вы заказываете?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації описано рекомендовані вимоги до товару або його аналогічного.
Розглядатися будуть усі пропозиції, але не гірші ніж у вимогах.
Розглядатися будуть усі пропозиції, але не гірші ніж у вимогах.
технични вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2018 12:41
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 11:18
В зв'язку з тим, що вартість сидіння і спинки стільцев ,вкритих безкольоровим лаком і пластиком HPL, суттєво відрізняються по ціні, просимо Вас більш чітко викласти технічні вимоги для надання цінової пропозиції на рівних умовах для всіх учасників торгів.
Відповідь: В тендерній документації наведені технічні вимоги до товару, або його аналогу. Тому ціни на окремі деталі товару на рішення у визнані переможця не впливають але товар повинен бути не гіршим ніж у вимогах.
До технічних вимог
Дата подання: 24 жовтня 2018 10:44
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 11:19
Доброго дня! У п.6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що якість та інші фізико-технічні характеристики природного газу визначаються згідно із встановленими стандартами та нормативно-правовими актами. Яке відношення до предмету закупівлі "шкільні меблі" має природний газ?
Відповідь: Дякуємо за спостережливість. Механічну помилку виправлено.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-19-002876-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Смаковка, Код ЄДРПОУ:37382000
Дата подання: 07 листопада 2018 16:33
Вимога замовнику
Доброго дня.У вкладенні вимога-замовнику,щодо перегляду рішення.В разі відхилення, оскарження буде передано до Антимонопольного комітету України,що призведе до зупинки торгів та додаткових витрат замовника та збитків учасника визнаного переможцем з порушенням вимог тендерної документації.
Скасована
Дата: 07 листопада 2018 16:37
Причина: Відсутність прикріпленого файлу у зверненні.
Номер вимоги: UA-2018-10-19-002876-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Смаковка, Код ЄДРПОУ:37382000
Дата подання: 07 листопада 2018 16:36
Оскарження-вимога
Доброго дня.У вкладенні вимога-замовнику,щодо перегляду рішення.В разі відхилення, оскарження буде передано до Антимонопольного комітету України,що призведе до зупинки торгів та додаткових витрат замовника та збитків учасника визнаного переможцем з порушенням вимог тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2018 14:23
ТОВ «Торговий дім «Цвях» відповідно до умов Тендерної документації згідно з пунктом 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної документації», надав лист в довільній формі, де зазначив , що запропонований ним товар не підлягає обов’язковій сертифікації ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 згідно з чинним законодавством.
Положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Учасник ТОВ «Торговий дім «Цвях» запропонував стілець Т-подібний згідно з п. 2 додатка № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації:
стілець Т-подібний на квадратній або круглій трубі, що регулюється на ростові групи № 4-6, з габаритними розмірами: 380х448х736-816 мм, h=380-460 мм, що повністю відповідає умовам Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, було прийняте рішення відмовити в оскарженні та укласти договір з ТОВ «Торговий дім «Цвях».
Положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність.
Учасник ТОВ «Торговий дім «Цвях» запропонував стілець Т-подібний згідно з п. 2 додатка № 5 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики» до тендерної документації:
стілець Т-подібний на квадратній або круглій трубі, що регулюється на ростові групи № 4-6, з габаритними розмірами: 380х448х736-816 мм, h=380-460 мм, що повністю відповідає умовам Тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, було прийняте рішення відмовити в оскарженні та укласти договір з ТОВ «Торговий дім «Цвях».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Цвях" |
545 160,00
UAH з ПДВ
|
483 210,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Смаковка |
550 116,00
UAH з ПДВ
|
485 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чабаненко Валерій Володимирович |
576 135,00
UAH з ПДВ
|
485 275,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАРАНОВ ГЕННАДІЙ ПАВЛОВИЧ" |
601 328,00
UAH з ПДВ
|
601 328,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АГОЛ |
602 154,00
UAH з ПДВ
|
602 154,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Цвях" #31603861 |
Переможець |
483 210,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 16:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2018 09:36
|
Сканировать30001.JPG | зміни до договору |
10 грудня 2018 09:35
|
Сканировать3.JPG | зміни до договору |
10 грудня 2018 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2018 12:03
|
Сканировать30004.JPG | укладений |
21 листопада 2018 12:01
|
Сканировать30003.JPG | укладений |
21 листопада 2018 12:01
|
Сканировать30002.JPG | укладений |
21 листопада 2018 12:01
|
Сканировать30001.JPG | укладений |
21 листопада 2018 12:01
|
Сканировать3.JPG | укладений |
21 листопада 2018 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продавець та Покупець погоджуються внести зміни в пункт "Юридичні адреси і реквизити сторін" |
Номер договору про закупівлю: | № 501 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 501 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |