Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (кондиціонери)
Очікувана вартість
199 533,00 UAH
UA-2018-10-19-002688-b ● 991035c384044f57a6bc7c03ef716437
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2018 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 12:55 |
Очікувана вартість: | 199 533,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 997,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
КПНЗ ДЮЦ "Штурм"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
кондиціонери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КПНЗ ДЮЦ "Штурм", вул. Гетьмана Петра Дорошенка, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2018
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 19:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 15:39 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx | |
19 жовтня 2018 15:39 |
Тендерна документація.docx | |
19 жовтня 2018 15:38 |
Додаток 6 - Проект договору.doc |
19 жовтня 2018 19:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 жовтня 2018 15:39 |
Додаток 4 - Технічні, якісні та кількісні вимоги.docx
|
|||
19 жовтня 2018 15:39 |
Тендерна документація.docx
|
|||
19 жовтня 2018 15:38 |
Додаток 6 - Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 24 жовтня 2018 14:59
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 13:56
Доброго дня!
Які умови монтажу: довжина фреономагістралі, поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка?
Монтаж настінного кондиціонера передбачає укладення магістралі в короб чи штробування стіни з подальшим її шпаклюванням?
Монтаж касетного кондиціонаре: демонтаж/монтаж стелі, антивандальні решітки на зовнішньому блоці чи монтаж на даху будівлі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Для монтажу зовнішніх блоків потрібна автовишка. Довжина фреономагістралі приведена в технічних вимогах.
Фасад ск. Фасад очікує утеплення. Для прокладання магістралі в штробу.
Касетний: Демонтаж монтаж стелі. Зовнішній блок: передбачається монтаж решітки з дверима з бокової частини для можливості доступу до зовнішнього блоку для обслуговування
Фасад ск. Фасад очікує утеплення. Для прокладання магістралі в штробу.
Касетний: Демонтаж монтаж стелі. Зовнішній блок: передбачається монтаж решітки з дверима з бокової частини для можливості доступу до зовнішнього блоку для обслуговування
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-19-002688-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 07 листопада 2018 11:20
Оскарження м
Доброго ранку!
1. Прохання досконало вивчити перелік документів, що надані нами на вимогу ТД. Наголошуємо, що всі необхідні гарантії , листи та довідки були надані у складі тендерної пропозиції у довільній формі, так як форми зазначених документів не надані ТД.
2. Стосовно надання паспортних даних уповноваженої особи.
Аналізуючи у сукупності норми чинного законодавства України, стає очевидним, що паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків (або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
1. Прохання досконало вивчити перелік документів, що надані нами на вимогу ТД. Наголошуємо, що всі необхідні гарантії , листи та довідки були надані у складі тендерної пропозиції у довільній формі, так як форми зазначених документів не надані ТД.
2. Стосовно надання паспортних даних уповноваженої особи.
Аналізуючи у сукупності норми чинного законодавства України, стає очевидним, що паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків (або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2018-10-19-002688-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 08 листопада 2018 09:13
Вимога
Доброго ранку! 1. Прохання досконало вивчити перелік документів, що надані нами на вимогу ТД. Наголошуємо, що всі необхідні гарантії , листи та довідки були надані у складі тендерної пропозиції у довільній формі, так як форми зазначених документів не надані ТД. 2. Стосовно надання паспортних даних уповноваженої особи. Аналізуючи у сукупності норми чинного законодавства України, стає очевидним, що паспорт не є документом, необхідним для ведення підприємницької діяльності. Такими документами є свідоцтво про державну реєстрацію (або витяг з єдиного Державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) та свідоцтво платника податків (або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ). Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
162 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС" |
174 600,00
UAH з ПДВ
|
174 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БIЛДIНГ-КВАРТАЛ |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
186 599,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" |
186 600,00
UAH з ПДВ
|
186 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Боярко Богдан Валерійович" |
198 900,00
UAH з ПДВ
|
197 902,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Відхилено |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 16:05
|
ТОВ "ТЕХНОДАР ПЛЮС" #37715539 |
Відхилено |
174 600,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 16:55
|
ТОВ БIЛДIНГ-КВАРТАЛ #40635878 |
Відхилено |
186 599,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2018 17:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" #24421775 |
Переможець |
186 600,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2018 18:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2018 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2018 17:47
|
Договір № 57Д-18 від 19.11.2018.pdf | укладений |
19 листопада 2018 17:27
|