Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стаціонарний персональний комп'ютер у складі системного блоку, операційної системи
Очікувана вартість
263 800,00 UAH
UA-2018-10-19-002005-b 7ad69f089b474c93a514c719d19eb58a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александрова Жанна Валеріївна

+380577034712 sazha200773@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Господарський суд Харківської області
Код ЄДРПОУ: 03500039
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд
Контактна особа: Александрова Жанна Валеріївна
+380577034712
sazha200773@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 14:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 14:30
Початок аукціону: 06 листопада 2018 13:52
Очікувана вартість: 263 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 638,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Стаціонарний персональний комп'ютер у складі системного блоку, операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 14:26
ТД_ПК.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-002005-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2953710545
Дата подання: 20 листопада 2018 14:14
Скарга на рішення про дискваліфікацію
19.11.2018 р. о 19 год. 32 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій№ 46 від 19.11.2018 року відповідно до якогобуло відхилено тендерну пропозицію ФОП Семеніхіна В.П. Підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі» зазначено: переможець вчасно не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Проте, ми не погоджуємося з даним рішенням, зважаючи на таке. Дійсно, абзацом 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 44 від 09.11.2018 р. ФОП Семеніхіна В.П. була визнана переможцем торгів та було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю в термін з 20.11.2018 по 29.11.2018. Зазначений документ було оприлюднено на веб-порталі о 17 год. 05 хв. 09.11.2018 р.ФОП Семеніхіній В.П. у строк 5 календарних днів необхідно було надати наступні документи:1) оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки, виданої уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу; 2) оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до п. 4 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Зважаючи на те, що 10.11.18 та 11.11.2018 р. було два вихідні дні (субота та неділя), ми були фізично позбавлені можливості звернутися до відповідного органу ДФС із заявою про отримання довідки. З такою заявою ми звернулися до ГУ ДФС у Харківській області 12.11.2018 р., а довідка була отримана 15.11.2018 р. 14.11.2018 р. нами було подано лист-звернення Голові тендерного комітету Господарського суду Харківської області з проханням надати ще два дні на підготовку необхідних довідок. 15.11.2018 р. на виконання вимог ст. 17ЗУ «Про публічні закупівлі» ми подали довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно з абз.2 п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Зважаючи на те, що ФОП Семеніхіною В.П. було надано всі необхідні документи, які підтверджуються відсутність підстав, передбачених статтею 17.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 16:29
Підстави для задоволення вимоги ФОП Семеніхіна В.П. відсутні. Рішення засідання тендерного комітету від 19.11.2018 №46 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеніхіна В.П. залишити незмінним.

Документи подані скаржником

20 листопада 2018 14:14
скарга.docx

Документи

23 листопада 2018 16:28
Протокол пішення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА 212 500,00
UAH з ПДВ
212 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 226 899,00
UAH з ПДВ
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОТАПЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 230 010,00
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКОС УКРАЇНА" 263 799,54
UAH з ПДВ
263 799,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 16:32
Справка-о-несудимости.pdf
14 листопада 2018 15:37
Лист згода.pdf
05 листопада 2018 13:29
Стаття 17.pdf
05 листопада 2018 13:29
Сертифікати.zip
05 листопада 2018 13:29
Семенихина В.П. уставные.pdf
05 листопада 2018 13:29
інформація щодо 16 статті.pdf
05 листопада 2018 13:29
Інформаційна довідка.pdf
05 листопада 2018 13:29
Додаток 5 Проект договру.pdf
05 листопада 2018 13:29
Додаток 2 лист згода.pdf
05 листопада 2018 13:29
Довідка про характеристики.pdf
05 листопада 2018 13:29
Довідка про повноваження.pdf

Публічні документи

22 листопада 2018 18:44
ДФС 22.11.pdf
22 листопада 2018 18:44
Гарантійний лист_санкції.pdf
22 листопада 2018 13:11
МВС_04.11.18.pdf
22 листопада 2018 13:11
МінЮст 24.10.18.pdf
22 листопада 2018 13:11
Дпункт2ч1ст 17_корупціяЮр.pdf
05 листопада 2018 10:38
Електронний підпис
05 листопада 2018 10:30
довідка санкції.pdf
05 листопада 2018 10:30
Проект договору.pdf
05 листопада 2018 10:30
Відомості про Учасника .pdf
05 листопада 2018 10:30
копія наказу на директора.pdf
05 листопада 2018 10:30
копія витягу ПДВ.pdf
05 листопада 2018 10:30
копія статуту.pdf
05 листопада 2018 10:30
наказ на директора.pdf
05 листопада 2018 10:30
протокол директора.pdf
05 листопада 2018 10:30
Технічна документація.pdf
05 листопада 2018 10:30
довідка виробник .pdf
05 листопада 2018 10:30
довідка захист довкілля.pdf
05 листопада 2018 10:30
Довідка про сервіс центри .pdf
05 листопада 2018 10:30
8597263_пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 13:19
Електронний підпис
05 листопада 2018 13:14
Лист.pdf
05 листопада 2018 13:14
Лист-відгук.pdf
05 листопада 2018 13:14
Сертификат блоки 2018-2019.pdf
05 листопада 2018 13:14
Теннічне завдання.pdf
05 листопада 2018 13:14
ТП.pdf
05 листопада 2018 13:14
Проект догов.pdf
05 листопада 2018 13:14
Паспорт код.pdf
05 листопада 2018 13:14
Лист-згода.pdf
05 листопада 2018 13:14
Довідка про учасника.pdf
05 листопада 2018 13:14
Довідка про надвння докум.pdf
05 листопада 2018 13:14
Довідка повноважен.pdf
05 листопада 2018 13:14
Довідка ЄДР.pdf
05 листопада 2018 13:14
Гарантійний лист.pdf
05 листопада 2018 13:14
Гарант.pdf
05 листопада 2018 13:14
Гарант лист.pdf
05 листопада 2018 13:14
Витяг.pdf
05 листопада 2018 13:14
виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 13:33
тех вимоги.PDF
05 листопада 2018 13:33
Статут_PDF.pdf
05 листопада 2018 13:33
ст17.PDF
05 листопада 2018 13:33
ст16.PDF
05 листопада 2018 13:33
Сертификат 2018 (3).JPG
05 листопада 2018 13:33
свідотство _PDF.pdf
05 листопада 2018 13:33
пропоз.PDF
05 листопада 2018 13:33
проект дог.PDF
05 листопада 2018 13:33
Паспорт+код.PDF
05 листопада 2018 13:33
Копія Витягу-.PDF
05 листопада 2018 13:33
Декларация ЭМС (2).JPG
05 листопада 2018 13:33
Декларация (2).JPG
05 листопада 2018 13:33
ISO9001-2015 (1) (3).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОТАПЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "РОКОС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА
#2953710545
Рішення скасоване 212 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 19:32
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА
#2953710545
Відхилено 212 500,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 19:36
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 219 999,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2018 19:40

Документи

09 листопада 2018 17:05
Електронний підпис
06 листопада 2018 14:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2018 19:36
Електронний підпис
19 листопада 2018 19:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 листопада 2018 19:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2018 19:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
219 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 листопада 2018 19:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:38
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 18:12
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 18:08
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 19:12
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 19:10
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 18:54
Договір про закупівлю укладений
30 листопада 2018 18:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, Сторони узгодили зміну ціни Договору у бік зменшення на 0,13 грн. (без зміни кількості (обсягу) та якості товару). Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.2. Загальна ціна Договору становить 219 998,87 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч девя’тсот дев’яносто вісім грн. 87 коп.), у тому числі ПДВ 36 666,45 грн. (тридцять шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 45 коп).»
Номер договору про закупівлю: 132-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 132-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, Сторони узгодили покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 132-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 132-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 219 998,87
UAH з ПДВ