Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стаціонарний персональний комп'ютер у складі системного блоку, операційної системи
Очікувана вартість
263 800,00 UAH
UA-2018-10-19-002005-b ● 7ad69f089b474c93a514c719d19eb58a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Господарський суд Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 03500039 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., місто Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд |
Контактна особа: |
Александрова Жанна Валеріївна +380577034712 sazha200773@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2018 14:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2018 14:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2018 14:30 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2018 13:52 |
Очікувана вартість: | 263 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 638,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Стаціонарний персональний комп'ютер у складі системного блоку, операційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61022, Україна, Харківська область, м.Харків, майдан Свободи, будинок 5, «Держпром», 8 під’їзд
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 14:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 14:26 |
ТД_ПК.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-19-002005-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2953710545
Дата подання: 20 листопада 2018 14:14
Скарга на рішення про дискваліфікацію
19.11.2018 р. о 19 год. 32 хв. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій№ 46 від 19.11.2018 року відповідно до якогобуло відхилено тендерну пропозицію ФОП Семеніхіна В.П. Підставою для відхилення тендерної пропозиції згідно зі ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі» зазначено: переможець вчасно не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Проте, ми не погоджуємося з даним рішенням, зважаючи на таке. Дійсно, абзацом 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Згідно з протоколом розгляду тендерних пропозицій № 44 від 09.11.2018 р. ФОП Семеніхіна В.П. була визнана переможцем торгів та було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю в термін з 20.11.2018 по 29.11.2018. Зазначений документ було оприлюднено на веб-порталі о 17 год. 05 хв. 09.11.2018 р.ФОП Семеніхіній В.П. у строк 5 календарних днів необхідно було надати наступні документи:1) оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки, виданої уповноваженим органом про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, станом не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу; 2) оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Відповідно до п. 4 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи довідка або відмова у наданні Довідки готуються уповноваженим органом протягом п’яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання Заяви органом, до якого її було подано. Зважаючи на те, що 10.11.18 та 11.11.2018 р. було два вихідні дні (субота та неділя), ми були фізично позбавлені можливості звернутися до відповідного органу ДФС із заявою про отримання довідки. З такою заявою ми звернулися до ГУ ДФС у Харківській області 12.11.2018 р., а довідка була отримана 15.11.2018 р. 14.11.2018 р. нами було подано лист-звернення Голові тендерного комітету Господарського суду Харківської області з проханням надати ще два дні на підготовку необхідних довідок. 15.11.2018 р. на виконання вимог ст. 17ЗУ «Про публічні закупівлі» ми подали довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи.
Відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно з абз.2 п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Зважаючи на те, що ФОП Семеніхіною В.П. було надано всі необхідні документи, які підтверджуються відсутність підстав, передбачених статтею 17.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 2 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Згідно з абз.2 п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Зважаючи на те, що ФОП Семеніхіною В.П. було надано всі необхідні документи, які підтверджуються відсутність підстав, передбачених статтею 17.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 листопада 2018 16:29
Підстави для задоволення вимоги ФОП Семеніхіна В.П. відсутні. Рішення засідання тендерного комітету від 19.11.2018 №46 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Семеніхіна В.П. залишити незмінним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 14:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА |
212 500,00
UAH з ПДВ
|
212 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
226 899,00
UAH з ПДВ
|
219 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОТАПЕНКО ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" |
230 010,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РОКОС УКРАЇНА" |
263 799,54
UAH з ПДВ
|
263 799,54
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА #2953710545 |
Рішення скасоване |
212 500,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 19:32
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕМЕНІХІНА ВІКТОРІЯ ПЕТРІВНА #2953710545 |
Відхилено |
212 500,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 19:36
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
219 999,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2018 19:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2018 18:12
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2018 18:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 19:12
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2018 19:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 18:54
|
Договір про закупівлю | укладений |
30 листопада 2018 18:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, Сторони узгодили зміну ціни Договору у бік зменшення на 0,13 грн. (без зміни кількості (обсягу) та якості товару). Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «3.2. Загальна ціна Договору становить 219 998,87 грн. (двісті дев’ятнадцять тисяч девя’тсот дев’яносто вісім грн. 87 коп.), у тому числі ПДВ 36 666,45 грн. (тридцять шість тисяч шістсот шістдесят шість грн. 45 коп).» |
Номер договору про закупівлю: | 132-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 132-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ, Сторони узгодили покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 132-18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 132-18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |