Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки-філії №3
Очікувана вартість
336 460,00 UAH
UA-2018-10-19-001877-b 6045a935e04c4fbeaa39d5a2978b9423
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Бутова

+380542669906 cb-sumu-kultura@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури та туризму Сумської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22980105
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Горького, 21
Контактна особа: Вероніка Бутова
+380542669906
cb-sumu-kultura@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 14:06
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 14:06
Початок аукціону: 06 листопада 2018 11:54
Очікувана вартість: 336 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 682,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщення бібліотеки-філії №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40011, Україна, Сумська область, Суми, Новомістенська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 14:10
Тендерна документація-поточний ремонт приміщень 3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-001877-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:32462002
Дата подання: 12 листопада 2018 09:29
Оскарження рішення замовника
СКАРГА на рішення Замовника

Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі:
послуг з поточного ремонту приміщення бібліотеки-філії № 3 (код згідно з ДК 021:2015: 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт) згідно із оголошенням про проведення відкритих торгів №

UA-2018-10-19-001877-b від 19 жовтня 2018 р., яке було розміщене в електронній системі закупівель PROZORRO (prozorro.gov.ua).
За результатами розгляду пропозиції Учасника ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ", Замовником було прийнято рішення про визнання його переможцем за Протоколом №21 від 9.11.2018р.
ПП «Приватбудсервіс» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
А саме: згідно тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення бібліотеки-філії № 3 (код згідно з ДК 021:2015: 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт), а саме Додатку 1 до тендерної документації:
Документи, шо вимагаються замовником

Вимога Документи щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам
1. Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності 1.1. Копія Статуту або іншого установчого документу
1.2. Копія документу, що підтверджує включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб)
1.3. Копія довідки про взяття на облік платника податку
1.4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про право сплати єдиного податку
1.5. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб)
1.6. Копія паспорту (для фізичних осіб)
1.7. Документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи)

Відповідно до цієї інформації у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" з переліку вищевказаних довідок відсутні:
- згідно п1.3. Копія довідки про взяття на облік платника податку;
- згідно п1.4. Копія свідоцтва про право сплати єдиного податку.
А також, згідно Додатку 1 до тендерної документації:
Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону
№ Замовник приймає рішення про відмову учасникові у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче Учасник на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче Переможець на виконання вимоги статті 17 Закону надає інформацію, викладену нижче
1 Відомості про юридичну особу, яка є учасником внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону) На підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 ч. 1 (крім пунктів 1 і 7) та ч. 2 ст. 17 Закону, учасник подає інформацію в довільній формі (однією довідкою в довільній формі) за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності). Інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) про те, що відомості про юридичну особу, яка є переможцем, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення

Відповідно до цієї інформації у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" відсутня довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою про те,що відомості про юридичну особу ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ", яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону).


Таким чином, тендерна пропозиція учасника №1 – Учасника ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" не відповідає вимогам Замовника для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника, викладених у Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю послуг з поточного ремонту приміщення бібліотеки-філії № 3 (код згідно з ДК 021:2015: 45000000-7 – будівельні роботи та поточний ремонт).
Враховуючи усе вищезазначене вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель,а саме:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників;
-об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:

Прийняти до розгляду скаргу ПП «Приватбудсервіс» щодо рішення Відділу культури та туризму Сумської міської ради та прийняти рішення про встановлення невідповідності №1 – Учасника ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" вимогам тендерної документації та перейти до розгляду наступних пропозицій учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2018 10:14
На скаргу від 12.11.2018 року № 6 відділ культури та туризму Сумської міської ради надає роз’яснення щодо проведення закупівлі послуг з поточного ремонту приміщення бібліотеки-філії № 3 ( код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт).
Відповідно до ст. 28 Закону № 922-VIII оцінка закупівлі проводиться електронною системою автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування аукціону. За результатами електронного аукціону по закупівлі переможцем визначено ФОП Карга О.Б., і економія бюджетних коштів становила 28198,74 гривень.
Щодо включення вимог до Учасника про надання інформації згідно додатку 1 зазначено, що Учасники надають довідки у довільній формі і неподання Учасниками інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, не є підставою для дискваліфікації Учасників закупівлі.
Згідно ч. 3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При розгляді тендерної пропозиції відділ культури та туризму Сумської міської ради, як Замовник використав своє право перевірки Учасника у відкритих реєстрах. ФОП Карга О.Б. є фізичною особою-підприємцем, тож інформація щодо вчинення правопорушень пов’язаних з корупцією перевірена у відкритому реєстрі за посиланням: http://corrupt.informjust.ua/. (Скрін додається).
Щодо копії довідок про взяття на облік платника податку та довідки про право сплати єдиного податку відділ культури та туризму Сумської міської ради повідомляє, що у складі тендерної пропозиції ФОП Карга О.Б. надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку від 07.09.2018 року № 1818193403022/К/18-
19-13. Інформація про реєстрацію перевірена Замовником у відкритих реєстрах за посиланнями:
- https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch;
- http://sfs.gov.ua/ru/businesspartner.
Також повідомляємо, що згідно ч.3 ст.17 переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Пропозиція ФОП Карги О.Б. акцептована 09.11.2018 року, тому учасник має 5 днів на підтвердження інформації.
У випадку не надання інформації Відділ культури та туризму дискваліфікує Учасника та перейде до розгляду наступної пропозиції.

Документи подані скаржником

12 листопада 2018 09:29
Оскарження

Документи

13 листопада 2018 10:14
лист 428 від 13.11.2018р.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ" 308 261,26
UAH з ПДВ
308 261,26
UAH з ПДВ
Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 333 440,00
UAH з ПДВ
333 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2018 14:12
Технічні характеристики.pdf
03 листопада 2018 14:12
Тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2018 14:12
Проект договору.pdf
03 листопада 2018 14:12
Паспорт + код.pdf
03 листопада 2018 14:12
Довідка протягом 3-х років.pdf
03 листопада 2018 14:12
Довідка корисливі мотиви.pdf
03 листопада 2018 14:12
Гарантія захисту довкілля.pdf

Публічні документи

16 листопада 2018 15:36
Електронний підпис
16 листопада 2018 15:32
Довідка МВД
16 листопада 2018 15:32
Довідка корупц
16 листопада 2018 15:32
Довідка податки
30 жовтня 2018 11:57
Електронний підпис
30 жовтня 2018 11:44
свідоцтво ПДВ.pdf
30 жовтня 2018 11:44
довідка ПВД.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Статут.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Довідка сп.pdf
30 жовтня 2018 11:44
ЄДРПОУ.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Повноваження.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Проект договору.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Лист-згода.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Тендерна пропозиція.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Довідка про тех як хар.pdf
30 жовтня 2018 11:44
Довідка ст17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"
#2177204635
Рішення скасоване 308 261,26
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 10:15
ФОП "КАРГА ОЛЕКСАНДР БОРИСОВИЧ"
#2177204635
Відхилено 308 261,26
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 10:21
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
#32462002
Переможець 333 440,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 10:26

Документи

09 листопада 2018 16:14
Електронний підпис
09 листопада 2018 16:12
протокол 21 від 09.11.2018.pdf
06 листопада 2018 12:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
06 листопада 2018 12:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 листопада 2018 10:21
Електронний підпис
14 листопада 2018 10:20
Протокол 23 від 14.11.18р.pdf
14 листопада 2018 10:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
14 листопада 2018 10:15
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

15 листопада 2018 10:26
Електронний підпис
15 листопада 2018 10:25
протокол № 25 від 15.11.2018р.pdf
14 листопада 2018 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
#32462002
333 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 10:26
Електронний підпис
15 листопада 2018 10:25
протокол № 25 від 15.11.2018р.pdf
14 листопада 2018 11:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2018 09:15
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 13:54
Договір 19--11 від 27.11.2018.pdf укладений
27 листопада 2018 13:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 333 440,00
UAH з ПДВ