Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
632 050,00 UAH
UA-2018-10-19-001369-b 0b52e8fc70514b60b023c6a296374d66
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ляшенко Антоніна Павлівна

+380645621590 buh-oms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТРОЇЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ТРОЇЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42072219
Місцезнаходження: 92100, Україна , Луганська обл., Троїцький район, селище міського типу Троїцьке, вулиця Центральна, будинок 69
Контактна особа: Ляшенко Антоніна Павлівна
+380645621590
buh-oms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2018 13:00
Очікувана вартість: 632 050,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-001369-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 24 жовтня 2018 14:43
Щодо надання документів, які підтверджують безпеку
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"

Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2018 16:32
Тендерний комітет ознайомився з вимогою “Щодо надання документів, які підтверджують безпеку” № UA-2018-10-19-001369-B.B1 від 24 жовтня 2018 14:43 (надалі — Вимога) до процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот №1. Інтерактивні панелі; Лот №2. Інтерактивний комплекс)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2018-10-19-001369-b ● 0b52e8fc70514b60b023c6a296374d66] (надалі — Процедура закупівлі) та повідомляє, що усі умови тендерної документації Процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону визначено чіткий перелік умов тендерної документації, змісту та вимог до учасників, які саме має включати тендерна документація та серед даного переліку відсутня вимога щодо обов'язковості зазначення замовником у тендерній документації вимог до учасників про “надання документів, які підтверджують безпеку”. Разом з тим, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наразі Замовник не вважає за необхідне включати до тендерної документації запропоновані Скаржником зміни у частині вимог до учасників про необхідність надання у складі їх пропозицій додаткових документів, оскільки тендерна документація уже містить дещо аналогічні вимоги, а саме у Додатку № 1 до тендерної документації, зазначено:
“...- Товар, що планується для постачання має супроводжуватись наступними документами (копії відповідних документів надаються учасником у складі тендерної пропозиції):
• сертифікат походження та/або технічний паспорт на виріб;
• декларації про відповідність вимогам технічних регламентів;
• обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
...1.1. Постачальник повинен забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документацією.
...9. Запропонований учасником процедури закупівлі Товар повинен відповідати державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду / виду товарів.
...13.3. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що приймання товару здійснюватиметься Покупцем (Замовником) по кількості та якості в момент одержання його від Продавця (Учасника - переможця процедури закупівлі). Якість товару, що постачається буде відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого. Товар, що поставляються Учасником та який буде використовуватись у навчальному процесі навчальних закладах Замовника, буде відповідати встановленим екологічним стандартам для комп’ютерної / мультимедійної техніки та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою;
...14. Вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля:
Технічні та якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дану позицію Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути будь-який документ, який на думку Учасника підтверджує застосування заходів із захисту довкілля або довідка у довільній формі за підписом Учасника про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог №UA-2018-10-19-001369-b.b1, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити Скаржнику у задоволені його Вимог.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1. Інтерактивні панелі
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 листопада 2018 13:27
Закінчення: 05 листопада 2018 13:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 шт
Інтерактивні панелі
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92100, Україна, Луганська область, Троїцький район, навчальні заклади
Дата доставки: 15 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Монтаж
Дата подання: 25 жовтня 2018 12:07
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:51
Доброго дня підскажіть будь ласка чи потрібен монтаж інтерактивної панелі?
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що у п. 12 Додатку № 1 до тендерної документації, зазначений перелік послуг, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару, а саме проведення навантажувально-розвантажувальних робіт, транспортування / доставка товару до навчальних закладів Замовника, монтаж та налагодження товару, підключення, введення в експлуатацію та випробування запропонованого обладнання, інсталяція відповідного програмного забезпечення (за необхідності), технічний інструктаж персоналу замовника щодо роботи з обладнанням. Всі вищезазначені супровідні послуги здійснюються за рахунок Учасника / переможця процедури закупівлі / Продавця по заявці Замовника (на підтвердження чого учасник процедури закупівлі повинен надати гарантійний лист)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-001369-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 24 жовтня 2018 14:43
Щодо надання документів, які підтверджують безпеку
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"

Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які мають відповідний гриф МОН або Свідоцтва МОН, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2018 16:32
Тендерний комітет ознайомився з вимогою “Щодо надання документів, які підтверджують безпеку” № UA-2018-10-19-001369-B.B1 від 24 жовтня 2018 14:43 (надалі — Вимога) до процедури закупівлі – відкриті торги: “ДК 021:2015 – 32320000-2. Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Лот №1. Інтерактивні панелі; Лот №2. Інтерактивний комплекс)” [оголошення на prozorro.gov.ua: UA-2018-10-19-001369-b ● 0b52e8fc70514b60b023c6a296374d66] (надалі — Процедура закупівлі) та повідомляє, що усі умови тендерної документації Процедури закупівлі визначено Замовником з чітким дотриманням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, а в частині встановлення кваліфікаційних критеріїв та вимог у тендерній документації з дотриманням методичних рекомендацій Міністерства економічного розвитку і торгівлі України за вих. №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 16:03:06 “Щодо розробки тендерної документації”
Згідно ч. 2 ст. 22 Закону визначено чіткий перелік умов тендерної документації, змісту та вимог до учасників, які саме має включати тендерна документація та серед даного переліку відсутня вимога щодо обов'язковості зазначення замовником у тендерній документації вимог до учасників про “надання документів, які підтверджують безпеку”. Разом з тим, відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Наразі Замовник не вважає за необхідне включати до тендерної документації запропоновані Скаржником зміни у частині вимог до учасників про необхідність надання у складі їх пропозицій додаткових документів, оскільки тендерна документація уже містить дещо аналогічні вимоги, а саме у Додатку № 1 до тендерної документації, зазначено:
“...- Товар, що планується для постачання має супроводжуватись наступними документами (копії відповідних документів надаються учасником у складі тендерної пропозиції):
• сертифікат походження та/або технічний паспорт на виріб;
• декларації про відповідність вимогам технічних регламентів;
• обов’язковим методичним забезпеченням для демонстраційних, практичних та лабораторних робіт відповідно до навчальної програми.
...1.1. Постачальник повинен забезпечити поставку (передачу) товару, якість якого відповідає умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду та документацією.
...9. Запропонований учасником процедури закупівлі Товар повинен відповідати державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості такого роду / виду товарів.
...13.3. Гарантійний лист (в довільній формі, за підписом і печаткою) від учасника процедури закупівлі, у якому має бути зазначено, що приймання товару здійснюватиметься Покупцем (Замовником) по кількості та якості в момент одержання його від Продавця (Учасника - переможця процедури закупівлі). Якість товару, що постачається буде відповідати державним нормам та стандартам, що діють в Україні на момент постачання такого. Товар, що поставляються Учасником та який буде використовуватись у навчальному процесі навчальних закладах Замовника, буде відповідати встановленим екологічним стандартам для комп’ютерної / мультимедійної техніки та матиме на момент поставки чинний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, технічний паспорт та/або декларацію про відповідність вимогам технічних умов, регламентів чи сертифікат відповідності; буде укомплектовано інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою;
...14. Вимоги замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля:
Технічні та якісні характеристики Товару повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Дану позицію Учасник обов'язково підтверджує документально. Документальним підтвердженням може бути будь-який документ, який на думку Учасника підтверджує застосування заходів із захисту довкілля або довідка у довільній формі за підписом Учасника про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.

А отже, враховуючи усе вищевикладене, тендерний комітет не вбачає необхідності та правових підстав для задоволення вимог №UA-2018-10-19-001369-b.b1, у зв’язку з чим, прийнято рішення відмовити Скаржнику у задоволені його Вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інтер Системс" 360 810,00
UAH з ПДВ
360 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 399 996,00
UAH з ПДВ
399 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2018 12:47
Сертификат Intech_3.pdf
04 листопада 2018 12:47
Сертификат Intech_2.pdf
04 листопада 2018 12:47
Сертификат Intech_1.pdf
04 листопада 2018 12:47
Технічна специфікація.pdf
04 листопада 2018 12:47
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2018 12:47
Проект договору.pdf
04 листопада 2018 12:47
Підтвердження повноважень.pdf
04 листопада 2018 12:47
Лист, щодо сертифікації.pdf
04 листопада 2018 12:47
Лист-згода на обробку даних.pdf
04 листопада 2018 12:47
Договір оренди складу.pdf
04 листопада 2018 12:47
Договір оренди офісу.pdf
04 листопада 2018 12:47
Гарантійний лист про товар.pdf
04 листопада 2018 12:47
Відсутність ліцензування.pdf
04 листопада 2018 12:47
Паспорт директора.pdf
04 листопада 2018 12:47
Статут.pdf
04 листопада 2018 12:47
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2018 12:47
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2018 12:47
4-ОПП.pdf

Публічні документи

03 листопада 2018 12:13
Електронний підпис
03 листопада 2018 11:25
19. Статут.pdf
03 листопада 2018 11:25
16. Наказ про вступ на посаду.pdf
03 листопада 2018 11:24
12. Довідка ст17.pdf
03 листопада 2018 11:24
10. Завірений паспорт та код.pdf
03 листопада 2018 11:24
9. Паспорт та код.pdf
03 листопада 2018 11:24
7. Податкова ТОВ до 03.11.pdf
03 листопада 2018 11:24
6. Довідка з МВС.pdf
03 листопада 2018 11:24
2. Технічні характеристики.pdf
03 листопада 2018 11:24
1. Тендерна_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інтер Системс"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інтер Системс"
#37653216
Відхилено 360 810,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 18:14
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 399 996,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 19:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 листопада 2018 18:14
Електронний підпис
05 листопада 2018 13:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

08 листопада 2018 19:41
Електронний підпис
08 листопада 2018 18:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2018 19:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі