Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти сучасних шкільних меблів для початкових класів
Очікувана вартість
400 936,00 UAH
UA-2018-10-19-001164-b cd4d63634412458ea05169cec5371610
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвин Людмила Володимирівна

+380672762651 zakypku_ogg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городоцької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 41932978
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Грушевського, 53
Контактна особа: Литвин Людмила Володимирівна
+380672762651
zakypku_ogg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
У зв’язку з тим, що було двічі відмінено процедуру відкритих торгів для закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Шкільні меблі: - 39160000-1 – 2 Лота: Лот 1 – Комплекти сучасних шкільних меблів для початкових класів; Лот 2 - Дидактичні матеріали для комплектування кабінетів початкових класів "Нова українська школа"» по Лоту 1 та Лоту 2через відсутність достатньої кількості учасників, про що оприлюднені звіти про результати проведення процедури: UA-2018-08-01-002231-bвід 16 серпня 2018року та UA-2018-08-17-001139-a від 02 вересня 2018року, тому потрібно повторно розпочати закупівлю за Лотом 1 - Комплекти сучасних шкільних меблів для початкових класівза переговорною процедурою закупівлі. Так як, замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників оптимальною процедурою закупівлі відповідно до п. 4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є переговорна процедура закупівлі. У зв’язку із вищенаведеним, в порядку п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації) у замовника виникає необхідність закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Шкільні меблі: - 39160000-1_(Комплекти сучасних шкільних меблів для початкових класів)»за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 12:27
Оскарження наміру укласти договір: 30 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплекти
Комплекти сучасних шкільних меблів для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Грушевського, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

19 жовтня 2018 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 12:01
2_ПРОТОКОЛ_переговорiв_меблi_наш.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мількевич Богдан Сергійович
#2840419592
Переможець 399 540,00
UAH
19 жовтня 2018 12:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2018 12:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мількевич Богдан Сергійович
#2840419592
399 540,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 17:43
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2018 14:19
Договір укладений
30 жовтня 2018 14:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 399 540,00
UAH