Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул. Звягельська, 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код CVP ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Очікувана вартість
39 716 312,00 UAH
UA-2018-10-19-001111-b 359c4cdef1b942df8440b4d72bf7ff20
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демянюк Олена Юріївна

380974505048 b.meriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04344386
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20
Контактна особа: Демянюк Олена Юріївна
380974505048
b.meriya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 11:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2018 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2018 23:59
Початок аукціону: 07 листопада 2018 15:15
Очікувана вартість: 39 716 312,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198 581,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 198581.56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Предмет договору складається з двох пускових комплексів (двох черг): -1-й пусковий комплекс -Прозорий офіс (1-ша черга будівництва), який планується фінансувати за кошти державного та місцевого бюджету; -2-й пусковий комплекс- Торгово тренінговий центр (2-га черга будівництва), який буде частково профінансовано коштом Європейського Союзу, відповідно до взятих Баранівською міською радою зобов’язань в рамках виконання проекту «Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об’єднаної територіальної громади» згідно грантового договору від 29.12.2017 № ENI/2017/392/857
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
«Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул. Звягельська, 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код CVP ДК 021:2015 код 45210000-2 «Будівництво будівель»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, Баранівка, Баранівка, вул. Звягельська, 7Б,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 14:40
Окремий документ щодо змін до ТД .docx
30 жовтня 2018 14:38
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
30 жовтня 2018 14:38
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
30 жовтня 2018 14:38
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
30 жовтня 2018 14:37
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
30 жовтня 2018 14:37
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
30 жовтня 2018 14:37
Тендерна документація у новій редакції (30.10.2018).doc
30 жовтня 2018 14:32
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
30 жовтня 2018 14:31
П-л № 30 ст.9.jpg
30 жовтня 2018 14:31
П-л № 30 ст.8.jpg
30 жовтня 2018 14:31
П-л № 30 ст.7.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 6.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 5.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 4.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст.3.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст. 2.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 1.jpg
30 жовтня 2018 14:29
Скан протоколу № 29 внесення змін .jpg
24 жовтня 2018 15:51
Зміст редагувань до Тендерної документації .docx
19 жовтня 2018 18:43
Протокол № 25 про затвердження змін до Тендерної документації.docx
19 жовтня 2018 12:31
Протокол № 26 про затвердження змін до Тендерної документації.docx
19 жовтня 2018 12:25
додаток 13 -сканкопія плану закупівель .docx
19 жовтня 2018 12:25
додаток 12 -сканкопія картки реєстрації Проекту МК в МЕРТ.docx
19 жовтня 2018 12:24
додаток 5 згода на обробку персональних даних.docx
19 жовтня 2018 12:24
додаток 4 тендерна пропозиція .docx
19 жовтня 2018 12:24
додаток 14 .pdf
19 жовтня 2018 12:23
додаток 11 -відомості ресурсів до другого пускового комплексу .docx
19 жовтня 2018 12:23
додаток 10 -відомості ресурсів до першого пускового комплексу (Л).docx
19 жовтня 2018 12:23
додаток 9 -локальні кошториси до другого пускового комплексу (Л).docx
19 жовтня 2018 12:23
додаток 8 -локальні кошториси до першого пускового комплексу (Л).docx
19 жовтня 2018 12:22
додаток 7 відомість робіт 2 пусковий (Л).docx
19 жовтня 2018 12:22
додаток 6 відомість робіт 1 пусковий (Л).docx
19 жовтня 2018 12:22
додаток 2 відповідність учасників закупівлі статті 17 .docx
19 жовтня 2018 12:21
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
30 жовтня 2018 14:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 15:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 18:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 18:44
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 18:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 18:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 12:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 12:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 12:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 12:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 14:40
Окремий документ щодо змін до ТД .docx
30 жовтня 2018 14:38
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
19 жовтня 2018 12:15
Додаток 5 Акт приймання-передачі будівельного майданчика.doc
30 жовтня 2018 14:38
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
19 жовтня 2018 12:15
Додаток 4 -Плановий обсяг фінансування робіт.xlsx
30 жовтня 2018 14:38
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
19 жовтня 2018 12:15
Додаток 3 Акт приймання-передачі ПКД .doc
30 жовтня 2018 14:37
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
19 жовтня 2018 12:14
Додаток 2 -Протокол погодження розміру договірної ціни.doc
30 жовтня 2018 14:37
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
19 жовтня 2018 12:14
Додаток 1 Календарний план_правильний.doc
30 жовтня 2018 14:37
Тендерна документація у новій редакції (30.10.2018).doc
30 жовтня 2018 14:33
Тендерна документація у новій редакції (30.10.2018).doc
24 жовтня 2018 15:49
Нова редакція Тендерної документації ( з забезп. дог.).doc
19 жовтня 2018 18:32
Тендерна документація.doc
19 жовтня 2018 12:14
Тендерна документація.doc
30 жовтня 2018 14:32
додаток 3 проект договору у новій редакції (30.10.2018) .docx
19 жовтня 2018 12:19
додаток 3 проект договору .docx
19 жовтня 2018 12:14
додаток 3 проект договору .docx
30 жовтня 2018 14:31
П-л № 30 ст.9.jpg
30 жовтня 2018 14:31
П-л № 30 ст.8.jpg
30 жовтня 2018 14:31
П-л № 30 ст.7.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 6.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 5.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 4.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст.3.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст. 2.jpg
30 жовтня 2018 14:30
П-л № 30 ст 1.jpg
30 жовтня 2018 14:29
Скан протоколу № 29 внесення змін .jpg
24 жовтня 2018 15:51
Зміст редагувань до Тендерної документації .docx
19 жовтня 2018 18:43
Протокол № 25 про затвердження змін до Тендерної документації.docx
19 жовтня 2018 12:30
Протокол № 25 про затвердження змін до Тендерної документації.docx
19 жовтня 2018 12:31
Протокол № 26 про затвердження змін до Тендерної документації.docx
19 жовтня 2018 12:25
додаток 13 -сканкопія плану закупівель .docx
19 жовтня 2018 12:25
додаток 12 -сканкопія картки реєстрації Проекту МК в МЕРТ.docx
19 жовтня 2018 12:24
додаток 5 згода на обробку персональних даних.docx
19 жовтня 2018 12:24
додаток 4 тендерна пропозиція .docx
19 жовтня 2018 12:24
додаток 14 .pdf
19 жовтня 2018 12:23
додаток 11 -відомості ресурсів до другого пускового комплексу .docx
19 жовтня 2018 12:23
додаток 10 -відомості ресурсів до першого пускового комплексу (Л).docx
19 жовтня 2018 12:23
додаток 9 -локальні кошториси до другого пускового комплексу (Л).docx
19 жовтня 2018 12:23
додаток 8 -локальні кошториси до першого пускового комплексу (Л).docx
19 жовтня 2018 12:22
додаток 7 відомість робіт 2 пусковий (Л).docx
19 жовтня 2018 12:22
додаток 6 відомість робіт 1 пусковий (Л).docx
19 жовтня 2018 12:22
додаток 2 відповідність учасників закупівлі статті 17 .docx
19 жовтня 2018 12:21
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-001111-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ черкасизалізобетонстрой, Код ЄДРПОУ:31701672
Дата подання: 16 листопада 2018 15:04
Вимога Замовнику
ТОВ «Черкасизалізобетонстрой» не погоджується з Рішенням уповноваженої особи згідно протоколу від 12.11.2018 року №34 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Черкасизалізобетонстрой» та вважає вказане Рішення протиправним, безпідставним та таким, що підлягає скасуванню.
Просимо розглянути наше звернення та вжити заходів задля усунення порушень принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2018 19:13
ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ

20 листопада 2018 р. № 40 м. Баранівка

Враховуючи вимоги статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922» (надалі за текстом цього протоколу – Закон), розпорядження міського голови № 79-од від 29.03.2018 року, № 258-од від 24.09.2018 року,за результатом розгляду вимоги ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» згідно предмету закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених пп.3ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа

КОНСТАТУВАЛА:
Упродовж 10-ти днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції учасник ( вимогонадавач) міг скористатися нормою статті 23 Закону стосовно отримання роз’яснень та внесення уточнень до Тендерної документації (надалі – ТД). Протягом встановленого строку не було зафіксовано жодних запитань стосовно уточнення чи змін до змісту та викладення вимог ТД з боку учасника процедури закупівлі відповідно вищезазначеної статті та абзацу 2 розділу ІІ ТД. Отже, беручи участь у торгах, Учасник закупівлі ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» повністю усвідомлював зміст цієї ТД та вимоги, викладені Замовником (абзац 6 п.1 розділу ІІІ ТД) а також, беручи участь в аукціоні, повністю погодився з ними.

ВИРІШИЛА:
Вимогу Учасника відкритих торгів ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» на оскарження результатів процедури кваліфікації за предметом закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» (лот № UA-2018-10-19-001111-b) відхилити з наступних підстав:
1.Зауваження учасника стосовно факультативного надання Антикорупційної програми є зауваженням не по суті,оскільки можливість отримання роз’яснень у ході формування тендерної пропозиції Учасник не використав, підтвердивши цим своє вірне тлумачення норм ТД (п.8 додатку № 2) про потребу в наданні Антикорупційної програми, отже повністю погодився з вимогами та добре розумів, що її подання є обов’язковим, адже вартість предмета закупівлі складає більше як 20,0 млн. грн. ( стаття 63 Закону України «Про запобігання корупції»).Відтак, аргумент щодо подання Антикорупційної програми не на вимогу ТД, а факультативно, є беззмістовним.
Антикорупційна програма ТОВ «Фірма Опорядрембуд» розроблена з дотриманням всіх вимог, передбачених Законом України «Про запобігання корупції».
Рішення № 75 від 02.03.2017р. «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи» Національного агентства з питань запобігання корупції передбачає лише типову антикорупційну програму для юридичних осіб, яка в свою чергу розробляється та затверджується з обов’язковим врахуванням вимог Закону України «Про запобігання корупції».
Поряд з тим, вищезазначене рішення не встановлює вимог до юридичних осіб ,які розробили та затвердили свої антикорупційні програми до дати прийняття рішення № 75 , про приведення своїх діючих програм у відповідність до Типової антикорупційної програми.
Враховуючи наведені правові норми встановлено, що зміст антикорупційної програми ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД» відповідає вимогам Закону України «Про запобігання корупції», а відтак, вимоги ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» є необґрунтованими та такими, що не підлягають задоволенню.
2.Учасник є суб’єктом права, який підпадає під застосування Національного стандарту України «Державна уніфікована система документації».
Це уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги даного Стандарту передбачають неухильне дотримання порядку засвідчення копій документів, визначеного пунктами 5.26, 5.27 ДСТУ 4163-2003, відповідно до яких відмітка про засвідчення копії документа складається: зі слів «Згідно з оригіналом»; назви посади; особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища; дати засвідчення копії, яка проставляється нижче підпису.
Отже, Учасник ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ», який завірив ряд копій з оригіналів тендерної пропозиції у спосіб відмінний від того, що вимагає ДСТУ 4163-2003, не має жодних підстав трактувати рішення уповноваженої особи як безпідставне та необґрунтоване.
3.За першим пусковим комплексом документація не містить увесь перелік матеріалів та обладнання обов’язковість яких визначена проектним рішенням (додатки 6-11).
3.1.У відомості ресурсів до локальних кошторисів відсутні деякі проектні позиції по устаткуванню (ліфт, насосна станція,тощо). При детальному вивченні відповідності тендерної пропозиції ТД було виявлено наявність даного устаткування у відомостях ресурсів до об’єктних кошторисів. ТД вимагалася наявність устаткування у локальних кошторисах та відомостях ресурсів до локальних кошторисів.
3.2.В ході перевірки документації Учасника тендеру ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ»» встановлено, що ним застосовано значне заниження цін на матеріальні ресурси та обладнання. Порівняння проводилось із зазначеними цінами без ПДВ з проектно–кошторисної документації проекту «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул Звягельська, 7 Б, м Баранівка, Баранівський район, Житомирська область», який пройшов відповідну експертизу кошторисної частини. Відомо, що ціни на матеріали в проектно-кошторисній частині проекту застосовані відповідно до п 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 за обґрунтованими найменшими цінами, які склалися у регіоні. Відповідно до п 6 розділу ІІІ ТД поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються відповідно до 6.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 за обґрунтованими, як правило, найменшими (при всіх рівних характеристиках) цінами, які склались у регіоні. Отже, учасник надав недостовірну інформацію у складі своєї тендерної пропозиції, подавши розрахунки з заниженими цінами на матеріальні ресурси, зокрема на котельну модульну транспортабельну твердопаливну 300 кВт (вартість у проекті за обґрунтованими найменшими цінами, які склалися у регіоні -1475,0 тис. грн., вартість у пропозиції Учасника -1043,7 тис. грн.)
4.У зв’язку з тим, що ТД (розділ ІІІ) вимагався лист за формою згідно з додатком 5 про те, що Учасник дає згоду на обробку персональних даних, які захищаються Законом України «Про захист персональних даних», всіма учасниками аукціону було подано копії паспортів та ідентифікаційних кодів уповноважених на підписання документації осіб. Саме тому неподання ТОВ «ЧЕРКАСИЗАЛІЗОБЕТОНСТРОЙ» копій даних документів враховано як невідповідність вимогам ТД.
5. Стосовно посилання Учасника на факт відсутності звернення Замовника за додатковим підтвердженням вартості матеріалів та обладнання, вважаю за потрібне зауважити, що дане звернення є правом, а не обов’язком Замовника. Даним правом уповноважена особа Замовника обов’язково скористалася б у тому разі, якщо зауваження було б єдиним і виключним.
6. Оприлюднити в електронній системі дане рішення у формі відповіді на звернення протягом одного дня з дати його прийняття згідно ст. 10 та ч. 2 ст. 30 Закону.

З повагою,

Підпис ( існує) Уповноважена особа О.Ю. Дем'янюк

Документи подані скаржником

16 листопада 2018 15:04
Вимога до Замовника

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-19-001111-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК", Код ЄДРПОУ:20425612
Дата подання: 19 листопада 2018 14:24
Скарга про порушення замовником вимог чинного законодавства при проведенні закупівлі
ПРОШУ: Розглянути та задовольнити скаргу, а саме: зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом № 35 від 12 листопада 2018 року «щодо прийняття рішення уповноваженою особою» про визначення переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі по об’єкту «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою: вул.Звягельська, 7Б, м.Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» (лот № UA-2018-10-19-001111-b) ТОВ «ФІРМА ОПОРЯДРЕМБУД» та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем та відмінити торги у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що були допущені Замовником.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 листопада 2018 19:14
рішення від 21.11.2018 №11904 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2018 19:14
рішення від 10.12.2018 №12569.pdf
Дата публікації: 13 грудня 2018 20:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 04 січня 2019 р. № 1/2019 м. Баранівка Враховуючи вимоги частини 2 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (надалі по тексту цього протоколу – Закон), розпорядження міського голови № 79-од від 29.03.2018 року, № 258-од від 24.09.2018 року, у якості подання підтвердження вирішення скарги ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» згідно предмету закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1.Визнати торги за згаданим у преамбулі предметом закупівлі такими, що не відбулися, оскільки видатки на фінансування робіт було скорочено. Кошти Мінсоцполітики в сумі 7,2 млн. грн. повернуто до державного бюджету платіжним дорученням № 1801 від 28.12.2018. 2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик даний протокол на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому Законом у день його підписання. Підпис: Уповноважена особа О.Ю. Дем’янюк
Дата виконання рішення замовником: 04 січня 2019 10:23

Документи подані скаржником

19 листопада 2018 14:22
Скарга
19 листопада 2018 14:34
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

08 грудня 2018 19:19
Cкарга.pdf
08 грудня 2018 19:21
Cкарга.pdf
10 грудня 2018 12:17
IMG-3c7c5b960454a348298f81b98da0ae80-V.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2018 15:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 29 137 134,00
UAH з ПДВ
29 137 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ черкасизалізобетонстрой 39 522 348,54
UAH з ПДВ
39 323 766,97
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 39 616 132,00
UAH з ПДВ
39 416 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елітбуд-1 39 615 154,02
UAH з ПДВ
39 416 572,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД 39 715 603,60
UAH з ПДВ
39 715 603,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 20:27
Електронний підпис
06 листопада 2018 20:23
проект ДГ.pdf
06 листопада 2018 20:23
Установчід-ти.pdf
06 листопада 2018 20:23
Субпідрядник.pdf
06 листопада 2018 20:23
працівники2.pdf
06 листопада 2018 20:23
Працівники1.pdf
06 листопада 2018 20:23
Повноваження.pdf
06 листопада 2018 20:23
Забезпечення.pdf
06 листопада 2018 20:23
Досвід 5.pdf
06 листопада 2018 20:23
Досвід4.pdf
06 листопада 2018 20:23
Досвід3.pdf
06 листопада 2018 20:23
Досвід2.pdf
06 листопада 2018 20:23
Досвід 1.pdf
06 листопада 2018 20:23
Аналогічний ДГ.pdf
06 листопада 2018 20:23
Довідки.pdf
06 листопада 2018 20:23
Кошторис.rar

Публічні документи

06 листопада 2018 18:09
Електронний підпис
06 листопада 2018 18:01
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2018 18:01
Розрахунки за 2017 рік.pdf
06 листопада 2018 18:01
Проект Договору.pdf
06 листопада 2018 18:01
Право підпису.PDF
06 листопада 2018 18:01
Повноваження на підпис.pdf
06 листопада 2018 18:01
Кваліфікація.pdf
06 листопада 2018 18:01
Довідки з банків.PDF
06 листопада 2018 18:01
Довідки відповідність.PDF
06 листопада 2018 18:01
Довідка устаткування.PDF
06 листопада 2018 18:01
баранівка 2.rar
06 листопада 2018 18:01
баранівка 1.rar
06 листопада 2018 18:01
Аналогічний Договір 59.pdf
06 листопада 2018 18:01
Аналогічний Договір 44 з кб3.pdf
06 листопада 2018 18:00
87 тендер.imd
06 листопада 2018 18:00
84 тендер.imd

Публічні документи

15 листопада 2018 10:31
9. Договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 10:31
20.rar
15 листопада 2018 10:31
19.rar
15 листопада 2018 10:30
9. Договірна ціна.pdf
15 листопада 2018 10:30
19.rar
15 листопада 2018 10:30
20.rar
15 листопада 2018 10:30
0-4. Довідки.pdf
15 листопада 2018 10:30
6-7. Довідки.pdf
06 листопада 2018 16:46
60. Договірна ціна.pdf
06 листопада 2018 16:46
54. Календарний графік.pdf
06 листопада 2018 16:45
51. Оригінал довідки з банку.pdf
06 листопада 2018 16:45
32. Листи відгуки.pdf
06 листопада 2018 16:45
28. Копія штатного розпису.pdf
06 листопада 2018 16:45
0-1. Реєстр документів.pdf
06 листопада 2018 16:45
21. Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2018 16:45
0-4. Платіжне доручення.pdf
06 листопада 2018 16:45
0-2. Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2018 16:45
8. Копія статуту.pdf
06 листопада 2018 16:45
10. Копія ліцензії.pdf
06 листопада 2018 16:45
4. Копія паспорта директ..pdf
06 листопада 2018 16:45
6. Копія свід-ва ПДВ.pdf

Публічні документи

06 листопада 2018 21:59
Електронний підпис
06 листопада 2018 21:57
17. субпідрядники.pdf
06 листопада 2018 21:57
16. захист довкілля.pdf
06 листопада 2018 21:57
15. дотримання законодавста.pdf
06 листопада 2018 21:57
13. опис тех можлив гаран.pdf
06 листопада 2018 21:57
12. копії дозволів.pdf
06 листопада 2018 21:57
11. копія ліцензії.pdf
06 листопада 2018 21:57
19. забезпечення.pdf
06 листопада 2018 21:57
18. довідки банків.pdf
06 листопада 2018 21:57
10.3. календарний план.pdf
06 листопада 2018 21:57
10.2. розрахунки ЗВВ адмін.pdf
06 листопада 2018 21:57
10.1. кошторис.zip
06 листопада 2018 21:57
09. технічні характеристики.pdf
06 листопада 2018 21:57
08. персональні дані.pdf
06 листопада 2018 21:57
06. ст 17.pdf
06 листопада 2018 21:57
05. аналогічний договір ч.3.pdf
06 листопада 2018 21:57
05. аналогічний договір ч.2.pdf
06 листопада 2018 21:57
05. аналогічний договір ч.1.pdf
06 листопада 2018 21:57
04. Працівники ч.2.pdf
06 листопада 2018 21:57
04. Працівники ч.1.pdf
06 листопада 2018 21:57
03. обладнання.pdf
06 листопада 2018 21:57
02. уповноважена особа.pdf
06 листопада 2018 21:57
01. тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ черкасизалізобетонстрой

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ПП Елітбуд-1

ТОВ РЕНОМЕ-ЄВРОБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
Відхилено 29 137 134,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 20:16
ТОВ черкасизалізобетонстрой
#31701672
Відхилено 39 323 766,97
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 20:44
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 39 416 350,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 21:12

Документи

12 листопада 2018 20:41
Електронний підпис
12 листопада 2018 20:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2018 21:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2018 21:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
39 416 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2018 21:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 січня 2019 13:06
Коментар щодо відміни: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 04 січня 2019 р. № 1/2019 м. Баранівка Враховуючи вимоги частини 2 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922 (надалі по тексту цього протоколу – Закон), розпорядження міського голови № 79-од від 29.03.2018 року, № 258-од від 24.09.2018 року, у якості подання підтвердження вирішення скарги ПРБФ «КОМУНАЛЬНИК» згідно предмету закупівлі «Будівництво прозорого офісу з блокованими приміщеннями торгово-тренінгового центру за адресою вул. Звягельська 7Б, м. Баранівка, Баранівський район, Житомирська область» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 45210000-2 «Будівництво будівель» за процедурою «відкриті торги» уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1.Визнати торги за згаданим у преамбулі предметом закупівлі такими, що не відбулися, оскільки видатки на фінансування робіт було скорочено. Кошти Мінсоцполітики в сумі 7,2 млн. грн. повернуто до державного бюджету платіжним дорученням № 1801 від 28.12.2018. 2. Подати на оприлюднення через авторизований електронний майданчик даний протокол на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому Законом у день його підписання. Підпис: Уповноважена особа О.Ю. Дем’янюк