Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання
Очікувана вартість
568 000,00 UAH
UA-2018-10-19-000530-c 26e42587be2844498d1c5361eec94df6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорокіна Олена Петрівна

+380522308948 KOTB@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер
Код ЄДРПОУ: 01994936
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Габдурахманова 18/29
Контактна особа: Сорокіна Олена Петрівна
+380522308948
KOTB@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 15:09
Очікувана вартість: 568 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

19 жовтня 2018 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-000530-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Плохов Михайло Леонідович", Код ЄДРПОУ:2534703994
Дата подання: 09 листопада 2018 22:06
неправомірне визначення переможцем
Пропозиція учасника ФОП Вовк Р.О. не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме:
1. Згідно додатку 3 тендерної документації замовника лот № 1 пункт 4 вимагалось «Наявність сервісного обслуговування в Україні. Надати гарантійний лист постачальника обладнання щодо сервісного обслуговування». Данного гарантійного листа не має в складі пропозиції данного учасника.
2. Згідно додатку 2 тендерної документації замовника вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Довідка, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності).» В складі документів пропозиції даного учасника надано довідку про виконання аналогічних договорів надано інформацію щодо одного виконаного аналогічного договору, а формулювання замовника передбачало множину, тобто не менше двох.
3. Згідно додатку 3 тендерної документації замовника вимагалось: «Учасники повинні надати в складі пропозиції закупівлі документи, які підтверджують повну відповідність пропозиції закупівлі учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Якість товару повинна відповідати діючим на момент її виробництва стандартам і вимогам нормативно - технічної документації та підтверджуватись сертифікатом якості виробника або іншими встановленими документами.» В складі пропозиції даного учасника не надано документів (сертифікату або декларації виробника щодо відповідності даного обладнання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.2013р.
Стерилізатори парові – це медичні вироби призначені для стерилізації

Згідно абзацу 2 пункту 23 додатку 2 технічного регламенту щодо медичних виробів затвердженого ПКМУ № 753 від 02.10.2013 року Законодавець визначає даний тип обладнання як медичний виріб классу ІІ а.

Згідно даної постанови зазначено:
Розділ «Введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію» частина 9 «Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням».

Розділ «Процедура оцінки відповідності» частина 16 - Відповідність обладнання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, встановлюється органами з оцінки відповідності (Держстандарт метрології), шляхом проведення процедур, зазначених у додатках №№ 3, 5, 6, 7, 8 Технічного Регламенту щодо медичних виробів. За результатом проведених досліджень виробник отримає право нанести знак відповідності технічному регламенту на медичні вироби, скласти декларацію з посиланням на реквізити сертифікату, виданого органом з оцінки відповідності.
На підставі вищевикладеного виходить, що виробляти, розповсюджувати та використовувати обладнання, яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, заборонено.
Виробник, який не пройшов процедуру оцінки відповідності та не має: 1) сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р); 2) декларації виробника про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р); 3) маркування обладнання знаком відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р) – ПОРУШУЄ ЗАКОН УКРАЇНИ.
В тому числі порушуються ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції», ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , ЗУ «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції», що тягне з собою відповідальність передбачену ст44 та 227 ЗУ «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції». Даним законом передбачена як відповідальність для виробників продукції так і відповідальність для продавців несертифікованого обладнання.

Покупці такого обладнання не мають законних підстав ввести в експлуатацію обладнання, що не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.2013р.

На підставі викладеного пропозиція ФОП Вовк Ростислав Олександрович не відповідає умовам тендерної документації замовника та повинна бути відхилена за ст30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо переглянути рішення в звязку із даними обставинами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2018 09:42
Щодо зауважень до пропозиції тендерний комітет КЗ "Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер" пояснює:
1. Щодо п.1 та п.3 Тендерної документації надається Учасником якого визначено переможцем протягом 5 календарних днів.
п.3.1.1 Тендерної документації вказано, які саме документи надає Учасник; п.3.2. Тендерної документації вказано, які документи надає Учасник-Переможець.
2. Щодо п.2 довідка, складена у довільній формі, про вмконання аналогічних договорів може містити інформацію щодо 1го аналогічного договору.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-10-19-000530-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Плохов Михайло Леонідович", Код ЄДРПОУ:2534703994
Дата подання: 15 листопада 2018 21:18
скарга на дії (бездіяльність) замовника процедури відкритих торгів
19.10.2018 року Комунальним закладом «Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер» було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-19-000530-c по предмету код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання) Лот1 - Стерилізатор паровий (автоклав) СП-ВК-75; Лот2 - Автоклав СТЕРІКЛАВ 90 В з принтером за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі». 06.11.2018р відбувся аукціон. У закупівлі по лоту № 1 взяли участь три учасники: фізична особа – підприємець Вовк Ростислав Олександрович, фізична особа – підприємець Плохов Михайло Леонідович та фізична особа-підприємець Сушко Світлана Андріївна. За результатом аукціону пропозицію фізичної особи – підприємця Вовк Ростислав Олександрович було визнано найбільш економічно вигідною. 09.11.2018 року замовником було визнано ФОП Вовк Р.О. переможцем та опубліковано намір про укладення договору Фізична особа – підприємець Плохов Михайло Леонідович не погоджується із прийнятим тендерним комітетом рішенням про визначення переможцем, вважаємо його незаконним, а пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Вовк Р.О. такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі». Наприклад: 1. Згідно додатку 3 тендерної документації замовника лот № 1 пункт 4 вимагалось «Наявність сервісного обслуговування в Україні. Надати гарантійний лист постачальника обладнання щодо сервісного обслуговування». Данного гарантійного листа не має в складі пропозиції данного учасника. 2. Згідно додатку 2 тендерної документації замовника вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Довідка, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності).» В складі документів пропозиції даного учасника надано довідку про виконання аналогічних договорів надано інформацію щодо одного виконаного аналогічного договору, а формулювання замовника передбачало множину, тобто наявність інформації стосовно не менше двох аналогічних договорів. 3. Згідно додатку 3 тендерної документації замовника вимагалось: «Учасники повинні надати в складі пропозиції закупівлі документи, які підтверджують повну відповідність пропозиції закупівлі учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Якість товару повинна відповідати діючим на момент її виробництва стандартам і вимогам нормативно - технічної документації та підтверджуватись сертифікатом якості виробника або іншими встановленими документами.» В складі пропозиції даного учасника не надано документів, які підтверджують якість та відповідність стандартам і вимогам нормативно - технічної документації , а саме: не було надано сертифікату або декларації виробника щодо відповідності даного обладнання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.2013р. Стерилізатори парові – це медичні вироби призначені для стерилізації Згідно абзацу 2 пункту 23 додатку 2 технічного регламенту щодо медичних виробів затвердженого ПКМУ № 753 від 02.10.2013 року Законодавець визначає даний тип обладнання як медичний виріб классу ІІ а. Тобто обладнання такого типу підпадає під дію даного регламенту. Згідно даної постанови зазначено: Розділ «Введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію» частина 9 «Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням». Розділ «Процедура оцінки відповідності» частина 16 - Відповідність обладнання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, встановлюється органами з оцінки відповідності (Держстандарт метрології), шляхом проведення процедур, зазначених у додатках №№ 3, 5, 6, 7, 8 Технічного Регламенту щодо медичних виробів. За результатом проведених досліджень виробник отримає право нанести знак відповідності технічному регламенту на медичні вироби, скласти декларацію з посиланням на реквізити сертифікату, виданого органом з оцінки відповідності. На підставі вищевикладеного виходить, що виробляти, розповсюджувати та використовувати обладнання, яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, заборонено. Виробник, який не пройшов процедуру оцінки відповідності та не має: 1) сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р); 2) декларації виробника про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р); 3) маркування обладнання знаком відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р) – ПОРУШУЄ ЗАКОН УКРАЇНИ. В тому числі порушуються ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції», ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , ЗУ «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції», що тягне з собою відповідальність передбачену ст44 та 227 ЗУ «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції». Даним законом передбачена як відповідальність для виробників продукції так і відповідальність для продавців несертифікованого обладнання. Покупці такого обладнання не мають законних підстав ввести в експлуатацію обладнання, що не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.2013р. На підставі викладеного пропозиція ФОП Вовк Ростислав Олександрович не відповідає умовам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню за ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерним комітетом було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), застосовано дискримінаційний підхід розгляду тендерних пропозицій, внаслідок якого було акцептовано тендерну пропозицію, що не відповідає умовам Закону та умовам тендерної документації, були порушені права ФОП Плохов М.Л. як учасника. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі за лотом № 1 на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП Вовк Р.О. переможцем у процедурі закупівлі за лотом № 1. 4) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Вовк Р.О. за лотом № 1на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2018 18:14
Рішення від 19.11.2018 № 11784.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2018 18:14
рішення від 04.12.2018 № 12389.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено скасувати рішення про визнання ФО-П Вовка Р.О. переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2018 09:01

Документи подані скаржником

15 листопада 2018 21:18
СКАРГА.pdf
15 листопада 2018 21:18
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2018 18:14
Рішення від 19.11.2018 № 11784.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Стерилізатор паровий (автоклав) СП-ВК-75
Опис предмету закупівлі:
Призначений для стерилізації водяною паром під тиском перев'язувальних матеріалів, операційної білизни, хірургічного інструменту, рукавичок і інших медичних предметів, що не псуються при впливі парів в лікувально-профілактичних і інших медичних установах.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 900,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 листопада 2018 14:08
Закінчення: 06 листопада 2018 14:35
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Детальний опис предмета закупівлі знаходяться в тендерній документації та додатках до тендерної документації.
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25009, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Габдрахманова 18/29
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2018-10-19-000530-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Плохов Михайло Леонідович", Код ЄДРПОУ:2534703994
Дата подання: 15 листопада 2018 21:18
скарга на дії (бездіяльність) замовника процедури відкритих торгів
19.10.2018 року Комунальним закладом «Кіровоградський обласний протитуберкульозний диспансер» було оголошено закупівлю в електронній системі PROZORRO з ідентифікатором закупівлі UA-2018-10-19-000530-c по предмету код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне обладнання) Лот1 - Стерилізатор паровий (автоклав) СП-ВК-75; Лот2 - Автоклав СТЕРІКЛАВ 90 В з принтером за процедурою відкриті торги, застосовуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі». 06.11.2018р відбувся аукціон. У закупівлі по лоту № 1 взяли участь три учасники: фізична особа – підприємець Вовк Ростислав Олександрович, фізична особа – підприємець Плохов Михайло Леонідович та фізична особа-підприємець Сушко Світлана Андріївна. За результатом аукціону пропозицію фізичної особи – підприємця Вовк Ростислав Олександрович було визнано найбільш економічно вигідною. 09.11.2018 року замовником було визнано ФОП Вовк Р.О. переможцем та опубліковано намір про укладення договору Фізична особа – підприємець Плохов Михайло Леонідович не погоджується із прийнятим тендерним комітетом рішенням про визначення переможцем, вважаємо його незаконним, а пропозицію учасника фізичної особи - підприємця Вовк Р.О. такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про Публічні закупівлі». Наприклад: 1. Згідно додатку 3 тендерної документації замовника лот № 1 пункт 4 вимагалось «Наявність сервісного обслуговування в Україні. Надати гарантійний лист постачальника обладнання щодо сервісного обслуговування». Данного гарантійного листа не має в складі пропозиції данного учасника. 2. Згідно додатку 2 тендерної документації замовника вимагалось: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів: Довідка, складена у довільній формі, про виконання аналогічних договорів за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності).» В складі документів пропозиції даного учасника надано довідку про виконання аналогічних договорів надано інформацію щодо одного виконаного аналогічного договору, а формулювання замовника передбачало множину, тобто наявність інформації стосовно не менше двох аналогічних договорів. 3. Згідно додатку 3 тендерної документації замовника вимагалось: «Учасники повинні надати в складі пропозиції закупівлі документи, які підтверджують повну відповідність пропозиції закупівлі учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Якість товару повинна відповідати діючим на момент її виробництва стандартам і вимогам нормативно - технічної документації та підтверджуватись сертифікатом якості виробника або іншими встановленими документами.» В складі пропозиції даного учасника не надано документів, які підтверджують якість та відповідність стандартам і вимогам нормативно - технічної документації , а саме: не було надано сертифікату або декларації виробника щодо відповідності даного обладнання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.2013р. Стерилізатори парові – це медичні вироби призначені для стерилізації Згідно абзацу 2 пункту 23 додатку 2 технічного регламенту щодо медичних виробів затвердженого ПКМУ № 753 від 02.10.2013 року Законодавець визначає даний тип обладнання як медичний виріб классу ІІ а. Тобто обладнання такого типу підпадає під дію даного регламенту. Згідно даної постанови зазначено: Розділ «Введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію» частина 9 «Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням». Розділ «Процедура оцінки відповідності» частина 16 - Відповідність обладнання вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, встановлюється органами з оцінки відповідності (Держстандарт метрології), шляхом проведення процедур, зазначених у додатках №№ 3, 5, 6, 7, 8 Технічного Регламенту щодо медичних виробів. За результатом проведених досліджень виробник отримає право нанести знак відповідності технічному регламенту на медичні вироби, скласти декларацію з посиланням на реквізити сертифікату, виданого органом з оцінки відповідності. На підставі вищевикладеного виходить, що виробляти, розповсюджувати та використовувати обладнання, яке не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, заборонено. Виробник, який не пройшов процедуру оцінки відповідності та не має: 1) сертифікату відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р); 2) декларації виробника про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р); 3) маркування обладнання знаком відповідності вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів (ПКМУ № 753 від 02.10.2013р) – ПОРУШУЄ ЗАКОН УКРАЇНИ. В тому числі порушуються ЗУ «Про загальну безпечність нехарчової продукції», ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , ЗУ «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції», що тягне з собою відповідальність передбачену ст44 та 227 ЗУ «Про державний ринковий нагляд та контроль нехарчової продукції». Даним законом передбачена як відповідальність для виробників продукції так і відповідальність для продавців несертифікованого обладнання. Покупці такого обладнання не мають законних підстав ввести в експлуатацію обладнання, що не відповідає вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів № 753 від 02.10.2013р. На підставі викладеного пропозиція ФОП Вовк Ростислав Олександрович не відповідає умовам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню за ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Тендерним комітетом було порушено основний принцип здійснення закупівель: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), застосовано дискримінаційний підхід розгляду тендерних пропозицій, внаслідок якого було акцептовано тендерну пропозицію, що не відповідає умовам Закону та умовам тендерної документації, були порушені права ФОП Плохов М.Л. як учасника. Керуючись викладеним, ПРОСИМО 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі за лотом № 1 на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення тендерного комітету про визначення ФОП Вовк Р.О. переможцем у процедурі закупівлі за лотом № 1. 4) Перевірити тендерну пропозицію ФОП Вовк Р.О. за лотом № 1на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2018 18:14
Рішення від 19.11.2018 № 11784.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2018 18:14
рішення від 04.12.2018 № 12389.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2018 19:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішено скасувати рішення про визнання ФО-П Вовка Р.О. переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 10 грудня 2018 09:01

Документи подані скаржником

15 листопада 2018 21:18
СКАРГА.pdf
15 листопада 2018 21:18
платіжне доручення.pdf

Документи Органу Оскарження

19 листопада 2018 18:14
Рішення від 19.11.2018 № 11784.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вовк Ростислав Олександрович 84 000,00
UAH з ПДВ
82 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Плохов Михайло Леонідович" 87 000,00
UAH з ПДВ
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Сушко Світлана Андріївна 90 000,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2018 14:01
тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2018 14:01
керівництво з експлуатації.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 12:14
документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вовк Ростислав Олександрович

ФОП "Плохов Михайло Леонідович"

Фізична особа-підприємець Сушко Світлана Андріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вовк Ростислав Олександрович
#3293713199
Рішення скасоване 82 200,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2018 09:01
ФОП Вовк Ростислав Олександрович
#3293713199
Відхилено 82 200,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2018 13:44
ФОП "Плохов Михайло Леонідович"
#2534703994
Переможець 83 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2018 15:33

Документи

09 листопада 2018 09:32
Електронний підпис
09 листопада 2018 09:25
Намір
06 листопада 2018 15:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

11 грудня 2018 13:43
Електронний підпис
11 грудня 2018 13:27
Дискваліфікація
11 грудня 2018 13:27
Дискваліфікація

Документи

12 грудня 2018 15:33
Електронний підпис
12 грудня 2018 15:30
Намір
11 грудня 2018 13:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2018 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Плохов Михайло Леонідович"
#2534703994
83 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 грудня 2018 15:33
Електронний підпис
12 грудня 2018 15:30
Намір
11 грудня 2018 13:44
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 00:35
Електронний підпис укладений
24 грудня 2018 11:09
Договір укладений
24 грудня 2018 11:04
Договір укладений
24 грудня 2018 11:04
Договір укладений
24 грудня 2018 11:04
Договір укладений
24 грудня 2018 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 83 000,00
UAH з ПДВ