Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт. Львівський обласний центр служби крові, м. Львів, вул. Пекарська,65
Очікувана вартість
603 355,55 UAH
UA-2018-10-19-000439-b 107ae11773a2499482208564cc81f6c8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяків Ярослав Михайло

+380322727895 lvivkrov_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ
Код ЄДРПОУ: 01996757
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ПЕКАРСЬКА, будинок 65
Контактна особа: Дяків Ярослав Михайло
+380322727895
lvivkrov_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:05
Очікувана вартість: 603 355,55 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт. Львівський обласний центр служби крові, м. Львів, вул. Пекарська,65
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт. Львівський обласний центр служби крові, м. Львів, вул. Пекарська,65
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська обл., Львів, Пекарська, 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 10:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 10:19
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
19 жовтня 2018 10:18
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-03-000029 ● 4bf2653be5794517a6111dcea7ad2da1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 січня 2019 16:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.01.2019 № 1

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


Начальник Р.КРОЛЯК


Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 02.01.2019 № 1

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-19-000439-b 19.10.2018. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-09 12:58:58

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт. Львівський обласний центр служби крові, м. Львів, вул. Пекарська, 65» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-19-000439-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до тендерної документації на закупівлю товару: за кодом ДК ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт «Поточний ремонт. Львівський обласний центр служби крові, м. Львів, вул. Пекарська,65», яка розміщена в системі Prozorro, закупівлю проведено із застосуванням процедури відкритих торгів у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами та доповненнями) (надалі - Закон).
Так, пунктом 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено, що всі документи, що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з документів, у вигляді окремого електронного (их) файлів у форматі розширення .pdf, .jpeg або .jpg.
Всупереч зазначеному, учасник торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ВАШ БІЛИЙ ДІМ» (надалі – ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ») через електронної системи закупівель Prozorro завантажено документ «21 служба крові.ims» із розширенням ims.
Крім цього, пунктом 2 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639). При цьому строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 календарних днів, з дати розкриття тендерних пропозицій.
На виконання вказаних вимог ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ») через електронну систему закупівель Prozorro завантажено електронну банківську гарантію від 17.10.2018 №G130/17/10/2018, видану ПАТ АКБ «Львів» на закупівлю за номером ID: UA-2018-10-03-001813-с із терміном дії, що менше, ніж 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
Також, пунктом 5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що учасник подає наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: перелік і кваліфікацію працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням посади, загального стажу роботи, стажу роботи на займаній посаді. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника). В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення та копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції.
ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ» через електронну систему закупівель Prozorro завантажено довідку Перелік і кваліфікація працівників інженерно-технічних професій від 02.11.2018, вих. № 51, в тому числі, зазначено інженер з ОП Перейма І.М. та виконавець робіт – Реплянський В.І. При цьому не завантажено копії трудових книжок цих осіб та/або трудових або цивільно – правових угод.
Крім цього, ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ» не завантажено через електронну систему закупівель Prozorro довідку в довільній формі, завірену печаткою учасника та підписом директора про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, передбачену пунктом 4 Додатку №2 розділу, що передбачає надання такого документц переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб – порталі повідомлення про намір укласти договір.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати пояснення, з яких підстав тендерна пропозиція учасника торгів ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ» не відхилена відповідно до статті 30 Закону, а визначено даного учасника переможцем та укладено з ним договір про закупівлю робіт за державні кошти від 26.11.2018 № 26/11?
Також, просимо надати пояснення, по якій причині договір про закупівлю робіт за державні кошти від 26.11.2018 № 26/11 відрізняється від тендерної документації та пропозиції учасника торгів – ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ» в частині проведення авансової оплати, зокрема, укладений договір про закупівлю робіт від 26.11.2018 № 26/11 містить п. 4.1 - «оплата здійснюється наступним чином: 30% вартості робіт (аванс) оплачується Замовником протягом 3 (трьох) днів після підписання даного договору та 70% вартості робіт протягом 7 днів з моменту завершення виконаних робіт», який не передбачений Додатком №4 тендерної документації «Проект договору» та пропозиції учасника торгів – ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-16 11:31:27

Про надання пояcнення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт. Львівський обласний центр служби крові, м. Львів, вул. Пекарська, 65» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-19-000439-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання.
Згідно п 11.1 договору від 26.11.2018 №26/11 строк дії даного договору до 31.12.2018.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо надати пояснення чи укладалися додаткові угоди до договору від 26.11.2018 №26/11 щодо продовження терміну дії даного договору, якщо так, то чому їх не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу? Якщо додаткові угоди до договору від 26.11.2018 №26/11 щодо продовження терміну дії даного договору не укладалися та строк дії його закінчився 31.12.2018, чому звіт про виконання договору протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору не оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-21 17:55:56

звіт про виконання договору

На Ваш запит від 16.01.2019р. повідомляємо, що Замовником оприлюднено звіт про виконання договору №26/11 від 26.11.2018р.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-01-29 13:23:41

запит

1. П. 1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що всі документи, що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з документів, у вигляді окремого електронного (их) файлів у форматі розширення .pdf, .jpeg або .jpg. Учасник торгів – товариство з обмеженою відповідальністю «ВАШ БІЛИЙ ДІМ» (надалі – ТзОВ «ВАШ БІЛИЙ ДІМ») через електронну системи закупівель Prozorro завантажено документ «21 служба крові.ims» із розширенням ims. Повідомляємо, що розширення ims є файлом спеціальної програми в якій формуються кошториси. Враховуючи те, що Учасником подано всі необхідні документи передбачені документацією в необхідних форматах розширення pdf, .jpeg або .jpg, подання документів формату ims не могло бути підставою для відхилення пропозиції, оскільки не впливає на зміст пропозиції.
2) Повідомляємо, що банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
3) Відповідно до п.5 розділу ІІІ в складі пропозиції Учасника необхідно було подати перелік і кваліфікацію працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням посади, загального стажу роботи, стажу роботи на займаній посаді. В складі пропозиції ТОВ «Ваш Білий Дім» подано «Перелік і кваліфікацію працівників ІТП», однак ця інформація про всіх наявних в Учасника працівників ІТП. В складі пропозиції ТОВ «Ваш Білий Дім» подано трудові книжки тих працівників, які будуть безпосередньо залучатись до виконання даного замовлення.
4) Щодо незавантаження ТОВ «Ваш Білий Дім» довідки про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, то повідомляємо, що зазначена довідка була завантажена в складі пропозиції під назвою «92», тому в Замовника відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «Ваш Білий Дім».
5) Відповідно до ч.1 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Відповідно до ст. 6 та ч.1 ст.626 Цивільного кодексу України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Враховуючи вищенаведене п.4.1 укладеного договору не суперечить вимогам законодавства.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 08 лютого 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш Білий дім" 603 355,55
UAH з ПДВ
600 355,55
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Мостобудівельне управління №1" 603 355,00
UAH з ПДВ
603 355,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2018 15:51
довідка про відс судимості.PDF
17 листопада 2018 15:51
Довідка про відс боргів.PDF
07 листопада 2018 10:33
тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2018 18:29
договір.PDF
06 листопада 2018 18:29
підсумкова відомість.PDF
06 листопада 2018 18:27
локальний кошторис.PDF
06 листопада 2018 18:26
зведений кошторис.PDF
06 листопада 2018 18:23
договірна ціна.PDF
05 листопада 2018 11:21
124-162-.pdf
05 листопада 2018 11:21
fwd.zip
05 листопада 2018 11:21
BL.zip
05 листопада 2018 11:21
17-10-2018.rar
05 листопада 2018 11:21
21 служба крові.ims
05 листопада 2018 11:21
238.PDF
05 листопада 2018 11:21
231-237.PDF
05 листопада 2018 11:21
230.PDF
05 листопада 2018 11:21
229.PDF
05 листопада 2018 11:21
228.PDF
05 листопада 2018 11:21
227.PDF
05 листопада 2018 11:21
226.PDF
05 листопада 2018 11:21
225.PDF
05 листопада 2018 11:21
214-224.PDF
05 листопада 2018 11:21
212-213.PDF
05 листопада 2018 11:21
206-211.PDF
05 листопада 2018 11:21
205.PDF
05 листопада 2018 11:21
169-204.PDF
05 листопада 2018 11:21
169-204.PDF
05 листопада 2018 11:21
167-168.PDF
05 листопада 2018 11:21
166.PDF
05 листопада 2018 11:21
165.PDF
05 листопада 2018 11:21
164.PDF
05 листопада 2018 11:21
163.PDF
05 листопада 2018 11:21
101-123.PDF
05 листопада 2018 11:21
100.PDF
05 листопада 2018 11:21
99.PDF
05 листопада 2018 11:21
93-98.PDF
05 листопада 2018 11:21
92.PDF
05 листопада 2018 11:21
91.PDF
05 листопада 2018 11:21
90.PDF
05 листопада 2018 11:21
29-89.PDF
05 листопада 2018 11:21
24-28.PDF
05 листопада 2018 11:21
18-23.PDF
05 листопада 2018 11:21
5-17.PDF
05 листопада 2018 11:21
4.PDF
05 листопада 2018 11:21
3.PDF
05 листопада 2018 11:21
1-2.PDF

Публічні документи

05 листопада 2018 14:24
Рішення МБУ1 Директор.pdf
05 листопада 2018 14:24
Наказ МБУ1 Директор.pdf
05 листопада 2018 14:24
Дозвіл ОП.pdf
05 листопада 2018 14:24
Ліцензія 2018.pdf
05 листопада 2018 14:24
Витяг по ПДВ.pdf
05 листопада 2018 14:24
Виписка МБУ1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш Білий дім"

ПП "Мостобудівельне управління №1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш Білий дім"
#41014664
Переможець 600 355,55
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 12:34

Документи

13 листопада 2018 12:33
Електронний підпис
13 листопада 2018 12:32
протокол про намір.pdf
06 листопада 2018 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ваш Білий дім"
#41014664
600 355,55
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 12:33
Електронний підпис
13 листопада 2018 12:32
протокол про намір.pdf
06 листопада 2018 12:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2019 15:16
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 16:42
додаткова угода (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:40
1_додаткова угода.pdf укладений
03 грудня 2018 16:39
Електронний підпис укладений
26 листопада 2018 10:49
Договір Ваш білий дім.pdf укладений
26 листопада 2018 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення кількісної характеристики послуг "Поточний ремонт приміщення ЛЬвівського обласного центру служби крові, м. Львова, по вул. Пекарська, 65" та умов оплати
Номер договору про закупівлю: 26/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 26/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 600 355,55
UAH з ПДВ