Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво експлуатаційної свердловини для водозабезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області
Очікувана вартість
6 349 793,00 UAH
UA-2018-10-19-000384-b 8f85deccb73e418199a07be06853d9da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турко Олександр Валерійович

+380990693524 mail@bugaivskasilrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Бугаївська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04397827
Місцезнаходження: 64320, Україна , Харківська обл., село Бугаївка, площа Центральна, 1
Контактна особа: Турко Олександр Валерійович
+380990693524
mail@bugaivskasilrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:32
Очікувана вартість: 6 349 793,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 874,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво експлуатаційної свердловини для водозабезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64320, Україна, Харківська область, с. Бугаївка, вул. Козацька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 жовтня 2018 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 10:49
Відомість обсягів робіт.pdf
19 жовтня 2018 10:49
Відомість ресурсів.pdf
19 жовтня 2018 10:49
Зведений кошторисний розрахунок.pdf
19 жовтня 2018 10:49
Додаток5.doc
19 жовтня 2018 10:49
Додаток4.doc
19 жовтня 2018 10:49
Додаток3.doc
19 жовтня 2018 10:49
Додаток2.docx
19 жовтня 2018 10:16
Додаток1.docx
19 жовтня 2018 10:16
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-19-000384-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АКВАДІА, Код ЄДРПОУ:38961768
Дата подання: 16 листопада 2018 09:29
порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Товариство з обмеженою відповідальністю «АКВАДІА» приймає участь у процедурі закупівлі оголошеній Бугаївською сільською радою (далі – Замовник), щодо закупівлі: «Будівництво експлуатаційної свердловини для водозабезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області (ДК 021:2015: 45262000-1 – Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)».
Відповідно до Рішення Замовника від 12.11.2018 року протокол № 26 (розміщено на сайті Уповноваженого органу 12.11.2018 року о 16-10), наша пропозиція булі відхилена, як така, що ні відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим Законом України «Про публічні закупівлі», та умовам тендерної документації, а саме.
1. В складі тендерної пропозиції ТОВ «АКВАДІА» надано договір оренди нежитлових приміщень № 10-15 від 25.08.2015 року укладеного строком на 3 роки до 24.08.2018 року, що не підтверджує наявність матеріально-технічної бази Учасника.
В складі тендерної пропозиції нами було надано копію договору оренди нежитлових приміщень № 10-15 від 25.08.2015 року, в пункті 7.1. договору зазначено «Договір укладено строком на 3 роки, Договір набирає чинності з моменті підписання його Орендодавцем та Орендарем і діє до 24 серпня 2019 року. Після спливу строку договору оренди Орендар має переважне право на його продовження на новий строк».
Таким чином, в договорі чітко зазначено кінцевий строк діє договору оренди і він спливає 24 серпня 2019 року. Яким чином Замовник самостійно на свій розсуд змінив дату кінцевого строку дії договору не зрозуміло.
Крім того, слід зазначити, що відповідно пункту 4 статті 284 Господарського Кодексу України «Строк договору оренди визначається за погодженням сторін. У разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору він вважається продовженим на такий самий строк і на тих самих умовах, які були передбачені договором.»
Станом на сьогоднішній день, жодних зауважень від Орендодавця ми не маємо, орендну плату справляємо вчасно.
Враховуючи викладене, нами надано усі необхідні документи, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази, а припущення Замовника є суб’єктивними та упередженими.

2. Довіреність від 05.11.2018 року на директора, номер паспорту у довіреності не співпадає з наданою копією паспорта.
Пунктом 1 розділу «Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, довіреністю або дорученням та іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору». Таким чином Замовником визначено перелік документів які учасники тендеру мають надати, для підтвердження повноважень особи. Учасники процедури закупівлі мають надати один з наведених документів.
Нами в складі нашої пропозиції надані усі три документи: копія протоколу засновників, наказ про призначення та довіреність, тобто ми тричі підтвердили повноваження директора – Кириченко О.С., на право підписання документів пропозиції та/або договору.
Так нами, було допущено механічну помилку (описку) під час складання довіреності та замість останньої цифри паспорту «8» надруковано цифру «6» та є формальною помилкою.
Таким чином, нами було замість одного документу було надано два документи (протокол та наказ) які відповідають вимогам тендерної документації а один документ було надано з формальною помилкою.
Враховуючи викладене наше пропозиція відповідає вимогам Замовника.

3. В Гарантійному листі щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України вих. № 165 від 05.11.2018 р. не зазначено дотримання Постанови Кабінету Міністрів Украйни від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію Украйни товарів, що походять з Російської Федерації».
Абзацом 8 пункту 2 «Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції» визначені інші умови тендерної документації та визначено вичерпний список нормативних актів яких має дотримуватись Учасник процедури закупівлі. Відповідний перелік не містить посилання на Постанову КМУ № 1147.
Також, в таблиці «Документи для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону» додатково зазначено перелік нормативних актів яких має дотримуватись Учасник процедур закупівлі у вигляді списку, який дублює абзац 8 пункту 2 розділу 5. Крім того Замовником окремим абзацом, що не відносить до гарантійного листа, поза перелік, доповнено пунктом наступного змісту «Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2017 року включно)».
Таким чином, Замовник зазначив окремий документ (Постанову КМУ № 1147) визначивши строк її дії 31.12.2017 року, тобто строк якого сплив більше 10 місяців тому, при цьому не зазначивши чого стосується цей документ.
Зважаючи на викладене, ми надали необхідний гарантійний лист дотримання норм чинного законодавства, не зазначивши Постанову КМУ № 147 в переліку, оскільки вона була відсутня в переліку вимог Замовника а крім того, відповідно до інформації Замовника, документ втратив чинність.

Враховуючи викладене,наша пропозиція повністю відповідає вимогам Закону України та вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 листопада 2018 15:54
Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу скаргу щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» поданої в рамках участі у процедурі закупівлі оголошеній Бугаївською сільською радою (далі – Замовник), щодо закупівлі: «Будівництво експлуатаційної свердловини для водозабезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області (ДК 021:2015: 45262000-1 – Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних)» та прийнято рішення про її необґрунтованість і безпідставність.
Так, на засіданні тендерного комітету Бугаївської сільської ради Ізюмського району Харківської області від 12.11.2018р. було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аквадіа» через невідповідність поданих документів вимогам тендерної документації. З урахуванням обґрунтувань наведених у скарзі, вважаємо за необхідне наголосити на наступному:
1) Щодо строку дії договору оренди нежитлових будівель №10-15 від 25.08.2015р.
Тендерним комітетом було встановлено, що у відповідності до п.7.1 Договору оренди нежитлових будівель №10-15 від 25.08.2015р. (далі за текстом – Договір оренди), передбачено наступне положення : «Договір укладено строком на 3 роки. Договір набирає чинності з моменту підписання його Орендодавцем і Орендарем і діє до 24 серпня 2019 року. Після спливу строку договору оренди Орендар має переважне право на його продовження на новий строк».
З аналізу поданих документів вбачається, що Договір оренди разом із додатками підписаний 25.08.2015р., а тому саме від цієї дати і повинен відраховуватися трирічний строк дії договору, тобто до 24.08.2018р. (останній день дії Договору оренди). Також тендерним комітетом у процесі моніторингу у системі Прозоро було виявлено, що вищезазначений договір оренди нежитлових приміщень № 10-15 від 25.08.2015 року був поданий у складі тендерної пропозиції по процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі: "Будівництво водозабірної свердловини та водонапірної башти в с.Токарі Лохвицького р-ну Полтавської обл." Замовник ТОКАРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА, Код ЄДРПОУ: 21048695 ( файл 37 Копія договору оренди.pdf введений в систему Прозоро 11 липня 2018 року 20:33 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-06-26-000654-c ), в якому вказано, що договір оренди укладено строком на 3 роки і діє до 24 серпня 2018 року.
Зазначення у Договорі оренди «діє до 24 серпня 2019 року» суперечить іншим положенням договору, адже дія Договору оренди до вказаної дати буде вважатися вже чотирирічним строком.
.
Договір оренди не містить положень щодо автоматичної пролонгації дії договору, що унеможливлює його продовження без згоди сторін. Таким чином для пролонгації договору необхідно підписання додаткової угоди чи рішення суду.
Тендерний комітет також вважає необґрунтованим посилання ТОВ «Аквадіа» на положення ч.4 ст.284 ГК України в частині пролонгації дії договору у разі відсутності заяви однієї із сторін про припинення або зміну умов договору оренди протягом одного місяця після закінчення строку дії договору, адже до матеріалів пропозиції ТОВ «Аквадіа» не додано додаткових угод чи рішення суду, яким пролонговано дію Договору оренди, а також підтверджень відсутності зі сторони Орендодавця за Договором оренди заяв про припинення договору чи зміну умов.
Таким чином, вказані вище недоліки у поданих документах не підтверджують можливість учасника ТОВ «Аквадіа» виконання умов закупівлі, у зв’язку із відсутністю у останнього, на момент подання заявки, матеріально-технічної бази.

2) Щодо неправильного зазначення паспортних даних уповноваженої особи у Довіреності від 05.11.2018р.
Тендерним комітетом було встановлено, що довіреність від 05.11.2018р. на директора Кириченко О.С. діє до 31.12.2017р., номер паспорта у довіреності на Кириченко О.С. не співпадає з наданою копією паспорта.
Ми звертаємо увагу, що у Розділі 3 тендерної документації надано вичерпний перелік документів, який необхідно надати, серед яких зокрема зазначено «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, довіреністю або дорученням та іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору.»
У відповідності до умов тендерної документації вбачається, що довіреність є одним із обов’язкових документів, який підтверджує повноваження особи на підписання документів пропозиції.
Також у Розділі 3 Замовником передбачено перелік помилок, які вважаються формальними (несуттєвими) помилками, а саме:
- незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції;
- розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства;
- самостійне виправлення учасником технічних, механічних помилок у поданій пропозиції під час складання учасником такої пропозиції, якщо вони не впливають на зміст пропозиції. Такі виправлення мають бути засвідчені печаткою Учасника та написом «Виправленому вірити» із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи, що здійснила таке виправлення, дати завірення;
- не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою учасника торгів;
- невірне (неповне) завірення або не завірення учасником окремої копії документу згідно вимог цієї документації.

- орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які були підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції.
- зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації.
Однак, зазначення неправильних реквізитів номеру паспорта не може вважатися формальною помилкою (опискою), адже подібна помилка позбавляє можливості тендерний комітет у майбутньому ідентифікувати особу, яку уповноважено на підписання документів, особливо враховуючи, що у довіреності не зазначений Реєстраційний номер облікової картки платника податків чи інші індивідуальні реквізити Кириченко О.С. У даному випадку ми зазначаємо, що місце проживання не надає можливості точно ідентифікувати особу, у разі неправильного зазначення паспортних даних особи і відсутності Реєстраційного номеру облікової картки платника податків.
Таким чином зазначення неправильних реквізитів (паспортних даних) у довіреності від 05.11.2018р. не може вважатися формальною (несуттєвою) помилкою виходячи з викладених вище обставин.
Більше того, довіреність від 05.11.2018р. є чинною до 31.12.2017р., тобто є недійсною на момент подання заявки, підписання документів та завірення копій. З даного приводу Учасником не зазначено жодного обґрунтування.

3) Щодо не зазначення в гарантійному листі вих..№165 від 05.11.2018р. дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України
У додатку №2 до тендерної документації надано перелік необхідних документів для підтвердження відповідності учасника.
Так, серед інших вимог передбачено обов’язкове надання листа-гарантії щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (далі за текстом – Постанова №1147).
Ми звертаємо увагу, що у період до проведення відкритих торгів протягом якого була можливість написання зауважень до тендерної документації, жоден із учасників не надіслав зауваження з приводу вимоги щодо дотримання вимог Постанови №1147.
Зазначення Замовником дії Постанови №1147 до 31.12.2017р. є помилковим, адже згідно п.3 зазначеної Постанови остання втрачає чинність 01 січня 2019 року.
Однак, наявність зазначеної помилки жодним чином не впливає на чинність вимоги щодо подання листа-гарантії з підтвердженням діяльності Учасника вимогам Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації».
Разом з тим, учасником ТОВ «Аквадіа» у листі вих..№165 від 05.11.2018р. не гарантовано дотримання у власній діяльності вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», що у майбутньому може призвести до негативних наслідків під час підписання чи виконання договору.
На підставі викладеного вважаємо, що скарга ТОВ «Аквадіа» є необґрунтованою, а учасником не спростовано доводів тендерного комітету, викладених у протоколі від 12.11.2018р., у зв’язку із чим відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Аквадіа» є законною та обґрунтованою.
Номер вимоги: UA-2018-10-19-000384-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ, Код ЄДРПОУ:36259541
Дата подання: 23 листопада 2018 15:58
Вимога про усунення порушення у процедурі проведення Закупівлі
Вих. № 23-11/18-ск від 23.11.2018 р. Тендерного комітету
Бугаївської сільської ради
Ізюмського району Харківської області

ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі

Замовником торгів Бугаївською сільською радою було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-10-19-000384-b.
Предмет закупівлі - Будівництво експлуатаційної свердловини для водо забезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області, код ДК 021:2015 - 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних, що зазначено у оголошенні та тендерній документації (надалі – ТД).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Після оголошення результатів конкурсу (аукціону) було визнано ТОВ «УГП-БУД» переможцем, що викладено в протоколі №27 засідання тендерного комітету Бугаївської сільської ради Ізюмського району Харківської області від 11 листопада 2018 року, а також оприлюднено документи, що були подані переможцем конкурсу та іншими учасниками.
ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» не може погодитися з даним протоколом та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Ретельно вивчивши представлену ТОВ «УГП-БУД» тендерну пропозицію (надалі – Учасник) дійшло висновку, що ТОВ «УГП-БУД» було вчинено порушення вимог ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції, які полягають у наступному:

1. Відповідно до п.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких визначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації Замовник зазначив документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст. 16 Закону: 1. Наявність обладнання та матеріально технічної бази.
В порушення вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, ТОВ «УГП-БУД» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію визначеним Замовником в Додатку 1, надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (надалі – Довідка), не на бланку учасника та за відсутністю дати її формування, та із невідповідністю зазначеної в довідці інформації та наданих в підтвердження копій документів, а саме:
- Значиться бурова установка ІБА 15-В на базі МАЗ 5337 ДНЗ № АХ 5416АА № шасі 5009 1989 рік випуску, стан, кількість одиниць -1, технічний стан – добре, власне, орендоване – зазначено як орендоване, проте в підтвердження не надано копію договору оренди.
- Не надано підтверджуючих документів про наявність іншої зазначеної в довідці матеріально-технічної бази та обладнання, а ті документи, які надані є вибірковими, завантажені не в повному обсязі та взагалі не відповідають (не підтверджують наявність) інформації зазначеної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Наявні копії договорів найму (оренди) автомобілів від 18.01.2017 року та 16.05.2017 року свідчать лише про оренду транспортних засобів, які не зазначені в довідці, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази, яка буде використовуватися при виконанні робіт.
Крім того, копія договору оренди окремого індивідуального визначеного майна № 05-2016/1 від 16 травня 2016 року подано не в повному обсязі, а лише перша і остання сторінка договору за відсутності додатків до Договору, які є його невід’ємною частиною, а саме, актів приймання-передачі орендованого майна – Додаток №1, розрахунок орендної плати – Додаток №2.
Аналогічну позицію (що договори надані не в повному обсязі) займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (рішення №6841-р/пк-пз від 29.09.2017, рішення №476-р/пк-пз від 19.01.2018, рішення №1413-р/пк-ск від 18.08.2015).
Крім того, в процесі моніторингу у системі Прозоро було виявлено, що під час проведення аналогічних закупівель в яких вимагалося підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка має відповідати поданій довідці, ТОВ «УГП-БУД» в порушення умов тендерної документації закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2016-09-13-000528-b) не виконав вимоги Замовника встановленої тендерною документацією (Додаток 2), згідно якого… «Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують власність матеріально-технічної бази або копію договору (договорів) оренди матеріально-технічної бази або інші документи, які підтверджують наявність матеріально-технічної бази».
В сукупності вищезазначене свідчить про надання документів вибірково, які не підтверджують інформацію зазначену в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а тому не можуть розцінюватись, як підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації.

2. Відповідно до п.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких визначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатком 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до тендерної документації Замовник зазначив документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч.2 ст. 16 Закону: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, ТОВ «УГП-БУД» надало довідку щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Вих. №51 від 25.06.2018р. із зазначенням двох договорів.
Згідно договору № 139/17 (підряду) від 05.12.2017р. пунктом 5.1. визначено, що строк виконання робіт по цьому договору узгоджений Замовником та Підрядником в Графіку виконання робіт, який є Додатком до цього Договору і його невід’ємною частиною. Загальний строк виконання робіт - 2017-2018 роки, але не пізніше, ніж від дати укладення договору – 2 місяця.
До даного Договору ТОВ «УГП-БУД» не надало копію графіку виконання робіт, який є його невід’ємною частиною, а тому даний договір надано частково і не підтверджено, що роботи за даним договором виконані або ще виконуються.
Згідно договору № 125/17 від 16.11.2017р. пунктом 2.1. визначено, що перелік та вартість робіт на об’єкті підряду визначається згідно договірної ціни та її підтверджуючих розрахунків, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток №1). Пунктом 3.3. цього договору визначено, що термін виконання робіт згідно календарного графіку виконання робіт (Додаток 2), але не пізніше 31.12.2017 р.
До даного Договору ТОВ «УГП-БУД» не надало Додатки №1 та №2, які є невід’ємними частинами договору, а тому даний договір надано частково не в повному обсязі та не надано підтвердження виконання договору, або інформацію, що договір ще виконується.
В сукупності вищезазначене свідчить про надання документів вибірково (не в повному обсязі), а тому ТОВ «УГП-БУД» не підтвердило свою відповідність кваліфікаційному критерію, встановленого замовником, так як договора надано не в повному обсязі, надана інформація не може розцінюватись, як підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Аналогічну позицію (що договори надані не в повному обсязі) займає постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (рішення №6841-р/пк-пз від 29.09.2017, рішення №476-р/пк-пз від 19.01.2018, рішення №1413-р/пк-ск від 18.08.2015).

3. Відповідно до п.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких визначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - проектом Договору про закупівлю – згідно з Додатком 4 до цієї тендерної документації.

В порушення вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, ТОВ «УГП-БУД» не надало проект Договору про закупівлю - згідно з Додатком 4 до цієї тендерної пропозиції.

4. Відповідно до п.1. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної документації» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких визначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - іншими документами, передбачені вимогами цієї тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації передбачено інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців) передбачені вимогами тендерної документації, які мають надати учасники, а саме: лист-гарантію, за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірена особистою печаткою(за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України в тому числі:
- Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII
- Рішення РНБО від 16 вересня 2016 року введено в дію
Указом Президента України від 17.10.2016 № 467/2016 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
- Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2017 року включно).
В порушення вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації, ТОВ «УГП-БУД» не надало інші документи передбачені Додатком 2 до цієї тендерної пропозиції, а саме лист-гарантію, за підписом Учасника або його уповноваженої особи та завірена особистою печаткою(за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України із зазначенням переліку Законів та нормативно-правових актів, що зазначено Замовником в тендерній документації.

5. Відповідно до п.6. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної документації» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

В порушення вимог п.6 Розділу 3 тендерної документації, ТОВ «УГП-БУД» не надало інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, які визначені в Додатку 3 тендерної документації. Крім того, відсутнє підтвердження дотримання під час будівництва заходів із захисту довкілля.
Крім того, в процесі моніторингу у Системі Прозоро було виявлено, аналогічне порушення ТОВ «УГП-БУД» під час закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-18-001429-b), що призвело до відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «УГП-БУД» згідно протоколу засідання тендерного комітету Бахмацької міської ради від 17.08.2017 року.


Всі зазначені документи на які йде посилання в скарзі є у системі «Prozorro».
З урахуванням вищевикладеного та враховуючи позицію Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з метою дотримання прав ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» на об’єктивний та неупереджений розгляд його тендерної пропозиції, дотриманням принципів здійснення закупівель та чинного законодавства України, керуючись п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», -

ВИМАГАЄМО:

1. Усунути Замовником порушення процедури закупівлі робіт «Будівництво експлуатаційної свердловини для водо забезпечення потреб населення в с. Бугаївка Ізюмського району Харківської області, код ДК 021:2015 - 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних» шляхом перегляду та повторної оцінки тендерної пропозиції ТОВ «УГП-БУД» (код ЄДРПОУ 38970971) на предмет її невідповідності умовам тендерної документації.
2. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «УГП-БУД», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
3. Скасувати ухвалене рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «УГП-БУД» з ідентифікатором № UA-2018-10-19-000384-b щодо предмету закупівлі на та намір укласти договір на закупівлю.
4. Визнати переможцем наступного учасника закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ».


Директор Лимар М.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 листопада 2018 14:49
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 23.11.2018 р. №23-11/18-ск щодо перегляду ухваленого рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ “УГП БУД” та вирішено, що економічна вигода від пропозиції переможця становила більше переваг від несуттєвих помилок у тендерній пропозиції та значно економить кошти державного бюджету. Вами зазначено, що в тендерній пропозиції на підтвердження матеріально-технічної бази в довідці значиться, що бурова установка орендована і учасником не надано копію договору оренди, але буровий агрегат на базі а/м МАЗ 5337 ДНЗ АХ5416АА належить ТОВ «УГП-БУД», а не є орендованим майном, про це свідчить сканована копія технічного паспорту а/м. Довідка містить лише механічну описку. Також згідно п.7 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі” тендерний комітет звернувся до організації, яка зазначена в переліку в довідці про досвід виконання аналогічних договорів, наданою ТОВ “УГП БУД” в тендерній пропозиції, та отримав підтвердження інформації про досвід роботи переможця по бурінню свердловин потрібної нам глибини і позитивний відгук про виконані роботи. Водночас, тендерним комітетом розглянуто надані Вами договора по виконанню аналогічних робіт з яких видно, що роботи по бурінню свердловин виконані на глибині 300-380 метрів. Також зазначаємо, що ТОВ «УГП-БУД» надало лист гарантію відносно дотримання у своїй діяльності норм чинного законодавства. Приймаючи до уваги, що даний лист учасника не містить виключень, гарантії дотримання нормативно-правових актів встановлених Додатком 2 також вважаємо достатніми.  А також заходи із захисту довкілля встановлені та регламентовані чинним законодавством, в зв’язку з чим, враховуючи лист гарантію, вважаємо підтвердженим їх дотримання ТОВ «УГП-БУД». В зв’язку з зазначеним, вважаємо вимоги ТОВ «ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ» такими, що не підлягають задоволенню.

Документи подані скаржником

23 листопада 2018 15:57
Вимога

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-09-000042 ● d0a517ad36544eb0b5cdcd0053875f6f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 грудня 2020 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
09.12.2020 №262
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 09.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 09.12.2020 №262

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
2 UA-2018-10-19-000384-b 19.10.2018 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АКВАДІА 5 688 747,38
UAH з ПДВ
5 688 747,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ РБ"" 5 780 000,00
UAH з ПДВ
5 730 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "УГП-БУД" 6 300 000,00
UAH з ПДВ
6 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ 6 298 560,62
UAH з ПДВ
6 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕХСЕРВІС ГРУП" 6 200 134,50
UAH з ПДВ
6 200 134,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2018 15:43
29 Копія Витягу з ЄДР.pdf
05 листопада 2018 15:43
26 Проект договору.pdf
05 листопада 2018 15:43
25 Довіреність.pdf
05 листопада 2018 15:43
24 Копія паспорта директора.pdf
05 листопада 2018 15:43
21 ТЗ.pdf
05 листопада 2018 15:43
18 Довідка про матеріали.pdf
05 листопада 2018 15:43
14 Витяг зі Статуту.pdf
05 листопада 2018 15:43
11 Довідка стаття 17.pdf
05 листопада 2018 15:43
10 Відгук.pdf
05 листопада 2018 15:43
09 Копія договору.pdf
05 листопада 2018 15:43
08 Довідка про досвід.pdf
05 листопада 2018 15:43
07 Довідка про персонал.pdf
05 листопада 2018 15:43
05 Копії посвідчень.pdf
05 листопада 2018 15:43
02 Копія договору оренди.pdf
05 листопада 2018 15:43
01 Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2018 09:25
ТранспортДоговора.rar
24 жовтня 2018 09:25
статут.rar
24 жовтня 2018 09:25
Обладнання.rar
24 жовтня 2018 09:25
наказНечепоренко.JPG
24 жовтня 2018 09:25
Ліц+Дозвіл.rar
24 жовтня 2018 09:25
Довідки.rar
24 жовтня 2018 09:25
Витяг.rar
24 жовтня 2018 09:25
аналогРоботи.rar

Публічні документи

05 листопада 2018 13:06
Електронний підпис
05 листопада 2018 13:04
Кошторисна документація 1.pdf
05 листопада 2018 13:04
Додаток 3.pdf
05 листопада 2018 13:04
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2018 13:04
5. Проект Договору.pdf
05 листопада 2018 13:04
2.3.1 Копія Статуту.pdf
05 листопада 2018 13:04
Кошторисна документація 3.pdf
05 листопада 2018 13:04
Кошторисна документація 2.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 15:49
Електронний підпис
05 листопада 2018 15:46
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2018 15:46
Свідоцтво на УРАЛ 375.pdf
05 листопада 2018 15:46
Свідоцтво на КРАЗ 260.pdf
05 листопада 2018 15:46
Свідоцтво на КРАЗ 255.pdf
05 листопада 2018 15:46
Свідоцтво на КРА__255.pdf
05 листопада 2018 15:46
Свідоцтво на ЗИЛ 130.pdf
05 листопада 2018 15:46
Свідоцтво на TOYOTA Hilux.pdf
05 листопада 2018 15:46
Протокол 1.pdf
05 листопада 2018 15:46
Проект договору додаток №4.pdf
05 листопада 2018 15:46
Паспорт на ємність 70м3_2.pdf
05 листопада 2018 15:46
Паспорт на ємність 70м3_1.pdf
05 листопада 2018 15:46
Паспорт на ємність 40м3_2.pdf
05 листопада 2018 15:46
Паспорт на ємність 40м3_1.pdf
05 листопада 2018 15:46
Паспорт на ємність 6м3.pdf
05 листопада 2018 15:46
паспорт Безніщенка.pdf
05 листопада 2018 15:46
Опис та Статут.pdf
05 листопада 2018 15:46
наказ на Безніщенка.pdf
05 листопада 2018 15:46
Ліцензія з Додатком.pdf
05 листопада 2018 15:46
Дозвіл 2.pdf
05 листопада 2018 15:46
дозвіл 1.pdf
05 листопада 2018 15:46
Додаток 3.pdf
05 листопада 2018 15:46
Додаток 1 до додатку 3.pdf
05 листопада 2018 15:46
Договір від 02.07.2013 р..pdf
05 листопада 2018 15:46
Довідка спец.одяг.pdf
05 листопада 2018 15:46
Довідка про несудимість.pdf
05 листопада 2018 15:46
Довідка виробнича база.pdf
05 листопада 2018 15:46
відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2018 15:46
Витяг з ЄДР.pdf
05 листопада 2018 15:46
Виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2018 15:46
1ДФ та квитанція 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АКВАДІА

ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ РБ""

ТОВ "УГП-БУД"

ТОВ ІНЖЕНЕРБУДПРОЕКТ

ТОВ "МЕХСЕРВІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АКВАДІА
#38961768
Відхилено 5 688 747,38
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 16:10
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ РБ""
#40846815
Відхилено 5 730 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 16:17
ТОВ "УГП-БУД"
#38970971
Переможець 6 100 000,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2018 16:39

Документи

12 листопада 2018 16:10
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:06
Протокол
06 листопада 2018 13:12
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2018 16:16
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:13
Протокол
12 листопада 2018 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

15 листопада 2018 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2018 16:36
Протокол
14 листопада 2018 11:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2018 16:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УГП-БУД"
#38970971
6 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2018 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2018 16:36
Протокол
14 листопада 2018 11:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 11:43
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 квітня 2019 11:40
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 15:09
k_plan (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 15:02
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 09:06
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 09:04
Електронний підпис укладений
03 грудня 2018 15:31
Договір укладений
03 грудня 2018 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 25-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 25-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна видаткових рахунків замовника
Номер договору про закупівлю: 25-18
Договір:
Номер додаткової угоди: 25-18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML