Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОРЬКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 24991449 |
Місцезнаходження: | 52052, Україна , Днепропетровская обл., селище Горького, Дніпровський район |
Контактна особа: |
Баєв Леонід +380675638669 SELOGORKOGO@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2018 14:44 |
Оскарження наміру укласти договір: | 30 жовтня 2018 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
19 жовтня 2018 12:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 3 Технічна специфікація.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 6 договір2.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 9 розрахунки договірної ціни.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 11 Графік вик робіт БМР.xls | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 5 довідка про уповноважену особу.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 7 8.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 10 лист згода на обробку персональних даних.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 4 довідка про залучення субпідрядних організацій.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
1 ТД.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc | |
19 жовтня 2018 12:30 |
додаток 1 тендерна пропозиція на закупівлю.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-06-19-000014 ● 13fc39f33840485b88ae4eeae0d3f245
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2019 15:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.06.2019 № 171
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
18.06.2019 № 171
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2018-10-19-000352-a 19.10.2018 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-06-27 12:09:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція будівлі дитячого садка з улаштуванням котельні за адресою: вулиця Народна 9а,
с. Горького» (код ДК 021:2015: 45214100-1 – «Будівництво дитячих садків»), очікуваною вартістю 26 309 549,00 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-19-000352-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, причому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не мають відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
З огляду на викладене, просимо надати ID номери процедур закупівель Горьківської сільської ради, які були відмінені через відсутність достатньої кількості учасників, а також рішення про результати проведених переговорів з учасником (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі з реконструкції будівлі дитячого садка з улаштуванням котельні за адресою: вулиця Народна 9а, с. Горького (код ДК 021:2015: 45214100-1 – «Будівництво дитячих садків»), очікуваною вартістю 26 309 549,00 грн, яка не передбачена у річному плані закупівлі на 2018 рік, чим порушив вимоги статті 4 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТБЦ ОПТІМУС" #40615317 |
Переможець |
26 309 549,00
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2018 14:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 10:16
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0003.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0002.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0004.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0001.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Ліцензія.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Дозвіл 2.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Дозвіл 1.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Договірна ціна 2.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Договірна ціна 1.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0013.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0012.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0011.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0010.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0009.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0008.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0007.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0005.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
ДОГОВІР ПІДРЯДУ0006.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Графік.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|
Вид робіт.pdf | укладений |
09 листопада 2018 10:15
|