Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Штани вітровологозахисні зимові
Очікувана вартість
2 482 400,00 UAH
UA-2018-10-19-000248-c bf397b73445b4f9aa5a509709756b43d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бернацький Віталій Борисович

+380444519337 godz_umrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба зовнішньої розвідки України
Код ЄДРПОУ: 33240845
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, вул. Нагірна, буд. 24/1
Контактна особа: Бернацький Віталій Борисович
+380444519337
godz_umrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2018 12:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:35
Очікувана вартість: 2 482 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 412,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74472 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 шт
Штани вітровологозахисні зимові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: визначена замовником та попередньо, в обов’язковому порядку, уточнена постачальником, 20-кілометрова зона м. Києва, Київська область, 04107, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо терміну постачання
Дата подання: 22 жовтня 2018 11:29
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 11:55
Доброго дня! В п.п 4.4. розділу 1 тендерної документації вказаний термін постачання товару до 10.12.2018р. включно на відміну від терміну постачання п.1 Додатка 3 до 30.11.18р.включно. Внесіть, будь ласка, зміни до документації.
Відповідь: Постачання товару здійснюється до 10.12.18 р. включно. Технічна помилка буде виправлена найблищим часом.
технічні документи
Дата подання: 22 жовтня 2018 11:33
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 11:57
Добрий день. Відповідно Додатку 3 тенд.документації учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати протокол випробувань та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Маються на увазі вищеперечислені дркументи на виріб чи на матеріали? Дякуємо
Відповідь: У складі тендерної пропозиції учасники мають надати протокол випробувань на виріб та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріал.
щодо умов договору
Дата подання: 22 жовтня 2018 12:02
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 15:14
В проекті договору Виконавець передає товар Замовнику по видатковій накладній. Датою поставки товару є дата отримання Замовником Товару від Постачальника згідно видаткової накладної, підписаної Сторонами. Замовник підпише та поверне накладну на відвантажений товар на території Замовника Виконавцю лише після отримання протоколу випробування від лабораторії на відібрані зразки товару з відвантаженої партії. Просимо Вас внести зміни в умови проекту договору щодо ризику втрати чи пошкодження товару на території Замовника до повернення накладної Виконавцю, а саме: 5.8. Після відвантаження Товару на склад Замовника до моменту повернення підписаної видаткової накладної Замовником Виконавцю, ризик випадкової втрати, ушкодження чи псування Товару, а також всі інші можливі втрати, пов’язані з транспортуванням, завантаженням, розвантаженням та інше, несе Замовник. 6.1.4. Нести всі витрати, пов’язані з Товаром, і всі ризики, яких він може зазнати, з моменту його передачі на склад Замовника у розпорядження Замовника до моменту повернення підписаної видаткової Виконавцю..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Видаткова накладна на відвантажений Товар повертається постачальнику в день відвантаження товару.
Оплата за Товар здійснюється після отримання Замовником протоколу випробувань, що підтверджує якість Товару.
щодо документів якості
Дата подання: 24 жовтня 2018 11:48
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 17:45
Добрий день, можливо надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виріб замість вищезазначених висновків на матеріали?
Відповідь: Доброго дня. Відповдно до вимог тендерної документації учасник надає висновок державної санітарно-епідеміологічної експертиз. Учасник може надати висновок на виріб або ж висновок на матеріал.
щодо відібраних зразків
Дата подання: 24 жовтня 2018 12:05
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 17:52
Добрий день, під час приймання товару відбираються зразки для перевірки випробувальними лабораторіями. В який термін потрібно допоставити вироби замість відібраних?
Відповідь: Доброго дня. Постачальник має допоставити вироби замість відібраних на протязі трьох робочих днів з дня відпору Товару для проведення лабораторних випробувань.
щодо відібраних зразків
Дата подання: 25 жовтня 2018 12:51
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 16:05
Доброго дня. 1. В проекті договору передбачено, що під час приймання товару Замовник здійснює відбір зразків у кількості п’яти штук, та постачальник повинен замінити на аналогічні (протягом трьох робочих днів згідно вашої відповіді). Відповідно до ТУ 14.1-135-00034022-2016 (зміни 3) приймання товару проводиться за ГОСТ 24782, а відбір – за ГОСТ 18321, тобто передбачити, які саме розміри товару будуть відібрані на лабораторію неможливо. Відшити заздалегідь на заміну також неможливо. Тому просимо вас продовжити термін постачання аналогічних відібраним виробів до 10 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Термін заміни відібраних зразків на аналогічні може бути подовжений до 5 робочих днів.
щодо поставки
Дата подання: 25 жовтня 2018 12:52
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 16:08
Добрий день. Поясніть будь ласка, якщо поставка товару буде здійснюватися частинами, а не загальною кількістю, ви щоразу будете виймати 5 виробів на лабораторію?
Відповідь: Добрий день. Партія Товару поставляється в повному обсязі. Відбір 5 одиниць здійснюється від загальної кількості Товару.
щодо документального оформлення
Дата подання: 25 жовтня 2018 12:56
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 17:12
Добрий день, якщо 5 виробів не входить до загальної кількості поставленого товару, а аналогічні вироби повинні постачатися протягом певного часу після відбору зразків, як це буде оформлено документально, та чи не буде це вважатися порушенням строків поставки?
Відповідь: Приймання Товару здійснюється відповідно до видаткової накладної на всю партію Товару. Заміна відібраного Товару на аналогічничний здійснюється на протязі 5 робочих днів. Оплата Товару здійснюється при повній заміні відібраних зразків та протоколу випробувань, що підтверджує якість товару. Заміна зразків оформлюється актом приймання-передачі.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" 2 476 320,00
UAH з ПДВ
2 476 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Олтекс" 2 478 000,00
UAH з ПДВ
2 478 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ" 2 479 080,00
UAH з ПДВ
2 479 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор" 2 480 040,00
UAH з ПДВ
2 480 040,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС" 2 481 120,00
UAH з ПДВ
2 481 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Формстиль 2 481 960,00
UAH з ПДВ
2 481 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АнВа" 2 482 400,00
UAH з ПДВ
2 482 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АБІТ-ТЕКС" 2 482 400,00
UAH з ПДВ
2 482 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2018 15:41
7 Довідка ДФС.pdf
12 листопада 2018 15:41
6 Довідка банкрутство.pdf
12 листопада 2018 15:41
5 Довідка МВС.pdf
12 листопада 2018 15:41
4 Довідка корупція.pdf
12 листопада 2018 15:41
2 Довідка технічні хар-ки.pdf
12 листопада 2018 15:41
1 Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2018 17:45
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 18:17
кваліф частина.rar
02 листопада 2018 18:17
проект договору.rar
02 листопада 2018 18:17
банківська гарантія.rar
02 листопада 2018 18:17
цінова.rar
02 листопада 2018 18:17
технічна частина.rar

Публічні документи

02 листопада 2018 13:56
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 13:56
Статут.pdf
02 листопада 2018 13:56
Протокол випробувань ШВВЗ.pdf
02 листопада 2018 13:56
Повноваження керівника.pdf
02 листопада 2018 13:56
Довідка ТТХ.pdf
02 листопада 2018 13:56
Довідка обладнання ти мтб.pdf
02 листопада 2018 13:56
Довідка банкрутство.pdf
02 листопада 2018 13:56
ГЛ захист довкілля.pdf
02 листопада 2018 13:56
Висновок СЕЗ ШВВЗ.pdf
02 листопада 2018 13:56
Висновок ГУРСМЗ ШВВЗ.pdf
02 листопада 2018 13:56
9.ЕБГ ОЛТЕКС UA-2018-10-19-000248-c.zip

Публічні документи

02 листопада 2018 16:36
Товар новий.pdf
02 листопада 2018 16:36
тех. СЕС ШВВЗ вид1 МИК.pdf
02 листопада 2018 16:36
тех. Протокол на виріб.pdf
02 листопада 2018 16:36
тех. 2 Довідка про виробника.pdf
02 листопада 2018 16:36
тех. 1 Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2018 16:36
ст. 17 - 9.1 Бенефіціар.pdf
02 листопада 2018 16:36
ст. 17 - 7.1 Інші особи.pdf
02 листопада 2018 16:36
ст. 17 - 6.1 Судимість.pdf
02 листопада 2018 16:36
ст. 17 - 4.1 Не притягувався.pdf
02 листопада 2018 16:36
ст. 17 - 2.1 Юр особа.pdf
02 листопада 2018 16:35
ст. 17 - 1.1 Не пропонує.pdf
02 листопада 2018 16:35
Ст 17.pdf
02 листопада 2018 16:35
Протокол 1.pdf
02 листопада 2018 16:35
Копія Статута.PDF
02 листопада 2018 16:35
Захист довкілля.pdf
02 листопада 2018 16:35
Договір суборенди.PDF
02 листопада 2018 16:35
Договір оренди.pdf
02 листопада 2018 16:35
Видаткова накладна.pdf
02 листопада 2018 16:35
1.2.1 Працівники МІК.pdf
02 листопада 2018 16:35
1.2 Працівники.pdf
02 листопада 2018 16:35
1.1.2 Обладнання МІК.pdf
02 листопада 2018 16:35
1.1 Обладнання.pdf
02 листопада 2018 16:35
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2018 08:27
довідка про працівників.pdf
04 листопада 2018 08:21
Статут.pdf
04 листопада 2018 08:21
9.ЕБГ- МОНІТОР_UA-2018-10-19-000248-c.zip
04 листопада 2018 08:21
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2018 08:21
табл.2.довідки до 17 статті.pdf
04 листопада 2018 08:21
сертифікат (паспорт) якості.pdf
04 листопада 2018 08:21
протокол випробувань ШВВЗ.pdf
04 листопада 2018 08:21
проект договору.pdf
04 листопада 2018 08:21
наказ, протоколи.pdf
04 листопада 2018 08:21
захист довкілля.pdf
04 листопада 2018 08:21
гарантійний лист.pdf
04 листопада 2018 08:21
висновок сес ШВВЗ.pdf
04 листопада 2018 08:21
висновок з центру ШВВЗ.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 16:42
Ліцензія - копия.zip
02 листопада 2018 16:42
Довіреність Рижий О.В..pdf.zip
02 листопада 2018 16:42
БГ 5618-17Г ПП ШО АВІТЕКС.zip
02 листопада 2018 16:42
Наказ на директора.pdf
02 листопада 2018 16:42
Договір на ШВВЗ .pdf
02 листопада 2018 16:42
Довіреність.pdf
02 листопада 2018 16:42
Довідка про МТБ.pdf
02 листопада 2018 16:42
Гарантійний лист.pdf
02 листопада 2018 16:42
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 15:10
9.ЕБГ Формстиль UA-2018-10-19-000248-c.zip

Публічні документи

02 листопада 2018 16:51
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 16:51
Анва 6035.zip

Публічні документи

02 листопада 2018 18:54
Проект договору.pdf
02 листопада 2018 18:54
Таблиця №2.zip
02 листопада 2018 18:54
Таблиця №2.1.zip
02 листопада 2018 18:54
Таблиця №1.zip
02 листопада 2018 18:54
Додаток 3.rar
02 листопада 2018 18:54
Гарантія.zip
02 листопада 2018 18:54
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"

ТОВ "Олтекс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІК ТРЕЙДОПТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Монітор"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "АВІТЕКС"

ТОВ Формстиль

ТОВ "АнВа"

ТОВ "АБІТ-ТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
#36817060
Переможець 2 476 320,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 12:16

Документи

09 листопада 2018 12:16
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:15
Рішення.pdf
05 листопада 2018 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ"
#36817060
2 476 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 12:16
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:15
Рішення.pdf
05 листопада 2018 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 16:44
Договір 809.pdf укладений
28 листопада 2018 16:42