Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Товар- код CPV42410000-3 по ДК 021:2015 – Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи)
Очікувана вартість
159 651,00 UAH
UA-2018-10-19-000042-c ● 3a9de5403d984df890db7ae30ca36e9f
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 жовтня 2018 09:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2018 09:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2018 09:40 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2018 15:59 |
Очікувана вартість: | 159 651,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,25% |
Інформація про предмет закупівлі
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Носко Михайло Іванович, т.05136 – 4-40-76, m_nosko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406 шт
Стропи - 406 шт (пункт РПЗ - 9.454)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2018
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 жовтня 2018 10:17 |
Додаток 4 - Картка-заявка.docx |
19 жовтня 2018 10:13 |
Додаток 3 - Істотні умови.doc |
19 жовтня 2018 09:45 |
Додаток 2 - Проект договору.doc |
19 жовтня 2018 09:45 |
Додаток 1 - Технічна специфікація.xls |
19 жовтня 2018 09:45 |
42410000-3 -ТД.DOC |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи)
Дата подання: 19 жовтня 2018 13:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 09:58
Чи можлива оплата за поставлений товар на протязі 30 днів????
Відповідь: Згідно додатку 2 (проект договору на постачання товару) оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання товару згідно специфікації № 1 (Додаток до договору № 1) та виконання Постачальником умов п.п. 3.2, 5.1 цього Договору.
Умови оплати
Дата подання: 22 жовтня 2018 17:20
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 16:24
Чи можемо ми запропонувати вам:
умови оплати на протязі 30 робочих днів?
Відповідь: згідно додатку 2 (проект договору на постачання товару) п.3.1 постачання здійснюється протягом 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 10.12.2018 на умовах: DDP м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство», або ВП ЮУ АЕС відповідно до Правил Інкотермс-2010, з обов’язковою присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК резидент).
Замовник не має можливості накласти ЕЦП на данну закупівлю з причин які від нас не залежать.
Замовник не має можливості накласти ЕЦП на данну закупівлю з причин які від нас не залежать.
УМОВИ І ТЕРМІНИ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ
Дата подання: 22 жовтня 2018 17:25
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 16:24
Чи обов’язковою є присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА під час доставки товару:
м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»???
Відповідь: згідно додатку 2 (проект договору на постачання товару) п.3.1 постачання здійснюється протягом 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 10.12.2018 на умовах: DDP м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство», або ВП ЮУ АЕС відповідно до Правил Інкотермс-2010, з обов’язковою присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК резидент).
Замовник не має можливості накласти ЕЦП на дану закупівлю з причин які від нас не залежать.
Замовник не має можливості накласти ЕЦП на дану закупівлю з причин які від нас не залежать.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 24 жовтня 2018 14:58 |
Коментар щодо відміни: | згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
24 жовтня 2018 14:58
|
Виписка з Протоколу 261 |