Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар- код CPV42410000-3 по ДК 021:2015 – Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи)
Очікувана вартість
159 651,00 UAH
UA-2018-10-19-000042-c 3a9de5403d984df890db7ae30ca36e9f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 жовтня 2018 09:35
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 09:40
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 09:40
Початок аукціону: 06 листопада 2018 15:59
Очікувана вартість: 159 651,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,25%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер УВТК Носко Михайло Іванович, т.05136 – 4-40-76, m_nosko@sunpp.atom.gov.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
406 шт
Стропи - 406 шт (пункт РПЗ - 9.454)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2018
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підіймально-транспортувальне обладнання (стропи)
Дата подання: 19 жовтня 2018 13:43
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 09:58
Чи можлива оплата за поставлений товар на протязі 30 днів????
Відповідь: Згідно додатку 2 (проект договору на постачання товару) оплата відбувається на протязі 45 робочих днів після постачання товару згідно специфікації № 1 (Додаток до договору № 1) та виконання Постачальником умов п.п. 3.2, 5.1 цього Договору.
Умови оплати
Дата подання: 22 жовтня 2018 17:20
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 16:24
Чи можемо ми запропонувати вам: умови оплати на протязі 30 робочих днів?
Відповідь: згідно додатку 2 (проект договору на постачання товару) п.3.1 постачання здійснюється протягом 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 10.12.2018 на умовах: DDP м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство», або ВП ЮУ АЕС відповідно до Правил Інкотермс-2010, з обов’язковою присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК резидент).
Замовник не має можливості накласти ЕЦП на данну закупівлю з причин які від нас не залежать.
УМОВИ І ТЕРМІНИ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ
Дата подання: 22 жовтня 2018 17:25
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 16:24
Чи обов’язковою є присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА під час доставки товару: м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство»???
Відповідь: згідно додатку 2 (проект договору на постачання товару) п.3.1 постачання здійснюється протягом 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 10.12.2018 на умовах: DDP м. Южноукраїнськ, Миколаївська область, Южноукраїнське відділення ВП «Складське господарство», або ВП ЮУ АЕС відповідно до Правил Інкотермс-2010, з обов’язковою присутністю представника ПОСТАЧАЛЬНИКА (якщо ПОСТАЧАЛЬНИК резидент).
Замовник не має можливості накласти ЕЦП на дану закупівлю з причин які від нас не залежать.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 жовтня 2018 14:58
Коментар щодо відміни: згідно ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
24 жовтня 2018 14:58
Виписка з Протоколу 261