Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Городоцька (від початку Скнилівського мосту до кільцевої дороги)у м. Львові
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2018-10-18-003359-b 2c8e3399d38f40dabe240b5888135bf0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ЛКП "Львівсвітло"
Код ЄДРПОУ: 03348577
Місцезнаходження замовника: 79068, Україна, Львівська обл., місто Львів, вулиця А.Лінкольна,8
Контактна особа замовника: Дорош Надія Володимирівна
+380673738626
supply.lvivsvitlo@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 20:41
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2018 19:41
Початок аукціону: 05 листопада 2018 13:09
Очікувана вартість: 8 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 42 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,11 %
Publication date: 18 жовтня 2018 19:36
Enquiries until: 25 жовтня 2018 20:41
Time limit for receipt of tenders: 04 листопада 2018 19:41

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція зовнішнього освітлення вул. Городоцька (від початку Скнилівського мосту до кільцевої дороги)у м. Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Городоцька (від початку Скнилівського мосту до кільцевої дороги)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог Тендерної документації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 12:17
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 13:37
Добрий день. При підготовці пропозиції для участі у даній закупівлі виник ряд запитань та зауважень до вимог, що встановлені у Тендерній документації. 1). Відповідно до п. 2 розділу 3 документації учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції, що становить 42500.00 грн.(сорок дві тисячі п’ятсот грн.00 коп.). Для виконання даного пункту документації учасникові достатньо подати електронну банківську гарантію, чи у складні пропозиції повинні міститися супровідні документи, наприклад, ліцензія банку, документи, що підтверджують право підпису банківської гарантії? 2). Згідно п. 2.3 Розділу 2 документації учасники повинні надати Статут або інший установчий документ. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора Учасник повинен надати інформацію з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу (ів)). У якій формі має бути подана вищезазначена інформація? 3). Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції учасником. У якій формі повинна бути надана вищезазначена інформація? Крім того, звертаємо увагу, що дана вимога тендерної документації носить дискримінаційний характер. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою дотримання вимог даної статті та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі просимо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1.Учасникові достатьньо подати банківську гарантію
2.Учасник подає лист у довільній формі.
3.Відповідно до ст.22 п.3 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Щодо вимог Тендерної докмуентації
Дата подання: 25 жовтня 2018 14:14
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:28
Ознайомившись з документацією до даної закупівлі, нами виявлено наявність у ній дискримінаційних вимог. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції учасником. Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі. Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація справді може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, як зазначалося вище, вимога, що встановлена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 документації носить дискримінаційний характер, а відтак не може вважатися такою, що встановлена "відповідно до законодавства". Відповідно, не внісши зміни до умов тендерної документації замовник прямо порушує один з принципів проведення закупівель – " недискримінація учасників". Слід зазначити, що за порушення встановлених законодавством вимог про публічні закупівлі замовник несе адміністративну та кримінальну відповідальність. Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог статті 3 Закону та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає що дана вимога не носить дискримінаційного характеру і тендерна документація згідно ст.22 ч.3 може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовник вважає, що до кваліфікаційних критеріїв які вимагаються закупівлею, а зокрема до п.3.1 якщо
Учасник вкаже середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, у нього мав би бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції, який Учасник здавав у формі звітів у ДПІ не носять дискримінаційного характеру, а тільки підтвердять його спроможність взяти на себе зобов'язання перед Замовником.
Щодо вимог Тендерної документації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:18
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 15:43
У якій формі повинна бути подана інформація, що зазначена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації.
Відповідь: Учасник повинен подати :форму №2 звіт про фінансові результати(звіт про сукупний дохід)за 2015-2017 рр
Щодо вимог Тендерної докмуентації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:51
Дата відповіді: 25 жовтня 2018 16:13
Вимога, щодо надання звітів, що подавалися у ДПІ, можливо, і не носить дискримінаційного характеру. Однак, у даному випадку дискримінацією є подання звітності за останні 3 роки, оскільки участь у закупівлі не зможуть взяти фірми, що були зареєстровані протягом 2016-2018 років, а також обмежує конкуренцію вартісна межа доходу ("має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції"). Новостворена фірма, яка вже має досвід виконання договорів аналогічних до предмету закупівлі, також спроможна взяти на себе зобов'язання перед замовником і виконати визначені документацією роботи на належному рівні. Встановлення ж замовником вищезазначених вимог унеможливлює участь у торгах окремих учасників. Відтак, дії замовника спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників закупівлі, що є порушенням принципів проведення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо фірми були зарєстровані у вказані роки Ви можете подати 2 фінансові звіти, але Замовник фінансову спроможність хоче бачити у вигляді зареєстрованого доходу в 2-а рази більшим від очікуваної вартості пропозиції ст.22 п.3.
Щодо вимог Тендерної документації.
Дата подання: 25 жовтня 2018 16:36
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 11:29
Якщо подати документи у відповідності до Вашої рекомендації (тобто надати звіт за два останні роки чи за рік (в залежності від того, коли було створено фірму)), пропозиція учасника у будь-якому випадку буде відхилена. Адже в документації чітко зазначено про надання документів саме за 3 останні роки, а не за два роки чи за рік. Крім того, замовник повинен розуміти, що встановленням вартісної межі доходу він ставить учасників у нерівні умови. Адже фірма, яка працює на ринку, для прикладу, 5 років має більше шансів подати інформацію, щодо підтвердження наявності доходу саме у 2-а рази більшого від очікуваної вартості пропозиції, ніж та, яка працює на ринку лише рік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ст.22 п.3 ЗУ "Про публічні закупівлі" не забороняє Замовнику вимагати іншу інформацію
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-003359-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41918434
Дата подання: 25 жовтня 2018 14:15
Щодо вимог Тендерної документації.
Ознайомившись з документацією до даної закупівлі, нами виявлено наявність у ній дискримінаційних вимог. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції учасником.
Встановлення таких вимог обмежує конкуренцію та є дискримінацією по відношенню до потенційних учасників процедури. Наприклад, участь у торгах не зможе взяти учасник, який створений у 2017 - 2018 роках, оскільки умовами документації передбачено необхідність вказати середньо річний дохід за останні 3 роки. Також, встановлено вартісну межу такого доходу (має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції), що теж обмежує коло потенційних учасників даної закупівлі. Слід зазначити, що інформація про середньо річний дохід не може бути гарантією якісного та вчасного виконання робіт учасником і по суті така вимога документації є необгрунтованою. Відтак, припускаємо, що вона встановлена штучно, з метою обмеження конкуренції при проведенні даної закупівлі.
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися таких принципів їх здійснення: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація справді може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, як зазначалося вище, вимога, що встановлена у пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 документації носить дискримінаційний характер, а відтак не може вважатися такою, що встановлена "відповідно до законодавства". Відповідно, не внісши зміни до умов тендерної документації замовник прямо порушує один з принципів проведення закупівель – " недискримінація учасників".
Слід зазначити, що за порушення встановлених законодавством вимог про публічні закупівлі замовник несе адміністративну та кримінальну відповідальність.
Враховуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог статті 3 Закону та уникнення порушень Закону при проведенні даної закупівлі вимагаємо внести зміни до Тендерної документації та виключити пп. 3.1 п. 3 Додатку 2 "3.1.Учаснику вказати середньо річний дохід, який протягом 3-х попередніх років, має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції Учасником.".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2018 11:36
Замовник не погоджується з вимогами Учасника
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003359-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41918434
Дата подання: 25 жовтня 2018 15:51
Щодо вимог Тендерної докмуентації.
Вимога, щодо надання звітів, що подавалися у ДПІ, можливо, і не носить дискримінаційного характеру. Однак, у даному випадку дискримінацією є подання звітності за останні 3 роки, оскільки участь у закупівлі не зможуть взяти фірми, що були зареєстровані протягом 2016-2018 років, а також обмежує конкуренцію вартісна межа доходу ("має бути в 2-а рази більший від поданої пропозиції"). Новостворена фірма, яка вже має досвід виконання договорів аналогічних до предмету закупівлі, також спроможна взяти на себе зобов'язання перед замовником і виконати визначені документацією роботи на належному рівні. Встановлення ж замовником вищезазначених вимог унеможливлює участь у торгах окремих учасників. Відтак, дії замовника спрямовані на штучне обмеження кола потенційних учасників закупівлі, що є порушенням принципів проведення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2018 11:36
Замовник не погоджується з вимогами Учасника
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003359-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛОБУД-МОНТАЖ", Код ЄДРПОУ:41918434
Дата подання: 25 жовтня 2018 16:37
Щодо вимог Тендерної докментації.
Якщо подати документи у відповідності до Вашої рекомендації (тобто надати звіт за два останні роки чи за рік (в залежності від того, коли було створено фірму)), пропозиція учасника у будь-якому випадку буде відхилена. Адже в документації чітко зазначено про надання документів саме за 3 останні роки, а не за два роки чи за рік. Крім того, замовник повинен розуміти, що встановленням вартісної межі доходу він ставить учасників у нерівні умови. Адже фірма, яка працює на ринку, для прикладу, 5 років має більше шансів подати інформацію, щодо підтвердження наявності доходу саме у 2-а рази більшого від очікуваної вартості пропозиції, ніж та, яка працює на ринку лише рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2018 11:38
Замовник не погоджується з вимогами Учасника

Документи

26 жовтня 2018 11:35
відповідь

Документи

26 жовтня 2018 11:36
відповідь

Документи

26 жовтня 2018 11:38
відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" 7 850 020,54
UAH з ПДВ
7 850 020,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЛК Енерголюкс 8 493 330,30
UAH з ПДВ
8 473 830,30
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАРТ" 8 500 000,00
UAH з ПДВ
8 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2018 18:31
sign.p7s
04 листопада 2018 18:27
Договірна ціна Городоцька.pdf
04 листопада 2018 15:13
sign.p7s
04 листопада 2018 15:10
Перелік документів.pdf
04 листопада 2018 15:10
Паспорт драйвера англ+укр.pdf
04 листопада 2018 15:10
Лист субпідряд+ дозволи.pdf
04 листопада 2018 15:10
Довідка про МТБ.pdf
04 листопада 2018 15:10
техпаспорти автомоб.pdf
04 листопада 2018 15:10
техпаспорт ЗИЛ Сигнал.pdf
04 листопада 2018 15:10
Дозвіл ТОВ Електромодерн.jpg
04 листопада 2018 15:10
Дозвіл Сигнал на експл.zip
04 листопада 2018 15:10
Паспорт світильн. (копія).pdf
04 листопада 2018 15:10
Паспорт світильника.pdf
04 листопада 2018 15:10
Декларація+протоколи.zip
04 листопада 2018 15:10
тех завдання по додатку1.pdf
04 листопада 2018 15:10
тех завдання(обсяги робіт).pdf
04 листопада 2018 15:10
Лист згода персон.дані у.о..pdf
04 листопада 2018 15:10
Лист-гарантія ст.17.pdf
04 листопада 2018 15:10
договірна ціна.pdf
04 листопада 2018 15:10
гарант.лист по додатку3.pdf
04 листопада 2018 15:10
відомості про учасника+код.pdf
04 листопада 2018 15:10
LED-150w.IES.zip
04 листопада 2018 15:10
КК Договор 33 берегово ориг..zip
04 листопада 2018 15:10
КК Відгук роботи Львів.PDF
04 листопада 2018 15:10
Лист відгук світильн..pdf
04 листопада 2018 15:10
ІД Лист-згода директор.pdf
04 листопада 2018 15:10
Фінзвіт 2016.zip
04 листопада 2018 15:10
Фінзвіт 2015,2017.zip
04 листопада 2018 15:10
довіреність Рубцов (ориг).pdf
04 листопада 2018 15:10
Статут_Сигнал ориг..pdf
04 листопада 2018 15:10
наказ прийняття Рубцов.pdf
04 листопада 2018 15:10
наказ про печатку.pdf
04 листопада 2018 15:10
Свідоцтво ПДВ ориг..pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 18:58
sign.p7s
02 листопада 2018 18:38
IES ФАЙЛИ.rar
02 листопада 2018 18:38
технічна частина.pdf
02 листопада 2018 18:38
інші документи.pdf
02 листопада 2018 18:38
залучення субпідрядника.pdf
02 листопада 2018 18:38
Договірна ціна.pdf
02 листопада 2018 18:38
Гарантия 18.18-GT.113.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 19:54
sign.p7s
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018.pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(21).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(20).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(19).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(18).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(17).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(16).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(15).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(14).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(13).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(12).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(11).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(10).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(9).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(8).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(7).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(6).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(5).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(4).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(3).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(2).pdf
02 листопада 2018 19:44
Doc Nov 02 2018(1).pdf
02 листопада 2018 19:44
Сертифікат виробника-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
протокол-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
Ліцензія-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
Городоцька3-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
Городоцька2-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
Городоцька1-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
PA Львів-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
Mirgorodsky_1853-K-O-20180420-signed-min.pdf
02 листопада 2018 19:44
AM 48 LED-min.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"
#37752996
Очікує рішення 7 850 020,54
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 13:36

Документи

05 листопада 2018 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата скасування
09 листопада 2018 16:17
Причина скасування
згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.31
Документи
09 листопада 2018 16:17 протокол відміни

Актуальні тендери

До пошуку