Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аптечки
Очікувана вартість
1 498 745,70 UAH
UA-2018-10-18-003135-b ● 1bbca03d7d7446e09927baa1c02fb653
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного забезпечення +38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 17:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2018 15:33 |
Очікувана вартість: | 1 498 745,70 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 910,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 44730 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно додатку 1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
201 шт
Аптечка автомобільна № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
119 шт
Аптечка автомобільна № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
1343 шт
Аптечка універсальна № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
178 шт
Аптечка для штабного вагону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
254 шт
Аптечка першої медичної допомоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2018 08:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2018 08:44 |
ТД_нова редакція.doc | |
31 жовтня 2018 08:44 |
Перелік змін.docx | |
31 жовтня 2018 08:44 |
ТД_з закрес.даними.doc | |
18 жовтня 2018 17:24 |
оголошення_.docx | |
18 жовтня 2018 17:24 |
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx |
31 жовтня 2018 08:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 жовтня 2018 08:44 |
ТД_нова редакція.doc
|
|||
31 жовтня 2018 08:44 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 жовтня 2018 08:44 |
ТД_з закрес.даними.doc
|
|||
18 жовтня 2018 17:24 |
оголошення_.docx
|
|||
18 жовтня 2018 17:24 |
Додаток 9 договір поставки з антикорупц.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Комплектація аптечок
Дата подання: 23 жовтня 2018 15:54
Дата відповіді: 31 жовтня 2018 08:45
Доброго дня! Просимоу дати розяснення щодо комплектації аптечок, а саме: в переліку вмісту аптечки АМА-1 відсутні наступні компоненти:
- Термопокривало 160 см х 210 см –1од;
- Пінцет анатомічний –1од;
- Булавки англійські –2од;
- Інструкція;
- Футляр або сумка з відповідним маркуванням
Щодо комплектації аптечки для Штабного вагону, в переліку вмісту вказаний Парацетамол 0,325 мг в капс в конв. Інформуємо що в даному дозуванні інсує дефектура на фарм ринку, натомість, пропонуємо замінити на Парацетамол 0,500 мг в таблетках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003135-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 29 листопада 2018 16:46
Стосовно пунктів Протоколу замовника про відхилення пропозиції
Відповідно до Повідомлення про відхилення № 27.11.2018, та причин, з яких було відхилено пропозицію, інформуємо:
- п.п. 3.3. тендерної документації регламентує що «Забезпечення Тендерної Пропозиції повинне відповідати Вимогам, зазначеним в Додатку №7 ТД.»
У Додатку 7 серед іншого зазначається, що потрібно вказати – «Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії». Вказувати дату ТД не вимагає взагалі. Банк Учасника з технічних причин зробив посилання на дату оголошення (17.10.2018 р.). Більш того, звертаємо вашу увагу, що зміни в ТД, які були здійснені замовником 30.10.18 року не стосуються жодним чином умов, які повинні були б бути змінені в гарантії, і не стосуються виконання банком своїх гарантійних зобов`язань (ні змін в умовах, ні в інформації щодо предмету закупівлі, ні в платіжних реквізитах, ні в термінах або в чомусь іншому, щоб хоч якось вплинуло на умови виконання гарантії не відбулось). Гарантія містить посилання на номер оголошення, і отже, умови Додатку №7 виконані. Банк приймає на себе зобов`язання виконати всі умови, які стосуються даного виду закупівель в повному обсязі і керується номером оголошення.
- Учасником надані замовнику належним чином оформлені документи, а саме витяг з Технічних умов та Зміни до них, які регламентують, що Аптечки медичні першої допомоги «призначено для надання домедичної допомоги при невідкладних станах постраждалим в різноманітних організаціях, житлово-комунальних підприємствах, офісах, дитячих садках, школах, ресторанно-готельних закладах, закладах громадського харчування, спортивно-оздоровчих установах і таборах, на виробництві та захисних спорудах, на повітряному, водному, наземному транспорті, а також для застосування у побуті».
Вочевидь зрозуміло, що вказана аптечка може застосовуватись не тільки у штабних вагонах, а взагалі на будь-якому виді транспорту. Більш того, вся технічна документація учасника пройшла перевірку в Органі оцінки відповідності, одержані експертні висновки, визнана повна відповідність Технічному регламенту 753. Декларації відповідності на Аптечки медичні першої допомоги - пройшли перевірки в Держлікслужбі і зареєстровані. Законодавством не вимагається надання Додатків та розшифрувань стосовно видів аптечок. Це робиться на розсуд виробника. Технічна документація учасника регламентує застосування Аптечок медичних першої допомоги, на які і була надана Декларація відповідності, «на повітряному, водному, наземному транспорті». Отже, робити висновок, що документація учасника не містить Декларацію про відповідність на аптечки «для штабного вагону» - не правомірно. Декларація містить узагальнену назву Аптечок, і до пропозиції додані усі документи, які дозволяють ідентифікувати відповідність Декларації з продукцією закупівлі.
Додатково повідомляємо, що в ТД замовника є умови, при яких допущені помилки не впливають на рішення Комітету:
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
На підставі вищезазначеного, та керуючись тим фактом, що Пропозиція ТОВ "Фарммедальянс" визнана економічно вигідною серед інших учасників
вимагаємо:
- визнати посилання на ТД від 17.10.18 року в банківській гарантії учасника формальною (несуттєвою) помилкою, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена ненавмисно, не з метою надання недостовірної інформації, та такою, що не впливає на зміст пропозиції.
- визнати пропозицію учасника такою, що містить декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 на запропоновану продукцію: Аптечка медична першої допомоги «для штабного вагону».
- Учасника ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", визнати переможцем у торгах згідно оголошення про закупівлю № UA-2018-10-18-003135-b.
Розгорнути
Згорнути
- п.п. 3.3. тендерної документації регламентує що «Забезпечення Тендерної Пропозиції повинне відповідати Вимогам, зазначеним в Додатку №7 ТД.»
У Додатку 7 серед іншого зазначається, що потрібно вказати – «Посилання на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії». Вказувати дату ТД не вимагає взагалі. Банк Учасника з технічних причин зробив посилання на дату оголошення (17.10.2018 р.). Більш того, звертаємо вашу увагу, що зміни в ТД, які були здійснені замовником 30.10.18 року не стосуються жодним чином умов, які повинні були б бути змінені в гарантії, і не стосуються виконання банком своїх гарантійних зобов`язань (ні змін в умовах, ні в інформації щодо предмету закупівлі, ні в платіжних реквізитах, ні в термінах або в чомусь іншому, щоб хоч якось вплинуло на умови виконання гарантії не відбулось). Гарантія містить посилання на номер оголошення, і отже, умови Додатку №7 виконані. Банк приймає на себе зобов`язання виконати всі умови, які стосуються даного виду закупівель в повному обсязі і керується номером оголошення.
- Учасником надані замовнику належним чином оформлені документи, а саме витяг з Технічних умов та Зміни до них, які регламентують, що Аптечки медичні першої допомоги «призначено для надання домедичної допомоги при невідкладних станах постраждалим в різноманітних організаціях, житлово-комунальних підприємствах, офісах, дитячих садках, школах, ресторанно-готельних закладах, закладах громадського харчування, спортивно-оздоровчих установах і таборах, на виробництві та захисних спорудах, на повітряному, водному, наземному транспорті, а також для застосування у побуті».
Вочевидь зрозуміло, що вказана аптечка може застосовуватись не тільки у штабних вагонах, а взагалі на будь-якому виді транспорту. Більш того, вся технічна документація учасника пройшла перевірку в Органі оцінки відповідності, одержані експертні висновки, визнана повна відповідність Технічному регламенту 753. Декларації відповідності на Аптечки медичні першої допомоги - пройшли перевірки в Держлікслужбі і зареєстровані. Законодавством не вимагається надання Додатків та розшифрувань стосовно видів аптечок. Це робиться на розсуд виробника. Технічна документація учасника регламентує застосування Аптечок медичних першої допомоги, на які і була надана Декларація відповідності, «на повітряному, водному, наземному транспорті». Отже, робити висновок, що документація учасника не містить Декларацію про відповідність на аптечки «для штабного вагону» - не правомірно. Декларація містить узагальнену назву Аптечок, і до пропозиції додані усі документи, які дозволяють ідентифікувати відповідність Декларації з продукцією закупівлі.
Додатково повідомляємо, що в ТД замовника є умови, при яких допущені помилки не впливають на рішення Комітету:
Технічні помилки та описки будуть сприйматися замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущена очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності, та встановити, що така помилка не навмисна.
- інші помилки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника, або помилки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, та не впливають на зміст пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
На підставі вищезазначеного, та керуючись тим фактом, що Пропозиція ТОВ "Фарммедальянс" визнана економічно вигідною серед інших учасників
вимагаємо:
- визнати посилання на ТД від 17.10.18 року в банківській гарантії учасника формальною (несуттєвою) помилкою, яка не призводить до значного спотворення інформації, допущена ненавмисно, не з метою надання недостовірної інформації, та такою, що не впливає на зміст пропозиції.
- визнати пропозицію учасника такою, що містить декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 на запропоновану продукцію: Аптечка медична першої допомоги «для штабного вагону».
- Учасника ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", визнати переможцем у торгах згідно оголошення про закупівлю № UA-2018-10-18-003135-b.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 грудня 2018 15:29
Розглянувши вимогу тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003135-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 03 грудня 2018 15:52
Вимога!!!
27 листопада 2018 року Вами (Філією «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця») були проведені відкриті торги, згідно оголошення UA-2018-10-18-003135-b на закупівлю код ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Аптечки).
ТОВ «Епіцентр К», як Учасник даних відкритих торгів, вимушене звернутися до філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», так як документація Учасника переможця ПАТ «АВ-ФАРМА» не відповідає Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація), а саме:
1. Повідомляємо, що відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ Документації встановлено наступне: Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку № 7 Документації.
Отже, учасники даної закупівлі мають надати у складі власної тендерної документації банківську гарантію, яка має відповідати усім заявленим вимогам Додатку № 7 Документації, а у випадку порушень відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» було надано Банківську гарантію від 08.11.2018 року № G4912/18, яка не відповідає вимогам пункту 3.3 розділу ІІІ Документації, а саме пункту 3 розділу 1 Додатку № 7.
Детально до вищевикладеного повідомляємо, що в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» виявлено наступні порушення:
1) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» визначено упродовж 5 (п’яти) банківських днів, що суттєво змінює строк виплати;
2) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що зміни до тексту банківської гарантії без згоди Бенефіціара допускаються щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну дії гарантії, а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» дана примітка відсутня, що в свою чергу свідчить про суттєве порушення умов Документації;
3) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що в банківській гарантії учасника має бути наступне формулювання «Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав...», а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» дане формулювання відсутнє , що в свою чергу свідчить про суттєве порушення умов Документації.
Беручи до уваги вищевикладену інформацію Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» було порушено вимоги пункту 3.3 розділу ІІІ Документації, а саме пункту 3 розділу 1 Додатку № 7, отже Банківська гарантія від 08.11.2018 року № G4912/18 підготовлена Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» з порушеннями вимог Документації.
Слід акцентувати Вашу увагу, що стосовно даних порушень є відповідна практика АМКУ, а саме «рішення від 20.09.2017 року № 6562-р/пк-пз», «рішення від 24.07.2018 року
№ 7439-р/пк-пз», «рішення від 06.09.2017 року № 6175-р/пк-пз», «рішення від 15.08.2017 року № 5552-р/пк-пз».
Враховуючи вищевикладене ТОВ «Епіцентр К» вимагає від філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» дискваліфікувати Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» та визначити переможцем даної закупівлі ТОВ «Епіцентр К».
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «Епіцентр К», як Учасник даних відкритих торгів, вимушене звернутися до філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», так як документація Учасника переможця ПАТ «АВ-ФАРМА» не відповідає Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (далі - Документація), а саме:
1. Повідомляємо, що відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ Документації встановлено наступне: Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним в Додатку № 7 Документації.
Отже, учасники даної закупівлі мають надати у складі власної тендерної документації банківську гарантію, яка має відповідати усім заявленим вимогам Додатку № 7 Документації, а у випадку порушень відповідно до пункту 3.3 розділу ІІІ Документації тендерна пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), відхиляється Замовником.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» було надано Банківську гарантію від 08.11.2018 року № G4912/18, яка не відповідає вимогам пункту 3.3 розділу ІІІ Документації, а саме пункту 3 розділу 1 Додатку № 7.
Детально до вищевикладеного повідомляємо, що в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» виявлено наступні порушення:
1) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 робочих днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара, а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» визначено упродовж 5 (п’яти) банківських днів, що суттєво змінює строк виплати;
2) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що зміни до тексту банківської гарантії без згоди Бенефіціара допускаються щодо збільшення суми банківської гарантії та продовження терміну дії гарантії, а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» дана примітка відсутня, що в свою чергу свідчить про суттєве порушення умов Документації;
3) Пунктом 3 розділу 1 Додатку № 7 встановлено, що в банківській гарантії учасника має бути наступне формулювання «Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав...», а в Банківській гарантії від 08.11.2018 року № G4912/18 Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» дане формулювання відсутнє , що в свою чергу свідчить про суттєве порушення умов Документації.
Беручи до уваги вищевикладену інформацію Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» було порушено вимоги пункту 3.3 розділу ІІІ Документації, а саме пункту 3 розділу 1 Додатку № 7, отже Банківська гарантія від 08.11.2018 року № G4912/18 підготовлена Учасником ПАТ «АВ-ФАРМА» з порушеннями вимог Документації.
Слід акцентувати Вашу увагу, що стосовно даних порушень є відповідна практика АМКУ, а саме «рішення від 20.09.2017 року № 6562-р/пк-пз», «рішення від 24.07.2018 року
№ 7439-р/пк-пз», «рішення від 06.09.2017 року № 6175-р/пк-пз», «рішення від 15.08.2017 року № 5552-р/пк-пз».
Враховуючи вищевикладене ТОВ «Епіцентр К» вимагає від філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» дискваліфікувати Учасника ПАТ «АВ-ФАРМА» та визначити переможцем даної закупівлі ТОВ «Епіцентр К».
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 грудня 2018 15:29
Розглянувши вимогу тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що пропозиція учасника ПАТ "АВ-ФАРМА" повною мірою відповідає всім вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-18-003135-b.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:38929750
Дата подання: 06 грудня 2018 17:58
Дата подання: 06 грудня 2018 17:58
Скарга
СКАРГА
на рішення Філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Українська залізниця» про відхилення пропозиції
ТОВ «Фарммедальянс» (протокол №81-9/11/18 від 27.11.2018 р.)
та про визнання переможцем іншого учасника (протокол № 81-9-1/11/18 від 27.11.2018 р.)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 грудня 2018 19:10
Рішення від 10.12.2018 № 12547.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2018 19:10
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2018 № 13217.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2018 15:52
Рішення від 27.12.2018 № 13217.pdf
Дата публікації: 02 січня 2019 14:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2018 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
1 400 084,30
UAH з ПДВ
|
682 867,58
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВ-ФАРМА" |
776 601,72
UAH з ПДВ
|
758 178,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
1 007 153,55
UAH з ПДВ
|
991 346,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЄВРОКЛІНСЕРВІС |
1 390 571,48
UAH з ПДВ
|
1 005 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Відхилено |
682 867,58
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:03
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АВ-ФАРМА" #24736125 |
Переможець |
758 178,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 16:04
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 17 липня 2019 07:48 |
Коментар щодо відміни: | Рішенням № 13217-р/пк-пз від 27.12.2018 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» зобов’язана скасувати рішення про визначення приватного акціонерного товариства "АВ-ФАРМА" переможцем процедури закупівлі. скасувати рішення про визначення приватного акціонерного товариства "АВ-ФАРМА" переможцем процедури закупівлі. Відмінити відкриті торги на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг». |
Документи:
17 липня 2019 07:48
|
Протокол.docx |
17 липня 2019 07:48
|
ПОВ відміна.docx |