Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дому (Лот 1 – Ігрові елементи, стелажі для іграшок, шафи дитячі, ліжка дитячі, столи, стільці, лави дитячі, вішалки дитячі для рушників, дивани 2-місні дитячі м’які; Лот 2 – Матраци дитячі) 39140000-5 ДК 021:2015
Очікувана вартість
304 236,00 UAH
UA-2018-10-18-003120-b ● 55c92a3be2a54cc9bfeeb2d7c59f6e19
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02145010 |
Вебсайт: | http://osvita-mk.org.ua |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3 |
Контактна особа: |
Іван Сергійович Богданов +380512374169,+380675808581 tender.osvita.mk@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2018 20:00 |
Очікувана вартість: | 304 236,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
30 жовтня 2018 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2018 16:23 |
ТД - 2.docx | |
30 жовтня 2018 16:23 |
Додаток 3 - 2.docx | |
30 жовтня 2018 16:23 |
Додаток 4 - 2.docx | |
30 жовтня 2018 16:23 |
Додаток 2 - 2.docx | |
30 жовтня 2018 16:23 |
ЗТД 1.docx |
30 жовтня 2018 16:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2018 16:23 |
ТД - 2.docx
|
|||
30 жовтня 2018 16:23 |
Додаток 3 - 2.docx
|
|||
30 жовтня 2018 16:23 |
Додаток 4 - 2.docx
|
|||
30 жовтня 2018 16:23 |
Додаток 2 - 2.docx
|
|||
30 жовтня 2018 16:23 |
ЗТД 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-10-18-003120-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 16 листопада 2018 13:39
Вимога Замовнику щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ, неможливості обрання означеного учасника переможцем закупівлі, у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника - ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ (далі – учасник), оскільки, вона не відповідає вимогам тендерної документації з таких причин:
- всупереч вимогам п/п 1. Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 2 тендерної документації, у Відгуку щодо виконання договорів «ФОП Панов Д.Б.», наданому відділом освіти, молоді та спорту Вітовської райдержадміністрації НЕ ЗАЗНАЧЕНО №, ДАТУ, СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ; у Відгуку, наданому Філією «Дельта-лоцман» НЕ ЗАЗНАЧЕНО ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ.
- всупереч вимогам Розділу 3. Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, означеним Учасником у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, УСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ У ДОДАТКУ 3. Зокрема, учасником не підтверджено, що «…конструкція товару, що є предметом закупівлі БУДЕ надійною, зручною та довговічною в експлуатації...», що «…учасник БУДЕ здійснювати гарантійне обслуговування за власний рахунок на протязі всього гарантійного терміну», що «…меблі БУДУТЬ відповідати діючим на території України державним стандартам…», що «…матеріали, фурнітура та регулюючі пристрої, які використовуються в товарі, що є предметом закупівлі БУДУТЬ виключати можливість травматизму…» тощо.
- всупереч вимогам Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ЖОДНОГО ДОКУМЕТА ДЛЯ ПІДТВЕРЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ МЕБЛІВ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТАМ.
- всупереч вимогам Додатку 1 Загальні відомості про Учасника, Учасником не вказано НОМЕР ФАКСУ та ПЕРЕЛІК КОНТАКТНИХ ОСІБ ТА ЇХ ТЕЛЕФОНИ, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ ДІЯТИ ВІД ІМЕНІ УЧАСНИКА І ЯКІ МАЮТЬ ПРАВО ПІДПИСУВАТИ ЮРИДИЧНІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТОРГІВ.
Слід зазначити, що вищенаведений перелік невідповідності тендерної пропозиції означеного Учасника вимогам Замовника не є вичерпним, а кожна окрема вищезазначена причина, вже є підставою для відхилення його тендерної пропозиції!
З метою документального та обґрунтованого підтвердження вищезазначеного, надаємо для ознайомлення посилання на численні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з цих питань: № 4475-р/пк-пз від 11.05.2018 (UA-2018-03-20-000479-b); № 4265- р/пк-пз від 05.05.2018 (UA-2018-03-13-000214-b); № 6137-р/пк-пз від 22.06.2018 (UA-2018-03-30-000586-c); № 4648-р/пк-пз від 16.05.2018 (UA-2018-03-16-000837-a); № 8467-р/пк-пз від 01.12.2017 (UA-2017-10-19-000849-a); № 5452-р/пк-пз від 11.08.2017 (UA-2017-06-23-000449-b), а також на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва № 826/8056/18 від 09.10.2018 року.
У разі не відхилення Замовником вищезазначеної тендерної пропозиції, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу оскарження з відповідною скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
- всупереч вимогам п/п 1. Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 2 тендерної документації, у Відгуку щодо виконання договорів «ФОП Панов Д.Б.», наданому відділом освіти, молоді та спорту Вітовської райдержадміністрації НЕ ЗАЗНАЧЕНО №, ДАТУ, СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ; у Відгуку, наданому Філією «Дельта-лоцман» НЕ ЗАЗНАЧЕНО ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ.
- всупереч вимогам Розділу 3. Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, означеним Учасником у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, УСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ У ДОДАТКУ 3. Зокрема, учасником не підтверджено, що «…конструкція товару, що є предметом закупівлі БУДЕ надійною, зручною та довговічною в експлуатації...», що «…учасник БУДЕ здійснювати гарантійне обслуговування за власний рахунок на протязі всього гарантійного терміну», що «…меблі БУДУТЬ відповідати діючим на території України державним стандартам…», що «…матеріали, фурнітура та регулюючі пристрої, які використовуються в товарі, що є предметом закупівлі БУДУТЬ виключати можливість травматизму…» тощо.
- всупереч вимогам Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ЖОДНОГО ДОКУМЕТА ДЛЯ ПІДТВЕРЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ МЕБЛІВ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТАМ.
- всупереч вимогам Додатку 1 Загальні відомості про Учасника, Учасником не вказано НОМЕР ФАКСУ та ПЕРЕЛІК КОНТАКТНИХ ОСІБ ТА ЇХ ТЕЛЕФОНИ, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ ДІЯТИ ВІД ІМЕНІ УЧАСНИКА І ЯКІ МАЮТЬ ПРАВО ПІДПИСУВАТИ ЮРИДИЧНІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТОРГІВ.
Слід зазначити, що вищенаведений перелік невідповідності тендерної пропозиції означеного Учасника вимогам Замовника не є вичерпним, а кожна окрема вищезазначена причина, вже є підставою для відхилення його тендерної пропозиції!
З метою документального та обґрунтованого підтвердження вищезазначеного, надаємо для ознайомлення посилання на численні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з цих питань: № 4475-р/пк-пз від 11.05.2018 (UA-2018-03-20-000479-b); № 4265- р/пк-пз від 05.05.2018 (UA-2018-03-13-000214-b); № 6137-р/пк-пз від 22.06.2018 (UA-2018-03-30-000586-c); № 4648-р/пк-пз від 16.05.2018 (UA-2018-03-16-000837-a); № 8467-р/пк-пз від 01.12.2017 (UA-2017-10-19-000849-a); № 5452-р/пк-пз від 11.08.2017 (UA-2017-06-23-000449-b), а також на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва № 826/8056/18 від 09.10.2018 року.
У разі не відхилення Замовником вищезазначеної тендерної пропозиції, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу оскарження з відповідною скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2018 17:20
Враховуючи, що вимога ПП "ТК - РЕНЕССАНС" щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ФО-П ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ фактично виконана Замовником, а отже вимогу ПП "ТК - РЕНЕССАНС" надалі розглядати не має необхідності.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1 – Ігрові елементи, стелажі для іграшок, шафи дитячі, ліжка дитячі, столи, стільці, лави дитячі, вішалки дитячі для рушників, дивани 2-місні дитячі м’які |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 284 161,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 841,61 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
9 шт
Ігрові елементи
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
2 шт
Стелажі для іграшок
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
22 шт
Шафи дитячі
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
40 шт
Ліжка дитячі
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
9 шт
Столи
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
26 шт
Стільці
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
3 шт
Лави дитячі
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
4 шт
Вішалки дитячі для рушників
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
2 шт
Дивани 2-місні дитячі м'які
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки:
20 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Технічні хар-ки
Дата подання: 19 жовтня 2018 11:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:06
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи будуть розглядатися пропозиції з аналогами продукції??
Відповідь: Відповідно Додатку 3 тендерної документації у разі будь-якого посилання у на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2018 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" |
238 560,00
UAH з ПДВ
|
210 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ |
284 161,00
UAH з ПДВ
|
238 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" |
284 161,00
UAH з ПДВ
|
281 319,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" #2199902256 |
Відхилено |
210 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2018 16:01
|
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ #2784910393 |
Рішення скасоване |
238 200,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 17:07
|
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ #2784910393 |
Відхилено |
238 200,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2018 17:14
|
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" #32819771 |
Переможець |
281 319,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2018 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 12:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2018 17:15
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2018 17:14
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2018 17:08
|
Договір №6-64.pdf | укладений |
05 грудня 2018 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Ігровий елемент «Амстердам 3» на 1 од., після зменшення обсяг закупівлі Ігровий елемент «Амстердам 3» складає 0 од. 2. Зменшити суму договору на 7206,00 грн. у тому числі ПДВ – 1201,00 грн. Загальна сума договору після зменшення складає 274 113,00 грн. (двісті сімдесят чотири тисячі сто тринадцять гривень нуль нуль копійок), в тому числі ПДВ – 45685,50 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 6-64 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6-64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |