Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому (Лот 1 – Ігрові елементи, стелажі для іграшок, шафи дитячі, ліжка дитячі, столи, стільці, лави дитячі, вішалки дитячі для рушників, дивани 2-місні дитячі м’які; Лот 2 – Матраци дитячі) 39140000-5 ДК 021:2015
Очікувана вартість
304 236,00 UAH
UA-2018-10-18-003120-b 55c92a3be2a54cc9bfeeb2d7c59f6e19
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2018 20:00
Очікувана вартість: 304 236,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

30 жовтня 2018 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 16:23
ТД - 2.docx
30 жовтня 2018 16:23
Додаток 3 - 2.docx
30 жовтня 2018 16:23
Додаток 4 - 2.docx
30 жовтня 2018 16:23
Додаток 2 - 2.docx
30 жовтня 2018 16:23
ЗТД 1.docx
30 жовтня 2018 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2018 16:23
ТД - 2.docx
18 жовтня 2018 17:21
ТД.docx
30 жовтня 2018 16:23
Додаток 3 - 2.docx
18 жовтня 2018 17:21
Додаток 3.docx
30 жовтня 2018 16:23
Додаток 4 - 2.docx
18 жовтня 2018 17:21
Додаток 4.docx
30 жовтня 2018 16:23
Додаток 2 - 2.docx
18 жовтня 2018 17:21
Додаток 2.docx
30 жовтня 2018 16:23
ЗТД 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-003120-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 16 листопада 2018 13:39
Вимога Замовнику щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ, неможливості обрання означеного учасника переможцем закупівлі, у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника - ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ (далі – учасник), оскільки, вона не відповідає вимогам тендерної документації з таких причин:
- всупереч вимогам п/п 1. Документи на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям 1. Наявність досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 2 тендерної документації, у Відгуку щодо виконання договорів «ФОП Панов Д.Б.», наданому відділом освіти, молоді та спорту Вітовської райдержадміністрації НЕ ЗАЗНАЧЕНО №, ДАТУ, СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ; у Відгуку, наданому Філією «Дельта-лоцман» НЕ ЗАЗНАЧЕНО ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ та СТРОК ПОСТАВКИ ТОВАРУ.
- всупереч вимогам Розділу 3. Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам Документації п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, означеним Учасником у складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО ІНФОРМАЦІЮ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, УСТАНОВЛЕНИМ ЗАМОВНИКОМ У ДОДАТКУ 3. Зокрема, учасником не підтверджено, що «…конструкція товару, що є предметом закупівлі БУДЕ надійною, зручною та довговічною в експлуатації...», що «…учасник БУДЕ здійснювати гарантійне обслуговування за власний рахунок на протязі всього гарантійного терміну», що «…меблі БУДУТЬ відповідати діючим на території України державним стандартам…», що «…матеріали, фурнітура та регулюючі пристрої, які використовуються в товарі, що є предметом закупівлі БУДУТЬ виключати можливість травматизму…» тощо.
- всупереч вимогам Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано ЖОДНОГО ДОКУМЕТА ДЛЯ ПІДТВЕРЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ МЕБЛІВ ДЕРЖАВНИМ СТАНДАРТАМ.
- всупереч вимогам Додатку 1 Загальні відомості про Учасника, Учасником не вказано НОМЕР ФАКСУ та ПЕРЕЛІК КОНТАКТНИХ ОСІБ ТА ЇХ ТЕЛЕФОНИ, ЯКІ УПОВНОВАЖЕНІ ДІЯТИ ВІД ІМЕНІ УЧАСНИКА І ЯКІ МАЮТЬ ПРАВО ПІДПИСУВАТИ ЮРИДИЧНІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТОРГІВ.
Слід зазначити, що вищенаведений перелік невідповідності тендерної пропозиції означеного Учасника вимогам Замовника не є вичерпним, а кожна окрема вищезазначена причина, вже є підставою для відхилення його тендерної пропозиції!
З метою документального та обґрунтованого підтвердження вищезазначеного, надаємо для ознайомлення посилання на численні рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з цих питань: № 4475-р/пк-пз від 11.05.2018 (UA-2018-03-20-000479-b); № 4265- р/пк-пз від 05.05.2018 (UA-2018-03-13-000214-b); № 6137-р/пк-пз від 22.06.2018 (UA-2018-03-30-000586-c); № 4648-р/пк-пз від 16.05.2018 (UA-2018-03-16-000837-a); № 8467-р/пк-пз від 01.12.2017 (UA-2017-10-19-000849-a); № 5452-р/пк-пз від 11.08.2017 (UA-2017-06-23-000449-b), а також на рішення Окружного адміністративного суду міста Києва № 826/8056/18 від 09.10.2018 року.
У разі не відхилення Замовником вищезазначеної тендерної пропозиції, залишаємо за собою право звернення до уповноваженого органу оскарження з відповідною скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2018 17:20
Враховуючи, що вимога ПП "ТК - РЕНЕССАНС" щодо необхідності відхилення тендерної пропозиції ФО-П ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ фактично виконана Замовником, а отже вимогу ПП "ТК - РЕНЕССАНС" надалі розглядати не має необхідності.

Документи

22 листопада 2018 17:20
Протокол №59.8.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Ігрові елементи, стелажі для іграшок, шафи дитячі, ліжка дитячі, столи, стільці, лави дитячі, вішалки дитячі для рушників, дивани 2-місні дитячі м’які
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 284 161,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 841,61 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 листопада 2018 11:04
Закінчення: 07 листопада 2018 11:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 шт
Ігрові елементи
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
2 шт
Стелажі для іграшок
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
22 шт
Шафи дитячі
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
40 шт
Ліжка дитячі
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
9 шт
Столи
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
26 шт
Стільці
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
3 шт
Лави дитячі
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
4 шт
Вішалки дитячі для рушників
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018
2 шт
Дивани 2-місні дитячі м'які
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Дата доставки: 20 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Технічні хар-ки
Дата подання: 19 жовтня 2018 11:10
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:06
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, чи будуть розглядатися пропозиції з аналогами продукції??
Відповідь: Відповідно Додатку 3 тендерної документації у разі будь-якого посилання у на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2018 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ" 238 560,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ 284 161,00
UAH з ПДВ
238 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС"" 284 161,00
UAH з ПДВ
281 319,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 14:29
тех вимоги.pdf
06 листопада 2018 14:29
тендерна проп.pdf
06 листопада 2018 14:29
сертиф.pdf
06 листопада 2018 14:29
договор.pdf
06 листопада 2018 14:29
jpg2pdf (1).pdf
05 листопада 2018 14:15
jpg2pdf (1).pdf
05 листопада 2018 14:15
ст 17.pdf
05 листопада 2018 14:15
довідка що до сертифікації.jpg
05 листопада 2018 14:15
довереность упр освіти.pdf
05 листопада 2018 14:15
договор управл освіти.pdf
05 листопада 2018 14:15
довідка.jpg

Публічні документи

06 листопада 2018 14:00
Загальні відомості.pdf
06 листопада 2018 14:00
Договор 2ч.3.pdf
06 листопада 2018 14:00
Паспорт_код.pdf
06 листопада 2018 14:00
Відгук1.pdf
06 листопада 2018 14:00
Договор 2ч.2.pdf
06 листопада 2018 14:00
Договор1-3.pdf
06 листопада 2018 14:00
Лист-згода.pdf
06 листопада 2018 14:00
Довідка ч.1.pdf
06 листопада 2018 14:00
Свид+витяг.pdf
06 листопада 2018 14:00
Видгук2.pdf
06 листопада 2018 14:00
Договор 2ч.1.pdf
06 листопада 2018 14:00
Довідка ч.2.pdf

Публічні документи

26 листопада 2018 14:47
Лист-роз'яснення.pdf
06 листопада 2018 19:04
Електронний підпис
06 листопада 2018 19:02
Паспорта якості.pdf
06 листопада 2018 19:02
Копія статуту.pdf
06 листопада 2018 19:02
Копія паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"

ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ

ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ТКАЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ"
#2199902256
Відхилено 210 000,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 16:01
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#2784910393
Рішення скасоване 238 200,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 17:07
ФОП ПАНОВ ДМИТРО БОРИСОВИЧ
#2784910393
Відхилено 238 200,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2018 17:14
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
Переможець 281 319,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2018 15:03

Документи

13 листопада 2018 16:01
Електронний підпис
13 листопада 2018 16:00
Протокол №59.4.pdf
07 листопада 2018 12:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
07 листопада 2018 12:14
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

14 листопада 2018 16:23
Електронний підпис
14 листопада 2018 16:22
Протокол №59.5.pdf
13 листопада 2018 16:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 листопада 2018 17:14
Електронний підпис
22 листопада 2018 17:13
Протокол №59.7.pdf
22 листопада 2018 17:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 листопада 2018 15:03
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 15:02
Протокол №59.9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2018 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ""ТК - РЕНЕССАНС""
#32819771
281 319,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2018 15:03
Електронний підпис
23 листопада 2018 15:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
23 листопада 2018 15:02
Протокол №59.9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 17:15
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
05 грудня 2018 17:14
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 17:08
Договір №6-64.pdf укладений
05 грудня 2018 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Ігровий елемент «Амстердам 3» на 1 од., після зменшення обсяг закупівлі Ігровий елемент «Амстердам 3» складає 0 од. 2. Зменшити суму договору на 7206,00 грн. у тому числі ПДВ – 1201,00 грн. Загальна сума договору після зменшення складає 274 113,00 грн. (двісті сімдесят чотири тисячі сто тринадцять гривень нуль нуль копійок), в тому числі ПДВ – 45685,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-64
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-64
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 274 113,00
UAH з ПДВ