Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Блок безперебійного живлення АРС потужністю не менше 800VA для АЦСК
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-10-18-003055-b ● 4011a9c595f340fe800ed24f8c598820
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Інформаційно-довідковий департамент ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39384476 |
Місцезнаходження: | 04655, Україна , Київ обл., м. Київ, пл. Львівська, 8 |
Контактна особа: |
Станіслав Скрипка +380664514738 stasskripka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2018 21:30 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 13:36 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Блок безперебійного живлення АРС потужністю не менше 800VA для АЦСК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04215, Україна, Київ, Київ, Світлицького, 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 грудня 2018
ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 17:06 |
Оголошення_APC.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2018 08:52
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 13:04
Шановний Замовник!
Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При складанні технічних вимог до предмету закупівлі ІДД ДФС врахував наявну апаратну частину програмно-технічного комплексу АЦСК ДФС, сучасні досягнення провідних виробників у даному сегменті. Також в технічній специфікації зазначено неконкретну модель, а технічні вимоги обладнання даного виробника.
Джерела безперебійного живлення зазначеного виробника на даний час використовуються в ІДД ДФС, аналоги приведуть до необхідності придбання, встановлення та обслуговування додаткового обладнання значної вартості, що призведе до додаткових витрат державних коштів, які не передбачені кошторисними призначеннями ІДД ДФС.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі, в ІДД ДФС є потреба у визначеному предметі закупівлі.
Джерела безперебійного живлення зазначеного виробника на даний час використовуються в ІДД ДФС, аналоги приведуть до необхідності придбання, встановлення та обслуговування додаткового обладнання значної вартості, що призведе до додаткових витрат державних коштів, які не передбачені кошторисними призначеннями ІДД ДФС.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі, в ІДД ДФС є потреба у визначеному предметі закупівлі.
аналог
Дата подання: 19 жовтня 2018 09:25
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 13:04
Добрий день! Чи будут розглядатись інші виробники з аналогічними технічними характеристиками? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: При складанні технічних вимог до предмету закупівлі ІДД ДФС врахував наявну апаратну частину програмно-технічного комплексу АЦСК ДФС, сучасні досягнення провідних виробників у даному сегменті. Також в технічній специфікації зазначено неконкретну модель, а технічні вимоги обладнання даного виробника.
Джерела безперебійного живлення зазначеного виробника на даний час використовуються в ІДД ДФС, аналоги приведуть до необхідності придбання, встановлення та обслуговування додаткового обладнання значної вартості, що призведе до додаткових витрат державних коштів, які не передбачені кошторисними призначеннями ІДД ДФС.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі, в ІДД ДФС є потреба у визначеному предметі закупівлі.
Джерела безперебійного живлення зазначеного виробника на даний час використовуються в ІДД ДФС, аналоги приведуть до необхідності придбання, встановлення та обслуговування додаткового обладнання значної вартості, що призведе до додаткових витрат державних коштів, які не передбачені кошторисними призначеннями ІДД ДФС.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі, в ІДД ДФС є потреба у визначеному предметі закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" |
21 484,85
UAH з ПДВ
|
21 484,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
23 310,00
UAH з ПДВ
|
23 310,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" |
27 087,00
UAH з ПДВ
|
27 087,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" #35005133 |
Переможець |
21 484,85
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2018 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2018 12:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2018 12:28
|
додаткУгода1.PDF | зміни до договору |
28 листопада 2018 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2018 11:50
|
04-11-2018.PDF | укладений |
09 листопада 2018 11:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Встановити, що ціна Договору зменшена на 0,05 грн. (нуль гривень п’ять копійок). 2. Внести такі зміни до Договору: 2.1. Викласти пункт 4.1. Договору у новій редакції, такого змісту: “4.1. Загальна ціна (вартість) Товару відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додатку 2 до цього Договору), становить: 21 484,80 грн. (двадцять одну тисячу чотириста вісімдесят чотири грн. 80 коп.), в т.ч. ПДВ 3 580,80 грн.” 2.2. Викласти Специфікацію, що є Додатком 1 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 2.3. Викласти Протокол погодження договірної ціни, що є Додатком 2 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 3. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 04-11-2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04-11-2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |