Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блок безперебійного живлення АРС потужністю не менше 800VA для АЦСК
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2018-10-18-003055-b 4011a9c595f340fe800ed24f8c598820
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Станіслав Скрипка

+380664514738 stasskripka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Інформаційно-довідковий департамент ДФС
Код ЄДРПОУ: 39384476
Місцезнаходження: 04655, Україна , Київ обл., м. Київ, пл. Львівська, 8
Контактна особа: Станіслав Скрипка
+380664514738
stasskripka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 17:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2018 21:30
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 13:36
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Блок безперебійного живлення АРС потужністю не менше 800VA для АЦСК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04215, Україна, Київ, Київ, Світлицького, 28А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2018
ДК 021:2015: 31154000-0 — Джерела безперебійного живлення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 17:06
Оголошення_APC.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2018 08:52
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 13:04
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При складанні технічних вимог до предмету закупівлі ІДД ДФС врахував наявну апаратну частину програмно-технічного комплексу АЦСК ДФС, сучасні досягнення провідних виробників у даному сегменті. Також в технічній специфікації зазначено неконкретну модель, а технічні вимоги обладнання даного виробника.
Джерела безперебійного живлення зазначеного виробника на даний час використовуються в ІДД ДФС, аналоги приведуть до необхідності придбання, встановлення та обслуговування додаткового обладнання значної вартості, що призведе до додаткових витрат державних коштів, які не передбачені кошторисними призначеннями ІДД ДФС.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі, в ІДД ДФС є потреба у визначеному предметі закупівлі.
аналог
Дата подання: 19 жовтня 2018 09:25
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 13:04
Добрий день! Чи будут розглядатись інші виробники з аналогічними технічними характеристиками? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: При складанні технічних вимог до предмету закупівлі ІДД ДФС врахував наявну апаратну частину програмно-технічного комплексу АЦСК ДФС, сучасні досягнення провідних виробників у даному сегменті. Також в технічній специфікації зазначено неконкретну модель, а технічні вимоги обладнання даного виробника.
Джерела безперебійного живлення зазначеного виробника на даний час використовуються в ІДД ДФС, аналоги приведуть до необхідності придбання, встановлення та обслуговування додаткового обладнання значної вартості, що призведе до додаткових витрат державних коштів, які не передбачені кошторисними призначеннями ІДД ДФС.
Таким чином, враховуючи особливості предмета закупівлі, в ІДД ДФС є потреба у визначеному предметі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" 21 484,85
UAH з ПДВ
21 484,85
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 23 310,00
UAH з ПДВ
23 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР" 27 087,00
UAH з ПДВ
27 087,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 15:46
Щодо сертифікації.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Установчі документи.rar
25 жовтня 2018 15:46
Технічна документація.rar
25 жовтня 2018 15:46
Санкції.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Пропозиція.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Право підпису.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Мат-тех. база.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Лист щодо обладнання.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Захист_довкілля.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Договір № 51.pdf
25 жовтня 2018 15:46
Відгук АРС.jpg
25 жовтня 2018 15:46
ML Company APC Premier partner.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 17:52
СТАТУТ.pdf
25 жовтня 2018 17:52
Протокол_2.pdf
25 жовтня 2018 17:52
згода з договором.pdf
25 жовтня 2018 17:52
Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2018 17:52
Витяг ЄДРПОУ_30_08_2018.pdf
25 жовтня 2018 17:52
Виписка.pdf
25 жовтня 2018 17:52
ЕКО779_Якісні вимоги.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2018 16:45
установчі документи.pdf
25 жовтня 2018 16:45
пропозиція учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЛ КОМПАНІ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТД ХАРКІВСПЕЦАКУМУЛЯТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЛ КОМПАНІ"
#35005133
Переможець 21 484,85
UAH з ПДВ
29 жовтня 2018 16:40

Документи

29 жовтня 2018 16:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ"
#35005133
21 484,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2018 16:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 12:33
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 12:28
додаткУгода1.PDF зміни до договору
28 листопада 2018 12:19
Електронний підпис укладений
09 листопада 2018 11:50
04-11-2018.PDF укладений
09 листопада 2018 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Встановити, що ціна Договору зменшена на 0,05 грн. (нуль гривень п’ять копійок). 2. Внести такі зміни до Договору: 2.1. Викласти пункт 4.1. Договору у новій редакції, такого змісту: “4.1. Загальна ціна (вартість) Товару відповідно до Протоколу погодження договірної ціни (Додатку 2 до цього Договору), становить: 21 484,80 грн. (двадцять одну тисячу чотириста вісімдесят чотири грн. 80 коп.), в т.ч. ПДВ 3 580,80 грн.” 2.2. Викласти Специфікацію, що є Додатком 1 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 2.3. Викласти Протокол погодження договірної ціни, що є Додатком 2 до Договору, в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди та є її невід’ємною частиною. 3. Інші умови Договору, не зазначені у даній Додатковій угоді, залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 04-11-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 04-11-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 484,80
UAH з ПДВ