Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2018-10-18-002963-b af9f83530f3e41dbb929abb80d691ed6
Спрощена/Допорогова закупівля    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Контакти

Ігор Кухарський

+380965418233 davudiv.sr@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада об'єднаної територіальної громади Пустомитівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Пустомитівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Ігор Кухарський
+380965418233
davudiv.sr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2018 13:48
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 жовтня 2018 14:38
Технічне завдання.docx
23 жовтня 2018 14:38
Документація.doc
22 жовтня 2018 09:58
Проект договору.docx
23 жовтня 2018 14:38
Технічне завдання.docx
22 жовтня 2018 09:58
Технічне завдання.docx
23 жовтня 2018 14:38
Документація.doc
22 жовтня 2018 09:58
Документація.doc
22 жовтня 2018 09:58
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Чи буде надано тендерну докуемнтацію?
Дата подання: 22 жовтня 2018 09:32
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 09:58
Чи буде надано тендерну докуемнтацію?
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення!документацію завантажено

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-002196 ● 23bb2b34e6464fee832a7e8c267996ac
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2018 16:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.12.2018 № 289 -

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.


В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ

Додаток

до наказу Західного офісу Держаудитслужби

від 13.12.2018 № 289

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2018-10-18-002963-b 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель У.ГРИГОРЧУК
Електронний цифровий підпис

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2018-12-14 15:52:37

Запит замовнику на пояснення

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області ( коригування)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-002963-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні", частини п’ятої статті 7¹ Закону України "Про публічні закупівлі", підпунктів 2 і 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби України, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав зазначену закупівлю проведено без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону, зважаючи, що предмет закупівлі визначено за кодом 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2018-12-19 15:06:16

Відповідь на звернення


У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області ( коригування)», яка оприлюднена Замовником ерез електронну систему закупівель за номером оголошення UA-2018-10-18-002963-b є виготовлення проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону Укрїани «Про публічні закупівлі» роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Отже виготовлення проектно-кошторисної документації належить до робіт в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару ( товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору.
Вибір коду предмета даної закупівлі здійснювався замовником відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 року №454. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищезазначене допорогова закупівля «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області ( коригування)» за номером оголошення UA-2018-10-18-002963-b проведена замовником з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2018-12-18 13:50:32

Пояснення на звернення


У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що предметом закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області ( коригування)», яка оприлюднена Замовником ерез електронну систему закупівель за номером оголошення UA-2018-10-18-002963-b є виготовлення проектно-кошторисної документації. Відповідно до п.22 ч.1 ст.1 Закону Укрїани «Про публічні закупівлі» роботи – проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Отже виготовлення проектно-кошторисної документації належить до робіт в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до абз.4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз.2 і 3 цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару ( товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору.
Вибір коду предмета даної закупівлі здійснювався замовником відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 року №454. Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Враховуючи вищезазначене допорогова закупівля «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція каналізаційних очисних споруд с. Давидів Пустомитівського р-ну Львівської області ( коригування)» за номером оголошення UA-2018-10-18-002963-b проведена замовником з дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2018
Кінцевий строк оскарження: 27 грудня 2018

Порушення не виявлено

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

RISK2-5

RISK2-5_1

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2018 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Е.Т.Е. ПРО 469 026,45
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАХІД ІНЖИНІРИНГ" 480 000,00
UAH з ПДВ
449 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБ "Аква-Холдинг" 647 880,00
UAH з ПДВ
450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2018 17:14
Календарний план.pdf
26 жовтня 2018 16:54
Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2018 16:54
Проект_договору.pdf
26 жовтня 2018 16:54
Календарний_план.pdf
26 жовтня 2018 16:54
Довідки банк.pdf
26 жовтня 2018 16:54
Гарантійний лист.jpg

Публічні документи

26 жовтня 2018 16:52
Реквізити.zip

Публічні документи

26 жовтня 2018 17:49
витяг з едрпоу.pdf
26 жовтня 2018 17:36
в_дпов_дн_сть.rar
26 жовтня 2018 17:36
технічне завдання.pdf
26 жовтня 2018 17:36
цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Е.Т.Е. ПРО
#41868819
Переможець 449 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 17:36

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Е.Т.Е. ПРО
#41868819
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.pdf укладений
12 листопада 2018 12:28
3-ете про.pdf зміни до договору
01 липня 2019 12:51
додаткова угода №2 реконструкція очисних.pdf зміни до договору
11 квітня 2019 17:20
очисні споруди.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 17:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору до 28 лютого 2019
Номер договору про закупівлю: №б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони погодились внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: №б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів сторони
Номер договору про закупівлю: №б/н
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку