Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення та заміною покрівлі приміщень будівлі пологового відділення Золотоніської ЦРЛ по вул. Лікарняна, 2 в м. Золотоноша Черкаської області» (коригування)
Очікувана вартість
13 217 268,00 UAH
UA-2018-10-18-002493-b 6d8c0f8454f54866a1fada554da03bc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Олексіївна Балихіна

+380473753592 zlcrl@ck.ukrtel.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Золотоніська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 02005303
Місцезнаходження: 19700, Україна , Черкаська обл., мЗолотоноша, Черкаська обл мЗолотоноша вул Лікарняна,2
Контактна особа: Світлана Олексіївна Балихіна
+380473753592
zlcrl@ck.ukrtel.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 19:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:13
Очікувана вартість: 13 217 268,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,53%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг виконання визначено згідно технічного завдання до тендерної документації. Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Коефіцієнт корекції для розрахунку приведеної ціни згідно нецінових показників тендерних пропозицій визначається наступним чином: КК = 1 + (F1)/PV, де КК - коефіцієнт корекції, F1 - значення нецінового критерію, обраного учасником, а саме умов сплати авансу, PV - вага критерію “Ціна”. Тендерна пропозиція оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P/(1 + (F1)/PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 – питома нецінового критерію, запропонованого учасником; PV – питома вага критерію “ціна”
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт з утеплення та заміною покрівлі приміщень будівлі пологового відділення Золотоніської ЦРЛ по вул. Лікарняна, 2 в м. Золотоноша Черкаської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19700, Україна, Черкаська область, м. Золотоноша, вул. Лікарняна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Умови оплати: 10%
Учасник відмовляється від отримання авансу: 10%
Учасник передбачає отримання авансу, розмір якого у будь-якому випадку не може перевищувати 30% від річної вартості робіт: 0%
18 жовтня 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 15:52
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
18 жовтня 2018 15:52
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Архстрой Фасад 13 101 596,40
UAH з ПДВ
13 101 596,40
UAH з ПДВ
1.1111111111 11 791 436.76 Документи
ТОВ "Основа-Будмонтаж" 13 204 476,00
UAH з ПДВ
13 204 476,00
UAH з ПДВ
1 13 204 476 Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 12:42
Довідка з ДПІ вірна
13 листопада 2018 10:26
Довідка
13 листопада 2018 10:26
Довідка з ДПІ
13 листопада 2018 10:26
Довідка з МВС
02 листопада 2018 17:41
Електронний підпис
02 листопада 2018 17:38
Тендерна пропозиція 3.pdf
02 листопада 2018 17:38
Тендерна пропозиція 2.pdf
02 листопада 2018 17:38
Тендерна пропозиція 1.pdf
02 листопада 2018 17:38
27.imd

Публічні документи

02 листопада 2018 13:24
Технічна документація 02-11-18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Архстрой Фасад

ТОВ "Основа-Будмонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Архстрой Фасад
#40224937
Переможець 13 101 596,40
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 14:11

Документи

09 листопада 2018 14:11
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:47
ПРОТОКОЛ про намір.docx
05 листопада 2018 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 14:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Архстрой Фасад
#40224937
13 101 596,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 14:11
Електронний підпис
09 листопада 2018 12:47
ПРОТОКОЛ про намір.docx
05 листопада 2018 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:53
додаткова угода 10.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 14:52
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 09:04
додаткова угода 7.pdf зміни до договору
08 серпня 2019 09:03
Електронний підпис зміни до договору
06 червня 2019 10:57
додаткові угоди №5 і №6.pdf зміни до договору
06 червня 2019 10:57
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 15:46
додаток №4.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 15:45
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 08:11
додаткова угода №3.pdf зміни до договору
20 березня 2019 08:11
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2019 09:10
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 лютого 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 14:20
додаткова угода.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 14:19
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 11:50
Договір.rar укладений
27 листопада 2018 10:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей авторизованого електронного майданчику підставою внесення змін до договору вважати уточнення обсягу взяття фінансових зобов'язань згідно п. 4.1 договору підряду та протягом строку дії договору підряду (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1076/18т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей авторизованого електронного майданчику підставою внесення змін до договору вважати уточнення обсягу взяття фінансових зобов'язань згідно п. 4.1 договору підряду та протягом строку дії договору підряду (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1076/18т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей авторизованого електронного майданчику підставою внесення змін до договору вважати уточнення обсягу взяття фінансових зобов'язань згідно п. 4.1 договору підряду та протягом строку дії договору підряду (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1076/18т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей авторизованого електронного майданчику підставою внесення змін до договору вважати уточнення обсягу взяття фінансових зобов'язань згідно п. 3.5 договору підряду та протягом строку дії договору підряду (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1076/18т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей авторизованого електронного майданчику підставою внесення змін до договору вважати уточнення обсягу взяття фінансових зобов'язань згідно п. 3.5 договору підряду та протягом строку дії договору підряду (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1076/18т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З урахуванням технічних можливостей авторизованого електронного майданчику підставою внесення змін до договору вважати уточнення обсягу взяття фінансових зобов'язань згідно п. 3.5 договору підряду та протягом строку дії договору підряду (згідно змісту додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1076/18т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 1076/18Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 101 596,40
UAH з ПДВ