Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Капітальний ремонт комп’ютерного томографу Activion 16 з заміною рентгенівської трубки CXB-400 C/1А (або еквівалент))
Очікувана вартість
1 890 000,00 UAH
UA-2018-10-18-002316-b 94de03ccf2e14734840b22a72e85c7d3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Юрійович Новіков

+380567706504 novik14@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровське клінічне об'єднання швидкої медичної допомоги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984636
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 65
Контактна особа: Володимир Юрійович Новіков
+380567706504
novik14@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2018 16:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 14:16
Очікувана вартість: 1 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Див. тендерну документацію
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Капітальний ремонт комп’ютерного томографу Activion 16 з заміною рентгенівської трубки CXB-400 C/1А (або еквівалент))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. В.Антоновича, буд.65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-002316-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА, Код ЄДРПОУ:40914654
Дата подання: 22 жовтня 2018 16:43
Внесення змін в тендерну документацію
Шановний Замовнику!
У відповідності до тендерної документації на проведення відкритих торгів на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (ДК 021:2015 – 50420000-5)» пункту 1 Порядку унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» – фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення під час проведення процедури закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Керуючись даними положеннями, просимо Вас розглянути нижче наведені зауваження та внести зміни до тендерної документації.
Такими зауваженнями до тендерної документації є:
1. В Додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» - «Технічні характеристики рентгенівської трубки» пункт 3 Параметру Електричні характеристики: - макс. струм на трубці 300/400мА» не вірно вказано показник максимального струму на трубці 300/400мА, адже відповідно до Технічної документації виробника Canon Medical (Японія) (до 04.01.2018р. носило назву Toshiba Medical) максимальний струм на Рентгенівській трубці Helicool СХВ-400С/1А повинен становити не більше 300мА.
Тому, просимо внести зміни до Тендерної документації та в Додатку 6 до тендерної документації «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» - «Технічні характеристики рентгенівської трубки» пункт 3 Параметру «Електричні характеристики: - макс. струм на трубці 300/400мА» викласти в наступній редакції: «макс. струм на трубці - 300мА».

2. Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону - замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування.
В інших випадках – подання документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – є обов’язковим.
В Додатку 1 до тендерної документації замовника «Інформація та документи, які надаються учасником торгів, що підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону, вимогам, визначеним ст. 17 Закону, та іншим вимогам Замовника» такими підтверджуючими документами визначено лише Інформацію в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації) та Довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її використання), що містить інформацію про наявність у учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, який(і) має(ють) необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору (пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації).
Учасник звертає увагу Замовника на те, що кваліфікаційні критерії Замовника не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже не містять переліку документів, які необхідно подати для підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям.
Варто зазначити, що подання Інформації в довільній формі та Довідки у довільній формі є лише додатковими документами, які учасник може подати для підтвердження відповідності його кваліфікаційним критеріям замовника, однак наявність такої інформації та Довідки не слугує 100-відстоковим підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а тому виконання ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання особою, яка не має необхідної кваліфікації, є небезпечним як для пацієнтів, так і для персоналу Лікарні.
Тому, просимо зазначити в Додатку 1 до тендерної документації нижченаведений перелік документів, який зможе підтвердити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям Замовника, та викласти Додаток 1 до тендерної документації в редакції з врахуванням додавання наступних документів:
 Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи з даним обладнанням, а також надати копії відповідних сертифікатів (посвідчень) інженерів (не менше одного), що прийшли навчання на базі офіційного представництва виробника, з зазначенням інформації про прізвище, ім’я, по-батькові таких працівників, посада, досвід роботи з обладнанням (років), наявність сертифікату від офіційного представництва виробника»;
 Лист-авторизація від офіційного представництва виробника обладнання (яке підлягає ремонту в Україні) на право виконувати сервісні роботи обладнання, включаючи заміну запчастин;
 Завірені підписом Виконавця копії документів про якість матеріальних ресурсів, що будуть використані при виконанні робіт (сертифікат відповідності або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або інші документи які підтверджують відповідність вимогам Замовника).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2018 15:29
Шановний учаснику! Враховуючи наведені зауваження, тендерним комітетом прийняте рішення про внесення відповідних змін до тендерної документації у найближчий час.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА 1 782 000,00
UAH з ПДВ
1 782 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шереметьєв Микола Олександрович 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 845 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2018 15:49
документи переможця
07 листопада 2018 15:49
кінцева пропозиція
01 листопада 2018 15:25
Пропозиція.PDF
01 листопада 2018 15:25
Проект договору.PDF
01 листопада 2018 15:25
Інші документи згідно дод. 1.PDF
01 листопада 2018 15:25
Інформація про учасника.PDF
01 листопада 2018 15:25
Відповідність вимогам ст17.PDF

Публічні документи

30 жовтня 2018 12:16
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА

ФОП Шереметьєв Микола Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА
#40914654
Переможець 1 782 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 10:43

Документи

06 листопада 2018 10:43
Електронний підпис
05 листопада 2018 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІНМЕД УКРАЇНА
#40914654
1 782 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 10:43
Електронний підпис
05 листопада 2018 14:38
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 13:16
Договір №170-1118Р від 23.11.18_(кап.рем.томогр).pdf укладений
23 листопада 2018 13:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 782 000,00
UAH з ПДВ