Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Полкова, 55, під'їзди 1, 2, 3, 4 у Подільському районі м. Києва
Очікувана вартість
3 617 803,00 UAH
UA-2018-10-18-001966-b d45f1d23955a4db2874039f17361d222
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:27
Очікувана вартість: 3 617 803,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 617,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Полкова, 55, під'їзди 1, 2, 3, 4 у Подільському районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Полкова, 55, під'їзди 1, 2, 3, 4 у Подільському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04078, Україна, Київська область, Київ, вул. Полкова, 55, під'їзди 1, 2, 3, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» 3 611 673,60
UAH з ПДВ
3 611 673,60
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 3 617 803,00
UAH з ПДВ
3 617 803,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2018 22:52
Документи переможця.pdf
24 жовтня 2018 12:59
12. Кошторис.rar
24 жовтня 2018 12:52
7. Інші документи.rar
24 жовтня 2018 12:51
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 09:39
2. Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»

МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМКОМПЛЕКС" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
Переможець 3 611 673,60
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ»
#33308688
3 611 673,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 16:53
Звіт про виконання договору вул. Полкова, 55 дог 60-18-КТ від 20.11.2019.pdf укладений
13 грудня 2019 16:52
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 16:49
Додаткова угода № 4 від 11.12.2019 до дог. № 60-18-КТ від 20.11.2018, вул. Полкова, 55, п. 1, 2, 3, 4.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 16:48
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2019 17:11
додаткова угода 3 від 11.06.2019 до дог 60-18-КТ вул. Полковав, 55.pdf зміни до договору
11 червня 2019 16:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:27
додаткова_угода_2_вiд_27.12.2018_до_дог_60-18-КТ_вул._Полкова,_55.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 18:25
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 18:24
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2018 12:29
додаткова_угода_1_вiд_20.11.2018_до_дог_60-18_КТ_вул._Полкова,_55.pdf зміни до договору
20 листопада 2018 12:28
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 12:18
додатки_до_дог_60-18_КТ_вул._Полкова,_55_частина_1.pdf укладений
20 листопада 2018 12:17
додатки_до_дог_60-18_КТ_вул._Полкова,_55_частина_2.pdf укладений
20 листопада 2018 12:17
договiр_60-18_КТ_вiд_20.11.2018_вул._Полкова,_55.pdf укладений
20 листопада 2018 12:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору та викласти п. 5.5. Договору в такій редакції: «п.5.5. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі 867 750,00 грн. (вісімсот шістдесят сім тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% -144 625,00 грн. (сто сорок чотири тисячі шістсот двадцять п’ять грн. 00 коп.) Вартість робіт, які будуть виконані у 2019 році, становить – 2 743 923,60 грн. (два мільйони сімсот сорок три тисячі дев'ятсот двадцять три грн. 60 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 457 320,60 грн. (чотириста п’ятдесят сім тисяч триста двадцять грн. 60 коп.)». 2. План фінансування робіт (Додаток № 4 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього Договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 60/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 27.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 60/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» Договору, в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» Договору, до Розділу 15 "Адреси, реквізити та підписи сторін" Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 3 від 11.06.2019 р., що додається
Номер договору про закупівлю: 60/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 60/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з завершенням виконанних робіт та враховуючи економію витрат , в порядку та на умовах визначених цим договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, в саме: в Розділ 3 "Договірна ціна" Договору, у Додаток №1 - Протокол погодження договірної ціни, у Додаток №2 - Договірна ціна, у Додаток №3 - Календаний план виконання робіт, у Додаток №4 - План фінансування. Зміни викладені у Додатковій угоді №4 від 11.12.2019
Номер договору про закупівлю: 60/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 591 854,40
UAH (в тому числі ПДВ 598 642,40 UAH)