Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Здолбунівська, 3, під'їзди 3, 4, 5, 6, 7 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
4 739 902,00 UAH
UA-2018-10-18-001920-b a4b631b2b4094b34a46203bab4d98afb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbretender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbretender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 11:30
Очікувана вартість: 4 739 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 739,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Саушев Олександр Анатолійович, заступник директора - голова тендерного комітету, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kbr2011@ukr.net. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 (Реконструкція). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до вимог Технічного завдання до тендерної документації (Додаток 7 ). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: вул. Здолбунівська, 3, під'їзди 3, 4, 5, 6, 7 у Дарницькому районі м. Києва.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: вул. Здолбунівська, 3, під'їзди 3, 4, 5, 6, 7 у Дарницькому районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02081, Україна, Київська область, Київ, Здолбунівська, 3, під'їзди 3, 4, 5, 6, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКС-Л" 4 627 139,21
UAH з ПДВ
4 627 139,21
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 4 627 432,63
UAH з ПДВ
4 627 432,63
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 12:06
Інформація переможця
02 листопада 2018 16:16
12. Кошториси.zip
02 листопада 2018 16:16
7. Інші документи.zip
02 листопада 2018 16:15
2. Тендерна пропозиція.PDF
02 листопада 2018 16:15
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 11:33
Інші документи.7z
02 листопада 2018 11:32
Кошторисний розрахунок.7z
02 листопада 2018 11:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕКС-Л"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕКС-Л"
#38138855
Переможець 4 627 139,21
UAH з ПДВ
07 листопада 2018 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2018 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕКС-Л"
#38138855
4 627 139,21
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2019 13:20
Звіт про виконання договору № 62-18-КТ від 20.11.2018 Здолбунівська, 3.pdf укладений
29 грудня 2019 13:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 13:14
Додаткова угода № 6 від 27.12.2019 до дог. № 62-18-КТ від 20.11.2018, вул. Здолбунівська, 3, п. 3, 4, 5, 6, 7 .pdf зміни до договору
29 грудня 2019 12:35
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 11:17
додаткова_угода_5_вiд_24.04.2019_до_дог_62-18-КТ_вул._Здолбунiвс_ка,_3.pdf зміни до договору
25 квітня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 14:23
Додаткова угода № 4 від 28.12.2018 до договору № 62_18-КТ від 20.11.2018.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 14:22
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 17:07
додаткова_угода_3_вiд_20.12.2018_до_дог_62-18_КТ_вул._Здолбунiвс_ка,_3.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 17:06
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 16:43
додаткова угода 2 від 06.12.2018 до дог 62-18 КТ вул. Здолбунівська, 3.pdf зміни до договору
06 грудня 2018 16:42
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2018 11:10
додаткова_угода_1_вiд_20.11.2018_до_дог_62-18-КТ_вул._Здолбунiвс_ка,_3.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 11:09
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 11:01
додатки_до_дог_62-18_КТ_част_2.pdf укладений
21 листопада 2018 10:57
додатки_до_дог_62-18_КТ_част_1.pdf укладений
21 листопада 2018 10:57
договiр_62-18_КТ_вiд_20.11.2018_вул._Здолбунiвс_ка,_3.pdf укладений
21 листопада 2018 10:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору та викласти п. 5.5. Договору в такій редакції: «п.5.5. Розрахунки за виконані роботи у 2018 році здійснюються Замовником відповідно до річних кошторисних призначень у розмірі - 906 750,00 грн. (дев’ятсот шість тисяч сімсот п’ятдесят грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 151 125,00 грн. (сто п’ятдесят одна тисяча сто двадцять п’ять грн. 00 коп.). Вартість робіт, які будуть виконані у 2019 році, становить – 3 720 389,21 грн. (три мільйони сімсот двадцять тисяч триста вісімдесят дев'ять грн. 21 коп.), у тому числі ПДВ 20% - 620 064,87 грн. (шістсот двадцять тисяч шістдесят чотири грн. 87 коп.)». 2. План фінансування робіт (Додаток № 4 до Договору) викласти у новій редакції, що додається. 3. Ця Угода до Договору складена у двох примірниках, кожний з яких має однакову юридичну силу, по одному примірнику кожній із Сторін і є невід’ємною частиною цього Договору і вступає в дію з моменту підписання її Сторонами. 4. Всі інші пункти Договору залишаються незмінними, такими що продовжують діяти. Додаток № 4 – План фінансування робіт.
Номер договору про закупівлю: 62/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору відповідно до додаткової угоди 2, що додається
Номер договору про закупівлю: 62/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в Розділ 5 "Поряок розрахунків" договору відповідно до рішення Київської міської ради від 21.12.2017 р. № 1043/4050 "Про бюджет міста Києва на 2018 рік" та розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 26.03.2018 р. № 491 (зі змінами)
Номер договору про закупівлю: 62/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою бюджетного фінансування відповідно до п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи вимоги частини першої ст. 631 Цивільного кодексу України, внесено зміни в Розділ 5 "Порядок розрахунків" Договору. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 4 від 28.12.2018р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 62/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни, а саме: - в Розділ 2 «Терміни виконання робіт» - в Розділ 5 «Порядок розрахунків» - в Розділ 6 «Права та обов’язки Сторін» - в Розділ 11 «Відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за Договором та порядок урегулювання спорів» - в Додаток № 3 - Календарний план виконання робіт - в Додаток № 4 – План фінансування робіт Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 5 від 24.04.2019р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 62/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 62/18-КТ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням виконання робіт та враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 6 від 27.12.2019 р., що додається.
Номер договору про закупівлю: 62/18-КТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 601 192,91
UAH (в тому числі ПДВ 766 865,48 UAH)