Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною
Очікувана вартість
1 368 664,00 UAH
UA-2018-10-18-000915-a 7770a2318fab49938a1bf4ddd580fd89
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Александров Денис

+380312649600 zak@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДФС
Код ЄДРПОУ: 39515893
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис
+380312649600
zak@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 23:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2018 00:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2018 14:25
Очікувана вартість: 1 368 664,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 843,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька, 224
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2018-10-31-004048 ● dc6d6baa8ffd474bb04fe706987855ac
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2019 12:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

21.02.2019 № 10

Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о.начальника М.ФЕДАК


Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області

від 21.02.2019 № 10 .
Перелік процедур закупівель для моніторингу

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-11-01-001715-b 01.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2. UA-2018-10-18-000915-a 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-02-16-001780-c 16.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4. UA-2018-01-04-001139-a 04.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5. UA-2018-01-10-001763-b 10.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. UA-2018-10-24-001375-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-02-22 14:32:47

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-000915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах Закарпатською митницею ДФС (далі – Замовник) здійснено допорогову закупівлю, очікуваною вартістю 1 368 664,00 гривень за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-03-01 11:38:50

Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною»

У відповідь на Ваш запит, надаємо наступні пояснення.
Відповідь на питання 1. ID номер присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля: UA-P-2018-10-18-001682-c.
Відповідь на питання 2. Допорогова закупівля по предмету закупівлі робіт по Здійсненню технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною» (ID: UA-2018-10-18-000915-a), здійснювалась відповідно до річного плану закупівель Закарпатської митниці ДФС. Предмет закупівлі визначався відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та п.22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
На підтвердження правильності проведення допорогової закупівлі, надаємо копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною, що пройшов державну будівельну експертизу. Згідно глави 10 кошторису витрати на здійснення технічного нагляду включені в загальну вартість робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 березня 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-10_3

RISK1-2_1

RISK2-5

RISK2-5_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" 698 018,04
UAH з ПДВ
198 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" 700 000,00
UAH з ПДВ
198 891,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2018 17:30
8.1 Додаток Лист ДАБІ.pdf
25 жовтня 2018 17:30
8 Довідка ліцензія.pdf
25 жовтня 2018 17:30
6.2 Виписка ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2018 17:30
6.1 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2018 17:30
5 Статут.pdf
25 жовтня 2018 17:30
4.4 Довідка МВС.pdf
25 жовтня 2018 17:30
4.3 Довідка корупція.pdf
25 жовтня 2018 17:30
4.1 Повноваження.pdf
25 жовтня 2018 17:30
2.1 Сертифікат Медведев.pdf
25 жовтня 2018 17:30
10 КОШТОРИС.pdf
25 жовтня 2018 17:30
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"

ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
#38114886
Переможець 198 890,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2018 00:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 00:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ"
#38114886
198 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаток 3.pdf укладений
07 листопада 2018 22:45
Додаток2.PDF укладений
07 листопада 2018 22:45
Додаток1.PDF укладений
07 листопада 2018 22:45
Договір_364.PDF укладений
07 листопада 2018 22:44