Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДФС |
Код ЄДРПОУ: | 39515893 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Александров Денис +380312649600 zak@customs.sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 23:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2018 14:25 |
Очікувана вартість: | 1 368 664,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 843,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 23:51 |
Оголошення_технагляд_Ужгород_2018.docx |
18 жовтня 2018 23:51 |
Додаток_4_Проект договору про закупівлю_технагляд_Ужгород_2018.doc |
18 жовтня 2018 23:51 |
Додаток_3_Цінова пропозиція_технагляд_Ужгород_2018.docx |
18 жовтня 2018 23:51 |
Додаток_2_Кваліфікаційні вимоги_технагляд_Ужгород_2018.docx |
18 жовтня 2018 23:51 |
Додаток_1_Технічні вимоги до предмета закупівлі_технагляд_Ужгород_2018.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2018-10-31-004048 ● dc6d6baa8ffd474bb04fe706987855ac
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2019 12:28 |
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2019 № 10
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника М.ФЕДАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 21.02.2019 № 10 .
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2018-11-01-001715-b 01.11.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
2. UA-2018-10-18-000915-a 18.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
3. UA-2018-02-16-001780-c 16.02.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
4. UA-2018-01-04-001139-a 04.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
5. UA-2018-01-10-001763-b 10.01.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
6. UA-2018-10-24-001375-c 24.10.2018 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-02-22 14:32:47
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі - «Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-000915-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Дежаудитслужби від 02.07.2018 №185 та внесеними змінами згідно наказу №291 від 14.12.2018, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
1. Вказати ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля.
2. На яких підставах Закарпатською митницею ДФС (далі – Замовник) здійснено допорогову закупівлю, очікуваною вартістю 1 368 664,00 гривень за кодом предмета закупівлі ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги, «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник) без застосування однієї із процедур, визначених статтею 12 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-03-01 11:38:50
Здійснення технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною»
У відповідь на Ваш запит, надаємо наступні пояснення.
Відповідь на питання 1. ID номер присвоєний електронною системою закупівель річному плану закупівлі, додатку до річного плану закупівлі чи змінам до них, у яких передбачена зазначена закупівля: UA-P-2018-10-18-001682-c.
Відповідь на питання 2. Допорогова закупівля по предмету закупівлі робіт по Здійсненню технічного нагляду при проведенні робіт з Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною» (ID: UA-2018-10-18-000915-a), здійснювалась відповідно до річного плану закупівель Закарпатської митниці ДФС. Предмет закупівлі визначався відповідно до розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 та п.22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
На підтвердження правильності проведення допорогової закупівлі, надаємо копію зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Реконструкції існуючих та будівництва нових об’єктів інфраструктури пункту пропуску «Ужгород» ІІ черга (пасажирський напрямок) та Влаштування стику доріг (ув’язка ) пункту пропуску «Ужгород» зі словацькою стороною, що пройшов державну будівельну експертизу. Згідно глави 10 кошторису витрати на здійснення технічного нагляду включені в загальну вартість робіт.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 березня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2019 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-10_3
RISK1-2_1
RISK2-5
RISK2-5_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2018 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" |
698 018,04
UAH з ПДВ
|
198 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ГЕНСЕЦЬКИЙ МИХАЙЛО ПЕТРОВИЧ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
198 891,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
Переможець |
198 890,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2018 00:22
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 31 жовтня 2018 00:22
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-ІННОВАЦІЙНА КОМПАНІЯ "ТРАНСБУД ТЕХНОЛОДЖІ" #38114886 |
198 890,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаток 3.pdf | укладений |
07 листопада 2018 22:45
|
Додаток2.PDF | укладений |
07 листопада 2018 22:45
|
Додаток1.PDF | укладений |
07 листопада 2018 22:45
|
Договір_364.PDF | укладений |
07 листопада 2018 22:44
|