Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Очікувана вартість
3 713 850,00 UAH
UA-2018-10-18-000848-a d617fe1f2d564d3089549ba5a61b6976
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 18:00
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 15:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 13:03
Очікувана вартість: 3 713 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,97%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 72000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. – 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно додатку 1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 року (до 31.12.2018 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту редукторних колісних пар пасажирських вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 17:57
ТД_604_Ремонт колісних пар 5.doc
18 жовтня 2018 17:57
оголошення_.docx
18 жовтня 2018 17:57
проект договору КП_ВБА.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки надання послуг
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:31
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:36
Виправити пункт 1.4.4 Розділу 1 Загальні положення на редакцію: « 1.4.4. Строки поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) – Протягом 2018-2019 років (до 31.03.2019 р.).»
Відповідь: Залишити без змін
Умови розрахунків
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:33
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:36
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В зв’язку з необхідністю закупівлі комплектуючих, за попередньою оплатою, просимо викласти пункт 4.1. проекту договору в редакції наступного змісту: «4.1. ЗАМОВНИК здійснює сплату вартості послуг наступним чином: 4.1.1. попередня оплата (аванс) у розмірі 50% від вартості послуг, прийнятих у ремонт колісних пар протягом 3 (трьох) банківських днів з дати прийняття колісних пар в ремонт. Датою прийняття колісних пар в ремонт вважається дата складання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт. 4.1.2. Сплата решти вартості послуг з ремонту колісних пар здійснюється після фактичного виконання ремонту, приймання ЗАМОВНИКОМ наданих послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання актів наданих послуг.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін
Строки надання послуг
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:34
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:36
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 5.2 викласти в новій редакції: «5.2. Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Відповідь: Залишити без змін
Відповідальність Замовника за порушення строків оплати
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:35
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:36
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Включити паритетні умови відповідальності Сторін, п. 7.2. викласти в новій редакції: «7.2. За порушення строків оплати Замовник сплачує Виконавець пеню в розмірі 0,1% від суми заборгованості за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін
Термін дії договору
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:36
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
. Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В зв’язку з тим, що термін поставки комплектуючих від 30 до 90 календарних днів від дати попередньої оплати необхідно пункт 10.1 викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання Сторонами і діє до 31.03.2019р., в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін
Щодо забезпечення виконання договору
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:37
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 13.3 викласти в новій редакції: «13.3. Замовник повертає забезпечення виконання договору протягом 5 банківських днів з дати закінчення договору», а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін
Внесення змін в Цінову пропозицію щодо умов оплату
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:38
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
Внести зміни в Цінову пропозицію (Додаток № 3) Оплата здійснюється згідно умов Договору
Відповідь: Залишити без змін
На зміну технічного завдання
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:39
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
Зміни до Технічного завдання (Додаток 1 до договору) Термін і строк надання послуг привести до відповідної дати закінчення дії договору: Термін надання послуг – до 31.03.2019р Строк надання послуг – протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту підписання акту прийому-передачі колісних пар в ремонт та отримання попередньої оплати, згідно узгодженого графіку.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін
Щодо внесення змін до договору
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
. Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) Пункт 2.13 викласти в новій редакції: «2.13. Повернення зворотних відходів Кінцевому одержувачу послуг Замовника здійснюється Виконавцем з оформленням актів приймання передачі товарно-матеріальних цінностей».
Відповідь: Залишити без змін
На внесення змін до опису послуг
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:42
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8) В Технічному завданні є розбіжності в частині опису послуг. В таблиці в графі «Опис послуги» відсутня така послуга, як Заміна комплекту шестерней відомої-ведучої. Необхідно привести до відповідності опис послуг, з внесенням змін.
Відповідь: Залишити без змін
Гарантійні строки
Дата подання: 25 жовтня 2018 10:45
Дата відповіді: 30 жовтня 2018 17:37
Зміни до проекту договору (основні умови договору) (Додаток № 8). Пункт 2.5 Договору та абзац 11 Технічного завдання, щодо гарантійного строку експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту замінити на наступну редакцію: Гарантійний строк експлуатації відремонтованих колісних пар по якості ремонту та безвідмовної роботи редуктора встановлюється відповідно до п.10.1 розділу 10 «Інструкція з ремонту редукторно-карданних приводів генераторів пасажирських вагонів», ЦЛ-0078 затверджена наказом Укрзалізниці від 31.03.2009 р. № 219-Ц.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Залишити без змін
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-30-000013 ● bd81dfefe51246d8be8f4f4629590109
  • Статус: завершено ● Дата: 09 квітня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 січня 2019 14:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.01.2019 № 16
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 30.01.2019 №16

Перелік процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2018-10-18-000848-a 18.10.2018
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 31 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 06 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" 3 696 000,00
UAH з ПДВ
3 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОСЬ Ж" 3 713 000,00
UAH з ПДВ
3 713 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2018 11:04
Електронний підпис
05 листопада 2018 09:58
1. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2018 09:58
банківська гарантія 6812-18.7z
05 листопада 2018 09:58
14.1. ЕКСПРЕС.zip
05 листопада 2018 09:58
14.2. ДВРБ.zip
05 листопада 2018 09:58
13. Статут (6 редакція).PDF
05 листопада 2018 09:58
4. Довідка про ТВК КВІК-2006.pdf
05 листопада 2018 09:58
3. Гарантійний лист.pdf
05 листопада 2018 09:58
2. Довідка з описом послуг.pdf
05 листопада 2018 09:58
10.1. Лист відгук 05.10.2018.pdf
05 листопада 2018 09:58
6.1. ПРОТОКОЛ 11-10.pdf

Публічні документи

05 листопада 2018 12:24
Факсограмма.pdf
05 листопада 2018 12:24
Статут.PDF
05 листопада 2018 12:24
Сертификат_муфта.pdf
05 листопада 2018 12:24
Протокол.pdf
05 листопада 2018 12:24
паспорт муфты.pdf
05 листопада 2018 12:24
Наказ.pdf
05 листопада 2018 12:24
Довідка ст 17.pdf
05 листопада 2018 12:24
Довідка про реєстр.pdf
05 листопада 2018 12:24
Довідка про обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"

ПП "ОСЬ Ж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
Переможець 3 696 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 10:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006" #38284929

№ рішення у справі

№ 54/60-р/к

Дата рішення у справі

10.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

14 листопада 2018 10:54
Електронний підпис
14 листопада 2018 10:54
604 Протокол.docx
14 листопада 2018 10:54
604 Намір.docx
09 листопада 2018 11:07
Електронний підпис
09 листопада 2018 11:07
Протокол перенос.docx
06 листопада 2018 13:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгово-Виробнича Компанія "Квік-2006"
#38284929
3 696 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 10:54
Електронний підпис
14 листопада 2018 10:54
604 Протокол.docx
14 листопада 2018 10:54
604 Намір.docx
09 листопада 2018 11:07
Електронний підпис
09 листопада 2018 11:07
Протокол перенос.docx
06 листопада 2018 13:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 липня 2019 17:23
звіт.docx укладений
04 липня 2019 17:23
Електронний підпис зміни до договору
21 березня 2019 17:35
848 (1).pdf зміни до договору
21 березня 2019 17:35
Повідомлення (8) (1).docx зміни до договору
21 березня 2019 17:35
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2019 11:56
Повідомлення 848-а (1).docx зміни до договору
15 січня 2019 11:55
18709-Ю-ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
15 січня 2019 11:55
Електронний підпис укладений
06 грудня 2018 23:01
709.pdf укладений
06 грудня 2018 23:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: п.3 та п.4 частини 4 статті 36 Закону України. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Внесення змін в частині назви Публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Назву «публічне акціонерне товариство «Українська залізниця»» по Договору замінено на «акціонерне товариство «Українська залізниця»». Продовження строку дії договору до 31.03.2019 року. Внесено зміни до пунктів 1.1, 10.1. Договору. Остаточна сума договору складає 3696000,00 грн.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-18709/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-18709/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертоюстатті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". П. 3 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Зміна назви, реквізитів учасника в договорі.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-18709/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-18709/ю
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 3 696 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 616 000,00 UAH)