Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (системний блок, монітор, комп'ютерна миша, клавіатура)
Очікувана вартість
9 900,00 UAH
UA-2018-10-18-000808-b dcff1dd6b1ee4ea5a640a4f2f85e2d2d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Коростеньська центральна районна лікарня Коростеньської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., с. Васьковичи, вул. Першотравнева, 7
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 11:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2018 11:11
Очікувана вартість: 9 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис технічних характеристик знаходиться в додатку 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Монітор Philips 223V5LSB2/10.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
ДК 018-2000: 12 — Будівлі нежитлові
1 штука
Системний блок Expert PC MSI Basic (14500.04H5.INT.023) або аналогічний по характеристиках (Intel Pentium G4500, 3,5 ГГц, 2 ядра, оперативна пам'ять DDR4 4Гб, винчестер 500 Гб, блок живлення відповідно до комплектуючих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
ДК 018-2000: 12 — Будівлі нежитлові
1 штука
"Миша": модель не принципово
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
ДК 018-2000: 12 — Будівлі нежитлові
1 штука
Клавіатура модель не принципово
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень, вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
ДК 018-2000: 12 — Будівлі нежитлові

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 11:16
Документ Microsoft Word (2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 19 жовтня 2018 10:01
Дата відповіді: 19 жовтня 2018 11:02
Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Аналог допускаємо, але щоб комплектуючі були однакові.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2018 11:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 9 700,00
UAH з ПДВ
9 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2018 11:33
propozitsiya nova 9700.00.pdf
23 жовтня 2018 13:12
Сертификаты GTL.rar
23 жовтня 2018 13:12
СервисЦентры.pdf
23 жовтня 2018 13:12
Опыт Поставок 2016-2017-2018.xls
23 жовтня 2018 13:12
о несертификации.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 9 700,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2018 15:50

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2018 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
9 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ТОВ Компаком 9700,00.doc укладений
03 січня 2019 15:10
ТОВ Компаком 9700,00.pdf укладений
07 листопада 2018 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 9 700,00
UAH з ПДВ