Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів середньої та початкової школи, для закладів Лісовогринівецької ОТГ
Очікувана вартість
636 800,00 UAH
UA-2018-10-18-000688-a e1dfabebf6b34c9aa71508a797912b80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нацюк Анастасія Василівна

+380382626823 lisovi_rada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лісовогринівецька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04403717
Місцезнаходження: 31340, Україна , Хмельницька обл., село Лісові Гринівці, вулиця Центральна будинок 4
Контактна особа: Нацюк Анастасія Василівна
+380382626823
lisovi_rada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 16:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:48
Очікувана вартість: 636 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 368,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Обладнання та предмети довгострокового користування (проектор та екран для проектора) для Пашковецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комп'ютерна техніка (ноутбук) для Пашковецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 комплекти
Комп'ютерна техніка (ноутбук) для Стуфчинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання та предмети довгострокового користування (проектор та екран для проектора) для Стуфчинецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
Комп'ютерна техніка (ноутбук) для Гнатовецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
Комп'ютерна техніка (ноутбук) для Печеської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
Комп'ютерна техніка (ноутбук) для Аркадіївецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання та предмети довгострокового користування (проектор та екран для проектора) для Лісовогринівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комп'ютерна техніка (ноутбук) для Лісовогринрівецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 комплекти
Обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 комплекти
Персональний компютер та техніка для друкування, копіювання та ламінування для початкової школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Обладнання та приладдя для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Ноутбук і БФП для Лісовогринівецької сільської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 16:10
ТД класи.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо документів тендерної пропозиції
Дата подання: 22 жовтня 2018 08:57
Дата відповіді: 22 жовтня 2018 16:07
Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Шановний Замовник, вірно я розумію, що учасник повинен у складі своєї пропозиції надати документальне підтвердження, що обладнання, яке запропоновано до поставки, безпечне, якісне та має свідоцтво відповідності педагогічним вимогам МОН України?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації Замовником торгів встановлено вимоги щодо якісних, технічних характеристик предмета закупівлі
На виконання вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» Замовником передбачено надання документів, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару щодо якості та технічних характеристик.
Також Замовником передбачено надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, яке видане Уповноваженим органом, на інтерактивний комплекс, який входить до складу комплектів «Обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету» та «Обладнання та приладдя для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"» та копії листа Уповноваженого органу із висновком «Схвалено» або про надання грифу МОН України «Рекомендовано» для використання в ЗНЗ на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Також встановлено інші вимоги згідно чинного законодавства.
Отже, тендерний комітет не вбачає необхідності зазначення додаткових вимог при закупівлі «код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів середньої та початкової школи, для закладів Лісовогринівецької ОТГ)»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-000688-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 22 жовтня 2018 08:59
Внесення доповнень до тендерної документації
Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Порядку цей Порядок визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України.
Пунктом 1.3 Порядку визначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам". Замовник повинен вимагати подання таких документів у складі пропозиції. Враховуючи вищезазначене, прошу внести вимогу надання Свідоцтва до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2018 16:08
Відповідно до вимог Додатку №2 тендерної документації Замовником торгів встановлено вимоги щодо якісних, технічних характеристик предмета закупівлі
На виконання вимог наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 «Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» Замовником передбачено надання документів, які підтверджують відповідність запропонованого Учасником товару щодо якості та технічних характеристик.
Також Замовником передбачено надання свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, яке видане Уповноваженим органом, на інтерактивний комплекс, який входить до складу комплектів «Обладнання та приладдя для оснащення навчального кабінету» та «Обладнання та приладдя для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа"» та копії листа Уповноваженого органу із висновком «Схвалено» або про надання грифу МОН України «Рекомендовано» для використання в ЗНЗ на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
Також встановлено інші вимоги згідно чинного законодавства.
Отже, тендерний комітет не вбачає необхідності зазначення додаткових вимог при закупівлі «код ДК 021:2015 - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів середньої та початкової школи, для закладів Лісовогринівецької ОТГ)»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 634 903,00
UAH з ПДВ
625 903,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 630 111,00
UAH з ПДВ
630 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 11:47
Довідка з МВС.pdf
05 листопада 2018 17:05
Оновлений проект договору.pdf
05 листопада 2018 17:05
Оновлена цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2018 16:34
Електронний підпис
02 листопада 2018 16:33
9. Сертифікати.pdf
02 листопада 2018 16:33
8. Авторизаційні листи.pdf
02 листопада 2018 16:33
7. Стаття 17.pdf
02 листопада 2018 16:33
5. Проект договору.pdf
02 листопада 2018 16:33
4. Таблиця відповідності.pdf
02 листопада 2018 16:33
3. Тендерна пропозиція.pdf
02 листопада 2018 16:33
2. Установчі документи.pdf
02 листопада 2018 16:33
1. Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 00:20
Про невикористання печатки.pdf
02 листопада 2018 00:20
Паспорт.pdf
02 листопада 2018 00:20
Наявність працівників.pdf
02 листопада 2018 00:20
надання зразків.pdf
02 листопада 2018 00:20
Матеріально-техніна база.pdf
02 листопада 2018 00:20
Ідент.код.pdf
02 листопада 2018 00:20
єдрпоу.pdf
02 листопада 2018 00:20
Гарантійний термін.pdf
02 листопада 2018 00:20
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 625 903,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2018 11:43

Документи

06 листопада 2018 11:43
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2018 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
625 903,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2018 11:43
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 15:12
Електронний підпис укладений
27 листопада 2018 09:40
ДУ 1.PDF зміни до договору
27 листопада 2018 09:39
Електронний підпис укладений
19 листопада 2018 17:09
Договір укладений
19 листопада 2018 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна положень договору без зміни його істотних умов
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 625 903,00
UAH з ПДВ