Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. IІ черга, код за ДК 021-2015 - 71247000-1 – «Нагляд за будівельними роботами»
Очікувана вартість
1 492 225,00 UAH
UA-2018-10-18-000633-a 1eab95ed05134483a710406b0810d07d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганіна Олена Анатоліївна

+380442804524 ganina@dmsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна міграційна служба
Код ЄДРПОУ: 37508470
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, 9
Контактна особа: Ганіна Олена Анатоліївна
+380442804524
ganina@dmsu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
роботи з проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. IІ черга, код за ДК 021-2015 - 71247000-1 – «Нагляд за будівельними роботами»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01135, Україна, м. Київ, м Київ, вул. Павлівська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2019
ДК 021:2015: 71247000-1 — Нагляд за будівельними роботами

Тендерна документація

18 жовтня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Управління будівельними проектами «Будінвестконсалт»
#35704478
Переможець 1 492 225,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2018 16:41

Документи

18 жовтня 2018 16:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 18:01
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:30
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:10
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 12:19
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 липня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 19:47
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
20 травня 2020 19:41
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 17:32
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 лютого 2020 17:31
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 19:09
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 19:08
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 13:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 13:27
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 13:23
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2018 16:47
договір укладений
18 жовтня 2018 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до пункту 8.7 Договору № 99 на закупівлю робіт з проведення технічного нагляду за виконанням робіт з реконструкції нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29 у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. II черга, код ДК 021:2015-71247000-1, від 17.10.2018 р. (далі – Договір) уклали цю додаткову угоду № 1 до Договору (далі – Додаткова угода № 1), про таке: 1. Сторони домовилися внести такі зміни до Договору: 1.1. Пункт 2.2 викласти в такій редакції: «Річні обсяги фінансування по Договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 1 492 225,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто дві тисячі двісті двадцять п’ять гривень 00 коп.)»; 1.2. Пункт 2.8 викласти в такій редакції: «2.8. Оплата робіт здійснюється за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету України за КПКВК 1004010 (КЕКВ 3142). Моментом оплати виконаних робіт є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника, що вказаний у розділі 10 Договору»; 1.3. Реквізити Замовника, визначені у Розділі 10 до Договору, викласти в такій редакції: «ЗАМОВНИК Державна міграційна служба України 01001, м.Київ вул. Володимирська, 9 р/р 35217003078660 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 37508470 Тел.: 280-47-21, факс:280-40-18 Неприбуткова бюджетна установа»; 1.4. Додаток № 1 – «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга.», до Договору викласти у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3.Ця Додаткова угода № 3 набирає чинності з дати її підписання. Сторони домовилися, що умови цієї Додаткової угоди, відповідно до положень частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України, застосовуються до відносин між Сторонами, що склались з 18 лютого 2019 року. 4. Ця Додаткова угода № 1 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Виконавця. 5.Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди № 1 є Додаток 1 «Додаток № 1 до Договору від 17.10.2018 № 99 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга.» до Договору».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до Додаткової угоди №2, що додається
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 8.7 Договору № 99 від 17.10.2018 уклали цю додаткову угоду № 3 до Договору про таке: 1. Сторони домовилися внести такі зміни до Договору: 1.1. Пункт 2.2. Договору викласти в такій редакції: «2.2. Річні обсяги фінансування по договору визначаються щорічно в межах ліміту кошторисних призначень на поточний рік. На 2019 рік передбачено фінансування робіт в сумі 695 206,80 грн. (шістсот дев’яносто п’ять тисяч двісті шість гривень 80 коп.)», на 2020 рік передбачено фінансування робіт в сумі 797 018,20 грн (сімсот дев’яносто сім тисяч вісімнадцять гривень 20 коп.)» 1.2. Додаток № 1 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга», до Договору викласти у новій редакції, що додається. 1.3. Сторони домовились викласти реквізити Сторін, зазначені в розділі 10 «Місцезнаходження, реквізити і підписи Сторін» Договору, у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 3 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 3 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Виконавця. 5. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди № 3 є Додаток 1 «Додаток № 1 до Договору від 17.10.2018 № 99 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга» до Договору».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни згідно з додатковою угодою, що додається
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 8.7 Договору № 99 від 17.10.2018 р Сторони уклали цю додаткову угоду № 5 до Договору (далі – Додаткова угода № 5), про таке: 1. Сторони домовилися Додаток № 1 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга», до Договору викласти у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 5 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 5 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Виконавця. 5. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди № 5 є Додаток 1 «Додаток № 1 до Договору від 17.10.2018 № 99 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 8.7 Договору № 99 від 17.10.2018 р. (далі – Договір) уклали цю додаткову угоду № 6 до Договору (далі – Додаткова угода № 6), про таке: 1. Сторони домовилися Додаток № 1 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга», до Договору викласти у новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 6 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 6 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Виконавця. 5. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди № 6 є Додаток 1 «Додаток № 1 до Договору від 17.10.2018 № 99 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись статтею 188 Господарського кодексу України, статтями 651, 652 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 8.7 Договору № 99 від 17.10.2018 р. уклали цю додаткову угоду № 7 до Договору (далі – Додаткова угода № 7), про таке: 1. Сторони домовилися: 1.1. Пункт 2.5. Договору викласти у такій редакції «Замовник проводить оплату виконаних робіт за цим Договором на підставі оформлення Виконавцем та підписаного Замовником Акту приймання виконаних робіт відповідно до етапів робіт, визначених Календарним планом (Додаток 1 до цього Договору) та Планом Фінансування (Додаток 2 до цього Договору). Остаточний розрахунок (за останній етап) здійснюється після остаточного прийняття Замовником робіт за Договором підряду. 1.2. Додаток №1 до Договору «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга.», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №7). 1.3. Пункт 8.12 Договору викласти у такій редакції «Невід’ємною частиною цього Договору на Дату його укладання є: Додаток 1 – Календарний план, Додаток 2 – план фінансування робіт. 1.4. Додаток №1 до Договору «План фінансування робіт за здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга.», викласти у новій редакції, що додається (Додаток 1 до Додаткової угоди №7). 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і є обов’язковими до виконання. 3. Ця Додаткова угода № 7 є невід’ємною частиною Договору та набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін, підписи яких скріплені печатками Сторін. 4. Ця Додаткова угода № 7 укладена українською мовою у 3 (трьох) аутентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, два з яких для Замовника, один – для Виконавця. 5. Невід'ємною частиною цієї Додаткової угоди № 7 є 5.1. Додаток 1 «Додаток № 1 до Договору від 17.10.2018 № 99 «Календарний план здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга». 5.2. Додаток № 2 – План фінансування робіт за здійснення технічного нагляду на об’єкті «Реконструкція нежитлової громадської будівлі (корпусу лабораторно-виробничого), розташованої за адресою: вул. Павлівська, 29, у Шевченківському районі м. Києва в адміністративну будівлю. ІІ черга».
Номер договору про закупівлю: 99
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML