Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція території прилеглої до адмінбудівлі по вул. Соборності, 45, з реалізацією концептуального проекту «Територія Майдану»
Очікувана вартість
82 706 458,00 UAH
UA-2018-10-18-000503-c 716e48b9caef4bdf984a8f17ed53d75a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Расько Юлія Олександрівна

+380532606468 yrustuukb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04013991
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Зигіна, 1
Контактна особа: Расько Юлія Олександрівна
+380532606468
yrustuukb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 14:09
Очікувана вартість: 82 706 458,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 410000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція території прилеглої до адмінбудівлі по вул. Соборності, 45, з реалізацією концептуального проекту «Територія Майдану»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Соборності, 45, місто Полтава, Полтавська область, 36014, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування: 15%
10: 15%
6-9: 10%
2-5: 5%
1: 0%
Строк виконання: 15%
164-169: 15%
170-175: 10%
176-181: 5%
182: 0%
18 жовтня 2018 15:06
Електронний підпис
18 жовтня 2018 15:03
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що до мінімального кроку пониження ціни
Дата подання: 23 жовтня 2018 09:41
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 12:34
Навіщо, при очікуваній вартісті закупівлі у 82 706 458,00 гривень її Замовник визначає мінімальний крок пониження ціни на редукціоні у розмірі 8 270,00 гривень? Це становить лише 0,01% від планової вартісті, хіба цього не замало?
Відповідь: Законом України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), діапазон розміру мінімального кроку пониження ціни не передбачений. Статтею 21 Закону, саме на замовника покладено обов'язок визначити у оголошенні розмір мінімального кроку пониження. Одночасно повідомляємо, що під час аукціону у Вас буде можливість у трьох раундах понизити ціну Вашої пропозиції на суму договірної ціни за яку Ви виконанєте весь обсяг робіт.
Просимо Замовника надати роз'яснення
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:41
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 17:26
З якою метою застосован загальний неціновий крітерій Строк виконання від 164 до 182 днів, якщо тендерна документація містить умову: строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 31 травня 2019 року за умови здійснення фінансування у повному обсязі, а попереду грудень-січень-лютий, коли за погодно-кліматичних умов не можливо якісно та в належний строк виконати роботи, які вимагає проектна документація. Для чого Замовник штучно занижує реальну вартість закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою виконання вимог ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 09:32
Дата відповіді: 24 жовтня 2018 09:35
Розділ ІІІ, п.1 ТД (сторінка 8) містить вимогу під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику в паперовому вигляді договірну ціну, яка повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4). Просимо Замовника надати роз'яснення, про яку саме договірну ціну йдеться: - яка сформувалася після аукціону, або первинна договірна ціна, з якою учасник вийшов на відкриті торги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Яка сформувалася після аукціону.
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 09:49
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 12:05
Розділ ІІІ, п.1 ТД (сторінка 8) містить вимогу під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику роздруковану електронну банківську гарантію. Просимо Замовника надати роз'яснення, чи потрібно роздруковану електронну банківську гарантію завіряти підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиткою печатки учасника процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роздруковану електронну банківську гарантію завіряти підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиткою печатки учасника процедури закупівлі не потрібно.
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 13:23
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 12:06
Розділ ІІІ, п.1 ТД (сторінка 8) містить вимогу під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику в паперовому вигляді договірну ціну, яка повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4). Просимо Замовника надати роз'яснення, чи потрібно кожну сторінку роздрукованого розрахунку договірної ціни завіряти підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиткою печатки учасника процедури закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Кожну сторінку роздрукованого розрахунку договірної ціни завіряти підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та відбиткою печатки учасника процедури закупівлі не потрібно.
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 14:04
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 12:08
Розділ ІІІ, п.1 ТД (сторінка 8) містить вимогу під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику роздруковану електронну банківську гарантію із супровідним листом. Просимо Замовника надати роз'яснення якого змісту повинен бути супровідний лист?
Відповідь: Супровідний лист в довільній формі.
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 14:51
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 12:21
Розділ ІІІ, п.1 ТД (сторінка 8) містить вимогу під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику в паперовому вигляді договірну ціну, яка повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4). Просимо Замовника надати роз'яснення, чи потрібно нумерувати кожну сторінку роздрукованого розрахунку договірної ціни та потім прошивати весь розрахунок?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потрібно нумерувати кожну сторінку роздрукованого розрахунку договірної ціни та потім прошивати весь розрахунок.
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 16:01
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 12:23
Розділ ІІІ, п.1 ТД (сторінка 8) містить вимогу під час етапу «Кваліфікація» учасник, який перебуває у статусі «Очікує рішення», повинен надати замовнику в паперовому вигляді договірну ціну, яка повинна містити всі роботи та їх обсяги відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 4). Просимо Замовника надати роз'яснення, чи потрібно одночасно надати цей же розрахунок на електронному носії в електронному вигляді у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Одночасно надати цей же розрахунок на електронному носії в електронному вигляді у програмному комплексі АВК або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним не потрібно.
Запитання до Замовника
Дата подання: 24 жовтня 2018 16:44
Дата відповіді: 26 жовтня 2018 12:34
Розділ ІІІ, п.2 ТД (сторінка 9) вимагає "Електронна банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції у вигляді архівного файлу, що надається банком, в якому міститься електронна банківська гарантія, цифровий підпис уповноваженої особи банку та копія ліцензії банку." Просимо Замовника надати роз'яснення, що копії документу підтверджуючого повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, Замовник не вимагає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Копії документу підтверджуючого повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, Замовник не вимагає.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-000503-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР-БУД", Код ЄДРПОУ:30627944
Дата подання: 09 листопада 2018 15:48
Вимога замовнику
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати Рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «Майстер-Буд» засідання Тендерного комітету (Протокол №292 від 08.11.2018р.).
2. Визначити переможцем у відкритих торгах на закупівлю робіт по об'єкту: «Реконструкція території прилеглої до адмінбудівлі по вул. Соборності, 45, з реалізацією концептуального проекту «Територія Майдану» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2018-10-18-000503-c Товариство з обмеженою відповідальністю «Майстер-Буд».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 листопада 2018 19:17
Тендерний комітет розглянув вимогу ТОВ «Майстер –Буд» від 09.11.2018 № 042-К-10/3 стосовно участі у відкритих торгах на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція території прилеглої до адмінбудівлі по вул. Соборності, 45, з реалізацією концептуального проекту «Територія Майдану» (код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), за результатами розгляду якої повідомляємо наступне.
При перевірці банківської гарантії № G1118/4764 від 02.11.2018 шляхом завантаження файлу «Підписаний_G1118-4764-GL_tender» на веб-сайт центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, встановлено, що підписувачем файлу «Підписаний_G1118-4764-GL_tender» є Миргородський Владислав Сергійович. А, отже, з позицією Учасника в даному випадку замовник погоджується.
З приводу неправомірності рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника за помилки, які Учасник вважає «технічними» повністю не згодні. Свою позицію обґрунтовуємо наступним.
Умовами тендерної документації було передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен подати довідку на фірмовому бланку підприємства, що підписується учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток за наведеною формою.
На підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника, необхідно надати копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в учасника), або копії наказів, або копії трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
В складі тендерної пропозиції Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору від 30.10.2018 № 030-ТМ, яка містила ряд розбіжностей з наданими Товариством документами на підтвердження інформації щодо працевлаштування працівників в учасника.
Наприклад, в довідці про наявність працівників Учасником вказаний слюсар-сантехнік Свентіцький Е.А., в копії наказу зазначено слюсаря – сантехніка Свентіцького Євгена Олександровича.
Тобто, відповідно до інформації, наданої в довідці від 30.10.2018 № 030-Т, Учасник мав підтвердити факт працевлаштування працівника Свентіцького Е.А., а підтвердив факт працевлаштування працівника Свентіцького Євгена Олександровича. А отже, Учасником надано копію документу на зовсім іншого працівника, з ініціалами Є.О. та не надано жодного документу на підтвердження факту працевлаштування саме Свентіцького Е.А.
Тому, не надання підтверджуючого документу на зазначеного в довідці працівника Свентіцького Е.А. не може вважатись формальною помилкою в розумінні тендерної документації.
Аналогічна ситуація стосовно водія а/т засобу Яковенка, в довідці Учасником зазначено Яковенко А.В., в копії наказу - Яковенко Олександр Володимирович, машиніста автомобільного крану, який в довідці зазначений як Горяной Т.Н., а в копії наказу – Горяной Тимофій Миколайович, машиніста екскаватора Годованюк, який в довідці зазначений як Годованюк О.В., а в копії цивільно-правової угоди Годованюк Олександр Миколайович.
Тобто, Учасником не підтверджено факт працевлаштування Свентіцького Е.А., Яковенка А.В., Горяного Т.Н., Годованюк О.В.
З огляду на вищенаведене, тендерний комітет мав право лише припустити, що надані Учасником копії наказів та цивільно-правової угоди стосовно перелічених вище працівників підтверджують факт працевлаштування працівників, вказаних у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для здійснення процедури закупівлі і виконання договору від 30.10.2018 № 030-ТМ. Але рішення тендерного комітету не можуть базуватися на припущеннях, а лише можуть бути прийняті на основі документів, що перебували в складі пропозиції Учасника, тому даний факт свідчив про не підтвердження Учасником кваліфікаційного критерію.
Слід зазначити, що відповідно до частини 3 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Замовником визначено умовами тендерної документації, що технічні помилки та описки – це помилки в написаному (надрукованому) тексті, зумовлені неправильним написанням слів, які не спотворюють текст та не призводять до викривлення змісту речення. Технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою, наприклад, пропзиція, місцезноходження. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюється колегіально на засіданні тендерного комітету. Усі рішення тендерного комітету оформлюються протоколом, в якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні, з кожного питання. Протокол підписують усі члени комітету, присутні на засіданні тендерного комітету.
З урахуванням викладеного вище та неможливістю віднесення тендерним комітетом помилок такого характеру, що є суттєвими та мають вплив на зміст пропозиції, до формальних, тендерна пропозиція Учасника правомірно відхилена рішенням тендерного комітету через не підтвердження кваліфікаційного критерію.

Документи подані скаржником

09 листопада 2018 15:48
Вимога замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД" 82 690 000,00
UAH з ПДВ
10 000,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 7 000 Документи
ТОВ МАРК СТРОЙ 82 696 800,00
UAH з ПДВ
82 696 800,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 57 887 760 Документи
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" 82 706 458,00
UAH з ПДВ
82 680 188,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 57 876 131.60 Документи

Публічні документи

02 листопада 2018 17:59
Частина 2.pdf
02 листопада 2018 17:59
Частина 1.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 14:19
Гарантія 21156.rar
02 листопада 2018 14:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 15:57
Електронний підпис
02 листопада 2018 15:53
Тендерне забезпечення.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"

ТОВ МАРК СТРОЙ

ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРАТ "ПІВДЕНСПЕЦБУД"
#01416731
Відхилено 10 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 17:27
ТОВ МАРК СТРОЙ
#40093478
Очікує рішення 82 696 800,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 17:32
ТОВ "МАЙСТЕР-БУД"
#30627944
Відхилено 82 680 188,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2018 17:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 листопада 2018 17:27
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:26
Протокол
05 листопада 2018 14:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 листопада 2018 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МАЙСТЕР-БУД" #30627944

№ рішення у справі

54/4-р/к

Дата рішення у справі

16.04.2020

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Дніпропетровського обласного ТВ

Документи

08 листопада 2018 17:32
Електронний підпис
08 листопада 2018 17:31
Протокол
08 листопада 2018 17:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 листопада 2018 19:23
Коментар щодо відміни: Відповідно до ст. 31 Закону, Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 листопада 2018 19:23
Протокол