Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОКУ "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" |
Код ЄДРПОУ: | 38536069 |
Вебсайт: | http://semd.cv.ua |
Місцезнаходження: | 58018, Україна , Чернівецька обл., Місто Чернівці, вул. Мусоргського, 8 |
Контактна особа: |
Поповиченко Максим Володимирович +380993624248 CEMDbuk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 13:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2018 18:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2018 18:20 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 жовтня 2018 13:34 |
Enquiries until: | 28 жовтня 2018 18:20 |
Complaints submission until: | до 03 листопада 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 листопада 2018 18:20 |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
31 жовтня 2018 18:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2018 15:12 |
Перелік змін щодо кількості товару.docx | |
31 жовтня 2018 15:12 |
ТД Нафта 2 лоти жовтень 2018 року зі змінами.doc |
31 жовтня 2018 18:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 жовтня 2018 15:12 |
Перелік змін щодо кількості товару.docx
|
|||
31 жовтня 2018 15:12 |
ТД Нафта 2 лоти жовтень 2018 року зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-03-000018 ● da71d94f49f54f06b0d402b9ce855207
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2019 08:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.07.2019 № 32
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 03 липня 2019 року №32
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2018-10-18-000397-a від 18.10.2018 - Дані автоматичних індикаторів ризиків; виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-04 12:20:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилят (бензин А-92, дизельне паливо) – 2 лоти за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-000397-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Чи виконано умови договору від 20.11.2018 №90, укладеного з ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" у повному обсязі?
2. З яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-11 10:34:09
Замовник надав пояснення згідно запиту
За результатами розгляду Запиту щодо надання пояснення щодо проведення закупівлі нафти і дистилят (бензин А-92, дизельне паливо) – 2 лоти за кодом ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-18-000397-a).
Так за результатами вивчення наданого запиту, пояснюємо наступне:
1. Умови договору від 20.11.2018 №90 укладеного з ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" виконано в повному обсязі.
Додатково звертаємо увагу, Замовником ОКУ "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф", проведено процедуру відкритих торгів, за результатами якої укладено договір про закупівлю бензину А-92 та дизельного палива по талонах (скетч-картах). За умовами договору продавець передає покупцю талони (скретч-картки) на отримання товару, після чого Замовник здійснює оплату Продавцю. З моменту передачі товару покупцю за видатковими накладними до моменту його фактичного відпуску на АЗС пред’явнику талона (скретч-картки) товар знаходиться на безоплатному зберіганні у продавця на АЗС. При цьому товар (талони) оплачено покупцем та зберігається в ОКУ "Чернівецький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф". Талони обмінюються на дизельне паливо та бензин А-92 в міру необхідності та витрати палива транспортними засобами.
На підставі викладеного після оплати отриманого товару, відносини між сторонами договору тривають незважаючи на дію договору.
2. Замовником було вжити заходи щодо заповнення електронної форми звітування про виконання договору, однак система електронних публічних закупівель не надає можливості оприлюднити вищезазначений звіт. На теперішній час на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутній алгоритм внесення вищезазначеного звіту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами вивчення, розгляду та моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Замовником згідно Тендерної документації оприлюдненої в електронній системі публічних закупівель згідно п. 2. та п. 3 встановлено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції наступні документи: 2. У разі, якщо учасник (або виробник продукції, що пропонується до постачання) є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості продукції, надати скановану копію атестату акредитації цієї лабораторії. Атестат акредитованої лабораторії повинен бути дійсним на момент розкриття пропозицій учасників тендеру. 3. У разі, якщо учасник (або виробник продукції, що пропонується до постачання) не є власником акредитованої лабораторії, що буде задіяна при перевірці якості продукції, надати скановану копію діючого договору (учасника або виробника продукції з лабораторією) про проведення випробувань продукції та скановану копію атестату акредитації цієї лабораторії (атестат повинен бути дійсним на момент розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів). Під час кваліфікації та вивчення пропозиції учасника, встановлено, що у складі пропозиції завантажено в систему Атестат про акредитацію зареєстрований 18 березня 2015 року, який дійсний до 17 березня 2020. Під час розгляду зазначеного питання, Замовник дотримується позиції, що у зв’язку з тим що прямо в тендерній документації прямо не встановлено надання атестату акредитованої лабораторії зі всіма додатками і тд. , не було законних підстав відхилити пропозицію учасника згідно з підставами наведеними ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що Замовником було вжити заходи щодо заповнення електронної форми звітування про виконання договору, однак система електронних публічних закупівель не надає можливості оприлюднити вищезазначений звіт. На теперішній час на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відсутній алгоритм внесення вищезазначеного звіту. Зазначені невідповідності вимогам діючого законодавства, відбуваються через недоліки електронного майданчика.
2019-07-23 11:22:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
.
2019-07-29 16:27:56
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Бензин А-92 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 390 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 листопада 2018 13:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Протон Буковини |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
344 425,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
356 500,00
UAH з ПДВ
|
356 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЄВРО-ТРАНС УКРАЇНА" |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
345 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" |
379 500,00
UAH з ПДВ
|
366 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Протон Буковини #41671587 |
Відхилено |
344 425,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 09:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЄВРО-ТРАНС УКРАЇНА" #39534628 |
Відхилено |
345 000,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 09:54
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
356 500,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 10:01
|
|
ТОВ "ТК ТД ТРЕЙД ЕНЕРДЖІ" #41670625 |
Переможець |
366 850,00
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2018 10:52
|
Договір А-92 | укладений |
21 листопада 2018 10:45
|