Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141238 Поршна – Липники на ділянці км 0+000 – км 3+800 Пустомитівського району Львівської області (влаштування тротуару)
Очікувана вартість
670 320,67 UAH
UA-2018-10-18-000288-c d7def51b771840c5ac6a678b3b4d9af2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макаревич Марія Романівна

+380322999141 tender.dorogy.loda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 12:44
Очікувана вартість: 670 320,67 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 351,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011, ДК 021:2015 (45233142-6 Ремонт доріг) - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141238 Поршна – Липники на ділянці км 0+000 – км 3+800 Пустомитівського району Львівської області (влаштування тротуару)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 12:15
ПД Поршна - Липники.pdf
18 жовтня 2018 12:15
ТД Поршна - Липники.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-04-000053 ● a6d5333308c6425b84cd3828aaaba996
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2019 11:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

04.10.2019 №167

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК



Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 04.10.2019 № 167
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-18-000288-c 18.10.2018. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У Замовника немає можливості усунути порушення, оскільки Договір № 48-12/18 від 03.12.2018р. розірвано 25.10.2019р. Звіт про виконання договору оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 28.10.2019 р.

2019-10-29 17:34:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 661 015,20
UAH з ПДВ
661 015,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будремдор" 670 320,67
UAH з ПДВ
670 320,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2018 08:32
Електронний підпис
15 листопада 2018 08:31
Cт_17.pdf
08 листопада 2018 10:55
Електронний підпис
05 листопада 2018 09:59
Лист пояснення.pdf
05 листопада 2018 09:47
Гарантійний лист.pdf
04 листопада 2018 14:31
Дод7,листи,субпідрядник.pdf
04 листопада 2018 14:31
Дод5,6.pdf
04 листопада 2018 14:31
Дод3,4.pdf
04 листопада 2018 14:31
Дод2.pdf
04 листопада 2018 14:31
Дод1.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 16:18
Електронний підпис
02 листопада 2018 16:16
Проект договору.pdf
02 листопада 2018 16:16
Статут підприємства.pdf
02 листопада 2018 16:16
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2018 16:16
Форма Пропозиція.pdf
02 листопада 2018 16:16
Виконані договори.pdf
02 листопада 2018 16:16
Згода на обробку перс.даних.pdf
02 листопада 2018 16:16
Захист довкілля.pdf
02 листопада 2018 16:16
Наявність досвіду.pdf
02 листопада 2018 16:16
Договори оренди техніки.pdf
02 листопада 2018 16:16
Лист про дотримання умов.pdf
02 листопада 2018 16:16
Довідка субпідряд.pdf
02 листопада 2018 16:16
гарантійний лист 120 днів.pdf
02 листопада 2018 16:16
Паспорт директора.pdf
02 листопада 2018 16:16
Ліцензія.pdf
02 листопада 2018 16:16
Виписка з ЄДР.pdf
02 листопада 2018 16:16
Лист-відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "Будремдор"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#41120781
Переможець 661 015,20
UAH з ПДВ
13 листопада 2018 12:42

Документи

13 листопада 2018 12:42
Електронний підпис
06 листопада 2018 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2018 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-РЕМОНТНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#41120781
661 015,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2018 12:42
Електронний підпис
06 листопада 2018 13:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 18:13
Угода про розірвання укладений
28 жовтня 2019 18:11
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 21:34
ДУ 4 Поршна-Липники.pdf зміни до договору
08 липня 2019 21:32
Електронний підпис укладений
08 липня 2019 21:27
Електронний підпис укладений
27 березня 2019 14:41
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
27 березня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 16:57
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 16:55
Електронний підпис укладений
14 грудня 2018 16:04
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 грудня 2018 16:00
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 15:57
Договір про закупівлю укладений
05 грудня 2018 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми зобов'язань замовника
Номер договору про закупівлю: 48-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 48-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми зобов'язань замовника
Номер договору про закупівлю: 48-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 48-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 48-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 48-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 48-12/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 48-12/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 656 946,19
UAH (в тому числі ПДВ 109 491,03 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін