Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки
Очікувана вартість
31 064,40 UAH
UA-2018-10-18-000231-a e4bd871cff8b4e5ba912a6ea14d5504b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тимошенко Вікторія Юріївна

0442078585 dwrz-urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дарницький вагоноремонтний завод" публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081263
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ АЛМАТИНСЬКА, будинок 74
Контактна особа: Тимошенко Вікторія Юріївна
0442078585
dwrz-urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2018 20:00
Початок аукціону: 06 листопада 2018 11:33
Очікувана вартість: 31 064,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Детально в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 шт
Посвідчення про перевірку знань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алматинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Посвідчення з електробезпеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алматинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
100 шт
Посвідчення ПАТ “УЗ”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алматинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 шт
Посвідчення стропальника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02092, Україна, Київська обл., Київ, Алматинська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2018 11:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 11:21
1_Додаток № 6 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
3_Додаток № 10 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
8_Тендерна документац_я (1).doc
18 жовтня 2018 11:21
Додаток № 11 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
5_Додаток № 5 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
4_Додаток № 4 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
2_Додаток № 7 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
7_Догов_р поставки.doc
18 жовтня 2018 11:21
Додаток № 8 (1).docx
18 жовтня 2018 11:21
Додаток № 1 (1).docx
18 жовтня 2018 11:20
6_Додаток № 2_3 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-000231-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Інфолк, Код ЄДРПОУ:13328334
Дата подання: 12 листопада 2018 12:56
Оскарження дискваліфікації
Вважаю рішення про дискваліфікацію приватного підприємства «Інфолк» неправомірним. На підприємстві немає іншої посадової особи, крім директора, яка б спеціально займалася тендерами. Цим займаюсь я - власник і директор підприємства. Про мої права свідчать прикріплені документи: рішення про призначення директора та лист про підпис документів, в якому зазначено, що «посадовою особою учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та підписання договору за результатом проведення процедури закупівлі є директор Бендера Олександр Миколайович, який здійснює діяльність відповідно до рішення власника та Статуту Приватного підприємства «Інфолк».
Тому вимагаю скасувати Ваше рішення про дискваліфікацію ПП «Інфолк» та визнати його переможцем.
Директор ПП "Інфолк" Бендера О.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2018 13:18
Відповідно до загальних норм законів України передбачено, що на підставі рішення власника формується наказ про призначення директора.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства України, складання наказу про призначення директора є обов’язковим.
Відтак, не надання у складі тендерної пропозиції наказу про призначення директора відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 ЄЗС – 22820000-4 Бланки (Бланки) є порушенням вимог тендерної документації та підставою відхилення в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-10-18-000231-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Інфолк, Код ЄДРПОУ:13328334
Дата подання: 13 листопада 2018 13:54
Звільніть юриста!
В прикріплених тендерних документах є файл "НАЗНАЧЕНИЕ ДИРЕКТОРА". Нехай юрист докаже, що це рішення немає юридичної сили. Звільніть свого юриста, бо вона не вміє читати документи, дарма отримує зарплату і витрачає ДЕРЖАВНІ кошти. Два дні витрачаємо на нічого не варте питання для того, щоб купити товар на майже 1500грн дорожче.
До речі, подивіться картку Вашого підприємства на Prozorro - більше 20 відсотків оскаржень!!! Майже всі призвели до значних витрат ДЕРЖАВНИХ коштів.

Директор ПП "Інфолк" Бендера О.М.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2018 14:21
Відповідно до загальних норм законів України передбачено, що на підставі рішення власника формується наказ про призначення директора.
Таким чином, відповідно до чинного законодавства України, складання наказу про призначення директора є обов’язковим.
Відтак, не надання у складі тендерної пропозиції наказу про призначення директора відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015 ЄЗС – 22820000-4 Бланки (Бланки) є порушенням вимог тендерної документації та підставою відхилення в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

13 листопада 2018 13:54
Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2018 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Інфолк 13 728,00
UAH з ПДВ
13 728,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 24 000,00
UAH з ПДВ
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН" 24 000,00
UAH з ПДВ
19 188,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 24 300,00
UAH з ПДВ
24 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2018 14:16
Електронний підпис
06 листопада 2018 14:15
Цінова пропозиція. остаточна
05 листопада 2018 16:37
Електронний підпис
05 листопада 2018 16:36
висновок картон Сидор.jpg
05 листопада 2018 16:36
SCP_Висновок СЕС. папір.офсет.pdf
05 листопада 2018 16:36
клей ПВА и канцелярский.pdf
05 листопада 2018 16:36
Свідоцтво ПДВ.завірнено.pdf
05 листопада 2018 16:36
Витяг з ЄДР 05.04.18.pdf
05 листопада 2018 16:36
Додаток 10.pdf
05 листопада 2018 16:36
Додаток 8.pdf
05 листопада 2018 16:36
Додаток 7.pdf
05 листопада 2018 16:36
Додаток 5.pdf
05 листопада 2018 16:36
Додаток 4.pdf
05 листопада 2018 16:36
Додаток 2_3.pdf
05 листопада 2018 16:36
Сертифікат якості.pdf
05 листопада 2018 16:36
Персонал.pdf
05 листопада 2018 16:35
Лист про сертифікацію.pdf
05 листопада 2018 16:35
Лист про підпис документів.pdf
05 листопада 2018 16:35
Захист довкілля.pdf
05 листопада 2018 16:35
Договір поставки.pdf

Публічні документи

15 листопада 2018 12:25
Заявка-Пропозиція Додаток 3.pdf
09 листопада 2018 15:03
Оновлена Пропозиція.pdf
01 листопада 2018 16:24
Електронний підпис
01 листопада 2018 16:23
Уповноважений підписант.pdf
01 листопада 2018 16:23
ПРОТОКОЛ _ 25.pdf
01 листопада 2018 16:23
Антикорупційна програма.pdf
01 листопада 2018 16:23
Витяг ПДВ 24.10.18.pdf
01 листопада 2018 16:23
Лист підтвердження ...231-а.pdf
01 листопада 2018 16:23
Статут 01.03.18.pdf
01 листопада 2018 16:23
Відповідність ст.17.pdf
01 листопада 2018 16:23
СЭС бланк.zip
01 листопада 2018 16:23
Відомості про учасника.pdf
01 листопада 2018 16:23
СОУ Бланки та Журнали.zip
01 листопада 2018 16:23
СОУ Бланки _технічні умови_.pdf
01 листопада 2018 16:23
Заявка-Пропозиція.pdf
01 листопада 2018 16:23
Дані на товар.pdf
01 листопада 2018 16:23
Захист персональних данних.pdf
01 листопада 2018 16:23
Витяг ПДВ 17.10.2018р..pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 10:51
Илим офсет.pdf
02 листопада 2018 10:51
MM karton Servis.pdf
02 листопада 2018 10:51
Висновки СЕС(2).PDF
02 листопада 2018 10:51
Дані_на_товар.PDF
02 листопада 2018 10:51
Довідка.PDF
02 листопада 2018 10:51
Лист-згода.PDF
02 листопада 2018 10:51
Повноваження підписанта 1.pdf
02 листопада 2018 10:51
Заявка_-_пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Інфолк

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ПП Мале приватне багатопрофільне підприємство "ГОРДОН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Інфолк
#13328334
Відхилено 13 728,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 13:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 15 200,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2018 12:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 листопада 2018 13:14
Електронний підпис
09 листопада 2018 13:13
_рішення.doc
06 листопада 2018 12:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

14 листопада 2018 12:51
Електронний підпис
14 листопада 2018 12:51
рішення про намір.doc
09 листопада 2018 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2018 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2018 12:51
Електронний підпис
14 листопада 2018 12:51
рішення про намір.doc
09 листопада 2018 13:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2019 11:43
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 13:05
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 10:24
11-18-30-01-Т.PDF укладений
30 листопада 2018 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Акціонерне товариство “Українська залізниця”, іменоване надалі “Замовник”, в особі заступника начальника філії “Дарницький вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” Ділігодіна Євгенія Володимировича та виконуючого обов’язки головного інженера філії “Дарницький вагоноремонтний завод” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” Дмитренка Олександра Григоровича, які діють на підставі Довіреності, посвідченої приватним нотаріусом Київського міського нотаріального округу Ісаєнко О.В. та зареєстрованої в реєстрі за № 4505 від 26.10.2018 року, з однієї сторони та Товариство з обмеженою відповідальністю “Український папір”(ТОВ “Український папір”), іменоване надалі “ПОСТАЧАЛЬНИК”, в особі директора Михайленка Володимира Івановича, який діє на підставі Статуту, з другої сторони, уклали дану Додаткову угоду до договору № 11-18-30-01-Т від 30.11.2018 р. (надалі – Договір) про наступне : 1.ЗАМОВНИК і ПОСТАЧАЛЬНИК на підставі ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі”, п.11.3 та 11.9 договору прийшли до згоди зменшити ціну на Посвідчення ПАТ “УЗ” та внести зміни: 1.1. Доповнити Договір Специфікацією № 2 на суму : 15 168,00 грн. (п'ятнадцять тисяч сто шістдесят вісім грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 2 528,00 грн. ( дві тисячі п'ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.). 1.2. Специфікація № 1 на Загальну суму: 15 200,00 грн.( п'ятнадцять тисяч двісті грн.00 коп. ) в тому числі ПДВ 20 % - 2 533,33 грн. (дві тисячі п'ятсот тридцять три грн. 33 коп.) втрачає чинність. 2. Внести наступні зміни до Договору : 2.1. Пункт 4.2. Договору змінити та викласти у наступній редакції : Загальна сума даного Договору складає: 15 168,00 грн. (п'ятнадцять тисяч сто шістдесят вісім грн. 00 коп.). В тому числі ПДВ 20 % - 2 528,00 грн. ( дві тисячі п'ятсот двадцять вісім грн. 00 коп.). 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов`язання . 4. Ця додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами і є невід’ємною частиною Договору № № 11-18-30-01-Т від 30.11.2018 р.
Номер договору про закупівлю: 11-18-30-01-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 11-18-30-01-Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 15 168,00
UAH з ПДВ