Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Яворіввода" |
Код ЄДРПОУ: | 13824412 |
Місцезнаходження: | 81000, Україна , Львівська обл., місто Яворів, вул. Пасічна,1 |
Контактна особа: |
Копитко Ігор Євгенович +380325921230 yavvoda.fin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 10:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 15:33 |
Очікувана вартість: | 88 023 662,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 440 118,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 жовтня 2018 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 жовтня 2018 16:20 |
Рішення про внесення змін.docx | |
24 жовтня 2018 16:20 |
Тендерна документація.doc | |
19 жовтня 2018 14:39 |
Рішення про внесення змін.docx | |
18 жовтня 2018 10:51 |
Проект договору.docx | |
18 жовтня 2018 10:51 |
Технічне завдання.doc |
24 жовтня 2018 16:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 жовтня 2018 16:20 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
24 жовтня 2018 16:20 |
Тендерна документація.doc
|
||||||
19 жовтня 2018 14:39 |
Рішення про внесення змін.docx
|
||||||
18 жовтня 2018 10:51 |
Проект договору.docx
|
||||||
18 жовтня 2018 10:51 |
Технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимагаємо у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» скасувати копію сертифікату на систему менеджменту якості який відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, тому що учасник не зобов’язаний мати у наявності відповідний міжнародний сертифікат, який не впливає на якість виконання відповідних робіт по об’єкту «Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області» (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (CPV)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-09-000032 ● 9b8adfa0bdde48afad930a8acb23f765
- Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2020 16:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.09.2020 № 165.
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-18-000174-c 18.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-11 11:00:37
Про надання пояснення
Дата: 11.09.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-18-000174-c, яка проводилася міським комунальним підприємством «Яворіввода» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що за результатами торгів Замовником укладено генеральний договір №11-18 від 29.11.2018 (далі – Договір №11-18) з ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП».
Відповідно до умов вказаного договору (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строк виконання робіт та термін їх здачі встановлено – до 31.2.2019 року. Також в п.12.1 Договору №11-18 вказано, що цей договір діє до 31.12.2019 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (п.4 розділу 1, п.п. 6.1 п.6 розділу 3) строк виконання робіт - до 31.12.2020 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Також, відповідно до п.1.2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Слід зазначити, що учасником ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції надано проект договору (підписаний на кожній його сторінці із зазначенням про згоду з умовами цього договору), п.12.1 якого також визначено, що - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Згідно з вимогами частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі.
Крім того, відповідно до вимог частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Інформацію щодо причин та підстав укладення з переможцем торгів ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» Договору №11-18 не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (умови якого відрізняються відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця) ?
Також проведеним аналізом наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2018-10-18-000174-c встановлено відсутність на час проведення моніторингу інформації щодо внесення змін до Договору №11-18 та відсутність інформації щодо повного виконання зобов’язань сторонами Договору №11-18 при зазначенні у ньому (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строку виконання робіт та терміну їх здачі в – до 31.2.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №11-18, в якому обсязі ?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором №11-18, зазначити які саме та коли ?
4. Чи вносилися сторонами Договору №11-18 зміни до вказаного договору ? У разі внесення таких змін – долучити відповідні підтвердні документи.
5. У разі виконання сторонами Договору №11-18 договірних зобов’язань - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Окрім того встановлено, що невід’ємними частинами Договору №11-18 (п.14.1 договору) є розрахунок договірної ціни (Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2).
При цьому, відповідно до п.3.1 Договору № 11-18 договірна ціна на момент укладання договору є твердою і становить 76 071 600,00 грн з ПДВ.
Водночас, у додатках до Договору №11-18 в електронній системі закупівель опубліковано Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» та документ «Договірна ціна на будівництво «Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області», що здійснюється в 2018 році» (без зазначення, що він є додатком до договору, договірна ціна у вказаному документі зазначена в сумі 4 947 306,0 грн) .
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
6. Інформацію щодо причин та підстав не опублікування розрахунку договірної ціни в сумі, що відповідає договірній ціні на момент укладання Договору № 11-18 (76 071 600,00 грн) ?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
порушення усунено, договір розірвано
2020-10-26 10:45:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" |
80 958 133,20
UAH з ПДВ
|
76 071 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Компанія ІНСТАЛБУД |
87 875 691,60
UAH з ПДВ
|
76 071 685,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс |
83 662 479,70
UAH з ПДВ
|
79 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" #39436052 |
Переможець |
76 071 600,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2018 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2020 16:10
|
додаткова угода | укладений |
11 вересня 2020 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
09 вересня 2020 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2018 10:06
|
Підписаний контракт | укладений |
30 листопада 2018 10:03
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 листопада 2018 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
4 947 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 824 551,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до розділу 12 Договору № 11-18 від 29 листопада 2018 р "Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2019 р.або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань". Даний Договір вважається завершеним з моменту укладення договору за процедурою № UA-2020-07-08-001915-a. Задля усунення порушення та приведення у відповідність відповідної інформації, замовником публікується додаткова угода про припинення дії договору за взаємною згодою сторін та звіт про виконання цього договору. |