Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області»
Очікувана вартість
88 023 662,80 UAH
UA-2018-10-18-000174-c 6537ddca805d4e47aab2b2f653bb7c18
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Копитко Ігор Євгенович

+380325921230 yavvoda.fin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МКП "Яворіввода"
Код ЄДРПОУ: 13824412
Місцезнаходження: 81000, Україна , Львівська обл., місто Яворів, вул. Пасічна,1
Контактна особа: Копитко Ігор Євгенович
+380325921230
yavvoda.fin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2018 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:33
Очікувана вартість: 88 023 662,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440 118,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Під місцем виконанням робіт слід розуміти адресу визначену замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81000, Україна, Львівська область, м. Яворів, вул. Пасічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 16:20
Рішення про внесення змін.docx
24 жовтня 2018 16:20
Тендерна документація.doc
19 жовтня 2018 14:39
Рішення про внесення змін.docx
18 жовтня 2018 10:51
Проект договору.docx
18 жовтня 2018 10:51
Технічне завдання.doc
24 жовтня 2018 16:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2018 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2018 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2018 16:20
Рішення про внесення змін.docx
24 жовтня 2018 16:20
Тендерна документація.doc
19 жовтня 2018 14:39
Тендерна документація.doc
18 жовтня 2018 10:51
Тендерна документація.doc
19 жовтня 2018 14:39
Рішення про внесення змін.docx
18 жовтня 2018 10:51
Проект договору.docx
18 жовтня 2018 10:51
Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-18-000174-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:39436052
Дата подання: 23 жовтня 2018 16:06
У розділі 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в частині 6.3.7. Замовник вимагає копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему менеджменту якості який відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015
У розділі 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в частині 6.3.7. Замовник вимагає копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему менеджменту якості який відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2018 14:35
У відповідь на Вашу вимогу, Замовник не може її задовольнити чи відхилити, оскільки по суті звернення не зрозуміло що саме оскаржується.
Номер вимоги: UA-2018-10-18-000174-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП", Код ЄДРПОУ:39436052
Дата подання: 24 жовтня 2018 10:57
Замовник вимагає міжнародного стандарту сертифікат
У розділі 3 . Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в частині 6.3.7. Замовник вимагає копію чинного на дату розкриття сертифікату на систему менеджменту якості який відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015
Вимагаємо у відповідності ЗУ «Про публічні закупівлі» скасувати копію сертифікату на систему менеджменту якості який відповідає вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015, тому що учасник не зобов’язаний мати у наявності відповідний міжнародний сертифікат, який не впливає на якість виконання відповідних робіт по об’єкту «Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області» (45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (CPV)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 жовтня 2018 14:41
Дякуємо за Ваше звернення. Тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-09-000032 ● 9b8adfa0bdde48afad930a8acb23f765
  • Статус: вирішено ● Дата: 26 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2020 16:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

09.09.2020 № 165.

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 09.09.2020 № 165.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-10-18-000174-c 18.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-11 11:00:37

Про надання пояснення

Дата: 11.09.2020
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2018-10-18-000174-c, яка проводилася міським комунальним підприємством «Яворіввода» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема встановлено, що за результатами торгів Замовником укладено генеральний договір №11-18 від 29.11.2018 (далі – Договір №11-18) з ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП».
Відповідно до умов вказаного договору (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строк виконання робіт та термін їх здачі встановлено – до 31.2.2019 року. Також в п.12.1 Договору №11-18 вказано, що цей договір діє до 31.12.2019 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Водночас, під час моніторингу встановлено, що за умовами тендерної документації Замовника (п.4 розділу 1, п.п. 6.1 п.6 розділу 3) строк виконання робіт - до 31.12.2020 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань. Також, відповідно до п.1.2.1 Проекту договору про закупівлю (Додаток №5 до тендерної документації) - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Слід зазначити, що учасником ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» у складі тендерної пропозиції надано проект договору (підписаний на кожній його сторінці із зазначенням про згоду з умовами цього договору), п.12.1 якого також визначено, що - договір діє до 31.12.2020 або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань, а в частині розрахунків до повного його виконання.
Згідно з вимогами частини 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції без зменшення обсягів закупівлі.
Крім того, відповідно до вимог частини 6 статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Інформацію щодо причин та підстав укладення з переможцем торгів ТОВ «БУДГАРАНТ ГРУПП» Договору №11-18 не у відповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі (умови якого відрізняються відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця) ?

Також проведеним аналізом наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2018-10-18-000174-c встановлено відсутність на час проведення моніторингу інформації щодо внесення змін до Договору №11-18 та відсутність інформації щодо повного виконання зобов’язань сторонами Договору №11-18 при зазначенні у ньому (п.5.1, Додаток №2 «Календарний план виконання робіт») строку виконання робіт та терміну їх здачі в – до 31.2.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
2. Чи виконані сторонами договірні зобов’язання за Договором №11-18, в якому обсязі ?
3. Чи здійснювались Замовником платежі за Договором №11-18, зазначити які саме та коли ?
4. Чи вносилися сторонами Договору №11-18 зміни до вказаного договору ? У разі внесення таких змін – долучити відповідні підтвердні документи.
5. У разі виконання сторонами Договору №11-18 договірних зобов’язань - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.

Окрім того встановлено, що невід’ємними частинами Договору №11-18 (п.14.1 договору) є розрахунок договірної ціни (Додаток 1) та графік виконання робіт (Додаток 2).
При цьому, відповідно до п.3.1 Договору № 11-18 договірна ціна на момент укладання договору є твердою і становить 76 071 600,00 грн з ПДВ.
Водночас, у додатках до Договору №11-18 в електронній системі закупівель опубліковано Додаток 2 «Календарний план виконання робіт» та документ «Договірна ціна на будівництво «Будівництво каналізаційних мереж, каналізаційних насосних станцій та очисних споруд в м. Яворів, Львівської області», що здійснюється в 2018 році» (без зазначення, що він є додатком до договору, договірна ціна у вказаному документі зазначена в сумі 4 947 306,0 грн) .

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
6. Інформацію щодо причин та підстав не опублікування розрахунку договірної ціни в сумі, що відповідає договірній ціні на момент укладання Договору № 11-18 (76 071 600,00 грн) ?


Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • відсутній механізм

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

порушення усунено, договір розірвано

2020-10-26 10:45:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП" 80 958 133,20
UAH з ПДВ
76 071 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Компанія ІНСТАЛБУД 87 875 691,60
UAH з ПДВ
76 071 685,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс 83 662 479,70
UAH з ПДВ
79 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 12:05
довідка з податкової
13 листопада 2018 12:05
довідка МВС
13 листопада 2018 12:05
Довідка
03 листопада 2018 17:05
Довідка робітники.jpg
02 листопада 2018 17:58
Штатний розпис.jpg
02 листопада 2018 17:58
Цінова пропозиція.jpg
02 листопада 2018 17:58
фінансовий звіт.pdf
02 листопада 2018 17:58
Тех паспорти Алов буд.zip
02 листопада 2018 17:58
тех паспорта техбудспец.pdf
02 листопада 2018 17:58
Тех паспорта Мошковський .zip
02 листопада 2018 17:58
тех паспорт РОМБ.pdf
02 листопада 2018 17:58
Робітники.jpg
02 листопада 2018 17:58
Реєстр документів .zip
02 листопада 2018 17:58
Протокол на посвідчення.jpg
02 листопада 2018 17:58
Протокол Засновників.zip
02 листопада 2018 17:58
Проект договору .zip
02 листопада 2018 17:58
Посвідчення.jpg
02 листопада 2018 17:58
Наказ на призначення.jpg
02 листопада 2018 17:58
Ліцензія.zip
02 листопада 2018 17:58
Листи відгуки ЖКГ.zip
02 листопада 2018 17:58
Лист згода на обробку даних.jpg
02 листопада 2018 17:58
Лист для клієнтів (7).7z
02 листопада 2018 17:58
лист відгук Малехів .zip
02 листопада 2018 17:58
Лист Будгарант Укрінстал 2.jpg
02 листопада 2018 17:58
Лист Будгарант укрінстал 1.jpg
02 листопада 2018 17:58
Лист Будгарант укрінстал 3.jpg
02 листопада 2018 17:58
Кошторис.rar
02 листопада 2018 17:58
Копія Статуту.zip
02 листопада 2018 17:57
квитанція за 1ДФ.rtf
02 листопада 2018 17:57
Календарний графік.zip
02 листопада 2018 17:57
Звіт форми 1 ДФ.pdf
02 листопада 2018 17:57
Досвід 2.jpg
02 листопада 2018 17:57
Досвід 1.jpg
02 листопада 2018 17:57
Дозвіл Кран.pdf
02 листопада 2018 17:57
Дозвіл .zip
02 листопада 2018 17:57
Договірна ціна.zip
02 листопада 2018 17:57
договір ромб .zip
02 листопада 2018 17:57
Договір Мошковський .zip
02 листопада 2018 17:57
гофра (1).PDF
02 листопада 2018 17:57
Гарантія 6768-18.7z
02 листопада 2018 17:57
Гарантійний термін.jpg
02 листопада 2018 17:57
Гарантійний лист щодо ціни.jpg
02 листопада 2018 17:57
Гарантійний лист про аванс.jpg
02 листопада 2018 17:57
Договір КАПІТАЛПРОМБУД.zip
02 листопада 2018 17:57
Гарантiйнi листи (2).pdf
02 листопада 2018 17:57
Договір Дрогобич.pdf
02 листопада 2018 17:57
ВПВ ст 17.jpg
02 листопада 2018 17:57
Договір Воровців.pdf
02 листопада 2018 17:57
вода(2).jpg
02 листопада 2018 17:57
Договір АЛОВ-БУД.zip
02 листопада 2018 17:57
Відомості про учасника.jpg
02 листопада 2018 17:57
Довіреність (5).7z
02 листопада 2018 17:57
Витяг ПДВ.jpg
02 листопада 2018 17:57
Витяг з ЄДР.zip
02 листопада 2018 17:57
довідка2.pdf
02 листопада 2018 17:57
Банківська ліцензія (12).7z
02 листопада 2018 17:57
довідка1.pdf
02 листопада 2018 17:57
Довідка про субпідрядників.jpg
02 листопада 2018 17:57
Довідка про працівників.jpg
02 листопада 2018 17:57
Антикорупційна програма .zip
02 листопада 2018 17:57
Довідка про обладнання.zip
02 листопада 2018 17:57
Акти Малехів 2.pdf
02 листопада 2018 17:57
довідка кран.pdf
02 листопада 2018 17:57
Акти Малехів 1.pdf
02 листопада 2018 17:57
довідка (1).pdf
02 листопада 2018 17:57
Акти Дрогобич.pdf
02 листопада 2018 17:57
Декларація.zip
02 листопада 2018 17:57
акти Вороців.pdf
02 листопада 2018 17:57
Графік виконання.jpg
02 листопада 2018 17:57
UA.OC-01.2737-17_HU (2).PDF
02 листопада 2018 17:57
Scan001 (1).pdf
02 листопада 2018 17:57
Image (1).pdf
02 листопада 2018 17:57
1_Техніка (1)-5-19-1-9.pdf

Публічні документи

02 листопада 2018 17:22
Кошторис 18.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 17.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 16.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 15.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 14.PDF
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 13.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 12.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 11.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 10.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 9.PDF
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 8.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 7.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 6.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 5.PDF
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 4.PDF
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 3.PDF
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 2.PDF
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 1.pdf
02 листопада 2018 17:22
Кошторис 0.pdf
02 листопада 2018 17:22
ТЧ 4.PDF
02 листопада 2018 17:22
ТЧ 3.PDF
02 листопада 2018 17:22
ТЧ 2.PDF
02 листопада 2018 17:22
ТЧ 1.PDF
02 листопада 2018 16:10
Свідоцтво на транс. і мех.2.PDF
02 листопада 2018 16:10
Свідоцтва на транспорт.PDF
02 листопада 2018 16:10
Рішення.PDF
02 листопада 2018 16:10
Проект договору.PDF
02 листопада 2018 16:10
охорона навкол. серед.pdf
02 листопада 2018 16:10
Статут.PDF
02 листопада 2018 16:10
Рішення.PDF
02 листопада 2018 16:10
Паспорт Пристави М.М..PDF
02 листопада 2018 16:10
ТОВ Екскомбуд (3).PDF
02 листопада 2018 16:10
наказ директор.PDF
02 листопада 2018 16:10
Ліцензія.PDF
02 листопада 2018 16:10
МКП Яворіввода відгук (3).PDF
02 листопада 2018 16:10
лист щодо санкцій.pdf
02 листопада 2018 16:10
Довідка Екскомбуд (3).PDF
02 листопада 2018 16:10
Лист про поч. роб без авансу.PDF
02 листопада 2018 16:10
Відгук Екскомбуд.PDF
02 листопада 2018 16:10
Сертифікати на труби.PDF
02 листопада 2018 16:10
Копія звту 1ДФ.PDF
02 листопада 2018 16:10
Сертифікат на насоси.PDF
02 листопада 2018 16:10
Копія витягу.PDF
02 листопада 2018 16:10
Копії техпаспортів.PDF
02 листопада 2018 16:10
Штатний розпис.PDF
02 листопада 2018 16:10
Свідоцтво платника ПДВ.PDF
02 листопада 2018 16:10
Згода на умови договору.pdf
02 листопада 2018 16:10
Згода на обробку даних.pdf
02 листопада 2018 16:10
Доідка щодо ст17.pdf
02 листопада 2018 16:10
Дозвола.pdf
02 листопада 2018 16:10
Договірна ціна.PDF
02 листопада 2018 16:10
Договір оренди тех..PDF
02 листопада 2018 16:10
Довідки банку..PDF
02 листопада 2018 16:10
Довідка щодо працівників.pdf
02 листопада 2018 16:10
Довідка про субпідрядника.pdf
02 листопада 2018 16:10
Довідка із статист..PDF
02 листопада 2018 16:10
Довід. про аналогічні дог..PDF
02 листопада 2018 16:10
Дов. про хабар.pdf
02 листопада 2018 16:10
Дов. по спеціалістів.pdf
02 листопада 2018 16:10
Дов про непричет.pdf
02 листопада 2018 16:10
Дов про мат. тех..pdf
02 листопада 2018 16:10
Графік фінансування робіт.pdf
02 листопада 2018 16:10
Графік виконання робіт.pdf
02 листопада 2018 16:10
Гарантій лист на насоси.PDF
02 листопада 2018 16:10
Гаран. на вик. роб..pdf
02 листопада 2018 16:10
Scan свідоцтво - копия.pdf
02 листопада 2018 16:10
Цінова пропозиція.PDF
02 листопада 2018 16:10
Відомості про учасника.PDF

Публічні документи

03 листопада 2018 16:29
Електронний підпис
03 листопада 2018 16:21
КК.Техпаспорти.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Техпаспорт на кран.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Лист відгук Хосаро.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Документи про освіту ч2.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Документи про освіту ч1.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Довідка спеціалісти.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Довідка робітники.pdf
03 листопада 2018 16:21
КК.Довідка обланання.pdf
03 листопада 2018 16:21
ІД.Лист норм прав акти.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Копія статуту нова.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Ідентифікаційний НОВИЙ.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Звіт ЄСВ.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Звіт 1ДФ.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Довідки з банків.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Відомості про учасника.pdf
03 листопада 2018 16:20
ІД.Витяг ЄДРПОУ 8.10.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"

ПП Компанія ІНСТАЛБУД

ТОВ Інвестиційна Компанія Укрбудсервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
Переможець 76 071 600,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2018 16:29

Документи

12 листопада 2018 16:27
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:16
Повідомлення про намір
05 листопада 2018 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2018 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДГАРАНТ ГРУПП"
#39436052
76 071 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2018 16:27
Електронний підпис
12 листопада 2018 16:16
Повідомлення про намір
05 листопада 2018 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 16:10
додаткова угода укладений
11 вересня 2020 15:22
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
30 листопада 2018 10:06
Підписаний контракт укладений
30 листопада 2018 10:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 947 306,00
UAH (в тому числі ПДВ 824 551,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до розділу 12 Договору № 11-18 від 29 листопада 2018 р "Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до «31» грудня 2019 р.або до повного виконання робіт або до повного виконання сторонами договірних зобов'язань". Даний Договір вважається завершеним з моменту укладення договору за процедурою № UA-2020-07-08-001915-a. Задля усунення порушення та приведення у відповідність відповідної інформації, замовником публікується додаткова угода про припинення дії договору за взаємною згодою сторін та звіт про виконання цього договору.