Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Тверде паливо
Очікувана вартість
379 864,00 UAH
UA-2018-10-18-000089-c ● 644414d5e3724fa4a818b03a32057163
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Люботинський професійний ліцей залізничного транспорту |
Код ЄДРПОУ: | 02548133 |
Вебсайт: | http://lplzt.ptu.org.ua |
Місцезнаходження: | 62433, Україна , Харківська обл., місто Люботин, вул.Шевченка 130 |
Контактна особа: |
Ніколаєнко-Сосєдка Ольга Юріївна +380937939705 lplzts@ptukh.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2018 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 09:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2018 09:59 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 14:54 |
Очікувана вартість: | 379 864,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 т
Вугілля марки Г0-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62433, Україна, Харківська область, м. Люботин, вул. Шевченка, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2018 09:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2018 09:54 |
тендерна документація.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-10-18-000089-c.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ЛІДЕР АКТИВ", Код ЄДРПОУ:39123006
Дата подання: 08 грудня 2018 19:13
Дата подання: 08 грудня 2018 19:13
Скарга про порушення процедури закупівлі
Відповідно до оголошення № UA-2018-10-18-000089-c, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу «18» жовтня 2018 року (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2018-10-18-000089-c), Замовником – Люботинським професійним ліцеєм залізничного транспорту (далі – Замовник), було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Вугілля кам'яного марки Г 0-100 в кількості – 130 т.
Аукціон відбувся «05» листопада 2018 р. Згідно протоколу № 27/11 від «27» листопада 2018р. засідання тендерного комітету Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту прийнято рішення дискваліфікувати тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «ЛІДЕР АКТИВ» (далі – ПП «ЛІДЕР АКТИВ») з підстави невідповідності кваліфікаційним вимогам, а саме:
Згідно п. 2.1. додатку 6 тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції: довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана довідка повинна містити наступну інформацію про працівників: прізвище, ім’я, по-батькові працівника; посада; досвід роботи на посаді.
В складі тендерної пропозиції учасника ПП «ЛІДЕР АКТИВ» міститься довідка, яка містити інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Дана довідка містить наступну інформацію про працівників: прізвище, ім’я, по-батькові працівника; посада; досвід роботи на посаді.
Тобто наданий скаржником документ повністю відповідає вимогам замовника та умовам тендерної документації.
Однак, Замовник звернувся до ГУ ДФС Дніпропетровській області задля уточнення цієї інформації.
На підставі отриманого листа від 22.11.2018р. від ГУ ДФС у Дніпропетровській області, в якому зазначено, що ПП «ЛІДЕР АКТИВ» у формі звітності 1 ДФ за 1,2,3, квартал 2018р. надав інформацію про кількість працівників, що отримували доходи – 1 особа, замовник прийняв рішення дискваліфікувати тендерну пропозицію ПП «ЛІДЕР АКТИВ».
Учасником ПП «ЛІДЕР АКТИВ» з зазначеними в довідці про працівників робітниками укладені цивільно-правові договори.
Згідно тендерної документації Замовник вимагав надання довідки про наявність працівників, а не про наявність працівників в штаті підприємства, тобто працівників, які будуть залучені до виконання робіт в разі настання потреби.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 12 грудня 2018 17:10
рішення від 11.12.20198 № 12632+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2018 17:10
рішення від 28.12.2018 №13280.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2018 17:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
295 620,00
UAH з ПДВ
|
295 620,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" |
364 000,00
UAH з ПДВ
|
364 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Бондаренко Валерій Володимирович" |
377 549,00
UAH з ПДВ
|
377 549,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" #39123006 |
Відхилено |
295 620,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2018 15:47
|
ТОВ "ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС" #40049680 |
Переможець |
364 000,00
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2018 09:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 грудня 2018 14:46 |
Коментар щодо відміни: | відмінити в зв’язку з тим, що Замовник не встигне до кінця фінансового року укласти договір, зареєструвати його в Казначейській службі України та провести сплату лімітами поточного року. |
Документи:
18 грудня 2018 14:45
|
протокол |