Закупівля робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини».
Очікувана вартість
116 242 038,00 UAH
UA-2018-10-17-002457-b b4b1f9e910d245b3858b6546715bce92
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель"
Код ЄДРПОУ: 38770166
Місцезнаходження замовника: 84313, Україна, Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2
Контактна особа замовника: Анжела Єніна
+380957417388
dokpbud@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 22 жовтня 2018 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 02 листопада 2018 12:27
Очікувана вартість: 116 242 038,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 581 210,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 581 210,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 роботи
Закупівля робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Проспект Миру,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 листопада 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Гарантійне обслуговування : 15%
до 12 місяців : 15%
до 6 місяців : 5%
без гарантії : 0%
Відтермінування оплати : 15%
до 30 днів : 15%
без відтермінування : 0%

Тендерна документація

24 жовтня 2018 21:26
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2018 21:24
ТД.doc
24 жовтня 2018 19:03
ТД.doc
24 жовтня 2018 19:03
Перелік змін.docx
24 жовтня 2018 19:03
Оголошення Microsoft Word (1).doc
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Паркова, 34, с. Єлизаветівка, Мар'їнський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Адміністративна, 1а 425, с. Іллінівка, Іллінівській ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Центральна, 58, с. Микільське Волноваський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Шкільна, 6 б, с. Клебан-Бик, в Іллінівській ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Шкільна, 53а, с.Старогнатівка, Волноваський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Центральна, 1, с. Михайлівка, в Олександрівській ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Первомайська, 47, с. Богоявленка, Мар'їнський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Миру 50 б, с.Андріївка, Великоновоселківський р-н, Донецької області.docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Садова, 98, с.Свободне, Волноваського р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ БУДІВНИЦТВО 21 ОБЄКТА.docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Заборського, 134, с. Кіндратіївка, Костянтинівський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Набережній, 33д, с. Мелекіно, Мангушський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Відродження, 83а, с. Верхньоторецьке, Ясинуватський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Парковій, 12, с.Тополине, Нікольський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Гагаріна, 42а, с. Новоолександрівка, Покровський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Центральна, 43б, с. Петрівське, Волноваський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Шкільна, 25а, с. Темрюк, Нікольський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Тімірязева, 43б, с. Никифорівка, Соледарської ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Гагаріна, 30а, с. Маяки, Слов'янський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Центральна, 103а, с. Криворіжжя Добропільський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_ на 5-7 лікарів по вулиці Київська 1а, Селеще Опитне, Бахмутський р-н, Донецької області..rtf
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Гагаріна, 8, с. Прелесне, Черкаської ОТГ, Донецької області..docx
24 жовтня 2018 21:26
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2018 19:04
Електронний цифровий підпис
19 жовтня 2018 14:52
Електронний цифровий підпис
19 жовтня 2018 09:04
Електронний цифровий підпис
17 жовтня 2018 18:15
Електронний цифровий підпис
24 жовтня 2018 21:24
ТД.doc
19 жовтня 2018 14:49
ТД.docx
17 жовтня 2018 18:13
ТД.docx
24 жовтня 2018 19:03
ТД.doc
24 жовтня 2018 19:03
Перелік змін.docx
24 жовтня 2018 19:03
Оголошення Microsoft Word (1).doc
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Паркова, 34, с. Єлизаветівка, Мар'їнський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Адміністративна, 1а 425, с. Іллінівка, Іллінівській ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Центральна, 58, с. Микільське Волноваський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Шкільна, 6 б, с. Клебан-Бик, в Іллінівській ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Шкільна, 53а, с.Старогнатівка, Волноваський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Центральна, 1, с. Михайлівка, в Олександрівській ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Первомайська, 47, с. Богоявленка, Мар'їнський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Миру 50 б, с.Андріївка, Великоновоселківський р-н, Донецької області.docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Садова, 98, с.Свободне, Волноваського р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ПРОЕКТ ДОГОВІРУ БУДІВНИЦТВО 21 ОБЄКТА.docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Заборського, 134, с. Кіндратіївка, Костянтинівський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Набережній, 33д, с. Мелекіно, Мангушський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Відродження, 83а, с. Верхньоторецьке, Ясинуватський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Парковій, 12, с.Тополине, Нікольський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Гагаріна, 42а, с. Новоолександрівка, Покровський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Центральна, 43б, с. Петрівське, Волноваський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Шкільна, 25а, с. Темрюк, Нікольський р-н, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Тімірязева, 43б, с. Никифорівка, Соледарської ОТГ, Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Гагаріна, 30а, с. Маяки, Слов'янський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря по вулиці Центральна, 103а, с. Криворіжжя Добропільський р-н , Донецької області..docx
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_ на 5-7 лікарів по вулиці Київська 1а, Селеще Опитне, Бахмутський р-н, Донецької області..rtf
17 жовтня 2018 18:13
ТЗ_на 1-2 лікаря з житлом по вулиці Гагаріна, 8, с. Прелесне, Черкаської ОТГ, Донецької області..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 18 жовтня 2018 13:10
Дата відповіді: 18 жовтня 2018 13:41
Який клас наслідків?
Відповідь: СС1

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000001 ● c1c8bfd95ac844898c0002dcc88b3bc3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-02
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-02 15:23:10
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


від 02.07.2019 № 48
Маріуполь



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 02.07.2019 № 48
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель" UA-2018-10-17-002457-b 17.10.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-03 12:25:21

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлюопубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державнуаудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.

Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Поясніть причини та підстави визначення Замовником предмету закупівлі та відповідно проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини», очікуваною вартістю 116 242 038,00UAH, не за окремими об’єктами будівництва?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-08 17:07:04

Пояснення причин та підстав визначення Замовником предмету закупівлі та відповідно проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини».

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b) По суті завданого Управлінням східного офісу Держаудитслужби питання щодо пояснення причин та підстав визначення Замовником предмету закупівлі та відповідно проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини», очікуваною вартістю 116 242 038,00UAH, не за окремими об’єктами будівництва, тендерний комітет КП «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» пояснює наступне:
Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Пункт 22 статті 1 Закону визначає лише термін роботи, та його складові. Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 висуває вимоги щодо визначення коду до Єдиного закупівельного словника, а не визначення як саме Замовник повинен провести закупівлю відповідно. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2018 № 117 про затвердження вимог та зразків щодо проектів повторного використання для закладів охорони здоров’я у сільській місцевості регламентує вимоги до проектів повторного використання з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини, а не за кожним об’єктом окремо. На виконання постанови Кабінету Міністрів від 06.12.2017 № 983 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості» та розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.06.2018 № 771/5-18(зі змінами) КП «ДКБАЖБ» визначено виконавцем централізованого заходу за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості. Паспорт бюджетної програми обласного бюджету на 2018 рік за КПКВК МБ 0717360 виконання інвестиційних проектів в якому визначено перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми зазначено підпрограму № 3 «Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості», тобто загалом а не як за кожним об’єктом окремо. З огляду на вище викладене можливо прийти висновку, що всі об’єкти будівництва визначені за ДК вірно і віднесені до одного класифікатора ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель. Порядок визначення предмета закупівлі не регламентує процедуру ділення або зливання предмету закупівлі, тобто Замовнику відповідно до Закону не забороняється оголошувати закупівлю на будівництво групи об’єктів.
Згідно частини 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Замовником - КП «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» проведено процедуру відкритих торгів з додержанням зазначеної норми закону, тим самим не допущено уникнення процедури публічних закупівель та забезпечено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Звертаємо вашу увагу на той факт, що статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість та порядок оскарження процедури закупівлі суб’єктом оскарження, та фактично жоден з суб’єктів оскарження своє право передбачене цією статтею не використав протягом встановленого періоду оскарження .
Враховуючи вищевикладене, Замовник приходить до висновку, що закупівля, за номером ID: UA-2019-03-02-000076-а, за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель, проведена з додержанням вимог чинного законодавства України.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-04 09:40:26

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівл іробіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системіз акупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятоїстатті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Поясніть причини оприлюднення разом із договором №24/11/18 від 23.11.2018 року на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (далі – Договір) на веб порталі Уповноваженого органу Додатку №1 «Протокол погодження договірної ціни», а не «Договірної ціни», як це визначено пунктом 12.1 «Невідємною частиною цього договору є», зокрема:: додаток №1 – договірна ціна)?
Згідно з п. 12.1. Договору “Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 - договірна ціна ;Додаток №2 - календарний графік виконання робіт; Додаток №3 - план фінансування.” Також згідно з пунктом 3.1 Договору договірна ціна складається згідно з Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Згідно з п.3.15 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Додатком С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлена форма договірної ціни (Форма №9).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-09 14:24:38

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b)

По суті завданого Управлінням східного офісу Держаудитслужби питання щодо пояснення причини оприлюднення разом із договором №24/11/18 від 23.11.2018 року на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (далі – Договір) на веб порталі Уповноваженого органу Додатку №1 «Протокол погодження договірної ціни», а не «Договірної ціни», як це визначено пунктом 12.1 «Невід’ємною частиною цього договору є», зокрема: додаток №1 – договірна ціна) Згідно з п. 12.1. Договору “Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 - договірна ціна; Додаток №2 - календарний графік виконання робіт; Додаток №3 - план фінансування.” Також згідно з пунктом 3.1 Договору договірна ціна складається згідно з Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Згідно з п.3.15 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Додатком С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлена форма договірної ціни (Форма №9), тендерний комітет КП «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» пояснює наступне:
Протокол погодження договірної ціни оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу містить зведену інформацію щодо усіх договірних цін додатків (1.1-1.21) у розумінні Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
24.11.2018 року сторонами по договору 24/11/18 від 23.11.2018 року укладено додаткову угоду № 1 від 21.11.2018 року (що оприлюднено на порталі ) згідно якої сторони прийшли згоди щодо внесення змін до розділу 12 договору та доповнено його додатками №1.1-1.21 а саме Договірна ціна на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за кожним індивідуально визначеним об’єктом будівництва.
В процесі підготування до оприлюднення додаткової угоди № 1 до договору № 24/11/18 від 23.11.2018 року та додатків до нього, тендерний комітет КП «ДКБАЖБ» встановив технічну неможливість завантаження додатків № 1.1-1.21 (договірні ціни на 21 об’єкт будівництва)
Функціонал електронного майданчику zakupki.prom.ua через користувачем якого є КП «ДКБАЖБ», дозволяє в межах однієї закупівлі завантажити до системи не більше 100 файлів розміром, що не перевищують 49 Мб кожний.
Фізично договірна ціна у паперовому вигляді до кожного об’єкту складає більше 150 сторінок формату А-4. Незалежно від формату який можливо використати в процесі її переведення до цифрового формату технічна можливість завантаження файлів відсутня (у форматі «PDF» готовий файл перевищує граничні межі до об’єму (більше 49 Мб) а у форматі «JPEG» готовий файл перевищує кількісні обмеження (кожна сторінка є 1 файлом, тобто загальний обсяг 150 файлів).
Тож додатки № 1.1-1.21 (договірні ціни на 21 об’єкт будівництва) не оприлюднено разом з договором про закупівлю виключно з причин технічних обмежень встановлених функціоналом майданчика zakupki.prom.ua.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення технічно не можливо усунути.

2019-07-29 17:22:38

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 22 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель", 38770166, Україна, м. Краматорськ, Площа Миру, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Закупівля робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини»., 116242038UAH, 45210000-2, ДК021, 21, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: b4b1f9e910d245b3858b6546715bce92, 2018-10-17
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 02 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток) комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» (далі – Замовник) на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію на закупівлю робіт по 21 об’єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (ДСТУ БД. 1.1.-1:2013; код ДК 021:2015: 45210000-2 — «Будівництво будівель»), затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 24.10.2018 № 37 та перелік внесення змін, тендерну пропозицію ТОВ «Українська Експортно-Імпортна Торгова Компанія», протокольне рішення від 05.11.2018 № 39 засідання тендерного комітету Замовника щодо відповідності пропозиції учасника вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 23.11.2018 № 24/11/18, додаткові угоди від 24.11.2019 № 1, від 11.02.2019 №2, від 13.02.2019 №3, від 14.02.2019 №4, від 02.03.2019 №5, від 08.05.2019 №6 до договору від 23.11.2018 №24/11/18 та повідомлення про внесення змін до договору. За результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: -пункт 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації містить вимогу щодо надання переможцем торгів документи (оригінали на паперовому носієві, дійсні на момент подання), що підтверджують відсутність підстав, визначену пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним. За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що Замовником порушено вимоги частини 1 статті 10 Закону, а саме: - не оприлюднення в електронній системі закупівель у повному обсязі договору підряду № 24/11/18 від 23.11.2018, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, через не оприлюднення протягом двох днів з дня його укладення Додатку № 1 «Договірна ціна» до договору підряду № 24/11/18 від 23.11.2018, який згідно п. 12.1 договору є його невід’ємною частиною; - оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договору підряду №24/11/18 від 23.11.2018, у строк, який перевищує трьох-денний термін з дня внесення змін, а саме: зміни до договору підряду внесено додатковими угодами від 24.11.2018 № 1, від 02.03.2019 №5 та від 08.05.2019 №6, повідомлення про які оприлюднено відповідно 11.02.2019 (на 78 день), 06.03.2019 (на 4 день) та 13.07.2019 (на 66 день). Інформація, викладена у зверненні громадської організації, що стала підставою для проведення моніторингу закупівлі, підтвердилася частково., 22 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання Замовником у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлю –встановлено порушення частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), при розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "Українська Експортно-Імпортна Торгова Компанія" 114 360 767,17
UAH з ПДВ
113 779 550,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 79 645 685 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ" 114 890 000,00
UAH з ПДВ
114 308 789,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 80 016 152.86 Документи
ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД 115 830 228,66
UAH з ПДВ
115 830 228,66
UAH з ПДВ
1 115 830 228.66 Документи

Публічні документи

09 листопада 2018 12:31
Копія довідки ЄДРПОУ
08 листопада 2018 19:51
Установчі документи
06 листопада 2018 15:52
Копія витяга платника ПДВ
06 листопада 2018 15:52
Довідка з ЄДРПОУ
06 листопада 2018 15:52
Довідка ГУМВС
01 листопада 2018 17:49
1. Заява-пропозиція_5.pdf
01 листопада 2018 17:49
1. Заява-пропозиція_4.pdf
01 листопада 2018 17:49
1. Заява-пропозиція_3.pdf
01 листопада 2018 17:49
1. Заява-пропозиція_2.pdf
01 листопада 2018 17:49
1. Заява-пропозиція_1.pdf
01 листопада 2018 17:49
5. Субпідрядники.pdf
01 листопада 2018 17:49
0. Банківська гарантія.zip
01 листопада 2018 17:49
11. Ліцензія.pdf
01 листопада 2018 17:49
10. Довідка банку.pdf
01 листопада 2018 17:49
9. Баланс.pdf
01 листопада 2018 17:49
8. Установчі документи.pdf
01 листопада 2018 17:49
4. Графік.pdf
01 листопада 2018 17:49
6. Відомість обсягів робіт.pdf
01 листопада 2018 17:49
3. Зведена довідка.pdf
01 листопада 2018 17:49
2. Досвід.pdf

Публічні документи

01 листопада 2018 17:20
0.Банковская гарантия.zip
01 листопада 2018 17:20
11. Лицензия.pdf
01 листопада 2018 17:19
10 Довідка банку.pdf
01 листопада 2018 17:19
9. Баланс.pdf
01 листопада 2018 17:18
8. Установчі документи.pdf
01 листопада 2018 17:16
6. Відомость обсягів робіт.pdf
01 листопада 2018 17:15
5. Субпідрядники.pdf
01 листопада 2018 17:14
4. График.pdf
01 листопада 2018 17:14
3. Зведена довідка.pdf
01 листопада 2018 17:11
2.2. Досвід.pdf
01 листопада 2018 17:11
2.3. Хозрасчет.pdf
01 листопада 2018 17:11
2.1. Досвід.pdf
01 листопада 2018 17:06
2. Досвід.pdf
01 листопада 2018 17:03
1. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2018 16:31
11. Ліцензія.pdf
01 листопада 2018 16:31
10. Довідка банку.pdf
01 листопада 2018 16:31
9. Баланс.pdf
01 листопада 2018 16:31
8. Установчі документи.pdf
01 листопада 2018 16:31
6. Відомості обсягів робіт.pdf
01 листопада 2018 16:31
4. Графік.pdf
01 листопада 2018 16:31
3. Зведена довідка.pdf
01 листопада 2018 16:31
2. Досвід.pdf
01 листопада 2018 16:30
1. Заява - пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Українська Експортно-Імпортна Торгова Компанія"
#38747844
Переможець 113 779 550,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2018 15:53

Документи

05 листопада 2018 15:53
sign.p7s
05 листопада 2018 15:49
Повідомлення.pdf
05 листопада 2018 15:49
Протокол.pdf
02 листопада 2018 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2018 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Українська Експортно-Імпортна Торгова Компанія"
#38747844
113 779 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 листопада 2018 15:53
sign.p7s
05 листопада 2018 15:49
Повідомлення.pdf
05 листопада 2018 15:49
Протокол.pdf
02 листопада 2018 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 листопада 2018 11:13
Договір підряду.pdf укладений
23 листопада 2018 11:12
sign.p7s зміни до договору
02 листопада 2019 16:27
Додаткова угода № 8 від 31.10.2019 року.PDF зміни до договору
02 листопада 2019 16:27
sign.p7s зміни до договору
04 жовтня 2019 14:56
Дод. угода № 7.PDF зміни до договору
04 жовтня 2019 14:54
sign.p7s зміни до договору
13 липня 2019 11:05
Доп. угода №6.PDF зміни до договору
13 липня 2019 11:04
Протокол №48.PDF зміни до договору
13 липня 2019 11:04
sign.p7s зміни до договору
06 березня 2019 14:15
Додаток №1.PDF зміни до договору
06 березня 2019 14:14
Протокол.pdf зміни до договору
06 березня 2019 14:14
Додаткова угода №5.PDF зміни до договору
06 березня 2019 14:14
Додаток №3.PDF зміни до договору
06 березня 2019 14:14
sign.p7s зміни до договору
02 березня 2019 18:35
Додаткова угода № 5 від 02.03.2019.PDF зміни до договору
02 березня 2019 18:34
sign.p7s зміни до договору
15 лютого 2019 10:19
Додаткова угода №4.jpg зміни до договору
15 лютого 2019 10:17
Зображення.jpg зміни до договору
15 лютого 2019 10:16
sign.p7s зміни до договору
13 лютого 2019 14:47
Дод. угода №3.pdf зміни до договору
13 лютого 2019 14:46
sign.p7s зміни до договору
11 лютого 2019 11:59
Додат. угода№1.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 11:59
sign.p7s зміни до договору
11 лютого 2019 11:21
Додат. угода№2.pdf зміни до договору
11 лютого 2019 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування договірної ціни у бік зменшення.
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/11/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 12 договору
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/11/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до додатків.
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/11/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів "Підрядника".
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/11/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/11/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 24/11/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна Додаток №2 - календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування об'ємів будівельних робіт, за проектами будівництва. Зменшення договірної ціни.
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 24/11/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку