Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель" |
Код ЄДРПОУ: | 38770166 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Площа Миру, 2 |
Контактна особа: |
Анжела Єніна +380957417388 dokpbud@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2018 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2018 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 02 листопада 2018 12:27 |
Очікувана вартість: | 116 242 038,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 581 210,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 581210.19 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Гарантійне обслуговування : | 15% |
до 12 місяців : | 15% |
до 6 місяців : | 5% |
без гарантії : | 0% |
Відтермінування оплати : | 15% |
до 30 днів : | 15% |
без відтермінування : | 0% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000001 ● c1c8bfd95ac844898c0002dcc88b3bc3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
від 02.07.2019 № 48
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління І.БЄЛІК
Додаток
до наказу управління
від 02.07.2019 № 48
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель" UA-2018-10-17-002457-b 17.10.2019 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-03 12:25:21
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлюопубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державнуаудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Відповідно до розділу III Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.
Поясніть причини та підстави визначення Замовником предмету закупівлі та відповідно проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини», очікуваною вартістю 116 242 038,00UAH, не за окремими об’єктами будівництва?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-08 17:07:04
Пояснення причин та підстав визначення Замовником предмету закупівлі та відповідно проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини».
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b) По суті завданого Управлінням східного офісу Держаудитслужби питання щодо пояснення причин та підстав визначення Замовником предмету закупівлі та відповідно проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики - сімейної медицини», очікуваною вартістю 116 242 038,00UAH, не за окремими об’єктами будівництва, тендерний комітет КП «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» пояснює наступне:
Згідно розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Пункт 22 статті 1 Закону визначає лише термін роботи, та його складові. Наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 висуває вимоги щодо визначення коду до Єдиного закупівельного словника, а не визначення як саме Замовник повинен провести закупівлю відповідно. Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2018 № 117 про затвердження вимог та зразків щодо проектів повторного використання для закладів охорони здоров’я у сільській місцевості регламентує вимоги до проектів повторного використання з будівництва амбулаторії загальної практики сімейної медицини, а не за кожним об’єктом окремо. На виконання постанови Кабінету Міністрів від 06.12.2017 № 983 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості» та розпорядженням голови обласної державної адміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 13.06.2018 № 771/5-18(зі змінами) КП «ДКБАЖБ» визначено виконавцем централізованого заходу за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості. Паспорт бюджетної програми обласного бюджету на 2018 рік за КПКВК МБ 0717360 виконання інвестиційних проектів в якому визначено перелік регіональних цільових програм, які виконуються у складі бюджетної програми зазначено підпрограму № 3 «Виконання інвестиційних проектів в рамках реалізації заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості», тобто загалом а не як за кожним об’єктом окремо. З огляду на вище викладене можливо прийти висновку, що всі об’єкти будівництва визначені за ДК вірно і віднесені до одного класифікатора ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель. Порядок визначення предмета закупівлі не регламентує процедуру ділення або зливання предмету закупівлі, тобто Замовнику відповідно до Закону не забороняється оголошувати закупівлю на будівництво групи об’єктів.
Згідно частини 7 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону.
Замовником - КП «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» проведено процедуру відкритих торгів з додержанням зазначеної норми закону, тим самим не допущено уникнення процедури публічних закупівель та забезпечено принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі.
Звертаємо вашу увагу на той факт, що статтею 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено можливість та порядок оскарження процедури закупівлі суб’єктом оскарження, та фактично жоден з суб’єктів оскарження своє право передбачене цією статтею не використав протягом встановленого періоду оскарження .
Враховуючи вищевикладене, Замовник приходить до висновку, що закупівля, за номером ID: UA-2019-03-02-000076-а, за кодом ДК 021:2015: 45210000-2 – Будівництво будівель, проведена з додержанням вимог чинного законодавства України.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-04 09:40:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівл іробіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системіз акупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятоїстатті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), постала потреба в отриманні пояснення з питання.
Поясніть причини оприлюднення разом із договором №24/11/18 від 23.11.2018 року на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (далі – Договір) на веб порталі Уповноваженого органу Додатку №1 «Протокол погодження договірної ціни», а не «Договірної ціни», як це визначено пунктом 12.1 «Невідємною частиною цього договору є», зокрема:: додаток №1 – договірна ціна)?
Згідно з п. 12.1. Договору “Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 - договірна ціна ;Додаток №2 - календарний графік виконання робіт; Додаток №3 - план фінансування.” Також згідно з пунктом 3.1 Договору договірна ціна складається згідно з Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Згідно з п.3.15 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Додатком С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлена форма договірної ціни (Форма №9).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-09 14:24:38
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву 21 об'єкту: «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-10-17-002457-b)
По суті завданого Управлінням східного офісу Держаудитслужби питання щодо пояснення причини оприлюднення разом із договором №24/11/18 від 23.11.2018 року на закупівлю робіт по будівництву 21 об'єкту «Будівництво амбулаторії загальної практики – сімейної медицини» (далі – Договір) на веб порталі Уповноваженого органу Додатку №1 «Протокол погодження договірної ціни», а не «Договірної ціни», як це визначено пунктом 12.1 «Невід’ємною частиною цього договору є», зокрема: додаток №1 – договірна ціна) Згідно з п. 12.1. Договору “Невід’ємною частиною цього Договору є: Додаток №1 - договірна ціна; Додаток №2 - календарний графік виконання робіт; Додаток №3 - план фінансування.” Також згідно з пунктом 3.1 Договору договірна ціна складається згідно з Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Згідно з п.3.15 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна - це кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду. Додатком С Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 встановлена форма договірної ціни (Форма №9), тендерний комітет КП «Дирекція з капітального будівництва адміністративних і житлових будівель» пояснює наступне:
Протокол погодження договірної ціни оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу містить зведену інформацію щодо усіх договірних цін додатків (1.1-1.21) у розумінні Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
24.11.2018 року сторонами по договору 24/11/18 від 23.11.2018 року укладено додаткову угоду № 1 від 21.11.2018 року (що оприлюднено на порталі ) згідно якої сторони прийшли згоди щодо внесення змін до розділу 12 договору та доповнено його додатками №1.1-1.21 а саме Договірна ціна на будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини за кожним індивідуально визначеним об’єктом будівництва.
В процесі підготування до оприлюднення додаткової угоди № 1 до договору № 24/11/18 від 23.11.2018 року та додатків до нього, тендерний комітет КП «ДКБАЖБ» встановив технічну неможливість завантаження додатків № 1.1-1.21 (договірні ціни на 21 об’єкт будівництва)
Функціонал електронного майданчику zakupki.prom.ua через користувачем якого є КП «ДКБАЖБ», дозволяє в межах однієї закупівлі завантажити до системи не більше 100 файлів розміром, що не перевищують 49 Мб кожний.
Фізично договірна ціна у паперовому вигляді до кожного об’єкту складає більше 150 сторінок формату А-4. Незалежно від формату який можливо використати в процесі її переведення до цифрового формату технічна можливість завантаження файлів відсутня (у форматі «PDF» готовий файл перевищує граничні межі до об’єму (більше 49 Мб) а у форматі «JPEG» готовий файл перевищує кількісні обмеження (кожна сторінка є 1 файлом, тобто загальний обсяг 150 файлів).
Тож додатки № 1.1-1.21 (договірні ціни на 21 об’єкт будівництва) не оприлюднено разом з договором про закупівлю виключно з причин технічних обмежень встановлених функціоналом майданчика zakupki.prom.ua.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення технічно не можливо усунути.
2019-07-29 17:22:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 листопада 2018 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ "Українська Експортно-Імпортна Торгова Компанія" |
114 360 767,17
UAH з ПДВ
|
113 779 550,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 79 645 685 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАДСТРОЙ - МИКОЛАЇВ" |
114 890 000,00
UAH з ПДВ
|
114 308 789,80
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 80 016 152.86 | Документи |
ТОВ МОДУЛЬТЕХНОБУД |
115 830 228,66
UAH з ПДВ
|
115 830 228,66
UAH з ПДВ
|
1 | 115 830 228.66 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Українська Експортно-Імпортна Торгова Компанія" #38747844 |
Переможець |
113 779 550,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2018 15:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 12:50
|
Доп. угода №9.PDF | укладений |
10 січня 2020 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2019 16:27
|
Додаткова угода № 8 від 31.10.2019 року.PDF | зміни до договору |
02 листопада 2019 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2019 14:56
|
Дод. угода № 7.PDF | зміни до договору |
04 жовтня 2019 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 липня 2019 11:05
|
Доп. угода №6.PDF | зміни до договору |
13 липня 2019 11:04
|
Протокол №48.PDF | зміни до договору |
13 липня 2019 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 березня 2019 14:15
|
Додаток №1.PDF | зміни до договору |
06 березня 2019 14:14
|
Протокол.pdf | зміни до договору |
06 березня 2019 14:14
|
Додаткова угода №5.PDF | зміни до договору |
06 березня 2019 14:14
|
Додаток №3.PDF | зміни до договору |
06 березня 2019 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2019 18:35
|
Додаткова угода № 5 від 02.03.2019.PDF | зміни до договору |
02 березня 2019 18:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2019 10:19
|
Додаткова угода №4.jpg | зміни до договору |
15 лютого 2019 10:17
|
Зображення.jpg | зміни до договору |
15 лютого 2019 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 лютого 2019 14:47
|
Дод. угода №3.pdf | зміни до договору |
13 лютого 2019 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2019 11:59
|
Додат. угода№1.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2019 11:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 лютого 2019 11:21
|
Додат. угода№2.pdf | зміни до договору |
11 лютого 2019 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2018 11:13
|
Договір підряду.pdf | укладений |
23 листопада 2018 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування договірної ціни у бік зменшення. |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/11/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до розділу 12 договору |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/11/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до додатків. |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/11/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів "Підрядника". |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/11/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/11/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 24/11/18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна Додаток №2 - календарний графік виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування об'ємів будівельних робіт, за проектами будівництва. Зменшення договірної ціни. |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24/11/18 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 листопада 2018 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
60 640 559,19
UAH (в тому числі ПДВ 10 106 759,87 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Недодержання строків виконання робіт за договором підряду. |