Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент
Очікувана вартість
429 000,00 UAH
UA-2018-10-17-002242-b 5293708900df4e4a80596fb5425df69f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крась Департамент ЖКГ Юрій Ігорович

+380332773159 deplutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Код ЄДРПОУ: 34572192
Вебсайт: http://www.lutsk.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 40а, м. Луцьк
Контактна особа: Крась Департамент ЖКГ Юрій Ігорович
+380332773159
deplutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підставою для обрання переговорної процедури закупівлі «ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент)», - є норма пункту 4 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (зі змінами), (далі – Закон): переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі: процедура відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент)» була запланована та проведена Замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - 07.08.2018, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-08-07-000790-c (далі – Процедура І). У зв'язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, Процедуру І було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 23 серпня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-08-07-000790-c. Повторно, процедура відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент)» була запланована та проведена Замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом - 23.08.2018, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-08-23-001158-c (далі – Процедура ІІ). У зв'язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, Процедуру ІІ було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10 вересня 2018 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2018-08-23-001158-c. Тобто, Замовником було двічі відмінено тендер на закупівлю «ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент)», через відсутність достатньої кількості учасників. Виходячи з вищенаведеного, Замовник обрав переговорну процедуру закупівлі «ДК 021:2015-34110000-1 Легкові автомобілі (легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент)» на підставі норм пункту 4 частини 2 статті 35 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 16:55
Оскарження наміру укласти договір: 28 жовтня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Легковий автомобіль ŠKODA Rapid або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська обл., Луцьк, Богдана Хмельницького,40а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Тендерна документація

17 жовтня 2018 16:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 16:48
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХСЕРВІС»
#21737822
Переможець 429 000,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2018 16:55

Документи

17 жовтня 2018 16:55
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2018 16:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХСЕРВІС»
#21737822
429 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 жовтня 2018 16:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 15:43
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 13:45
Додаткова угода.pdf укладений
02 листопада 2018 13:44
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 17:45
Додаткова угода_2.pdf укладений
31 жовтня 2018 17:45
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 17:43
Додаткова угода_1.pdf укладений
31 жовтня 2018 17:43
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2018 11:42
Договір_1161.pdf укладений
29 жовтня 2018 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до номеру договору, зазначеного у додатках 1 та 2 до договору, виклавши їх у такій редакції: «Додаток 1 до договору № 29/10/1161 від 29.10.2018» «Додаток 2 до договору № 29/10/1161 від 29.10.2018»
Номер договору про закупівлю: 1161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зазначене у п. 18 звіту про результати проведення процедури «Місцезнаходження учасника, з яким укладено договір про закупівлю: 45601, Україна, Волинська обл., с.Липини, Липинська» вважати за місцезнаходження Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМТЕХСЕРВІС»: 45601, Волинська обл., Луцький район, с.Липини, вул.Липинська, 2, а також зазначений у п. 22 звіту про результати проведення процедури «Ідентифікатор договору: 1161» вважати за номер договору 29/10/1161
Номер договору про закупівлю: 1161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: 1161
Договір:
Номер додаткової угоди: 1161
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 429 000,00
UAH з ПДВ