Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Столи учнівські одномісні, столи учнівські двомісні, стіл письмовий, тумба тип 1, стіл для засідань, стіл письмовий, столи для їдальні, тумба тип 2, стіл для вчителя) 39120000-9 ДК 021:2015
Очікувана вартість
498 234,00 UAH
UA-2018-10-17-002186-b d5e2f686b5b04060a648e5107ebc79d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2018 18:00
Початок аукціону: 05 листопада 2018 15:50
Очікувана вартість: 498 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 982,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 штука
Столи учнівські одномісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
322 штука
Столи учнівські двомісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
12 штука
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
5 штука
Тумба тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Стіл для засідань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штука
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
23 штука
Стіл для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
2 штука
Тумба тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
1 штука
Стіл для вчителя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, заклади управління освіти відповідно до дислокації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2018
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2018 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 19:51
ТД - 2.docx
26 жовтня 2018 19:50
Додаток 3 - 2.docx
26 жовтня 2018 19:50
Додаток 2 - 2.docx
26 жовтня 2018 19:50
ЗТД 1.docx
26 жовтня 2018 19:50
Додаток 4 - 2.docx
26 жовтня 2018 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2018 19:51
ТД - 2.docx
17 жовтня 2018 16:39
ТД.docx
26 жовтня 2018 19:50
Додаток 3 - 2.docx
17 жовтня 2018 16:39
Додаток 3.docx
26 жовтня 2018 19:50
Додаток 2 - 2.docx
17 жовтня 2018 16:39
Додаток 2.docx
26 жовтня 2018 19:50
ЗТД 1.docx
26 жовтня 2018 19:50
Додаток 4 - 2.docx
17 жовтня 2018 16:39
Додаток 4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ" 497 830,00
UAH з ПДВ
497 830,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ" 498 000,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2018 19:23
Електронний підпис
13 листопада 2018 19:22
ДФС_Микол2.pdf
13 листопада 2018 19:21
Переможець1118_2.pdf
13 листопада 2018 19:21
Dovidka_18311821720210799283.pdf
13 листопада 2018 19:21
Dovidka_18311821720210799283.pdf.p7s
04 листопада 2018 14:27
Сертифікати Висновки ДСЕЕ.pdf
04 листопада 2018 14:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2018 18:32
Пропозиція3110182.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЛІДЕР-КОМФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
Переможець 497 830,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 15:39

Документи

09 листопада 2018 15:39
Електронний підпис
09 листопада 2018 15:39
Протокол №56.4.pdf
05 листопада 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГК "ПРІОРИТЕТ"
#41234621
497 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 15:39
Електронний підпис
09 листопада 2018 15:39
Протокол №56.4.pdf
05 листопада 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 16:03
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
27 грудня 2018 16:02
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 17:22
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
17 грудня 2018 17:22
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2018 08:53
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 листопада 2018 08:53
Електронний підпис укладений
28 листопада 2018 12:56
Договір №6-59.pdf укладений
28 листопада 2018 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Стіл учнівський одномісний, регулюємий по висоті, зростова група №4-6 на 13 од., після зменшення обсяг закупівлі Стіл учнівський одномісний, регулюємий по висоті, зростова група №4-6 складає 140 од.; зменшити обсяг закупівлі Стіл письмовий двотумбовий на 2 од., після зменшення обсяг закупівлі Стіл письмовий двотумбовий складає 0 од.; зменшити обсяг закупівлі Тумба тип 2 на 1 од., після зменшення обсяг закупівлі Тумба тип 2 складає 1 од.; зменшити обсяг закупівлі Стіл для вчителя на 1 од., після зменшення обсяг закупівлі Стіл для вчителя складає 0 од. 2. Зменшити суму договору на 28 973,00 грн. (двадцять вісім тисяч дев’ятсот сімдесят три гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ – 4 828,83 грн. Загальна сума договору після зменшення складає 468 857,00 грн. (чотириста шістдесят вісім тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 78 142,83 грн. 3. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Тумба тип 2 на 1 од., після зменшення обсяг закупівлі Тумба тип 2 складає 0 од.; 2. Зменшити суму договору на 6180,00 грн. (шість тисяч сто вісімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 1030,00 грн. Загальна сума договору після зменшення складає 462 677,00 грн. (чотириста шістдесят дві тисячі шістсот сімдесят сім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 77 112,83 грн. 3. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.На підставі п. 1 ч. 4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: - зменшити обсяг закупівлі Стіл письмовий на 12 од., після зменшення обсяг закупівлі Стіл письмовий складає 0 од.; - зменшити обсяг закупівлі Тумба тип 1 на 5 од., після зменшення обсяг закупівлі Тумба тип 1 складає 0 од.; - зменшити обсяг закупівлі Стіл для засідань на 1 од., після зменшення обсяг закупівлі Стіл для засідань складає 0 од.; 2.Зменшити суму договору на 24 899,00 грн. (двадцять чотири тисячі вісімсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 4149,83 грн. Загальна сума договору після зменшення складає 437 778,00 грн. (чотириста тридцять сім тисяч сімсот сімдесят вісім гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ – 72 963,00 грн. 3.Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-59
Договір:
Номер додаткової угоди: 6-59
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 437 778,00
UAH з ПДВ