Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійні засоби навчання
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2018-10-17-001926-b 9f5e31ae52d948498368629ca851223f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Войтенко

+380474438858 viddilosvity207@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Уманської РДА
Код ЄДРПОУ: 02146959
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, вул. Залізняка, буд. 2-А
Контактна особа: Тетяна Войтенко
+380474438858
viddilosvity207@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 15:48
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2018 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2018 14:30
Початок аукціону: 05 листопада 2018 14:57
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
Мультимедійні засоби навчання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, навчальні заклади відділу освіти, молоді та спорту, Уманської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2018 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 15:48
Додаток 1 технічні вимоги.docx
17 жовтня 2018 15:48
Додаток 2 проект договору.docx
17 жовтня 2018 15:48
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-10-17-001926-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 19 жовтня 2018 16:25
Доповнення до вимог тендерної документації
Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» затверджено «Порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» (далі – Порядок).
Відповідно до пункту 1.1 розділу 1 Порядку цей Порядок визначає систему організаційної роботи Міністерства освіти і науки України щодо проведення науково-методичної експертизи навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання, офіційного підтвердження доцільності їх використання у навчально-виховному процесі в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних навчальних закладах України.
Пунктом 1.3 Порядку визначено, що офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам". Відповідно до норм чинного законодавства, обладнання, що поставляється в навчальні заклади повинно мати документи, які засвідчують якість, безпеку використання та повинно проходити експертизу в наукових установах Міністерства освіти і науки задля виявлення його відповідності безпечності, технічним стандартам та відповідати технічним стандартам та педагогічним вимогам. Замовник повинен вимагати подання таких документів у складі пропозиції тому прошу внести зміни та доповнення у тендерну документацію враховуючи вищезазначене.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2018 12:06
Згідно з ч.1-3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, передбачених цією статтею, та вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність цим критеріям. Відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію, яка в свою чергу повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, декларацію відповідності, сертифікати СЕС України ) (детально див. додаток № 1 до Тендерної документації «Технічна специфікація»).
Номер вимоги: UA-2018-10-17-001926-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Нестереня Андрій Євгенович, Код ЄДРПОУ:2730909875
Дата подання: 23 жовтня 2018 12:24
Щодо внесення доповнень до тенденої документації_2
Дуже здивований Вашою позицією, шановний Замовник! Ви вимагаєте великий список документів (ISO 9001:2008; ISO 14001:2004 тощо) , які є необов’язковими згідно чинного законодавства України, а вимоги стандартів ISO взагалі носять загальний характер і НЕ ПЕРЕБДАЧАЮТЬ підтвердження безпеки використання предмету закупівлі у навчальних закладах освіти, тому що застосовуються до діяльності будь-якої організації незалежно від типу, розміру та продукції, що випускається (послуги, що надається).

Чому Замовник НЕХТУЄ діючими на території України документами , які прийняті уповноваженими органами України, та є обов’язковими при поставці в навчальні заклади, а саме:

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання.

Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65. Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах.

Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам"

Чому Замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників тендеру належних документів, що підтверджують безпеку використання у загальних навчальних закладах та не є шкідливими для здоров’я учнів, мають дозвіл на використання предмету закупівлі обладнання (інтерактивних дошок) у навчальних закладах України.

Замість цього вказує загальні документи, які не мають висновків необхідних експертиз, які не мають дозволу на використання в навчальних закладах, але які, я припускаю, є у заздалегідь визначеного переможця цих торгів.

Враховуючи все вищезазначене ВИМАГАЮ внести до тендерної документації: надання у складі тендерної документації грифа Міністерства освіти і науки України чи свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам для обладнання предмету закупівлі, які гарантують безпечність використання учнями обладнання у загальних навчальних закладах та дозволені використовуватись у школах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2018 15:21
Звертаємо Вашу увагу, що на підставі Наказу Міністерства освіти і науки № 1006 від 09.09.2014 року (щодо внесення змін до Наказу Міністерства освіти і науки 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України») виключено пункт - 1.12 глави 1: Свідоцтво МОН "Використання в закладах освіти України дозволяється" надається таким засобам навчання і навчальному обладнанню: 1.12.2. Приладам і пристосуванням - технічні пристрої, що є засобами навчання та призначені для демонстрації явищ та процесів,
вимірювання фізичних величин, регулювання і контролю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 596 396,00
UAH з ПДВ
1 588 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 1 598 000,00
UAH з ПДВ
1 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 11:39
Електронний підпис
12 листопада 2018 19:19
ДФС_06_11_18.jpg
09 листопада 2018 10:15
МВС 16.10.18.pdf
03 листопада 2018 13:56
Електронний підпис
03 листопада 2018 13:55
технічна документація.pdf
03 листопада 2018 13:37
Електронний підпис
03 листопада 2018 13:36
Лист гарантійний.pdf
03 листопада 2018 13:36
Лист гарантія.pdf
03 листопада 2018 13:12
Довідка про сервіс центри .pdf
03 листопада 2018 13:12
Diawest_Uman_ 26.pdf
03 листопада 2018 13:12
Softico Edu Partner (11).pdf
03 листопада 2018 13:12
softico_MPN (12).pdf
03 листопада 2018 13:12
СЕРТИФІКАТИ ІД дошки.pdf
03 листопада 2018 13:12
Авторизаційний лист дошки .pdf
03 листопада 2018 13:12
Істотні умови договору.pdf

Публічні документи

03 листопада 2018 13:41
Паспорт0003.pdf
03 листопада 2018 13:41
Паспорт0002.pdf
03 листопада 2018 13:41
Паспорт0001.pdf
03 листопада 2018 13:41
Опис Поліщук А.В..pdf
03 листопада 2018 13:41
Код.pdf
03 листопада 2018 13:41
Довідка з банку Поліщук.pdf
03 листопада 2018 13:41
Витяг Поліщук А.В..pdf
03 листопада 2018 13:41
Виписка Поліщук.pdf
03 листопада 2018 13:41
Пропозиція цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 1 588 396,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 10:52

Документи

09 листопада 2018 10:52
Електронний підпис
09 листопада 2018 10:46
протокол.pdf
05 листопада 2018 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
1 588 396,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 10:52
Електронний підпис
09 листопада 2018 10:46
протокол.pdf
05 листопада 2018 15:18
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 10:27
Мультимедійні ЗН_звіт.pdf укладений
02 січня 2019 10:24
Електронний підпис зміни до договору
21 листопада 2018 11:04
Додаткова угода.pdf зміни до договору
21 листопада 2018 11:01
Електронний підпис укладений
21 листопада 2018 10:53
Договір № 58.pdf укладений
21 листопада 2018 10:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
21 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 58
Договір:
Номер додаткової угоди: 58
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 588 396,00
UAH з ПДВ