Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2018-10-17-001673-b 3d6484a02b8a4049b31d7d71868839ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Арутюнян Неля Суренівна

+380567662606 kzgkb11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад " Дніпровська міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01983944
Місцезнаходження: 49068, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1
Контактна особа: Арутюнян Неля Суренівна
+380567662606
kzgkb11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 жовтня 2018 15:12
Оскарження умов закупівлі: до 29 жовтня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2018 15:12
Початок аукціону: 05 листопада 2018 11:03
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49068, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ганни Барвінок, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 жовтня 2018 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 15:07
Проет договору Додаток 6.docx
17 жовтня 2018 15:07
Тендерна_документацiя_1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-19-000005 ● 347cad4a76514adb89e72379aabbca0d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2019 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.08.2019 № 150

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

22 UA-2018-10-17-001673-b
17.10.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №11» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 01983944) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-21 13:00:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-17-001673-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Пунктом 2.1 Додатку 3 до тендерної документації визначено надання учасником довідки в довільній формі, що містить підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься довідка про наявність працівників, а саме: директора, економіста з розвитку, бухгалтера та менеджера. Пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що залучення субпідрядників не передбачається оскільки предметом закупівлі є надання послуг. Проте в тендерній пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься довідка про те, що зазначений учасник планує залучити субпідрядника до виконання робіт. При цьому в тендерній пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься договір підряду від 17.10.2018 № 17/10/2018, укладений з ФОП Вольхін Р.Г. предметом якого є надання послуг з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання.
Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир», як такої що не відповідає вимогам пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації.
2. Поясніть причину не визначення в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір джерела фінансування закупівлі, що суперечить вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
3. Відповідно до пункту 10.11 договору від 20.11.2018 №20-11 договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором. Відповідно до даних електронної системи закупівель зобов’язання за договором виконано в повному обсязі на суму 429 999,96 гривень. Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або розірвання.
На момент початку проведення моніторингу звіт про виконання договору відсутній. Поясніть причину не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору від 20.11.2018 №20-11.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-27 17:14:09

Надання пояснення з питань моніторингу

Надання пояснення з питань моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 50420000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання ID: UA-2018-10-17-001673-b)

1. Пунктом 2.1 Додатку 3 до тендерної документації визначено надання учасником довідки в довільній формі, що містить підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься складена у довільній формі довідка про наявність працівників, що містить підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: директора, економіста з розвитку, бухгалтера та менеджера. Водночас учасник повідомляє про те, що у разі необхідності ТОВ «ФІРМА «ТАЙМИР» будуть залучені додаткові працівники відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом для виконання умов договору.
Статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений порядок подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 цієї статті тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації.
З урахуванням зазначеного тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ФІРМА «ТАЙМИР» у своєму складі містить документи, які вимагалися Замовником у тендерній документації. Водночас, учасник ТОВ «Фірма «Таймир» на свій розсуд до тендерної пропозиції надав довідку про те, що зазначений учасник планує залучити субпідрядника до виконання робіт та надав в тендерній пропозиції договір підряду від 17.10.2018 № 17/10/2018, укладений з ФОП Вольхін Р.Г. предметом якого є надання послуг з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. Зазначений документ стосується фінансово-господарської діяльності ТОВ «ФІРМА «ТАЙМИР» та не впливає на зміст тендерної пропозиції, адже надання такого документу тендерною документацією не вимагалося, а отже у Замовника не має підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з наданням Учасником у складі тендерної пропозиції документу, який він заважав за необхідне надати.

2. Стосовно не визначення в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір джерела фінансування закупівлі.
Слід зазначити, що станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а це відбулося 09.11.2018 року, форма цього документу не містила вимог щодо обов’язкового зазначення джерела фінансування. Ця вимога вступила в дію з 03.05.2019 року, а отже дії Замовника не суперечили вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
3 Звіт про виконання договору оприлюднено.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-09-06 14:46:35

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа) за оголошенням № UA-2018-10-17-001673-b повідомляємо:
Учасником , якого визначено переможцем закупівлі ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР" було дотримано всі вимоги тендерної документації та кваліфікаційні критерії до учасників установлені статтею 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами (далі Закон) шляхом надання відповідних документів:
- «договор подряда.pdf» № 17/10/18 від 17.10.2018р.;
- «Гарантійний лист про виконання робіт.pdf» із зазначенням інформації щодо сервісного інженера;
- «Гарантійний лист про кваліфікацію.pdf» із зазначенням інформації щодо сервісного інженера;
- «субпідрядник.pdf» із зазначенням інформації щодо залучення субпідрядної організації;
- «Сертифікат Виробника обладнання на ФОП Вольхін.pdf»;
- «Сертифікат відповідності виробника .pdf»;
- «Сертифікат інженера .pdf»;
- «Свідоцтво про держреєстрацію цифрові приймачі.pdf»;
Щодо п.п. 7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації до тендерної документації Замовником допущено технічну помилку. Про що свідчить ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-10-17-001673-b Дата формування звіту: 20 листопада 2018р. в якому зазначено - «…19. Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): так».Тож порушень в процедурі закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа) за оголошенням № UA-2018-10-17-001673-b не виявлено. 2. Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору від 27.08.2019 року. Порушення усунено за період моніторингу.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2018 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР" 429 999,96
UAH з ПДВ
429 999,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гребенюк 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2018 11:39
документи переможця
31 жовтня 2018 17:58
на площадку ч2.rar
31 жовтня 2018 17:58
на площадку ч1.rar

Публічні документи

31 жовтня 2018 17:32
пропозиция на 31.10.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР"

ФОП Гребенюк

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР"
#42283376
Переможець 429 999,96
UAH з ПДВ
09 листопада 2018 08:47

Документи

09 листопада 2018 08:47
Електронний підпис
09 листопада 2018 08:45
протокол
05 листопада 2018 11:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 листопада 2018 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР"
#42283376
429 999,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 листопада 2018 08:47
Електронний підпис
09 листопада 2018 08:45
протокол
05 листопада 2018 11:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 17:09
договір укладений
27 серпня 2019 17:04
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:57
Електронний підпис укладений
20 листопада 2018 08:35
договір укладений
20 листопада 2018 08:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 429 999,96
UAH (в тому числі ПДВ 71 666,66 UAH)