Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад " Дніпровська міська клінічна лікарня №11" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01983944 |
Місцезнаходження: | 49068, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Ганни Барвінок,1 |
Контактна особа: |
Арутюнян Неля Суренівна +380567662606 kzgkb11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 жовтня 2018 15:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2018 15:12 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2018 15:12 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2018 11:03 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2018 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2018 15:07 |
Проет договору Додаток 6.docx | |
17 жовтня 2018 15:07 |
Тендерна_документацiя_1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-19-000005 ● 347cad4a76514adb89e72379aabbca0d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2019 17:03 |
16.08.2019 № 150
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2019 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
22 UA-2018-10-17-001673-b
17.10.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська клінічна лікарня №11» Дніпровської міської ради (ЄДРПОУ 01983944) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-21 13:00:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2018-10-17-001673-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1.Пунктом 2.1 Додатку 3 до тендерної документації визначено надання учасником довідки в довільній формі, що містить підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься довідка про наявність працівників, а саме: директора, економіста з розвитку, бухгалтера та менеджера. Пунктом 7 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що залучення субпідрядників не передбачається оскільки предметом закупівлі є надання послуг. Проте в тендерній пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься довідка про те, що зазначений учасник планує залучити субпідрядника до виконання робіт. При цьому в тендерній пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься договір підряду від 17.10.2018 № 17/10/2018, укладений з ФОП Вольхін Р.Г. предметом якого є надання послуг з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання.
Поясніть причину не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир», як такої що не відповідає вимогам пункту 7 Розділу ІІІ тендерної документації.
2. Поясніть причину не визначення в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір джерела фінансування закупівлі, що суперечить вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
3. Відповідно до пункту 10.11 договору від 20.11.2018 №20-11 договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором. Відповідно до даних електронної системи закупівель зобов’язання за договором виконано в повному обсязі на суму 429 999,96 гривень. Частиною 1 статті 10 Закону визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору - протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або розірвання.
На момент початку проведення моніторингу звіт про виконання договору відсутній. Поясніть причину не оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу звіту про виконання договору від 20.11.2018 №20-11.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-27 17:14:09
Надання пояснення з питань моніторингу
Надання пояснення з питань моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 50420000-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання ID: UA-2018-10-17-001673-b)
1. Пунктом 2.1 Додатку 3 до тендерної документації визначено надання учасником довідки в довільній формі, що містить підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В складі пропозиції ТОВ «Фірма «Таймир» міститься складена у довільній формі довідка про наявність працівників, що містить підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: директора, економіста з розвитку, бухгалтера та менеджера. Водночас учасник повідомляє про те, що у разі необхідності ТОВ «ФІРМА «ТАЙМИР» будуть залучені додаткові працівники відповідної кваліфікації з необхідними знаннями та досвідом для виконання умов договору.
Статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» визначений порядок подання тендерних пропозицій. Відповідно до частини 1 цієї статті тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації.
З урахуванням зазначеного тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «ФІРМА «ТАЙМИР» у своєму складі містить документи, які вимагалися Замовником у тендерній документації. Водночас, учасник ТОВ «Фірма «Таймир» на свій розсуд до тендерної пропозиції надав довідку про те, що зазначений учасник планує залучити субпідрядника до виконання робіт та надав в тендерній пропозиції договір підряду від 17.10.2018 № 17/10/2018, укладений з ФОП Вольхін Р.Г. предметом якого є надання послуг з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа за кодом ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. Зазначений документ стосується фінансово-господарської діяльності ТОВ «ФІРМА «ТАЙМИР» та не впливає на зміст тендерної пропозиції, адже надання такого документу тендерною документацією не вимагалося, а отже у Замовника не має підстав для відхилення тендерної пропозиції у зв’язку з наданням Учасником у складі тендерної пропозиції документу, який він заважав за необхідне надати.
2. Стосовно не визначення в пункті 11 повідомлення про намір укласти договір джерела фінансування закупівлі.
Слід зазначити, що станом на дату оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, а це відбулося 09.11.2018 року, форма цього документу не містила вимог щодо обов’язкового зазначення джерела фінансування. Ця вимога вступила в дію з 03.05.2019 року, а отже дії Замовника не суперечили вимогам наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
3 Звіт про виконання договору оприлюднено.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-09-06 14:46:35
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до процедури закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа) за оголошенням № UA-2018-10-17-001673-b повідомляємо:
Учасником , якого визначено переможцем закупівлі ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР" було дотримано всі вимоги тендерної документації та кваліфікаційні критерії до учасників установлені статтею 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. зі змінами (далі Закон) шляхом надання відповідних документів:
- «договор подряда.pdf» № 17/10/18 від 17.10.2018р.;
- «Гарантійний лист про виконання робіт.pdf» із зазначенням інформації щодо сервісного інженера;
- «Гарантійний лист про кваліфікацію.pdf» із зазначенням інформації щодо сервісного інженера;
- «субпідрядник.pdf» із зазначенням інформації щодо залучення субпідрядної організації;
- «Сертифікат Виробника обладнання на ФОП Вольхін.pdf»;
- «Сертифікат відповідності виробника .pdf»;
- «Сертифікат інженера .pdf»;
- «Свідоцтво про держреєстрацію цифрові приймачі.pdf»;
Щодо п.п. 7 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної документації до тендерної документації Замовником допущено технічну помилку. Про що свідчить ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2018-10-17-001673-b Дата формування звіту: 20 листопада 2018р. в якому зазначено - «…19. Інформація про субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт або надання послуг): так».Тож порушень в процедурі закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з поточного ремонту комплексу рентгенівського діагностичного цифрового КРДЦ-Альфа) за оголошенням № UA-2018-10-17-001673-b не виявлено. 2. Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору від 27.08.2019 року. Порушення усунено за період моніторингу.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "ТАЙМИР" #42283376 |
Переможець |
429 999,96
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2018 08:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 17:09
|
договір | укладений |
27 серпня 2019 17:04
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2018 08:35
|
договір | укладений |
20 листопада 2018 08:33
|