Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання різне, 31 лот
Medical equipment different, 31 lots
Очікувана вартість
18 750 499,62 UAH
UA-2018-10-17-001627-a 0772efe76d3c4cbab70bee7d2f566d8c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 жовтня 2018 17:45
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2018 18:00
Очікувана вартість: 18 750 499,62 UAH з ПДВ
Publication date: 17 жовтня 2018 17:45
Enquiries until: 09 листопада 2018 18:00
Complaints submission until: до 15 листопада 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 листопада 2018 18:00

Information

Estimated total value: 18 750 500 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

29 жовтня 2018 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2018 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2018 13:49
Внесення змін 1.pdf
29 жовтня 2018 13:49
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
17 жовтня 2018 17:45
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
17 жовтня 2018 17:45
ТД_обладнання_різне.PDF
17 жовтня 2018 17:45
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
17 жовтня 2018 17:45
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
17 жовтня 2018 17:45
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
17 жовтня 2018 17:45
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо формату подачі відповідності медико-технічним вимогам
Дата подання: 23 жовтня 2018 14:45
Дата відповіді: 23 жовтня 2018 18:55
Просимо дати роз'яснення щодо формату подачі та заповнення таблиці відповідності медико-технічним вимогам тендерної документації. В тендерній документації відповідні файли завантажено в форматі PDF без можливості редагування чи копіювання таблиць.
Відповідь: Отримати тендерну документацію в форматі Word можливо, надіславши відповідний запит на електронну адресу doztender@ukr.net.
Питання стосується лот 30 - Миюча дезінфекційна машина - 1 од.;
Дата подання: 25 жовтня 2018 13:37
Дата відповіді: 29 жовтня 2018 13:53
Доброго дня Питання стосується лот 30 - Миюча дезінфекційна машина - 1 од.; Просимо уточнити Технічні Вимоги: а саме пунктом № 2 вимагається, що «Розміри мийно-дезінфекційної машини не більше (ДхШхВ): 650х620х850», і пункт номер №20 вимагає «Наявність додаткового бойлеру для нагріву води». Але наявність саме наявність додаткового бойлера передбачає збільшений розміру миючої машину, в цьому випадку її висота буде 1500 мм. В зв’язку з чим прошу внести зміни в пункт 2 і викласти його в редакції: «Розміри мийно-дезінфекційної машини не більше (ДхШхВ): 650х620х1500», чи видалити пункт номер 20 про «Наявність додаткового бойлеру для нагріву води». Вдячні за розуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З врахуванням Вашого питання внесено зміни до тендерної документації на закупівлю.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 12 - Монітор життєвих функцій пацієнта - 9 од.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 4 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH


Title: lot 12 - Monitor of vital functions of the patient - 9 units
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 900 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 500,00 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

9 од
лот 12 - Монітор життєвих функцій пацієнта - 9 од.
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

lot 12 - Monitor of vital functions of the patient - 9 units
CPV: 33190000-8

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
27 листопада 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій